Spannendquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:16 schreef Orea het volgende:
Zo, ik dacht sluit hem maar, weer een hele verse zo!
Als ze dinsdag bij mijn 20 weken echo nog zeggen dat het een meisje is, dan mag het ook achter mijn naam
komen te staan
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:15 schreef Orea het volgende:
*** 18 september 2010: Fannetje en Tackleberry ***
nee joh, met 32/34 weken is de kans heel groot dat je bijna niks meer ziet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
*meldt* met baby nog lekker in buik.
Orea, weet je zeker dat je ze 3d/4d echo al met 24/25 wk wil doen? Het is namelijk veel mooier om het pas met 32-33 weken te doen. Ik heb echo foto's van 26 wk en 33 wk, maar 33 is echt zoveel mooier en duidelijker. De mevrouw van het echobureau waar we met 33 weken waren vertelde ons ook dat het echt zonde is om al voor week 30 3d/4d te doen omdat het kindje dan eigenlijk nog net niet genoeg vetjes heeft enzo.
Paar dagen terug dus, zoals Fannetje al eerder zei, voor het eerst het hartje gehoord.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:15 schreef Orea het volgende:
*** 18 september 2010: Fannetje en Tackleberry ***
Ja sorry, ik had anders wel een lapo gedaan en een verse geopend, maar zover ben ik nog nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:16 schreef Orea het volgende:
Zo, ik dacht sluit hem maar, weer een hele verse zo!
Dat lijkt me zo leuk!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:54 schreef Orea het volgende:
Als de beeb kamer straks klaar is kan ik een beetje gaan inruimen
Nouou...quote:Als ik het zo zie valt het echt reuze mee wat ik al aan spul hebvind ik
![]()
Ik heb toen ik nog niet wist dat ik zwanger was mijn collega's bijna aan een kruisverhoor onderworpen omdat iemand mijn flesje minute maid (dat ik nota bene gratis had gekregen in het station) had gestolen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:32 schreef Suzanna het volgende:
Pfff... even klagen hier hoor. Als 't mag.
Heb ik al heeeeel lang geen ruzie meer gehad (we hadden het er zelfs nog over pasgeleden, dat het zo lekker rustig was en we het zo lekker snel eens zijn)... ben ik zwanger, hebben we gelijk twee weekenden achter elkaar een ruzie (beetje uit de hand gelopen discussie noem ik al snel zo hoor)!![]()
(zou het aan mij liggen??![]()
![]()
ik vind op dit moment van niet, maar wie vindt dat nou ooit wel als 'ie ruzie heeft...)
Inkoppertje... hebben jullie ook sneller discussies nu je zwanger bent?? Ligt het aan de hormonen? Of ben ik de enige... dan ligt het vast toch aan mijn man![]()
Ik ben niet meer zwanger maar de grootste reden dat we voor de miskraam niet erg veel ruzie hadden, is het feit dat mijn Lief mijn hormonale uitbarstingen simpelweg voor lief nam en er niet op inging als ik weer eens onredelijk was, met iemand die minder meevoelend was geweest zou ik idd al een paar keer knallende ruzie hebben gehad, in die paar weken tijd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:32 schreef Suzanna het volgende:
Inkoppertje... hebben jullie ook sneller discussies nu je zwanger bent?? Ligt het aan de hormonen? Of ben ik de enige... dan ligt het vast toch aan mijn man![]()
En binnenkort kun je dat ook doen terwijl je je dochter echt vast kunt houdenquote:Op zondag 21 maart 2010 19:04 schreef Orea het volgende:
Ik heb je erbij gezet Silmarwen!
Leuk hè Cantare? Zo lag ik gisteren echt met mijn dochter in mijn hand nog te dutten in bed
Ze lag echt heel duidelijk aan één kant (andere kant van buik was helemaal zacht) en ik legde mijn hand erop en voelde haar er helemaal tegenaan kruipen (lekker warm) en dat was echt zoooo knus!
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
En binnenkort kun je dat ook doen terwijl je je dochter echt vast kunt houden
Fannetje!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:50 schreef Fannetje het volgende:
Tijd om "uit de kast te komen"...
Ik heb de afgelopen maandag onder een kloon (Mardis) gepost, omdat sommige mensen hier op Fok! me persoonlijk kennen en ik het nieuws nog niet met hen wilde delen. Maar nu alles er gewoon goed uitziet (morgen 14 weken zwanger en gisteren het hartje horen kloppen) wordt het tijd om mijn kloon gedag te zeggen en onder mijn eigen username verder te posten
![]()
Dus: Hallo allemaal!Ik zal hier nu ook wat meer aanwezig zijn nu ik zeker weet dat alles goed zit.
Ik betwijfel overigens of veel van jullie mij al kenden, maar ik heb toch wel heel wat bekenden op Fok! zitten
Onze baby mag trouwens ook tussen sterretjes, want hij/zij is een officiële Fok!baby!
De papa heet hier Tackleberry en we hebben elkaar in 2001 via Fok! leren kennen
Wie o wie past de OP even voor me aan? Mardis eruit, Fannetje, Tackleberry & sterretjes erin!
Ik ga juist eerder naar bed. Als je gaat zitten rekken denkt je lichaam alleen maar dat je kennelijk om een bepaalde reden niet mag slapen. En als je dan eindelijk gaat liggen zit je lichaam in de vooral niet gaan slapen modus.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:25 schreef Orea het volgende:
Oh en ik probeer ook wel eens om bijv. pas om half 1 naar bed te gaan, maar dat heeft geen enkel ander effect...
Geen probleem toch? Je bent er al bijnaquote:Op maandag 22 maart 2010 11:37 schreef Orea het volgende:
Voor mijn zwangerschap kon ik zo 48 uur achter elkaar slapen en dan nog was ik moe (sja gek he) en nu dit... leuk hormonen
Lief dat je meedenkt!!Kwestie van bevallen maar
(en dan ws wél moe zijn en amper aan slaap toekomen
)
Het gaat welquote:Op maandag 22 maart 2010 10:52 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Leo; ff offtopic, hoe gaat het met je? en met Thomas?
Hier eigenlijk niets nieuws. Volgende week 1e afspraak bij de vlos. Ben benieuwd! Maar nog 2 daagjes werken en dan een paar dagen naar Disney land!
Laat de lente maar beginnen!
Hier ook naast m'n stuitje. Of eigenlijk iets hoger. In mijn geval alleen aan de linkerkant. Voel het soms als ik zit, maar vaker als ik wandel. Volgens de fysio zit mijn linker SI-gewricht losser dan het rechter, waardoor de pijn ontstaat.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:50 schreef Ticootje het volgende:
Zo ik mis bijna een heel topic zo.![]()
Ik las iets over een babyfoon -> die heb ik niet, maar misschien moet ik er maar eens 1 goedkoop op de kop tikken als Jen naar haar kamertje gaat. Helaas is het slapen met Jen weer drama.
Hoe voelt het als je last hebt van je bekken? Ik bedoel waar zit die pijn? Ik heb last van mn stuitje en zeg maar daarnaast als ik te lang zit. En als ik maar een klein stukje ga wandelen dan heb ik flinke rugpijn, maar die lijkt meer op spierpijn denk ik.
Misschien moet ik het maar eens melden bij de VK en dan de plekken aanwijzen waar het zeer doet.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:00 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Hier ook naast m'n stuitje. Of eigenlijk iets hoger. In mijn geval alleen aan de linkerkant. Voel het soms als ik zit, maar vaker als ik wandel. Volgens de fysio zit mijn linker SI-gewricht losser dan het rechter, waardoor de pijn ontstaat.
Ja. Verstopt in mijn active topicsquote:Op maandag 22 maart 2010 12:06 schreef nytar het volgende:
Goed plan!
Weet iemand trouwens waar het grote buikentopic is gebleven?
Ik vond het ook vreselijk om dagen thuis te zitten. Ik ben veel gaan wandelen of winkelen of iets dergelijks, gewoon om eruit te zijn.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar heel eerlijk? Ik ben stapel op onze zoonmaar vind het tegelijkertijd niet zo fijn om hele dagen alleen thuis te zitten
Zeker niet op een dag als vandaag. Straks bezoek van de verpleegster, om 18u nog kraamvisite en mijn man komt ergens rond 22u thuis
Ja idd, zo denken wij er hier ook over. Mijn moeder had hetzelfde postuur als mij toen ze zwanger was van me, en is tijdens de hele zwangerschap amper aangekomen. We zien het wel. In ieder geval 2 mogelijkheden om extra naar de baby te kijken!!!quote:Op maandag 22 maart 2010 14:25 schreef Cantare het volgende:
@Kaatjejannie: Verstandig dat ze het zo goed in de gaten houden. Het "gedoe" is misschien minder fijn, maar een extra echo is toch eigenlijk ook wel leuk, of niet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |