quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 14:29 schreef Laevid het volgende:
Gisterenavond bij de dj's voor de Method Man in 013, werd er een nummer gedraaid van/met Snoop Dogg. Meerdere keren kwam in het nummer "Snoop Dogg" als tekst voorbij op de manier zoals "Hip Hop" ge'zongen' wordt in Nas' "Made You Look" Het was i.i.g. NIET Snoop Dogg met What's My Name part 1 of 2.
Voor degene die Made You Look niet kennen, maar het repertoire van Snoop Dogg wel: Hieronder de link met o.a. op het stuk 0:16-0:26 "hip hop" zoals hierboven omschreven (en daarna nog diverse malen verder in het nummer).
Alvast bedankt
Nee, zo niet. Vandaar juist mijn opmerking dat het NIET What's My Name part 1 (deze dus) of 2 was. Aangezien ik deze al als reactie verwacht had als ik dat er niet bij zou zeggenquote:
Oh je hebt helemaal gelijk, ik las daar even overheenquote:Op zondag 21 maart 2010 14:41 schreef Laevid het volgende:
[..]
Nee, zo niet. Vandaar juist mijn opmerking dat het NIET What's My Name part 1 (deze dus) of 2 was. Aangezien ik deze al als reactie verwacht had als ik dat er niet bij zou zeggen
Was deze al genomineerd?quote:Op zondag 21 maart 2010 13:30 schreef EvanStone het volgende:
Nogmaals een nummer wat ik zoek: een dancenummer van minstens 4 jaar oud met onverstaanbaar oosters/Chinees of Spaans gejengel erin (vocalen). De vocalen zijn van een vrouw en zijn schel en blij. De tekst lijkt op: ajee, ajama jama jee, ajama jama jee
Gok :quote:Op zondag 21 maart 2010 13:30 schreef EvanStone het volgende:
Nogmaals een nummer wat ik zoek: een dancenummer van minstens 4 jaar oud met onverstaanbaar oosters/Chinees of Spaans gejengel erin (vocalen). De vocalen zijn van een vrouw en zijn schel en blij. De tekst lijkt op: ajee, ajama jama jee, ajama jama jee
Dario G -Sunchyme?quote:Op zondag 21 maart 2010 13:30 schreef EvanStone het volgende:
Like Snoop; this topic is real sticky-icky ... oewhee ... put it in the airquote:
quote:
quote:
Helaas niet.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:30 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Dario G -Sunchyme?
(is wel een stuk ouder, maar het zou zomaar kunnen)
Tweede is iigquote:Op zondag 21 maart 2010 21:16 schreef degs21 het volgende:
Iemand enig idee wat betreft de onderstaande 2 muziekfragmenten? De eerste is echt onzettend slechte kwaliteit en had ik al eens eerder gepost, maar hoop dat jullie er wat mee kunnen![]()
http://members.chello.nl/a.gruijs/nummer.mp4
http://members.chello.nl/a.gruijs/nummer2.wav
Thanks alvast!
quote:Op maandag 22 maart 2010 03:44 schreef verleiding het volgende:
Anyone? Kan weinig van de tekst verstaan anders had ik die wel gegoogled..
deze misschien?quote:Op zondag 21 maart 2010 14:29 schreef Laevid het volgende:
Gisterenavond bij de dj's voor de Method Man in 013, werd er een nummer gedraaid van/met Snoop Dogg. Meerdere keren kwam in het nummer "Snoop Dogg" als tekst voorbij op de manier zoals "Hip Hop" ge'zongen' wordt in Nas' "Made You Look" Het was i.i.g. NIET Snoop Dogg met What's My Name part 1 of 2.
Voor degene die Made You Look niet kennen, maar het repertoire van Snoop Dogg wel: Hieronder de link met o.a. op het stuk 0:16-0:26 "hip hop" zoals hierboven omschreven (en daarna nog diverse malen verder in het nummer).
Alvast bedankt
The Cure - Lullabyquote:Op maandag 22 maart 2010 09:34 schreef nightcowboy het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10776107
Hoe heet dat nummer op 29:20 ook alweer?
No worriesquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:34 schreef nightcowboy het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10776107
Hoe heet dat nummer op 29:20 ook alweer?
.....voortaan zeg ik er niet meer bij wat het NIET moet zijn.quote:
quote:
Xcuse moi ik ben geen shizzle dizzle ala snoop dog kenner ,vond het er wel op lijkenquote:Op maandag 22 maart 2010 09:55 schreef Laevid het volgende:
[..]
.....voortaan zeg ik er niet meer bij wat het NIET moet zijn.Na What's My Name part 1, nu part 2 als antwoord. Bedankt voor het willen meedenken, maar nee dus
TVPquote:Op maandag 22 maart 2010 11:56 schreef dalet het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel en/of artiest van het muziekje dat Giel Bellen op 3FM altijd gebruikt na het nieuws. Het klinkt als een groot orkest en hij gebruikt het bij zijn 1e aankondiging, rond xx:10.
Hier het linkje met een fragment.
Bedankt!
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:11 schreef delano.888 het volgende:
Kan iemand me vertellen of er ergens een officieel liedje is van deze, dus exact dezelfde uitvoering, of is deze speciaal voor de mac gemaakt...
Ik dacht echt dat dat een andere versie was, sorryquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:17 schreef Hiya het volgende:
Hoe heet dat liedje nou dat ze gebruiken in een reclame met een zeehondje erin.
Reclame zelf kan ik ook niet vindenmaar je ziet een zeehondje in een krat die naar de branding toe hopt...
Als youtube filmpje bedoel je?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:38 schreef swarmahoer het volgende:
heej, ik zoek t nummer: two beers george guelters
wie kan m vinden?
niet perse, gewoon om op mn eigen pc af te spelenquote:
Riekt een beetje naar een warez request ditquote:Op maandag 22 maart 2010 16:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niet perse, gewoon om op mn eigen pc af te spelen
Hij is 99 cent in de iTunes store, € 1.30 op Beatport of € 1.48 op DjDownloadquote:Op maandag 22 maart 2010 16:57 schreef swarmahoer het volgende:
huillie![]()
ik hoef niet perse n filmpje te hebben, want ik kijk niet naar het beeld
dus: alleen audio is ook goed, of weet ik veel hoe je het verpakt hebt, aangezien je dr over begint
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:56 schreef dalet het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel en/of artiest van het muziekje dat Giel Beelen op 3FM altijd gebruikt na het nieuws. Het klinkt als een groot orkest en hij gebruikt het bij zijn 1e aankondiging, rond xx:10.
Hier het linkje met een fragment.
Bedankt!
en de gratis alternatieven, k ga toch niet betalen voor muziekquote:Op maandag 22 maart 2010 17:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij is 99 cent in de iTunes store, € 1.30 op Beatport of € 1.48 op DjDownload
http://www.chemical-records.co.uk/sc/servlet/sm?C=TIMID02&S=3quote:Op maandag 22 maart 2010 17:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en de gratis alternatieven, k ga toch niet betalen voor muziek
kan m niet openen?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.chemical-records.co.uk/sc/servlet/sm?C=TIMID02&S=3
Bedoel je die?
Zoiets?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:27 schreef baskes23 het volgende:
Hey ik zoek een nummer wat ik altijd in cafe's hoor waar ze toch redelijk hippe muziek draaien,
dit gaat heel raar lijken maar het gaat iets van
jump erione,, jumperione,,, jumpeione,,, en dan Oh Oh Oh........ Oh oh oh......... jumperione en dan verdrt
jump in the gunna zo iets kan het ook zijn. zon kerel zingt het. stem
naja volgens mij is het jump nog wat
en zo begint het nummer altijd in de stad
:S
naja meer weet ik ook niet zou vet zijn als iemand het weet miss dat het toevallig een bekend nummer is in die scene
echt te vet nummer
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en de gratis alternatieven, k ga toch niet betalen voor muziek
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:33 schreef Hamilton het volgende:
http://nos.nl/video/145530-nieuwe-schaatsport-crashed-ice.html
Hoe heet de plaat die hier op de achtergrond te horen is?
er zijn toch meerdere liedjes die je gratis kan horen maar waar je ook voor kan betalen? lijkt me niet n heel rare vraagquote:
Wat begrijp je niet aan `niet om mp3's vragen'?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er zijn toch meerdere liedjes die je gratis kan horen maar waar je ook voor kan betalen? lijkt me niet n heel rare vraag
2 Unlimited - The Magic Friend?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:35 schreef EvanStone het volgende:
Ik zou een nummer met een melodie die hier op lijkt
Bedankt!quote:
Of deze?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:27 schreef baskes23 het volgende:
Hey ik zoek een nummer wat ik altijd in cafe's hoor waar ze toch redelijk hippe muziek draaien,
jump erione,, jumperione,,, jumpeione,,, en dan Oh Oh Oh........ Oh oh oh......... jumperione en dan verdrt
naja meer weet ik ook niet zou vet zijn als iemand het weet miss dat het toevallig een bekend nummer is in die scene
echt te vet nummer
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:27 schreef baskes23 het volgende:
echt te vet nummer
Ik wel, want voor niets gaat de zon op en aan warezquests doen we niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er zijn toch meerdere liedjes die je gratis kan horen maar waar je ook voor kan betalen? lijkt me niet n heel rare vraag
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:12 schreef ralfie het volgende:
Ben zeer benieuwd of iemand weet welke muziek in dit filmpje gespeeld wordt.
Alvast bedankt
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:14 schreef EDkataantje het volgende:
[..]
Track composed by James Hannigan, Album by Frank Klepacki, James Hannigan & Timothy Michael Wyn - published by EA.
http://www.funnycommercia(...)commercial-3542.htmlquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe heet dat liedje uit die nieuwe reclame van Axe? Waar die jongende hele tijd veranderd?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:19 schreef TjilpTjilp het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar het liedje uit de reclame van WNF Lifeguard, die hieronder staat. Op internet kan ik echt NERGENS een titel of artiest ofzo vinden...
Ik ben al een tijdje op zoek naar het liedje uit de reclame van WNF Lifeguard, die hieronder staat. Op internet kan ik echt NERGENS een titel of artiest ofzo vinden...
Geen dankquote:
Wild guess, misschien iets van Requiem for a dream?quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:16 schreef Arcee het volgende:
Ik heb hier op FOK! ooit eens een klassiek nummer vandaan gehaald. De file heette 'Requiem'. Ik kan het niet meer terugvinden. Het is een redelijk up-tempo melodieus nummer met afwisselend een vrouwen- en mannenkoor, die aan het einde samen zingen .
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:13 schreef spiderweb1 het volgende:
Zag zojuist een 'horloge' reclame, is me alleen gelijk ontschoten welk merk het was.
Nummer werd afgespeeld had refrein 'Its alright, its okay' en het klinkt erg sterk als The White Stripes.
via google krijg ik hits van ene Ashley Tisdale, maar dat is het zeker niet !
Neuh, een echt klassiek stuk is het.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:30 schreef kvd het volgende:
Wild guess, misschien iets van Requiem for a dream?
Nee, geen The Kooks.quote:
Wilde hem net posten.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:50 schreef SexyDexie het volgende:
Ik hoorde net op een reclame, ben ff kwijt waarvan, echt een nice nummertje. Beetje hiphop-breakbeat achtig, maar dan ook weer net anders. Tekst wordt gezongen door vrouwenstem:
why can't this be love, i wanna know why this can't be love..
meer kan ik niet vertellen, het is wel een reclame die nú op TV is zeg maar.
het is niet i wanna know what love is, en zeker ook niet why can't this be love van Van Halen.
anyone?
http://www.google.nl/search?q=+why+can%27t+this+be+love%2C+i+wanna+know+why+this+can%27t+be+love+lyrics&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-aquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:50 schreef SexyDexie het volgende:
Ik hoorde net op een reclame, ben ff kwijt waarvan, echt een nice nummertje. Beetje hiphop-breakbeat achtig, maar dan ook weer net anders. Tekst wordt gezongen door vrouwenstem:
why can't this be love, i wanna know why this can't be love..
meer kan ik niet vertellen, het is wel een reclame die nú op TV is zeg maar.
het is niet i wanna know what love is, en zeker ook niet why can't this be love van Van Halen.
anyone?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:01 schreef alibaba159 het volgende:
ik zoek dit lied
het begint vanaf 03:35
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:01 schreef alibaba159 het volgende:
ik zoek dit lied
het begint vanaf 03:35
Hoe laat ongeveer?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:25 schreef Jolv het volgende:
Ja, iemand in to the 80's?
Zette deze avond Radio Veronica aan, en toen hoorde ik weer dat lied.
Simpel lied hoor, ben alleen de naam vergeten!
Het refrein gaat zo:
Een paar mannen zingen de hele tijd achter elkaar ''ayohoo, ayohoo, ayohoo, ayohoo''.
Het is waarschijnlijk niet zo gespeld, anders had ik hem al lang gevonden![]()
Komt dit iemand bekend voor?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:25 schreef Jolv het volgende:
Het refrein gaat zo:
Een paar mannen zingen de hele tijd achter elkaar ''ayohoo, ayohoo, ayohoo, ayohoo''.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:53 schreef warhamstr het volgende:
'kzoek een rapnummer met een trance achtige herhalende intro, word veel gebruikt in spectaculaire filmpjes ed. Iemand een idee zoek me de kolere maar zonder naam oid. kom ik nie echt verder. BVD.
Nee dus al gedaan, dan krijg ik Foreigner en Van Halen. Maar ik ga wel ff goed opletten van welke reclame het is volgende keer. Thnxquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:35 schreef Stinus het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=+why+can%27t+this+be+love%2C+i+wanna+know+why+this+can%27t+be+love+lyrics&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
?
Waag ook een gokje ...quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:25 schreef Jolv het volgende:
Het refrein gaat zo:
Gokjequote:Op woensdag 24 maart 2010 21:53 schreef warhamstr het volgende:
'kzoek een rapnummer met een trance achtige herhalende intro, word veel gebruikt in spectaculaire filmpjes ed. Iemand een idee zoek me de kolere maar zonder naam oid. kom ik nie echt verder. BVD.
Meer gokjesquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:25 schreef Jolv het volgende:
Het refrein gaat zo:
Hele grote gok maar niet geschoten etc. Misschien deze?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef warhamstr het volgende:
Nee ookniet, wat ik zoek is wel een oud nummer geloof ik. uit de 90's denkik ong.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef warhamstr het volgende:
Nee ookniet, wat ik zoek is wel een oud nummer geloof ik. uit de 90's denkik ong.
Kun je instrumenten noemen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:53 schreef warhamstr het volgende:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:58 schreef kneiterhard het volgende:
Ik zoek een liedje van een langharige man! Beetje een surfdude achtige zanger, de clip is zomers.
Alles afgestruind maar niet meer tegengekomen
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:45 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik zoek een liedje waarin een Italiaanse (?) zanger zingt 'it's wonderful, it's wonderful' ....
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:33 schreef mits het volgende:
Voor diegene die Alice in Wonderland al gezien hebben.. Hoe heet het liedje in de aftiteling? Track en Artiest?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:05 schreef MusicFan het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet dat bij dit filmpje (even doorklikken) afgespeeld wordt? Volgens mij van een indie-rock band als Coldplay, Editors of The Killers of zo.
http://www.nummergemist.nl/veronicaquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:25 schreef Jolv het volgende:
Het refrein gaat zo:
james brown sowieso... nr ben ik ff niet zeker van maar denk Funky Drummerquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:10 schreef Crit het volgende:
ben opzoek naar het de artiest + nummer van hetgeen wat je hoort vanaf 0:08 tot 0:15.
alvast bedahaankt!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:09 schreef VinceMega het volgende:
Help, ik zoek een band van een jaar of 10 geleden ofzo. Kan het niet meer vinden.
Het was een beetje techno achtig, en met man met 1 of 2 vrouwen, de man was helemaal rood geschminkt. De tekst was heel simpel: "louder" ofzo schreeuwt die vent dan.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:43 schreef EduardW het volgende:
hallotjes,
Ik zoek een nummertje van een negertje die onder een watervalletje staat te zingen in een afrikaans taal met een wit pak en hij doet van moahoeahem nanananana
al vast bedankt!
Meestal is Afrikaanse taal al genoegquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:49 schreef EduardW het volgende:
bedankt ik wist wel dat me uitleg duidelijk was
3. The Ting Tings - That's not my name?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zoek de titels van gigantische kutnummers dat mijn buurmeisje iedere dag draait:
dit is wat ik ongeveer onthouden heb :
1. you dont have to dooo iitiit you dont have to you dont have todoo iiiiiiiiiiiiiit (irritant)
2. i would do aaanythiiiiiiiiing now that your gooooone i had it aaaaaal lalala oooooohooowowwoohhooo! (irrittant)
3. muziek met "simpele beat met gated snares" wat dat wijf zegt weet ik niet. maar ze mompelt er steeds overheen.
En nog een paar maar dat komt wel. ik wil weten wat die kutnummers zijn zodat ik mijn haat kan richten.
1. ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zoek de titels van de volgende gigantische kutnummers dat mijn buurmeisje iedere dag draait:
dit is wat ik ongeveer onthouden heb van die nummers:
nummer 1. mannenstem a la jim: you dont have to dooo iitiit you dont have to you dont have todoo iiiiiiiiiiiiiit (irritant)
nummer 2. vrouwenstem: i would do aaanythiiiiiiiiing now that your gooooone i had it aaaaaal lalala oooooohooowowwoohhooo! (irrittant)
nummer 3. "muziek met simpele beat met gated snares" wat dat wijf zegt weet ik niet. maar ze mompelt er steeds overheen.
En nog een paar maar dat komt wel. ik wil weten wat die kutnummers zijn zodat ik mijn haat kan richten.
Brooklyn Bounce!!!!quote:
nee dat is em niet voor track 1.quote:
Heb je niet wat meer info? Genre, tempo?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
nee dat is em niet voor track 1.
??quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:42 schreef renkokraak het volgende:
heey,
ik zoek een nummer wat bij ons weleens tijdens spinninglessen word gedraaid.
het is een grieks (of mexicaanse) gitaarmuziek dat eerst met een langzaam tempo begint en steeds sneller en sneller gaat
tot zover ik weet is het alleen gitaar..
alvast bedankt
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:50 schreef renkokraak het volgende:
die is het![]()
alleen ik wil de gitaarversie hebben, maar het lukt me wel om die op te zoeken;)
dankjewel!
Graag gedaan..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:54 schreef renkokraak het volgende:
oh kijk da's helemaal mooi!
dankjewel!!!![]()
Bedoel je die van die dvd? Da's FIrestarter van The Prodigy.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:44 schreef warhamstr het volgende:
Hi, ik zoek de naam van het nummer in het filmpje wat op deze pagina (http://www.defensie.nl/luchtmacht/luchtmachtdagen/) staat!
tsja genre is top40. tempo ligt tussen 95 en 120 bpm denk ik. is er geen site waar je die top40 herrie kan beluisteren?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je niet wat meer info? Genre, tempo?
Deze zoek ik ook, iemand een idee?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:23 schreef CrimsonGuard het volgende:
Ik ben op zoek naar de muziek die wordt gedraaid bij de trailer van de zaterdagavond programmering van Net 5 ( series als Cold Case en volgens mij ook The closer en Criminal Intent ofzo)
Mooie, vrij duistere muziek, maar ik heb geen idee van wie
2 =quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zoek de titels van de volgende gigantische kutnummers dat mijn buurmeisje iedere dag draait:
nummer 1. mannenstem a la jim: you dont have to dooo iitiit you dont have to you dont have todoo iiiiiiiiiiiiiit (irritant)
nummer 2. vrouwenstem: i would do aaanythiiiiiiiiing now that your gooooone i had it aaaaaal lalala oooooohooowowwoohhooo! (irrittant)
nummer 3. "muziek met simpele beat met gated snares" wat dat wijf zegt weet ik niet. maar ze mompelt er steeds overheen.
Zonder de songteksten er bij gehad te hebben:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat zeggen wel meer users...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:52 schreef VinceMega het volgende:
[..]
Brooklyn Bounce!!!!
Dank je wel! Je bent een held.
quote:nummer 3. "muziek met simpele beat met gated snares" wat dat wijf zegt weet ik niet. maar ze mompelt er steeds overheen.
Nummer 2 is opgelost met dank aan Paul-89. Wat een irritant nummer door de muren heen zeg.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:50 schreef Schenkstroop het volgende:
nee dat is em ook niet. ik denk dat ze 25 is.quote:
Fight for this love ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
nee dat is em ook niet. ik denk dat ze 25 is.
eh nee, dat is em ook niet. van ene "cheryl crowe cole"? net op youtube opgezocht.quote:
Jep, waar heb je hem trouwens gehoord via radiostations ? zo ja welke ? Niet iets meer info over de gezochte nummers.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
eh nee, dat is em ook niet. van ene "cheryl crowe cole"? net op youtube opgezocht.
Onderdeel van een verwerkingsproces neem ik aan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:26 schreef Paul-89 het volgende:
Wel gek nummers waar je een hekel aan hebt en dan toch willen weten hoe het heet.
Geniaal! Hartelijk bedankt. Dus toch The Killers. Heb hun album kapotgedraaid in de zomer van 2008. Nummer betekent veel voor mequote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:17 schreef Thas het volgende:
Ik ben op zoek naar een house-achtig nummer wat echt heel vaak op "feesten" wordt gedraaid. Het is echt zo'n nummer waardoor mensen gaan springen.
Er is (volgensmij) geen tekst, de synth op de voorgrond (ik denk een supersaw) gaat ongeveer zo "da da da da ratatatata ta" (of 1 2 1 2 11111 2) en dat dan de hele tijd.
Heeft iemand een idee hoe dit nummer heet?
De beat klinkt trouwens als iets wat Scooter zou kunnen hebben gemaakt, maar ik weet praktisch zeker dat het nummer niet van Scooter is.
Geen dank, veel plezier ermeequote:Op zaterdag 27 maart 2010 03:13 schreef MusicFan het volgende:
[..]
Geniaal! Hartelijk bedankt. Dus toch The Killers. Heb hun album kapotgedraaid in de zomer van 2008. Nummer betekent veel voor me.
Ik hoor iig Black Eyed Peas - I gotta feeling...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:45 schreef David891 het volgende:
Hoorde vanochtend deze mix op slam fm, heb met me telefoon het laatste stukje op kunnen nemen:
http://www.megaupload.com/?d=794P2TFT
Het nummer kwam rond 10:10 uur, maar ik kan op de site van slam fm nergens een tracklist vinden, dus hoop ik maar dat iemand hier het nummer/mix kent
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:45 schreef David891 het volgende:
Hoorde vanochtend deze mix op slam fm, heb met me telefoon het laatste stukje op kunnen nemen:
http://www.megaupload.com/?d=794P2TFT
Het nummer kwam rond 10:10 uur, maar ik kan op de site van slam fm nergens een tracklist vinden, dus hoop ik maar dat iemand hier het nummer/mix kent
Ja die zit er ook in, het is een grote mix van allemaal korte stukjes van verschillende nummers.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:50 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Ik hoor iig Black Eyed Peas - I gotta feeling...
Geen dankquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:58 schreef David891 het volgende:
[..]
Ja die zit er ook in, het is een grote mix van allemaal korte stukjes van verschillende nummers.
Maar ik vroeg me af of iemand weet hoe de hele mix heet.
@donroyco
Dankje dat is hem!![]()
Bedankt, dat is hemquote:
Oké.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:58 schreef David891 het volgende:
[..]
Ja die zit er ook in, het is een grote mix van allemaal korte stukjes van verschillende nummers.
Maar ik vroeg me af of iemand weet hoe de hele mix heet.
@donroyco
Dankje dat is hem!![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 13:30 schreef EvanStone het volgende:
Alphaville - Big in Japan?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:44 schreef rubje het volgende:
Wie o wie, ik zoek een nummer uit de jaren 80? dat eindigd of als titel heeft Livin'in Japan.
de lyrics gaan ongeveer zo. ...allright,allright, i'm gonna be allright..living in japan.....Iemand?
Het is niet de groep Fun Fun mocht je daarmee komen aanzetten en het nummer is een slow
dance versie.
Ik luister geen radio en kijk ook geen tmf. zijn er geen websites waar je de hele top40 kunt beluisteren met snippets ofzo?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, waar heb je hem trouwens gehoord via radiostations ? zo ja welke ? Niet iets meer info over de gezochte nummers.
Nee die zijn het ook niet. wat gek. en ja ik denk dat het hoort bij een verwerkingsporces anders trap ik dr deur inquote:
http://www.radio538.nl/web/show/id=875994quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik luister geen radio en kijk ook geen tmf. zijn er geen websites waar je de hele top40 kunt beluisteren met snippets ofzo?
[..]
Nee die zijn het ook niet. wat gek. en ja ik denk dat het hoort bij een verwerkingsporces anders trap ik dr deur in
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zoek een nummer dat nu in een reclame van hp te horen is aan het begin, iets met applicaties en printen oid..
quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:49 schreef LiFePo4 het volgende:
Ik zoek zo'n liedje wat ik net gehoord heb, ik ken alleen één klein stukje tekst van het refrein. Namelijk: You're a superstar, en het werd gezongen als 'You're a superstaaaaaarrr'![]()
Kan iemand hier iets mee?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:49 schreef LiFePo4 het volgende:
Ik zoek zo'n liedje wat ik net gehoord heb, ik ken alleen één klein stukje tekst van het refrein. Namelijk: You're a superstar, en het werd gezongen als 'You're a superstaaaaaarrr'![]()
Kan iemand hier iets mee?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:09 schreef boerensnert het volgende:
Hoi,
Ik ben al héél erg lang op zoek naar een (dance)nummer dat zo rond 1999/2000 is uitgekomen.
Er zijn geen lyrics, aangezien het een trance/dance nummer betrof. Het enige wat ik nog weet, was dat het een geanimeerde videoclip betrof met een indiaantje.... Het werd destijds ook regelmatig op The Box gedraaid.
Ik weet dat het bar weinig info is, maar áls iemand iets weet, zou ik dat súper vinden!![]()
![]()
Tipsquote:
Dat is hemquote:
Geen dank, dan vind je deze ook leuk:quote:Op zondag 28 maart 2010 01:13 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Dat is hemBedankt
Leuke aan het liedje is dat er een stuk van The Verve - Bittersweet Symphony in zit, wat ik ook een erg mooi lied vind.
Ik had niet goed gezocht.quote:
Ohquote:
Shazam geeft geen uitsluitsel.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:47 schreef ER_Online het volgende:
Hoi, ik zoek de naam en artiest van een liedje. Ik heb het ooit op cd gezet maar kan er niet meer opkomen! Wie kan mij helpen? Ik heb het even geupload naar zippyshare
TOP, TOP,TOP!quote:Op zondag 28 maart 2010 12:11 schreef Laevid het volgende:
[..]
Het is wel geen indiaan, maar ik moest meteen hier aan denken:
ok mooi!, graag gedaanquote:Op zondag 28 maart 2010 18:06 schreef boerensnert het volgende:
[..]
TOP, TOP,TOP!
Het was een ander nummer van Gouryella~(walhalla), maar dankzij jou ben ik wel op de artiest gekomen!![]()
quote:Op zondag 28 maart 2010 15:20 schreef GuitarJJ het volgende:
Wie weet het uit wel nummer het eerste stukje komt?
Je bedoelt vastquote:Op zondag 28 maart 2010 20:19 schreef paupert het volgende:
Ik wil graag weten hoe het openingsliedje heet van Najib Amhali's freefight show. Je hoort het heel vaak in compilatie filmpjes en het is wat opera achtig.
Die bedoelde ik ja, hartelijk dank.quote:
Super bedankt!quote:
1.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:13 schreef degs21 het volgende:
iemand enig idee welk dance nummer dit is, vanavond gehoord en maar even opgenomen;
http://members.chello.nl/a.gruijs/Geluidsclip05.wav
En weet iemand toevallig welk nummer dit is in dit motor filmpje, vanaf 10 seconden. Het is vrij eentonig en word niet in gezongen maar ben er erg benieuwd naar.
Alvast bedankt!
Volgens de cue is het dezequote:Op maandag 29 maart 2010 00:22 schreef porsche1 het volgende:
Heeft iemand de Masters of Hardcore 15 years Megamix?
Zoja, hoe heet het nummer vanaf 13:36 t/m 13:48?
quote:Op maandag 29 maart 2010 00:22 schreef porsche1 het volgende:
Heeft iemand de Masters of Hardcore 15 years Megamix?
Zoja, hoe heet het nummer vanaf 13:36 t/m 13:48?
Hier zal ie wel tussen staanquote:01. Korsakoff - My DJ 3:04
02. Human Recource - Dominator (Outblast & Angerfist Rmx) 2:12
03. Outblast & Korsakoff - Face To Face 1:47
04. Re-Style - Get It Crackin 1:55
05. Placid K - Look It Up 1:56
06. Tomcat & Rudeboy Ft. Angerfist - Alles Kut Enter 1:32
07. Korsakoff - Working Program 0:58
08. Re-Style Ft. Masters Of Noise & Mc Tha Watcher - Vision 0:46
09. Menace II Society Meets Catscan - Chronic Counter 1:10
10. Tomcat & Rudeboy Ft. Angerfist - TNT 1:33
11. Catscan - Future Is Now 1:09
12. Korsakoff - Focus 2:17
13. Re-Style - Sacrifice (Dr Z-Vago Rmx) 2:00
14. Angerfist Ft. Crucifier - Sensational Gargle 1:47
15. Catscan - The Design 1:36
Yooo dankje. Ik versnel hem denk ik maar. Klinkt niet dit slome gekachel.quote:
Ja is een deel van de lijst. Heb je hem helemaal?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 00:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja is een deel van de lijst. Heb je hem helemaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Op maandag 29 maart 2010 00:35 schreef donroyco het volgende:
[..]Thx man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
No worries!quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:36 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
Ik ben op zoek naar een rapnummer dat ik afgelopen zaterdag in Club Watt heb gehoord. Ik weet helaas alleen één zin uit de songtekst: Wie niet weg is is gezien. Best wel sicke tekst ook verder. Ik heb uiteraard Google en Youtube al afgestruind en zelfs de DJ gemaild, maar van hem helaas nog geen reactie en op het web geen succes. Iemand enig idee?
Wie niet weg is, is gezien....ha
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:36 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
Ik ben op zoek naar een rapnummer dat ik afgelopen zaterdag in Club Watt heb gehoord. Ik weet helaas alleen één zin uit de songtekst: Wie niet weg is is gezien. Best wel sicke tekst ook verder. Ik heb uiteraard Google en Youtube al afgestruind en zelfs de DJ gemaild, maar van hem helaas nog geen reactie en op het web geen succes. Iemand enig idee?
Wie niet weg is, is gezien....ha
Hmm, heel erg bedankt voor de suggestie (Gitank2 ook), maar volgens mij is dat 'm niet. Die zin werd in mijn herinnering echt gerapt, en dus niet gezongen door die vrouw. Wel een heel goed nummer trouwens.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef Dark_Prince het volgende:
Ah, ik ben op zoek naar een nummer met een vette beat
Enige wat ik me nog kan herinneren is de clip.
videoclip was iig een animatie
Zo'n gele(denk ik) vogel vloog langs een zooi paarse/donker blauwe wolkenkrabbers. De hele clip lang.
iemand een idee? zo niet dan post ik het ook wel in het zoek dit nummer topic
dit nummer in de OP deed me eraan denken:
Ik geef het nog niet op! Iemand die het wil proberen?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:47 schreef ER_Online het volgende:
Hoi, ik zoek de naam en artiest van een liedje. Ik heb het ooit op cd gezet maar kan er niet meer opkomen! Wie kan mij helpen? Ik heb het even geupload naar zippyshare
Is niet helemaal de bedoeling van dit topic... Waarschijnlijk gooit youtube de goede kwaliteit eraf ivm rechten...quote:Op maandag 29 maart 2010 20:37 schreef delano.888 het volgende:
Ik zoek het liedje "Angel" van Lionel Richie, in goede kwaliteit OP YOUTUBE. Gek genoeg kan ik maar 2 filmpjes van dit volgens mij best beroemde liedje vinden, en allebei in prut kwaliteit.. Bedankt alvast als iemand beter kan zoeken dan ik..
Das vaag want heeeeel veel andere nummers kan ik zelfs gewoon in hd vinden.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:16 schreef ER_Online het volgende:
[..]
Ik geef het nog niet op! Iemand die het wil proberen?
[..]
Is niet helemaal de bedoeling van dit topic... Waarschijnlijk gooit youtube de goede kwaliteit eraf ivm rechten...
Moet je inloggen om dat ding te kunnen downloaden?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:16 schreef ER_Online het volgende:
Ik geef het nog niet op! Iemand die het wil proberen?
Iemand?quote:Op maandag 29 maart 2010 01:50 schreef porsche1 het volgende:
MoH 15 Years MM weer.
Vanaf 40:50 t/m 42:08. Ik kom er maar niet uit, ook niet met de lijst.
Nee.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Moet je inloggen om dat ding te kunnen downloaden?
quote:
O, dan ben ik gewoon doof. Ik heb dat nummer al super lang.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:37 schreef delano.888 het volgende:
Ik zoek het liedje "Angel" van Lionel Richie, in goede kwaliteit OP YOUTUBE. Gek genoeg kan ik maar 2 filmpjes van dit volgens mij best beroemde liedje vinden, en allebei in prut kwaliteit.. Bedankt alvast als iemand beter kan zoeken dan ik..
gokjequote:Op maandag 29 maart 2010 22:11 schreef lj_lightning het volgende:
Ook ik zoek een nummer;
Ik heb het nummer een tijd geleden (jaar of 3 a 4) ergens in een kroeg gehoord, het is een dance/trance nummer en ik weet me nog te herinneren dat de titel Do You Love Me deels of geheel bevat. Alleen als je met die zoektermen gaat googlen dan kom je, logischerwijs nogal veel, heel veel nummers tegen.
In het begin van het nummer 'zingt' een vrouw rustig en op een gegeven moment is het stil en dan knalt er een lekkere beat doorheen met een sticky ritme.
Iemand enig idee?
Zou idd goed passen bij de beschrijving die ik gaf maar helaas, het is meer een trance nummer dan dit. Ik dacht ook dat de clip een opname was van een trance-feest met een hoop groene lasers enzo.quote:
Geen dankquote:
Ik bedoel dus de videoclipquote:
quote:
Ohquote:
Staat die promo niet op de site van tmf?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:23 schreef bumps het volgende:
Hee ik zoek een nr wat tijdens de reclamefilmpjes van 'het leukste dorp van nederland' werd afgespeelt. en dan bedoel ik niet die van MGMT - Kids, was een beetje hiphopnr.
Deze?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:40 schreef xmartino het volgende:
Hallo,
Laatst hoorde ik een best wel lekker nummer bij een reclame op sbs 6 van de serie House.
Deze reclame word ongeveer elke keer ingezet voordat een nieuw programma begint.
Als iemand weet hoe dit nummer heet zou ik het graag horen!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:33 schreef MarsX het volgende:
Ik zoek een Duitse (hardcore) rap groep, 2 jaar geleden een keer gehoord in de Winston. Beetje alla Steen, agressief en harde beats. Iemand?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:44 schreef rakez het volgende:
Ik zoek een R&B-achtig nummer met teksten zoals "...the great escape..." en "going down, down, down" of zoiets.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:31 schreef Saak het volgende:
Ik zoek een liedje van iemand uit de black eyed peas (ik denk will.i.am) samen met een andere artiest. De clip is vrij nieuw en hij zingt/rapt of wat dan ook met namen zoals bloody beetroots en boys noize (zo'n beetje tegen het einde volgens mij)
Hij was afgelope zondag in de black eyed peas top 25 op tmf
Alvast bedankt![]()
PS:
Als iemand mij die hele 25 op een rijtje heeft voor mij zou ik hem erg dankbaar zijn
Ja dat is hem! bedankt! ohja ik was vergeten te melden dat ie retro was. En waarom vond ik die zelf niet als je zoekt op will.i.am? Had vast beter op zuper blahq kunnen zoeken.quote:
Will.i.am wordt iig niet genoemd in de titel, dus dan vond je het niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:42 schreef Saak het volgende:
[..]
Ja dat is hem! bedankt! ohja ik was vergeten te melden dat ie retro was. En waarom vond ik die zelf niet als je zoekt op will.i.am? Had vast beter op zuper blahq kunnen zoeken.
En niemand kan me die hele top 25 geven?
Het kost me nog net niet mijn nachtrust. Maar nog een laatste poging voor deze maand! Als niemand het weet probeer ik het nog wel eens halverwege April.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:47 schreef ER_Online het volgende:
De muziekherkenning op mijn telefoon herkent het ook nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:01 schreef ER_Online het volgende:
[..]
Het kost me nog net niet mijn nachtrust. Maar nog een laatste poging voor deze maand! Als niemand het weet probeer ik het nog wel eens halverwege April.
Nope, het komt wel in de buurt maar de vocals van die andere gasten waren agressiever, volgens mij een beetje richting screamo. Thanks voor de reactiequote:
Kijk hier maar eens tussen:quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:43 schreef Doks het volgende:
Ik zoek een liedje dat wel is op TMF is.
Een jong blond meisje zingt het
En de titel heeft iets met: ... hands
Het doet me een beetje denken aan DJ Quicksilver...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:01 schreef ER_Online het volgende:
[..]
Het kost me nog net niet mijn nachtrust. Maar nog een laatste poging voor deze maand! Als niemand het weet probeer ik het nog wel eens halverwege April.
Deze ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:54 schreef gangsterreus het volgende:
[..]
Het doet me een beetje denken aan DJ Quicksilver...
Heb even snel gezocht maar kon bij Itunes en Youtube zo 1.2.3 niks vinden
Het deuntje wat er bij 2:03 langzaam inkomt lijkt een beetje op het begin van deze:
Terwijl ik nog even verderzoek heb ik ook nog een verzoekje..
Een poosje geleden vroeg iemand anders om het nummer uit de Top Gear Promo van toen. Die was toen binnen no-time gevonden, maar vond het nummer niet zo geweldig. Maar naderhand blijkt het toch wel een aanstekelijk/grappig deuntje te zijn..![]()
Het klonk een beetje indian/balkan achtig...
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:54 schreef gangsterreus het volgende:
[..]
Terwijl ik nog even verderzoek heb ik ook nog een verzoekje..
Een poosje geleden vroeg iemand anders om het nummer uit de Top Gear Promo van toen. Die was toen binnen no-time gevonden, maar vond het nummer niet zo geweldig. Maar naderhand blijkt het toch wel een aanstekelijk/grappig deuntje te zijn..![]()
Het klonk een beetje indian/balkan achtig...
Zover ik weet/kan vinden is het geen cover.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kreeg op msn de vraag van wie Iyaz - Replay een cover is... iemand een idee? De naam van de originele zanger wil ze weten
Dat dus.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zover ik weet/kan vinden is het geen cover.
Ik heb wel deze gevondenquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kreeg op msn de vraag van wie Iyaz - Replay een cover is... iemand een idee? De naam van de originele zanger wil ze weten
The file you are trying to access is temporarily unavailable.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:13 schreef De_Biertje het volgende:
Geachte FOK!kers,
Wie-o-wie weet hoe dit nummer heet of heeft dit in goede kwaliteit beschikbaar?
Het is het vrolijke introotje van het spel Digger HD voor PS3.
http://www.megaupload.com/?d=R0HAVXEB
Mijn dank is groot!
Bij mij werkt ie wel. Maar mijn telefoon herkent het nummer niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:26 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
The file you are trying to access is temporarily unavailable.
Ik gokquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:26 schreef ReWout het volgende:
Nummer vanaf http://www.dumpert.nl/med(...)ompilatie_maart.html
Nummer vanaf 5:22
009 soundsystem - dreamscapequote:
nee dat is hem niet, thanks anywayquote:
Mijne was het ook niet ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:35 schreef gangsterreus het volgende:
[..]
nee dat is hem niet, thanks anyway
Heb hem nu weer in me kop, hij klint echt indisch..:P heel FOUT indisch, maar wel leuk en met een lekkere beat
Gokje. Deze?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:35 schreef gangsterreus het volgende:
[..]
nee dat is hem niet, thanks anyway
Heb hem nu weer in me kop, hij klint echt indisch..:P heel FOUT indisch, maar wel leuk en met een lekkere beat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |