quote:Op maandag 22 maart 2010 03:44 schreef verleiding het volgende:
Anyone? Kan weinig van de tekst verstaan anders had ik die wel gegoogled..
deze misschien?quote:Op zondag 21 maart 2010 14:29 schreef Laevid het volgende:
Gisterenavond bij de dj's voor de Method Man in 013, werd er een nummer gedraaid van/met Snoop Dogg. Meerdere keren kwam in het nummer "Snoop Dogg" als tekst voorbij op de manier zoals "Hip Hop" ge'zongen' wordt in Nas' "Made You Look" Het was i.i.g. NIET Snoop Dogg met What's My Name part 1 of 2.
Voor degene die Made You Look niet kennen, maar het repertoire van Snoop Dogg wel: Hieronder de link met o.a. op het stuk 0:16-0:26 "hip hop" zoals hierboven omschreven (en daarna nog diverse malen verder in het nummer).
Alvast bedankt
The Cure - Lullabyquote:Op maandag 22 maart 2010 09:34 schreef nightcowboy het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10776107
Hoe heet dat nummer op 29:20 ook alweer?
No worriesquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:34 schreef nightcowboy het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10776107
Hoe heet dat nummer op 29:20 ook alweer?
.....voortaan zeg ik er niet meer bij wat het NIET moet zijn.quote:
quote:
Xcuse moi ik ben geen shizzle dizzle ala snoop dog kenner ,vond het er wel op lijkenquote:Op maandag 22 maart 2010 09:55 schreef Laevid het volgende:
[..]
.....voortaan zeg ik er niet meer bij wat het NIET moet zijn.Na What's My Name part 1, nu part 2 als antwoord. Bedankt voor het willen meedenken, maar nee dus
TVPquote:Op maandag 22 maart 2010 11:56 schreef dalet het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel en/of artiest van het muziekje dat Giel Bellen op 3FM altijd gebruikt na het nieuws. Het klinkt als een groot orkest en hij gebruikt het bij zijn 1e aankondiging, rond xx:10.
Hier het linkje met een fragment.
Bedankt!
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:11 schreef delano.888 het volgende:
Kan iemand me vertellen of er ergens een officieel liedje is van deze, dus exact dezelfde uitvoering, of is deze speciaal voor de mac gemaakt...
Ik dacht echt dat dat een andere versie was, sorryquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:17 schreef Hiya het volgende:
Hoe heet dat liedje nou dat ze gebruiken in een reclame met een zeehondje erin.
Reclame zelf kan ik ook niet vindenmaar je ziet een zeehondje in een krat die naar de branding toe hopt...
Als youtube filmpje bedoel je?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:38 schreef swarmahoer het volgende:
heej, ik zoek t nummer: two beers george guelters
wie kan m vinden?
niet perse, gewoon om op mn eigen pc af te spelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |