Zoiets?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:27 schreef baskes23 het volgende:
Hey ik zoek een nummer wat ik altijd in cafe's hoor waar ze toch redelijk hippe muziek draaien,
dit gaat heel raar lijken maar het gaat iets van
jump erione,, jumperione,,, jumpeione,,, en dan Oh Oh Oh........ Oh oh oh......... jumperione en dan verdrt
jump in the gunna zo iets kan het ook zijn. zon kerel zingt het. stem
naja volgens mij is het jump nog wat
en zo begint het nummer altijd in de stad
:S
naja meer weet ik ook niet zou vet zijn als iemand het weet miss dat het toevallig een bekend nummer is in die scene
echt te vet nummer
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en de gratis alternatieven, k ga toch niet betalen voor muziek
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:33 schreef Hamilton het volgende:
http://nos.nl/video/145530-nieuwe-schaatsport-crashed-ice.html
Hoe heet de plaat die hier op de achtergrond te horen is?
er zijn toch meerdere liedjes die je gratis kan horen maar waar je ook voor kan betalen? lijkt me niet n heel rare vraagquote:
Wat begrijp je niet aan `niet om mp3's vragen'?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er zijn toch meerdere liedjes die je gratis kan horen maar waar je ook voor kan betalen? lijkt me niet n heel rare vraag
2 Unlimited - The Magic Friend?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:35 schreef EvanStone het volgende:
Ik zou een nummer met een melodie die hier op lijkt
Bedankt!quote:
Of deze?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:27 schreef baskes23 het volgende:
Hey ik zoek een nummer wat ik altijd in cafe's hoor waar ze toch redelijk hippe muziek draaien,
jump erione,, jumperione,,, jumpeione,,, en dan Oh Oh Oh........ Oh oh oh......... jumperione en dan verdrt
naja meer weet ik ook niet zou vet zijn als iemand het weet miss dat het toevallig een bekend nummer is in die scene
echt te vet nummer
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:27 schreef baskes23 het volgende:
echt te vet nummer
Ik wel, want voor niets gaat de zon op en aan warezquests doen we niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er zijn toch meerdere liedjes die je gratis kan horen maar waar je ook voor kan betalen? lijkt me niet n heel rare vraag
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:12 schreef ralfie het volgende:
Ben zeer benieuwd of iemand weet welke muziek in dit filmpje gespeeld wordt.
Alvast bedankt
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:14 schreef EDkataantje het volgende:
[..]
Track composed by James Hannigan, Album by Frank Klepacki, James Hannigan & Timothy Michael Wyn - published by EA.
http://www.funnycommercia(...)commercial-3542.htmlquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe heet dat liedje uit die nieuwe reclame van Axe? Waar die jongende hele tijd veranderd?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:19 schreef TjilpTjilp het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar het liedje uit de reclame van WNF Lifeguard, die hieronder staat. Op internet kan ik echt NERGENS een titel of artiest ofzo vinden...
Ik ben al een tijdje op zoek naar het liedje uit de reclame van WNF Lifeguard, die hieronder staat. Op internet kan ik echt NERGENS een titel of artiest ofzo vinden...
Geen dankquote:
Wild guess, misschien iets van Requiem for a dream?quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:16 schreef Arcee het volgende:
Ik heb hier op FOK! ooit eens een klassiek nummer vandaan gehaald. De file heette 'Requiem'. Ik kan het niet meer terugvinden. Het is een redelijk up-tempo melodieus nummer met afwisselend een vrouwen- en mannenkoor, die aan het einde samen zingen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |