http://www.google.nl/search?q=+why+can%27t+this+be+love%2C+i+wanna+know+why+this+can%27t+be+love+lyrics&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-aquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:50 schreef SexyDexie het volgende:
Ik hoorde net op een reclame, ben ff kwijt waarvan, echt een nice nummertje. Beetje hiphop-breakbeat achtig, maar dan ook weer net anders. Tekst wordt gezongen door vrouwenstem:
why can't this be love, i wanna know why this can't be love..
meer kan ik niet vertellen, het is wel een reclame die nú op TV is zeg maar.
het is niet i wanna know what love is, en zeker ook niet why can't this be love van Van Halen.
anyone?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:01 schreef alibaba159 het volgende:
ik zoek dit lied
het begint vanaf 03:35
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:01 schreef alibaba159 het volgende:
ik zoek dit lied
het begint vanaf 03:35
Hoe laat ongeveer?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:25 schreef Jolv het volgende:
Ja, iemand in to the 80's?
Zette deze avond Radio Veronica aan, en toen hoorde ik weer dat lied.
Simpel lied hoor, ben alleen de naam vergeten!
Het refrein gaat zo:
Een paar mannen zingen de hele tijd achter elkaar ''ayohoo, ayohoo, ayohoo, ayohoo''.
Het is waarschijnlijk niet zo gespeld, anders had ik hem al lang gevonden![]()
Komt dit iemand bekend voor?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:25 schreef Jolv het volgende:
Het refrein gaat zo:
Een paar mannen zingen de hele tijd achter elkaar ''ayohoo, ayohoo, ayohoo, ayohoo''.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:53 schreef warhamstr het volgende:
'kzoek een rapnummer met een trance achtige herhalende intro, word veel gebruikt in spectaculaire filmpjes ed. Iemand een idee zoek me de kolere maar zonder naam oid. kom ik nie echt verder. BVD.
Nee dus al gedaan, dan krijg ik Foreigner en Van Halen. Maar ik ga wel ff goed opletten van welke reclame het is volgende keer. Thnxquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:35 schreef Stinus het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=+why+can%27t+this+be+love%2C+i+wanna+know+why+this+can%27t+be+love+lyrics&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
?
Waag ook een gokje ...quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:25 schreef Jolv het volgende:
Het refrein gaat zo:
Gokjequote:Op woensdag 24 maart 2010 21:53 schreef warhamstr het volgende:
'kzoek een rapnummer met een trance achtige herhalende intro, word veel gebruikt in spectaculaire filmpjes ed. Iemand een idee zoek me de kolere maar zonder naam oid. kom ik nie echt verder. BVD.
Meer gokjesquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:25 schreef Jolv het volgende:
Het refrein gaat zo:
Hele grote gok maar niet geschoten etc. Misschien deze?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef warhamstr het volgende:
Nee ookniet, wat ik zoek is wel een oud nummer geloof ik. uit de 90's denkik ong.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef warhamstr het volgende:
Nee ookniet, wat ik zoek is wel een oud nummer geloof ik. uit de 90's denkik ong.
Kun je instrumenten noemen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:53 schreef warhamstr het volgende:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:58 schreef kneiterhard het volgende:
Ik zoek een liedje van een langharige man! Beetje een surfdude achtige zanger, de clip is zomers.
Alles afgestruind maar niet meer tegengekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |