Kijk hier maar eens tussen:quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:43 schreef Doks het volgende:
Ik zoek een liedje dat wel is op TMF is.
Een jong blond meisje zingt het
En de titel heeft iets met: ... hands
Het doet me een beetje denken aan DJ Quicksilver...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:01 schreef ER_Online het volgende:
[..]
Het kost me nog net niet mijn nachtrust. Maar nog een laatste poging voor deze maand! Als niemand het weet probeer ik het nog wel eens halverwege April.
Deze ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:54 schreef gangsterreus het volgende:
[..]
Het doet me een beetje denken aan DJ Quicksilver...
Heb even snel gezocht maar kon bij Itunes en Youtube zo 1.2.3 niks vinden
Het deuntje wat er bij 2:03 langzaam inkomt lijkt een beetje op het begin van deze:
Terwijl ik nog even verderzoek heb ik ook nog een verzoekje..
Een poosje geleden vroeg iemand anders om het nummer uit de Top Gear Promo van toen. Die was toen binnen no-time gevonden, maar vond het nummer niet zo geweldig. Maar naderhand blijkt het toch wel een aanstekelijk/grappig deuntje te zijn..![]()
Het klonk een beetje indian/balkan achtig...
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:54 schreef gangsterreus het volgende:
[..]
Terwijl ik nog even verderzoek heb ik ook nog een verzoekje..
Een poosje geleden vroeg iemand anders om het nummer uit de Top Gear Promo van toen. Die was toen binnen no-time gevonden, maar vond het nummer niet zo geweldig. Maar naderhand blijkt het toch wel een aanstekelijk/grappig deuntje te zijn..![]()
Het klonk een beetje indian/balkan achtig...
Zover ik weet/kan vinden is het geen cover.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kreeg op msn de vraag van wie Iyaz - Replay een cover is... iemand een idee? De naam van de originele zanger wil ze weten
Dat dus.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zover ik weet/kan vinden is het geen cover.
Ik heb wel deze gevondenquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kreeg op msn de vraag van wie Iyaz - Replay een cover is... iemand een idee? De naam van de originele zanger wil ze weten
The file you are trying to access is temporarily unavailable.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:13 schreef De_Biertje het volgende:
Geachte FOK!kers,
Wie-o-wie weet hoe dit nummer heet of heeft dit in goede kwaliteit beschikbaar?
Het is het vrolijke introotje van het spel Digger HD voor PS3.
http://www.megaupload.com/?d=R0HAVXEB
Mijn dank is groot!
Bij mij werkt ie wel. Maar mijn telefoon herkent het nummer niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:26 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
The file you are trying to access is temporarily unavailable.
Ik gokquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:26 schreef ReWout het volgende:
Nummer vanaf http://www.dumpert.nl/med(...)ompilatie_maart.html
Nummer vanaf 5:22
009 soundsystem - dreamscapequote:
nee dat is hem niet, thanks anywayquote:
Mijne was het ook niet ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:35 schreef gangsterreus het volgende:
[..]
nee dat is hem niet, thanks anyway
Heb hem nu weer in me kop, hij klint echt indisch..:P heel FOUT indisch, maar wel leuk en met een lekkere beat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |