quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:49 schreef LiFePo4 het volgende:
Ik zoek zo'n liedje wat ik net gehoord heb, ik ken alleen één klein stukje tekst van het refrein. Namelijk: You're a superstar, en het werd gezongen als 'You're a superstaaaaaarrr'![]()
Kan iemand hier iets mee?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:49 schreef LiFePo4 het volgende:
Ik zoek zo'n liedje wat ik net gehoord heb, ik ken alleen één klein stukje tekst van het refrein. Namelijk: You're a superstar, en het werd gezongen als 'You're a superstaaaaaarrr'![]()
Kan iemand hier iets mee?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:09 schreef boerensnert het volgende:
Hoi,
Ik ben al héél erg lang op zoek naar een (dance)nummer dat zo rond 1999/2000 is uitgekomen.
Er zijn geen lyrics, aangezien het een trance/dance nummer betrof. Het enige wat ik nog weet, was dat het een geanimeerde videoclip betrof met een indiaantje.... Het werd destijds ook regelmatig op The Box gedraaid.
Ik weet dat het bar weinig info is, maar áls iemand iets weet, zou ik dat súper vinden!![]()
![]()
Tipsquote:
Dat is hemquote:
Geen dank, dan vind je deze ook leuk:quote:Op zondag 28 maart 2010 01:13 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Dat is hemBedankt
Leuke aan het liedje is dat er een stuk van The Verve - Bittersweet Symphony in zit, wat ik ook een erg mooi lied vind.
Ik had niet goed gezocht.quote:
Ohquote:
Shazam geeft geen uitsluitsel.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:47 schreef ER_Online het volgende:
Hoi, ik zoek de naam en artiest van een liedje. Ik heb het ooit op cd gezet maar kan er niet meer opkomen! Wie kan mij helpen? Ik heb het even geupload naar zippyshare
TOP, TOP,TOP!quote:Op zondag 28 maart 2010 12:11 schreef Laevid het volgende:
[..]
Het is wel geen indiaan, maar ik moest meteen hier aan denken:
ok mooi!, graag gedaanquote:Op zondag 28 maart 2010 18:06 schreef boerensnert het volgende:
[..]
TOP, TOP,TOP!
Het was een ander nummer van Gouryella~(walhalla), maar dankzij jou ben ik wel op de artiest gekomen!![]()
quote:Op zondag 28 maart 2010 15:20 schreef GuitarJJ het volgende:
Wie weet het uit wel nummer het eerste stukje komt?
Je bedoelt vastquote:Op zondag 28 maart 2010 20:19 schreef paupert het volgende:
Ik wil graag weten hoe het openingsliedje heet van Najib Amhali's freefight show. Je hoort het heel vaak in compilatie filmpjes en het is wat opera achtig.
Die bedoelde ik ja, hartelijk dank.quote:
Super bedankt!quote:
1.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:13 schreef degs21 het volgende:
iemand enig idee welk dance nummer dit is, vanavond gehoord en maar even opgenomen;
http://members.chello.nl/a.gruijs/Geluidsclip05.wav
En weet iemand toevallig welk nummer dit is in dit motor filmpje, vanaf 10 seconden. Het is vrij eentonig en word niet in gezongen maar ben er erg benieuwd naar.
Alvast bedankt!
Volgens de cue is het dezequote:Op maandag 29 maart 2010 00:22 schreef porsche1 het volgende:
Heeft iemand de Masters of Hardcore 15 years Megamix?
Zoja, hoe heet het nummer vanaf 13:36 t/m 13:48?
quote:Op maandag 29 maart 2010 00:22 schreef porsche1 het volgende:
Heeft iemand de Masters of Hardcore 15 years Megamix?
Zoja, hoe heet het nummer vanaf 13:36 t/m 13:48?
Hier zal ie wel tussen staanquote:01. Korsakoff - My DJ 3:04
02. Human Recource - Dominator (Outblast & Angerfist Rmx) 2:12
03. Outblast & Korsakoff - Face To Face 1:47
04. Re-Style - Get It Crackin 1:55
05. Placid K - Look It Up 1:56
06. Tomcat & Rudeboy Ft. Angerfist - Alles Kut Enter 1:32
07. Korsakoff - Working Program 0:58
08. Re-Style Ft. Masters Of Noise & Mc Tha Watcher - Vision 0:46
09. Menace II Society Meets Catscan - Chronic Counter 1:10
10. Tomcat & Rudeboy Ft. Angerfist - TNT 1:33
11. Catscan - Future Is Now 1:09
12. Korsakoff - Focus 2:17
13. Re-Style - Sacrifice (Dr Z-Vago Rmx) 2:00
14. Angerfist Ft. Crucifier - Sensational Gargle 1:47
15. Catscan - The Design 1:36
Yooo dankje. Ik versnel hem denk ik maar. Klinkt niet dit slome gekachel.quote:
Ja is een deel van de lijst. Heb je hem helemaal?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 00:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja is een deel van de lijst. Heb je hem helemaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Op maandag 29 maart 2010 00:35 schreef donroyco het volgende:
[..]Thx man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
No worries!quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:36 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
Ik ben op zoek naar een rapnummer dat ik afgelopen zaterdag in Club Watt heb gehoord. Ik weet helaas alleen één zin uit de songtekst: Wie niet weg is is gezien. Best wel sicke tekst ook verder. Ik heb uiteraard Google en Youtube al afgestruind en zelfs de DJ gemaild, maar van hem helaas nog geen reactie en op het web geen succes. Iemand enig idee?
Wie niet weg is, is gezien....ha
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:36 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
Ik ben op zoek naar een rapnummer dat ik afgelopen zaterdag in Club Watt heb gehoord. Ik weet helaas alleen één zin uit de songtekst: Wie niet weg is is gezien. Best wel sicke tekst ook verder. Ik heb uiteraard Google en Youtube al afgestruind en zelfs de DJ gemaild, maar van hem helaas nog geen reactie en op het web geen succes. Iemand enig idee?
Wie niet weg is, is gezien....ha
Hmm, heel erg bedankt voor de suggestie (Gitank2 ook), maar volgens mij is dat 'm niet. Die zin werd in mijn herinnering echt gerapt, en dus niet gezongen door die vrouw. Wel een heel goed nummer trouwens.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef Dark_Prince het volgende:
Ah, ik ben op zoek naar een nummer met een vette beat
Enige wat ik me nog kan herinneren is de clip.
videoclip was iig een animatie
Zo'n gele(denk ik) vogel vloog langs een zooi paarse/donker blauwe wolkenkrabbers. De hele clip lang.
iemand een idee? zo niet dan post ik het ook wel in het zoek dit nummer topic
dit nummer in de OP deed me eraan denken:
Ik geef het nog niet op! Iemand die het wil proberen?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:47 schreef ER_Online het volgende:
Hoi, ik zoek de naam en artiest van een liedje. Ik heb het ooit op cd gezet maar kan er niet meer opkomen! Wie kan mij helpen? Ik heb het even geupload naar zippyshare
Is niet helemaal de bedoeling van dit topic... Waarschijnlijk gooit youtube de goede kwaliteit eraf ivm rechten...quote:Op maandag 29 maart 2010 20:37 schreef delano.888 het volgende:
Ik zoek het liedje "Angel" van Lionel Richie, in goede kwaliteit OP YOUTUBE. Gek genoeg kan ik maar 2 filmpjes van dit volgens mij best beroemde liedje vinden, en allebei in prut kwaliteit.. Bedankt alvast als iemand beter kan zoeken dan ik..
Das vaag want heeeeel veel andere nummers kan ik zelfs gewoon in hd vinden.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:16 schreef ER_Online het volgende:
[..]
Ik geef het nog niet op! Iemand die het wil proberen?
[..]
Is niet helemaal de bedoeling van dit topic... Waarschijnlijk gooit youtube de goede kwaliteit eraf ivm rechten...
Moet je inloggen om dat ding te kunnen downloaden?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:16 schreef ER_Online het volgende:
Ik geef het nog niet op! Iemand die het wil proberen?
Iemand?quote:Op maandag 29 maart 2010 01:50 schreef porsche1 het volgende:
MoH 15 Years MM weer.
Vanaf 40:50 t/m 42:08. Ik kom er maar niet uit, ook niet met de lijst.
Nee.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Moet je inloggen om dat ding te kunnen downloaden?
quote:
O, dan ben ik gewoon doof. Ik heb dat nummer al super lang.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:37 schreef delano.888 het volgende:
Ik zoek het liedje "Angel" van Lionel Richie, in goede kwaliteit OP YOUTUBE. Gek genoeg kan ik maar 2 filmpjes van dit volgens mij best beroemde liedje vinden, en allebei in prut kwaliteit.. Bedankt alvast als iemand beter kan zoeken dan ik..
gokjequote:Op maandag 29 maart 2010 22:11 schreef lj_lightning het volgende:
Ook ik zoek een nummer;
Ik heb het nummer een tijd geleden (jaar of 3 a 4) ergens in een kroeg gehoord, het is een dance/trance nummer en ik weet me nog te herinneren dat de titel Do You Love Me deels of geheel bevat. Alleen als je met die zoektermen gaat googlen dan kom je, logischerwijs nogal veel, heel veel nummers tegen.
In het begin van het nummer 'zingt' een vrouw rustig en op een gegeven moment is het stil en dan knalt er een lekkere beat doorheen met een sticky ritme.
Iemand enig idee?
Zou idd goed passen bij de beschrijving die ik gaf maar helaas, het is meer een trance nummer dan dit. Ik dacht ook dat de clip een opname was van een trance-feest met een hoop groene lasers enzo.quote:
Geen dankquote:
Ik bedoel dus de videoclipquote:
quote:
Ohquote:
Staat die promo niet op de site van tmf?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:23 schreef bumps het volgende:
Hee ik zoek een nr wat tijdens de reclamefilmpjes van 'het leukste dorp van nederland' werd afgespeelt. en dan bedoel ik niet die van MGMT - Kids, was een beetje hiphopnr.
Deze?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:40 schreef xmartino het volgende:
Hallo,
Laatst hoorde ik een best wel lekker nummer bij een reclame op sbs 6 van de serie House.
Deze reclame word ongeveer elke keer ingezet voordat een nieuw programma begint.
Als iemand weet hoe dit nummer heet zou ik het graag horen!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:33 schreef MarsX het volgende:
Ik zoek een Duitse (hardcore) rap groep, 2 jaar geleden een keer gehoord in de Winston. Beetje alla Steen, agressief en harde beats. Iemand?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:44 schreef rakez het volgende:
Ik zoek een R&B-achtig nummer met teksten zoals "...the great escape..." en "going down, down, down" of zoiets.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:31 schreef Saak het volgende:
Ik zoek een liedje van iemand uit de black eyed peas (ik denk will.i.am) samen met een andere artiest. De clip is vrij nieuw en hij zingt/rapt of wat dan ook met namen zoals bloody beetroots en boys noize (zo'n beetje tegen het einde volgens mij)
Hij was afgelope zondag in de black eyed peas top 25 op tmf
Alvast bedankt![]()
PS:
Als iemand mij die hele 25 op een rijtje heeft voor mij zou ik hem erg dankbaar zijn
Ja dat is hem! bedankt! ohja ik was vergeten te melden dat ie retro was. En waarom vond ik die zelf niet als je zoekt op will.i.am? Had vast beter op zuper blahq kunnen zoeken.quote:
Will.i.am wordt iig niet genoemd in de titel, dus dan vond je het niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:42 schreef Saak het volgende:
[..]
Ja dat is hem! bedankt! ohja ik was vergeten te melden dat ie retro was. En waarom vond ik die zelf niet als je zoekt op will.i.am? Had vast beter op zuper blahq kunnen zoeken.
En niemand kan me die hele top 25 geven?
Het kost me nog net niet mijn nachtrust. Maar nog een laatste poging voor deze maand! Als niemand het weet probeer ik het nog wel eens halverwege April.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:47 schreef ER_Online het volgende:
De muziekherkenning op mijn telefoon herkent het ook nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:01 schreef ER_Online het volgende:
[..]
Het kost me nog net niet mijn nachtrust. Maar nog een laatste poging voor deze maand! Als niemand het weet probeer ik het nog wel eens halverwege April.
Nope, het komt wel in de buurt maar de vocals van die andere gasten waren agressiever, volgens mij een beetje richting screamo. Thanks voor de reactiequote:
Kijk hier maar eens tussen:quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:43 schreef Doks het volgende:
Ik zoek een liedje dat wel is op TMF is.
Een jong blond meisje zingt het
En de titel heeft iets met: ... hands
Het doet me een beetje denken aan DJ Quicksilver...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:01 schreef ER_Online het volgende:
[..]
Het kost me nog net niet mijn nachtrust. Maar nog een laatste poging voor deze maand! Als niemand het weet probeer ik het nog wel eens halverwege April.
Deze ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:54 schreef gangsterreus het volgende:
[..]
Het doet me een beetje denken aan DJ Quicksilver...
Heb even snel gezocht maar kon bij Itunes en Youtube zo 1.2.3 niks vinden
Het deuntje wat er bij 2:03 langzaam inkomt lijkt een beetje op het begin van deze:
Terwijl ik nog even verderzoek heb ik ook nog een verzoekje..
Een poosje geleden vroeg iemand anders om het nummer uit de Top Gear Promo van toen. Die was toen binnen no-time gevonden, maar vond het nummer niet zo geweldig. Maar naderhand blijkt het toch wel een aanstekelijk/grappig deuntje te zijn..![]()
Het klonk een beetje indian/balkan achtig...
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:54 schreef gangsterreus het volgende:
[..]
Terwijl ik nog even verderzoek heb ik ook nog een verzoekje..
Een poosje geleden vroeg iemand anders om het nummer uit de Top Gear Promo van toen. Die was toen binnen no-time gevonden, maar vond het nummer niet zo geweldig. Maar naderhand blijkt het toch wel een aanstekelijk/grappig deuntje te zijn..![]()
Het klonk een beetje indian/balkan achtig...
Zover ik weet/kan vinden is het geen cover.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kreeg op msn de vraag van wie Iyaz - Replay een cover is... iemand een idee? De naam van de originele zanger wil ze weten
Dat dus.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zover ik weet/kan vinden is het geen cover.
Ik heb wel deze gevondenquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kreeg op msn de vraag van wie Iyaz - Replay een cover is... iemand een idee? De naam van de originele zanger wil ze weten
The file you are trying to access is temporarily unavailable.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:13 schreef De_Biertje het volgende:
Geachte FOK!kers,
Wie-o-wie weet hoe dit nummer heet of heeft dit in goede kwaliteit beschikbaar?
Het is het vrolijke introotje van het spel Digger HD voor PS3.
http://www.megaupload.com/?d=R0HAVXEB
Mijn dank is groot!
Bij mij werkt ie wel. Maar mijn telefoon herkent het nummer niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:26 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
The file you are trying to access is temporarily unavailable.
Ik gokquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:26 schreef ReWout het volgende:
Nummer vanaf http://www.dumpert.nl/med(...)ompilatie_maart.html
Nummer vanaf 5:22
009 soundsystem - dreamscapequote:
nee dat is hem niet, thanks anywayquote:
Mijne was het ook niet ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:35 schreef gangsterreus het volgende:
[..]
nee dat is hem niet, thanks anyway
Heb hem nu weer in me kop, hij klint echt indisch..:P heel FOUT indisch, maar wel leuk en met een lekkere beat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |