quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:20 schreef Keshet het volgende:
Schaamteloze crosspost!![]()
Teigetje heeft sinds eergisteren een nieuwe favoriete knuffel; een poppetje wat ik tijdens mijn 1e bezoek aan de vk kreeg. Het komt uit een Zwitsel tasje en schijnt er in meerdere kleuren te zijn.
Teigetje krijgt deze knuffel (vooral 't mutsje) in haar handjes om te voorkomen dat ze de beademingsbuis uit haar neus smurft, daar is ze namelijk erg goed in!
Ik heb 1 exemplaar en ben op zoek naar nog een aantal van zulke poppetjes! Van Vicky heb ik er al 1 aangeboden gekregen () maar ik zoek er nog meer.
Elke knuffel in de couveuse moet 1 keer per week gewassen worden. Daarom heb ik van elke knuffel 2 exemplaren. Dan kan de schone de couveuse in als de vieze mee naar huis gaat om gewassen te worden.
Ook heeft ze sinds vorige week woensdag een ventje naast haar liggen wat ook al zo'n ieniemienie is, voor hem ben ik (namens zijn ouders!) ook op zoek naar 1, liefst twee exemplaren.
Mochten er nou veel mensen zijn die me zo'n popje kunnen sturen dan wil ik de rest aan de afdeling geven zodat ze die uit kunnen delen aan de ouders van nieuwe prematuurtjes op de afdeling!
Morgen bel ik de verloskundige ook, hopelijk kunnen zij me er ook nog wat bezorgen!
Samenvatting:
Wie heeft er zo'n popje thuis liggen, doet er niks mee en wil die naar me opsturen? Ik ben uiteraard bereid om de verzendkosten te betalen!
Het bewuste popje:
[ afbeelding ]
Het popje in actie:
[ afbeelding ]
Mocht je er 1 hebben, wil je me dan PM'en?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:11 schreef Sorbootje het volgende:
Ook hier mijn brutale meelifterij dan maar even. Ik zoek een oranje exemplaar als reserve voor Isabeau. Ze is er zó dol op!
(en ik vermoed zomaar dat Keshet er straks 30 heeft)
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:06 schreef mama_papa het volgende:
Ook ik zoek nog een poppetje![]()
Ik zoek nog een reserve spookpoppetje van zwitsal voor mn meiske(Die op de foto dus
)
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:27 schreef cattie het volgende:
Ik neem aan dat jullie al gevonden hebben dat het Kandeelknuffeltje nog op internet te koop is in bepaalde kleuren?
Waar woon je?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:17 schreef McLaura het volgende:
Ik heb nog steeds een mooi fietszitje te koop (ivm het willen van een andere)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:53 schreef innepin het volgende:
Ik ben op zoek naar een traphekje! Kleur maakt niet zo veel uit per se, als ie maar 102 cm breedte aankan. Wie o wie?
Leeuwarden.... Ben regelmatig in Zwolle en/of Arnhem.quote:
Bij mij woont ze een uur vandaan, dus als jij haar heel ver weg vindt woon ik aan de andere kant van de wereldquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:00 schreef innepin het volgende:
Oh Amaranta, da's ook wel handig. Zat toch te neigen naar die van de Ikea. Maarrrrr volgens mij woon jij heen ver weg toch?
Eindhovenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:00 schreef innepin het volgende:
Oh Amaranta, da's ook wel handig. Zat toch te neigen naar die van de Ikea. Maarrrrr volgens mij woon jij heen ver weg toch?
grrrrrrrrrrrrrrr wacht nou gewoon even tot ik een nieuw meisje heb gemaaktquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:42 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
mt 68 3,- p/s
[ afbeelding ]
pyjama's mt 68 1,50 per set
[ afbeelding ]
mt 68 1,50 p/s (rechtsboven is mt 62 maar die valt iets langer)
Schoentjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
staat mt 17 in maar lijkt ietsjes kleiner te vallen? Zachte zool. 2,-
(wil de zool wel opmeten bij interesse) kleur is roestbruin, ietsje lichter dan op de foto
[ afbeelding ]
mt 14/15 maar lijkt groter te vallen 2,- harde(re) zool.
ik heb er wel een maa tis wel een roze...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:05 schreef Twinkly het volgende:
Heeft iemand misschien een slaapzak (liefst geheel katoen) over met lange mouwen? Ik wil Niels leren slapen zonder Puckababy en omdat het warmer wordt mag de slaapzak niet te warm zijn. Ik weet niet zo goed hoeveel cm de slaapzak zou moeten zijn, Niels is waarschijnlijk iets van 65 cm nu.
Hmmm dat zijn drie plaatsen waar ik echt nooit komquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:44 schreef McLaura het volgende:
[..]
Leeuwarden.... Ben regelmatig in Zwolle en/of Arnhem.
Ik heb nog wat:quote:Op zondag 21 maart 2010 09:21 schreef Fuente het volgende:
En nog zomerspul voor een meisje in maat 80/86?
Die tweede en derde vind ik erg leuk!quote:Op zondag 21 maart 2010 13:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik heb nog wat:
http://www.mijnalbum.nl/Album=OPO8V8FU
http://www.mijnalbum.nl/Album=OPO8V8FU
http://www.mijnalbum.nl/Album=67FBJRTK
Er is ook TNTquote:Op zondag 21 maart 2010 10:14 schreef Raissa het volgende:
[..]
Hmmm dat zijn drie plaatsen waar ik echt nooit kom
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:03 schreef Pvoesss het volgende:
Gezocht: Leuke zomerjurkjes maatje 92 (86-92 is ook prima )
Tja, wie niet... ?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:36 schreef amaranta het volgende:
En ik ben zelf nog steeds naar douwe egberts punten. Moet er ongeveer nog 5000voor de theedoos.
Dus als iemand ze ongebruikt in de kast heeft liggen...
supermarkt topic danquote:Op maandag 22 maart 2010 11:15 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Tja, wie niet... ?
(maar dat is geen kinderspullen heen ik zeg er alleen maar wat van omdat er laatst ook iemand was die om punten vroeg
)
kaatje, ik heb nog wel wat dingen liggen hier die mij toch niet zo heel erg lekker bleken te zitten. Ik zal even kijken wat het allemaal is, maar in ieder geval best een aantal broeken erbij. In maat 48 kun je voor bovenkleding ook vaak goed uit de voeten met de reguliere tuniekjes en dergelijke. Ik hoef niet de hoofdprijs te hebben, want heb het meeste ook via marktplaats gekocht. Ik zal voor je kijken wat ik allemaal heb en wat foto's maken...quote:Op maandag 22 maart 2010 14:21 schreef kaatjejannie het volgende:
Zijn er nog mensen die grote maten positiekleding te koop hebben (maat 48 ongeveer?) Vind het zo zonde om alles nieuw te kopen.
Das liefquote:Op maandag 22 maart 2010 15:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
kaatje, ik heb nog wel wat dingen liggen hier die mij toch niet zo heel erg lekker bleken te zitten. Ik zal even kijken wat het allemaal is, maar in ieder geval best een aantal broeken erbij. In maat 48 kun je voor bovenkleding ook vaak goed uit de voeten met de reguliere tuniekjes en dergelijke. Ik hoef niet de hoofdprijs te hebben, want heb het meeste ook via marktplaats gekocht. Ik zal voor je kijken wat ik allemaal heb en wat foto's maken...
Ik heb ook nog wel wat liggenquote:Op maandag 22 maart 2010 14:21 schreef kaatjejannie het volgende:
Zijn er nog mensen die grote maten positiekleding te koop hebben (maat 48 ongeveer?) Vind het zo zonde om alles nieuw te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |