http://www.google.nl/search?q=+why+can%27t+this+be+love%2C+i+wanna+know+why+this+can%27t+be+love+lyrics&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-aquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:50 schreef SexyDexie het volgende:
Ik hoorde net op een reclame, ben ff kwijt waarvan, echt een nice nummertje. Beetje hiphop-breakbeat achtig, maar dan ook weer net anders. Tekst wordt gezongen door vrouwenstem:
why can't this be love, i wanna know why this can't be love..
meer kan ik niet vertellen, het is wel een reclame die nú op TV is zeg maar.
het is niet i wanna know what love is, en zeker ook niet why can't this be love van Van Halen.
anyone?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:01 schreef alibaba159 het volgende:
ik zoek dit lied
het begint vanaf 03:35
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:01 schreef alibaba159 het volgende:
ik zoek dit lied
het begint vanaf 03:35
Hoe laat ongeveer?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:25 schreef Jolv het volgende:
Ja, iemand in to the 80's?
Zette deze avond Radio Veronica aan, en toen hoorde ik weer dat lied.
Simpel lied hoor, ben alleen de naam vergeten!
Het refrein gaat zo:
Een paar mannen zingen de hele tijd achter elkaar ''ayohoo, ayohoo, ayohoo, ayohoo''.
Het is waarschijnlijk niet zo gespeld, anders had ik hem al lang gevonden![]()
Komt dit iemand bekend voor?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:25 schreef Jolv het volgende:
Het refrein gaat zo:
Een paar mannen zingen de hele tijd achter elkaar ''ayohoo, ayohoo, ayohoo, ayohoo''.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:53 schreef warhamstr het volgende:
'kzoek een rapnummer met een trance achtige herhalende intro, word veel gebruikt in spectaculaire filmpjes ed. Iemand een idee zoek me de kolere maar zonder naam oid. kom ik nie echt verder. BVD.
Nee dus al gedaan, dan krijg ik Foreigner en Van Halen. Maar ik ga wel ff goed opletten van welke reclame het is volgende keer. Thnxquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:35 schreef Stinus het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=+why+can%27t+this+be+love%2C+i+wanna+know+why+this+can%27t+be+love+lyrics&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
?
Waag ook een gokje ...quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:25 schreef Jolv het volgende:
Het refrein gaat zo:
Gokjequote:Op woensdag 24 maart 2010 21:53 schreef warhamstr het volgende:
'kzoek een rapnummer met een trance achtige herhalende intro, word veel gebruikt in spectaculaire filmpjes ed. Iemand een idee zoek me de kolere maar zonder naam oid. kom ik nie echt verder. BVD.
Meer gokjesquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:25 schreef Jolv het volgende:
Het refrein gaat zo:
Hele grote gok maar niet geschoten etc. Misschien deze?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef warhamstr het volgende:
Nee ookniet, wat ik zoek is wel een oud nummer geloof ik. uit de 90's denkik ong.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef warhamstr het volgende:
Nee ookniet, wat ik zoek is wel een oud nummer geloof ik. uit de 90's denkik ong.
Kun je instrumenten noemen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:53 schreef warhamstr het volgende:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:58 schreef kneiterhard het volgende:
Ik zoek een liedje van een langharige man! Beetje een surfdude achtige zanger, de clip is zomers.
Alles afgestruind maar niet meer tegengekomen
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:45 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik zoek een liedje waarin een Italiaanse (?) zanger zingt 'it's wonderful, it's wonderful' ....
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:33 schreef mits het volgende:
Voor diegene die Alice in Wonderland al gezien hebben.. Hoe heet het liedje in de aftiteling? Track en Artiest?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:05 schreef MusicFan het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet dat bij dit filmpje (even doorklikken) afgespeeld wordt? Volgens mij van een indie-rock band als Coldplay, Editors of The Killers of zo.
http://www.nummergemist.nl/veronicaquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:25 schreef Jolv het volgende:
Het refrein gaat zo:
james brown sowieso... nr ben ik ff niet zeker van maar denk Funky Drummerquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:10 schreef Crit het volgende:
ben opzoek naar het de artiest + nummer van hetgeen wat je hoort vanaf 0:08 tot 0:15.
alvast bedahaankt!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:09 schreef VinceMega het volgende:
Help, ik zoek een band van een jaar of 10 geleden ofzo. Kan het niet meer vinden.
Het was een beetje techno achtig, en met man met 1 of 2 vrouwen, de man was helemaal rood geschminkt. De tekst was heel simpel: "louder" ofzo schreeuwt die vent dan.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:43 schreef EduardW het volgende:
hallotjes,
Ik zoek een nummertje van een negertje die onder een watervalletje staat te zingen in een afrikaans taal met een wit pak en hij doet van moahoeahem nanananana
al vast bedankt!
Meestal is Afrikaanse taal al genoegquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:49 schreef EduardW het volgende:
bedankt ik wist wel dat me uitleg duidelijk was
3. The Ting Tings - That's not my name?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zoek de titels van gigantische kutnummers dat mijn buurmeisje iedere dag draait:
dit is wat ik ongeveer onthouden heb :
1. you dont have to dooo iitiit you dont have to you dont have todoo iiiiiiiiiiiiiit (irritant)
2. i would do aaanythiiiiiiiiing now that your gooooone i had it aaaaaal lalala oooooohooowowwoohhooo! (irrittant)
3. muziek met "simpele beat met gated snares" wat dat wijf zegt weet ik niet. maar ze mompelt er steeds overheen.
En nog een paar maar dat komt wel. ik wil weten wat die kutnummers zijn zodat ik mijn haat kan richten.
1. ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zoek de titels van de volgende gigantische kutnummers dat mijn buurmeisje iedere dag draait:
dit is wat ik ongeveer onthouden heb van die nummers:
nummer 1. mannenstem a la jim: you dont have to dooo iitiit you dont have to you dont have todoo iiiiiiiiiiiiiit (irritant)
nummer 2. vrouwenstem: i would do aaanythiiiiiiiiing now that your gooooone i had it aaaaaal lalala oooooohooowowwoohhooo! (irrittant)
nummer 3. "muziek met simpele beat met gated snares" wat dat wijf zegt weet ik niet. maar ze mompelt er steeds overheen.
En nog een paar maar dat komt wel. ik wil weten wat die kutnummers zijn zodat ik mijn haat kan richten.
Brooklyn Bounce!!!!quote:
nee dat is em niet voor track 1.quote:
Heb je niet wat meer info? Genre, tempo?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
nee dat is em niet voor track 1.
??quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:42 schreef renkokraak het volgende:
heey,
ik zoek een nummer wat bij ons weleens tijdens spinninglessen word gedraaid.
het is een grieks (of mexicaanse) gitaarmuziek dat eerst met een langzaam tempo begint en steeds sneller en sneller gaat
tot zover ik weet is het alleen gitaar..
alvast bedankt
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:50 schreef renkokraak het volgende:
die is het![]()
alleen ik wil de gitaarversie hebben, maar het lukt me wel om die op te zoeken;)
dankjewel!
Graag gedaan..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:54 schreef renkokraak het volgende:
oh kijk da's helemaal mooi!
dankjewel!!!![]()
Bedoel je die van die dvd? Da's FIrestarter van The Prodigy.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:44 schreef warhamstr het volgende:
Hi, ik zoek de naam van het nummer in het filmpje wat op deze pagina (http://www.defensie.nl/luchtmacht/luchtmachtdagen/) staat!
tsja genre is top40. tempo ligt tussen 95 en 120 bpm denk ik. is er geen site waar je die top40 herrie kan beluisteren?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je niet wat meer info? Genre, tempo?
Deze zoek ik ook, iemand een idee?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:23 schreef CrimsonGuard het volgende:
Ik ben op zoek naar de muziek die wordt gedraaid bij de trailer van de zaterdagavond programmering van Net 5 ( series als Cold Case en volgens mij ook The closer en Criminal Intent ofzo)
Mooie, vrij duistere muziek, maar ik heb geen idee van wie
2 =quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zoek de titels van de volgende gigantische kutnummers dat mijn buurmeisje iedere dag draait:
nummer 1. mannenstem a la jim: you dont have to dooo iitiit you dont have to you dont have todoo iiiiiiiiiiiiiit (irritant)
nummer 2. vrouwenstem: i would do aaanythiiiiiiiiing now that your gooooone i had it aaaaaal lalala oooooohooowowwoohhooo! (irrittant)
nummer 3. "muziek met simpele beat met gated snares" wat dat wijf zegt weet ik niet. maar ze mompelt er steeds overheen.
Zonder de songteksten er bij gehad te hebben:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat zeggen wel meer users...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:52 schreef VinceMega het volgende:
[..]
Brooklyn Bounce!!!!
Dank je wel! Je bent een held.
quote:nummer 3. "muziek met simpele beat met gated snares" wat dat wijf zegt weet ik niet. maar ze mompelt er steeds overheen.
Nummer 2 is opgelost met dank aan Paul-89. Wat een irritant nummer door de muren heen zeg.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:50 schreef Schenkstroop het volgende:
nee dat is em ook niet. ik denk dat ze 25 is.quote:
Fight for this love ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
nee dat is em ook niet. ik denk dat ze 25 is.
eh nee, dat is em ook niet. van ene "cheryl crowe cole"? net op youtube opgezocht.quote:
Jep, waar heb je hem trouwens gehoord via radiostations ? zo ja welke ? Niet iets meer info over de gezochte nummers.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
eh nee, dat is em ook niet. van ene "cheryl crowe cole"? net op youtube opgezocht.
Onderdeel van een verwerkingsproces neem ik aan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:26 schreef Paul-89 het volgende:
Wel gek nummers waar je een hekel aan hebt en dan toch willen weten hoe het heet.
Geniaal! Hartelijk bedankt. Dus toch The Killers. Heb hun album kapotgedraaid in de zomer van 2008. Nummer betekent veel voor mequote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:17 schreef Thas het volgende:
Ik ben op zoek naar een house-achtig nummer wat echt heel vaak op "feesten" wordt gedraaid. Het is echt zo'n nummer waardoor mensen gaan springen.
Er is (volgensmij) geen tekst, de synth op de voorgrond (ik denk een supersaw) gaat ongeveer zo "da da da da ratatatata ta" (of 1 2 1 2 11111 2) en dat dan de hele tijd.
Heeft iemand een idee hoe dit nummer heet?
De beat klinkt trouwens als iets wat Scooter zou kunnen hebben gemaakt, maar ik weet praktisch zeker dat het nummer niet van Scooter is.
Geen dank, veel plezier ermeequote:Op zaterdag 27 maart 2010 03:13 schreef MusicFan het volgende:
[..]
Geniaal! Hartelijk bedankt. Dus toch The Killers. Heb hun album kapotgedraaid in de zomer van 2008. Nummer betekent veel voor me.
Ik hoor iig Black Eyed Peas - I gotta feeling...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:45 schreef David891 het volgende:
Hoorde vanochtend deze mix op slam fm, heb met me telefoon het laatste stukje op kunnen nemen:
http://www.megaupload.com/?d=794P2TFT
Het nummer kwam rond 10:10 uur, maar ik kan op de site van slam fm nergens een tracklist vinden, dus hoop ik maar dat iemand hier het nummer/mix kent
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:45 schreef David891 het volgende:
Hoorde vanochtend deze mix op slam fm, heb met me telefoon het laatste stukje op kunnen nemen:
http://www.megaupload.com/?d=794P2TFT
Het nummer kwam rond 10:10 uur, maar ik kan op de site van slam fm nergens een tracklist vinden, dus hoop ik maar dat iemand hier het nummer/mix kent
Ja die zit er ook in, het is een grote mix van allemaal korte stukjes van verschillende nummers.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:50 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Ik hoor iig Black Eyed Peas - I gotta feeling...
Geen dankquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:58 schreef David891 het volgende:
[..]
Ja die zit er ook in, het is een grote mix van allemaal korte stukjes van verschillende nummers.
Maar ik vroeg me af of iemand weet hoe de hele mix heet.
@donroyco
Dankje dat is hem!![]()
Bedankt, dat is hemquote:
Oké.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:58 schreef David891 het volgende:
[..]
Ja die zit er ook in, het is een grote mix van allemaal korte stukjes van verschillende nummers.
Maar ik vroeg me af of iemand weet hoe de hele mix heet.
@donroyco
Dankje dat is hem!![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 13:30 schreef EvanStone het volgende:
Nogmaals een nummer wat ik zoek: een dancenummer van minstens 4 jaar oud met onverstaanbaar oosters/Chinees of Spaans gejengel erin (vocalen). De vocalen zijn van een vrouw en zijn schel en blij. De tekst lijkt op: ajee, ajama jama jee, ajama jama jee
Alphaville - Big in Japan?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:44 schreef rubje het volgende:
Wie o wie, ik zoek een nummer uit de jaren 80? dat eindigd of als titel heeft Livin'in Japan.
de lyrics gaan ongeveer zo. ...allright,allright, i'm gonna be allright..living in japan.....Iemand?
Het is niet de groep Fun Fun mocht je daarmee komen aanzetten en het nummer is een slow
dance versie.
Ik luister geen radio en kijk ook geen tmf. zijn er geen websites waar je de hele top40 kunt beluisteren met snippets ofzo?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, waar heb je hem trouwens gehoord via radiostations ? zo ja welke ? Niet iets meer info over de gezochte nummers.
Nee die zijn het ook niet. wat gek. en ja ik denk dat het hoort bij een verwerkingsporces anders trap ik dr deur inquote:
http://www.radio538.nl/web/show/id=875994quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik luister geen radio en kijk ook geen tmf. zijn er geen websites waar je de hele top40 kunt beluisteren met snippets ofzo?
[..]
Nee die zijn het ook niet. wat gek. en ja ik denk dat het hoort bij een verwerkingsporces anders trap ik dr deur in
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zoek een nummer dat nu in een reclame van hp te horen is aan het begin, iets met applicaties en printen oid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |