Spannendquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:16 schreef Orea het volgende:
Zo, ik dacht sluit hem maar, weer een hele verse zo!
Als ze dinsdag bij mijn 20 weken echo nog zeggen dat het een meisje is, dan mag het ook achter mijn naam
komen te staan
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:15 schreef Orea het volgende:
*** 18 september 2010: Fannetje en Tackleberry ***
nee joh, met 32/34 weken is de kans heel groot dat je bijna niks meer ziet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
*meldt* met baby nog lekker in buik.
Orea, weet je zeker dat je ze 3d/4d echo al met 24/25 wk wil doen? Het is namelijk veel mooier om het pas met 32-33 weken te doen. Ik heb echo foto's van 26 wk en 33 wk, maar 33 is echt zoveel mooier en duidelijker. De mevrouw van het echobureau waar we met 33 weken waren vertelde ons ook dat het echt zonde is om al voor week 30 3d/4d te doen omdat het kindje dan eigenlijk nog net niet genoeg vetjes heeft enzo.
Paar dagen terug dus, zoals Fannetje al eerder zei, voor het eerst het hartje gehoord.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:15 schreef Orea het volgende:
*** 18 september 2010: Fannetje en Tackleberry ***
Ja sorry, ik had anders wel een lapo gedaan en een verse geopend, maar zover ben ik nog nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:16 schreef Orea het volgende:
Zo, ik dacht sluit hem maar, weer een hele verse zo!
Dat lijkt me zo leuk!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:54 schreef Orea het volgende:
Als de beeb kamer straks klaar is kan ik een beetje gaan inruimen
Nouou...quote:Als ik het zo zie valt het echt reuze mee wat ik al aan spul hebvind ik
![]()
Ik heb toen ik nog niet wist dat ik zwanger was mijn collega's bijna aan een kruisverhoor onderworpen omdat iemand mijn flesje minute maid (dat ik nota bene gratis had gekregen in het station) had gestolen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:32 schreef Suzanna het volgende:
Pfff... even klagen hier hoor. Als 't mag.
Heb ik al heeeeel lang geen ruzie meer gehad (we hadden het er zelfs nog over pasgeleden, dat het zo lekker rustig was en we het zo lekker snel eens zijn)... ben ik zwanger, hebben we gelijk twee weekenden achter elkaar een ruzie (beetje uit de hand gelopen discussie noem ik al snel zo hoor)!![]()
(zou het aan mij liggen??![]()
![]()
ik vind op dit moment van niet, maar wie vindt dat nou ooit wel als 'ie ruzie heeft...)
Inkoppertje... hebben jullie ook sneller discussies nu je zwanger bent?? Ligt het aan de hormonen? Of ben ik de enige... dan ligt het vast toch aan mijn man![]()
Ik ben niet meer zwanger maar de grootste reden dat we voor de miskraam niet erg veel ruzie hadden, is het feit dat mijn Lief mijn hormonale uitbarstingen simpelweg voor lief nam en er niet op inging als ik weer eens onredelijk was, met iemand die minder meevoelend was geweest zou ik idd al een paar keer knallende ruzie hebben gehad, in die paar weken tijd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:32 schreef Suzanna het volgende:
Inkoppertje... hebben jullie ook sneller discussies nu je zwanger bent?? Ligt het aan de hormonen? Of ben ik de enige... dan ligt het vast toch aan mijn man![]()
En binnenkort kun je dat ook doen terwijl je je dochter echt vast kunt houdenquote:Op zondag 21 maart 2010 19:04 schreef Orea het volgende:
Ik heb je erbij gezet Silmarwen!
Leuk hè Cantare? Zo lag ik gisteren echt met mijn dochter in mijn hand nog te dutten in bed
Ze lag echt heel duidelijk aan één kant (andere kant van buik was helemaal zacht) en ik legde mijn hand erop en voelde haar er helemaal tegenaan kruipen (lekker warm) en dat was echt zoooo knus!
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
En binnenkort kun je dat ook doen terwijl je je dochter echt vast kunt houden
Fannetje!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:50 schreef Fannetje het volgende:
Tijd om "uit de kast te komen"...
Ik heb de afgelopen maandag onder een kloon (Mardis) gepost, omdat sommige mensen hier op Fok! me persoonlijk kennen en ik het nieuws nog niet met hen wilde delen. Maar nu alles er gewoon goed uitziet (morgen 14 weken zwanger en gisteren het hartje horen kloppen) wordt het tijd om mijn kloon gedag te zeggen en onder mijn eigen username verder te posten
![]()
Dus: Hallo allemaal!Ik zal hier nu ook wat meer aanwezig zijn nu ik zeker weet dat alles goed zit.
Ik betwijfel overigens of veel van jullie mij al kenden, maar ik heb toch wel heel wat bekenden op Fok! zitten
Onze baby mag trouwens ook tussen sterretjes, want hij/zij is een officiële Fok!baby!
De papa heet hier Tackleberry en we hebben elkaar in 2001 via Fok! leren kennen
Wie o wie past de OP even voor me aan? Mardis eruit, Fannetje, Tackleberry & sterretjes erin!
Ik ga juist eerder naar bed. Als je gaat zitten rekken denkt je lichaam alleen maar dat je kennelijk om een bepaalde reden niet mag slapen. En als je dan eindelijk gaat liggen zit je lichaam in de vooral niet gaan slapen modus.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:25 schreef Orea het volgende:
Oh en ik probeer ook wel eens om bijv. pas om half 1 naar bed te gaan, maar dat heeft geen enkel ander effect...
Geen probleem toch? Je bent er al bijnaquote:Op maandag 22 maart 2010 11:37 schreef Orea het volgende:
Voor mijn zwangerschap kon ik zo 48 uur achter elkaar slapen en dan nog was ik moe (sja gek he) en nu dit... leuk hormonen
Lief dat je meedenkt!!Kwestie van bevallen maar
(en dan ws wél moe zijn en amper aan slaap toekomen
)
Het gaat welquote:Op maandag 22 maart 2010 10:52 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Leo; ff offtopic, hoe gaat het met je? en met Thomas?
Hier eigenlijk niets nieuws. Volgende week 1e afspraak bij de vlos. Ben benieuwd! Maar nog 2 daagjes werken en dan een paar dagen naar Disney land!
Laat de lente maar beginnen!
Hier ook naast m'n stuitje. Of eigenlijk iets hoger. In mijn geval alleen aan de linkerkant. Voel het soms als ik zit, maar vaker als ik wandel. Volgens de fysio zit mijn linker SI-gewricht losser dan het rechter, waardoor de pijn ontstaat.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:50 schreef Ticootje het volgende:
Zo ik mis bijna een heel topic zo.![]()
Ik las iets over een babyfoon -> die heb ik niet, maar misschien moet ik er maar eens 1 goedkoop op de kop tikken als Jen naar haar kamertje gaat. Helaas is het slapen met Jen weer drama.
Hoe voelt het als je last hebt van je bekken? Ik bedoel waar zit die pijn? Ik heb last van mn stuitje en zeg maar daarnaast als ik te lang zit. En als ik maar een klein stukje ga wandelen dan heb ik flinke rugpijn, maar die lijkt meer op spierpijn denk ik.
Misschien moet ik het maar eens melden bij de VK en dan de plekken aanwijzen waar het zeer doet.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:00 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Hier ook naast m'n stuitje. Of eigenlijk iets hoger. In mijn geval alleen aan de linkerkant. Voel het soms als ik zit, maar vaker als ik wandel. Volgens de fysio zit mijn linker SI-gewricht losser dan het rechter, waardoor de pijn ontstaat.
Ja. Verstopt in mijn active topicsquote:Op maandag 22 maart 2010 12:06 schreef nytar het volgende:
Goed plan!
Weet iemand trouwens waar het grote buikentopic is gebleven?
Ik vond het ook vreselijk om dagen thuis te zitten. Ik ben veel gaan wandelen of winkelen of iets dergelijks, gewoon om eruit te zijn.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar heel eerlijk? Ik ben stapel op onze zoonmaar vind het tegelijkertijd niet zo fijn om hele dagen alleen thuis te zitten
Zeker niet op een dag als vandaag. Straks bezoek van de verpleegster, om 18u nog kraamvisite en mijn man komt ergens rond 22u thuis
Ja idd, zo denken wij er hier ook over. Mijn moeder had hetzelfde postuur als mij toen ze zwanger was van me, en is tijdens de hele zwangerschap amper aangekomen. We zien het wel. In ieder geval 2 mogelijkheden om extra naar de baby te kijken!!!quote:Op maandag 22 maart 2010 14:25 schreef Cantare het volgende:
@Kaatjejannie: Verstandig dat ze het zo goed in de gaten houden. Het "gedoe" is misschien minder fijn, maar een extra echo is toch eigenlijk ook wel leuk, of niet?![]()
Wie bepaalt dat? Probeer je te realiseren dat dat jóuw gedachte is, niet de waarheid! En op je eigen gedachten heb je invloed.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:51 schreef flugeltje het volgende:
Enfin, ik ben een watje dus...en ja, zo voelt het dus écht
Jij bent mijn psycholoog....quote:Op maandag 22 maart 2010 16:11 schreef Cantare het volgende:
[..]
Wie bepaalt dat? Probeer je te realiseren dat dat jóuw gedachte is, niet de waarheid! En op je eigen gedachten heb je invloed.Dus wees lief voor jezelf en praat jezelf niet naar beneden, daar heb je geen enkele reden voor.
Wie ben ik eigenlijk om er iets over te zeggen, maar kom... als ervaringsdeskundige in het "te ver laten komen" durf ik het toch wel te doenquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:58 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Paar dagen terug dus, zoals Fannetje al eerder zei, voor het eerst het hartje gehoord.![]()
Zolang het voor jou niet onprettig ligt is het voor je kindje ook niet zo'n probleem heb ik begrepen. Ik lig nu soms nog half op m'n buik en Willem protesteert eigenlijk nooit...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:23 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een stomme vraag, is het gevaarlijk om op je buik te slapen? Ik bedoel, je drukt de boel toch niet plat maar gewoon naar binnen.?
Hier zette mijn man de deur open om 7 uur om de katten naar buiten te gooien. Heerlijk dan die frisse lucht de kamer in, nog even onder je dekbed...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:45 schreef nytar het volgende:
Welkom Hobbesje!
Buikslapen, pff als je zo in slaap kan vallen moet het makkelijk kunnen zou ik zeggen. Bij mij doet het zeer als ik op mn buik lig (alsof ik ergens op lig, duh) maar als je nergens last van heb dat heb je binnen nog plek zat!
Off topic: wat een ge-wel-di-ge dag vandaag, om 7.45 uur wakker geworden door de zonwat een heerlijkheid!!!
Ja he?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:39 schreef CrazyPrincess het volgende:
Hij ziet er ook echt uit alsof hij door de geluidsbarriere kan cantare
Berekening van de kans op Down op basis van mijn leeftijd, bloedonderzoek en nekplooimeting. Je spreekt van een verhoogde kans bij 1:200. 1:19385 is heel goed, want dan is de kans dat 'ie Down heeft dus heel klein.quote:Wat is de combinatietest?
Nou, balenquote:Hier al heel de dag kramp in m'n maag. Wilde eigenlijk naar buiten en van de zon genieten, maar bij elke stap dreunt die kramp door m'n hele buik![]()
Natuurlijk ja. Hoe kan ik dat nou vergeten?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:42 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ja he?![]()
[..]
Berekening van de kans op Down op basis van mijn leeftijd, bloedonderzoek en nekplooimeting. Je spreekt van een verhoogde kans bij 1:200. 1:19385 is heel goed, want dan is de kans dat 'ie Down heeft dus heel klein.
[..]
Nou, balenVerkeerd gegeten?
Dat vliegt voorbij hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:34 schreef Cantare het volgende:
* hele lijst met spullen
Nu nog 22 weken wachten
Oe wat spannend! Gefeliciteerd in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:02 schreef missziggy het volgende:![]()
Hoi hoi, mag ik ook meedoen?![]()
Ik ben er nl. laat achter gekomen dat ik zwanger ben (onregelmatig, druk, beetje ontkenning... enzo) en de huisarts gokte het vrijdag al op 22 weken. Iets over de stand van de baarmoeder vanaf het schaambeen ofzoiets. Ik denk dat dat niet klopt, ik voel het kindje nauwelijks of niet, ja heel af en toe heel vaag, soort niet zeker weten gevoel, maar ik kan mij herinneren dat ik bij mijn vorige kinderen al veel eerder contact had. Ik was eigenlijk benieuwd vanaf wanneer jullie je babietje voelde bewegen. Mijn jongste kindje is al vijf en pff, ik ben bijna alles alweer vergeten....
Heb overigens morgenochtend een echo in het ziekenhuis, dus dan weet ik het zeker.
Ah, zoiets hebben wij ook jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:35 schreef Cantare het volgende:
Hahaha, nou, stel je er niet teveel van voor, het is gewoon van de HEMA. Maar ik zal jullie niet langer in spanning houden: het is een zogenaamd luchtdichte luieremmer. Dus als je 'm open doet om er een luier in te gooien, word je niet gelijk bedwelmd door de stank van de luiers die er al in zitten. Zie hier: http://www.hema.nl/nl-nl/(...)mmer-(33533032).aspx En hij was afgeprijsd naar 15 euri!![]()
Voor de duidelijkheid: ik heb er niets mee te maken, hoor.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:40 schreef Pvoesss het volgende:
Hallo daar ik was kloontje!! (Sieppiee)![]()
En ik verspreek me steeds en vergeet mijn kloon dus ik kom maar uit de kast![]()
15 november it isoh en p.s. het is nog een Fokbaby ook
met _mimic.
Mensen die denken huhhh??? die kunnen mij pmen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: ik heb er niets mee te maken, hoor.
Nu lekker naar bed danquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:06 schreef Orea het volgende:
Oh en ik moet echt vaker even melden hoe mijn nacht eruit zag, want na vannacht er maar 3 keer uit te zijn geweest, ben ik de hele dag al gaar en nu echt half aan het instorten(en dat is een unicum want was de afgelopen maanden ook eigenlijk niet zo moe) dus ik heb goede hoop voor vannacht
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:40 schreef Pvoesss het volgende:
En ik verspreek me steeds en vergeet mijn kloon dus ik kom maar uit de kast![]()
met _mimic.
Ik vind het toch leuker als mijn man ook thuis isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:40 schreef Orea het volgende:
Oh echt?ik wil wel blijven werken, maar thuiszitten, straks met kleine... bij lekker weer, er veel op uit trekken
daar kan ik nu al blij van worden!!
Jaaaaaaa eindelijk uit de kastquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:40 schreef Pvoesss het volgende:
met _mimic.
Ik word niet wakker van het geschop, maar als ik eenmaal wakker ben en Willem is dat ook word het opnieuw in slaap vallen wel erg lastig. Vooral ook omdat het gewoon een heel bijzonder gevoel is nogquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
Maar worden jullie echt wakker van het geschop dan? Ik ben echt 's nachts 'sochtends of wanneer dan ook nog nooit wakker geworden van het geschop ik zou nieteens weten of onze prinses wel schopt 's nachts eigenlijk...![]()
flugel gefeli met je mijlpaal!
Ik herken dit wel hoor, ik wéét dat het gaat gebeuren maar ik kan me er nog niets bij voorstellenquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:41 schreef Orea het volgende:
hihimaf he? Vind het nog steeds raar!! Ik voel haar in mijn buik, ik zie haar op de echo, maar kan me nog steeds niet voorstellen dat we straks écht écht écht een baby hebben
![]()
En dat zegt dus niets over een eventueel 2equote:Op woensdag 24 maart 2010 09:51 schreef Orea het volgende:
Kortgezegd, ik heb een probleem met mijn eileiders waardoor spontaan zwanger worden onmogelijk is... Na 5 jaar, 3 ivf-en en 5 terugplaatsingen is het nu dus raak... Dametje heeft lang op zich laten wachten![]()
Ja ik moest er zelf ook helemaal aan wennen hoor. Ik had het gewoon niet zo snel verwacht, dacht nog wel wat tijd te hebben enzo..quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:59 schreef Orea het volgende:
Ja, jij was rap dit keer in tegenstelling tot de vorige keer
GaaaF!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:40 schreef Pvoesss het volgende:
met _mimic.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:11 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het maar niets. Ik ben moe, misselijk en blughh![]()
Ik werd wakker vanochtend om 6.30 en dacht goh wat voel ik me uitgerust en nu wil ik graag weer naar bed.
Ik heb zelfs pas op de dag na de geboorte opeens gezegd tegen mijn man: "ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij tot gisteren IN mij zatquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:21 schreef Koningin het volgende:
Dat onwerkelijke kan ik me nog goed herinneren. Je weet dat er een baby in je buik zit, je voelt het, je ziet het op een echo, maar echt doordringen doet het niet. Tenminste bij mij niet.
Toen Guus eenmaal geboren was en ik hem zag, schrok ik ook echt (schreeuwde zelfs), gewoon omdat je dan opeens beseft dat er echt een mensje in je heeft gezeten.
Ik kan me nu vaak nog wel eens verbazen dat wij zoiets moois hebben kunnen maken...quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:25 schreef Orea het volgende:
Maar heb je dan wel een punt van herkenning of komt dat later? Dat je denkt: ja natuurlijk ben jij het!
Wij zijn bijv. al helemaal uit de naam en gebruiken deze ook al. Heb je dan na de geboorte dat de naam nog gematcht moet worden aan je beeb (snapt iemand wat ik bedoel?) of dat het gewoon duidelijk is?
Kan me daar zo weinig bij voorstellen
Nee, je leest het verkeerd. In week 9 hadden we al de jongensnaam bedacht en de meisjes naam ook al.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:36 schreef leonieke het volgende:
In week 9 al?Kunnen ze dat al zo vroeg zien? Amai, ik dacht dat het pas vanaf week 16 ofzo te zien was.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: ik heb er niets mee te maken, hoor.
Sollicitatie was heel gezelligquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:17 schreef Orea het volgende:
Maffe, heb je al wat gehoord van je sollicitatie??
En ik herken het wel, toen we het geslacht eenmaal wisten werd het veel echter voor mijn gevoel en toen begon ook echt het grote genietenMaar vind jij het extra angstig i.v.m. je zoontje?
pm?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:43 schreef Orea het volgende:
Hier zijn er overigens al best wat mensen die de naam al weten! Gooi hem alleen niet onlineMaken er geen geheim van, maar er zijn gewoon mensen die het niet leuk vinden om het al te weten, dus dan maar zo! Kan gewoon echt niet wachten tot ze er straks is
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:02 schreef missziggy het volgende:
Nou, zoals gezegd vandaag dus de echo en de huisarts zat er naast![]()
![]()
. Ik ben volgens die piepkleine, schattige snoezepoezige armpjes, beentjes en het hoofdjes 'pas' 17weken en de uitgerekende datum is 29 augustus. Ik ben er blij mee, want ik miste toch wel wat voorbereidingstijd anders
.
Fijn dat je sollicitatie in principe goed ging! Maar kunnen ze je niet aannemen per beëindiging van je zwangerschapsverlof en dit aangeven bij het UWV. Misschien hoef je dan nu niet weer te solliciteren?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:26 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Sollicitatie was heel gezelligWas in principe aangenomen tot de arbo-arts zich er mee ging bemoeien (die zit standaard bij hun sollicitatie's) Omdat ik dus 17 weken zwanger was en je volgens de arbo-regelementen niet meer dan 5x per dag 10kilo mag tillen, zou ik al met 20 weken in de ziektewet belanden (verplicht in de zorg melde de arbo-arts) omdat je hier heel snel overheen komt. Proeftijd is bij hun standaard 1 maand, en dat had betekend dat ik dus al in mijn proeftijd verplicht de ziektewet in had gemoeten. Kortom ze wilden me na mn zwangerschap en bevallingsverlof nog wel eens spreken om te kijken wat ze voor me konden doen, maar nu toch maar even niet
Baal ik dus wel van aangezien ik van het UWV de verplichting heb gekregen te solliciteren naar een fulltime baan in de zorg (dit i.v.m mijn opleiding) Wel ging de arbo-arts contact opnemen met het UWV dat ze dit simpelweg niet mogen bij zwangerschap, dus dat is verder nog even afwachten.
En ja het verlies van mijn vlindertjes speelt een grote rol in mijn "angst" Ook al weet ik inmiddels dat het betreffende gen niet is aangetroffen blijft het toch een beetje eng. (En ja ze konden me met 65% zekerheid garantie geven dat het een bepaald geslacht zou zijn, maar heb afgeslagen om dit met zo'n relatief kleine zekerheid <echo is 85%+> te willen weten omdat ik me dan waarschijniljk helemaal had zitten opvreten tot de echo)
Dat is toch niet jouw probleem? Of ben ik dan onaardig?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:43 schreef Orea het volgende:
Dat denk ik ook!! Dat je straks écht wereldkundig mag maken hoe je beeb heet!
Hier zijn er overigens al best wat mensen die de naam al weten! Gooi hem alleen niet onlineMaken er geen geheim van, maar er zijn gewoon mensen die het niet leuk vinden om het al te weten, dus dan maar zo! Kan gewoon echt niet wachten tot ze er straks is
nou dit was waarschijnlijk dus door mijn bloeddruk he, want werd eerst duizeligquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:06 schreef Mereltje het volgende:
Sonnetje overgegeven bij de kapperkomt het dan toch weer terug ofzo? ik heb het idee dat ik last heb van maagzuur, een brandende slokdarm, nooit eerder gehad en boeren/oprispingen
Stickertje
![]()
Ja lekker he?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Jeetje, je bent ook gewoon al bijna 20 weken
Gaat ook hard
ja johquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja lekker he?
Ik heb vandaag toch maar even een normale broek aangetrokken. Ik krijg alleen de knoop niet meer dicht zonder dat het zeer doet... Maar mn zwangerschapsbroek vind ik opeens superstom, dat ding zit overal heel los, net een vuilniszak. Echt als je zwanger bent, mag je er dan ook niet meer leuk bij lopen ofzo?? Moet alles meteen helemaal los... Ik vind het stom.
Dus als ik zaterdag toch naar de boogaard ga, dan moet ik ook maar even een broek halen die wel leuk is. Oh of ik ga naar Delft, mooi mama.
Whaaa ging even datum kijken... Over 2 dagen en 4 maanden ben ik mamaquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Pessie, nja pas 6 april is t 3 maanden tot mijn uitgerekende datum, mja is toch al bijna
He das een goede, zijn ze ook een beetje borstvoedingvriendelijk?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:17 schreef becky27 het volgende:
Ik ben echt fan van King Louie jurkjes, die zijn zo stretchable dat ze na de zwangerschap ook aan moeten kunnen.
Morgen wordt het rot weer, altijd op vrijdag, dan ben ik vrij.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:24 schreef Orea het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Dit weer =>het zou kouder worden dan gisteren, maar tis hier nu al warmer! Morgen naar Elysium, duimen dat het ook zo is
![]()
Ik heb echt mega veel zwangerschapskleding...heb een online winkel gevonden die veel mamalicious spul voor lachprijzen wegdoet... Soms zit er veel leuks tussen, veel ook niet... kwestie van rondneuzen en je maat moet er net tussen zitten
Dat navy jurkje is echt precies wat ik normaal ook zou dragenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:28 schreef Orea het volgende:
Die zijn echt tof!!!! Maar wel duur![]()
Ik had het over deze site http://www.jojomamanbebe.co.uk
Nah, dat maakt je echt geen slechte moeder hoor..quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:05 schreef Shandaly het volgende:
Jeetje zeg... als ik het hier allemaal zo lees, voel ik me echt nu al een slechte moeder... morgen 36 weken, en wij zijn er nog steeds niet over uit hoe ons mannetje gaat heten... Ik vind het zó moeilijk!
En het feit dat ik vorige week gruwelijk door mijn rug ben gegaan en alleen nog maar een beetje door het huis kan strompelen, me vasthoudend van de ene stoel naar de volgende tafel, maakt ook niet echt dat ik lekker kan genieten van mijn verlof in combinatie met dit prachtige weer... Bah!
[/klaagmode]
dat...quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:19 schreef Orea het volgende:
Dan heb je nog 3 dagen om erover na te denken
Ik snap jou echt heel goed! Ook al ben ik nog lang niet zo ver als jij bent, ook hier is het namen kiezen heel moeilijk. Maar het schijnt dat als je kind geboren is je het opeens weet. En balen van je rug zeg! Pijnlijk! Beterschap.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:17 schreef Shandaly het volgende:
Nah ja.. slechte moeder...
Het klinkt altijd alsof mensen die al zo vroeg zo duidelijk voor zichzelf weten hoe hun kindje gaat heten er een veel sterkere band mee hebben ofzo...
en ik ben stiekum bang dat ik straks bevallen ben, en de verloskundige vraagt naar de naam, dat ik dan nog steeds niets weet....
Bij ons lag het ook pas vast met de bevalling (en ik ben 10 dagen overtijd gegaanquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:17 schreef Shandaly het volgende:
Nah ja.. slechte moeder...
Het klinkt altijd alsof mensen die al zo vroeg zo duidelijk voor zichzelf weten hoe hun kindje gaat heten er een veel sterkere band mee hebben ofzo...
en ik ben stiekum bang dat ik straks bevallen ben, en de verloskundige vraagt naar de naam, dat ik dan nog steeds niets weet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |