abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79339088
Dracu schiet niet op zo hè? Maagonderzoek sucks ja.. en roesje kon natuurlijk ook niet...
pi_79339114
zover ik weet gaan we gewoon de natuur zijn gang laten gaan! kan altijd nog veranderen natuurlijk maar vooralsnog niet
pi_79339223
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:26 schreef Orea het volgende:
Dracu schiet niet op zo hè? Maagonderzoek sucks ja.. en roesje kon natuurlijk ook niet...
Nope en ook geen spray in m'n keel ook niet gekregen vond het dan ook alles behalve leuk!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:46:04 #254
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_79339890
draakje Echt niet leuk zeg! Sterkte!

En wat betreft naar voren dragen: Dat heb ik ook, ik kreeg op een gegeven moment wat last van mn rug heb even tips gekregen van een vriendin:
Als je staat moet je je gewicht op beide benen verdelen en je knieën een beetje buigen, dan rust het gewicht op je benen en niet op je rug. En ook zo lopen (En ja, dan waggel ik). Maar het helpt bij mij tegen de rugpijn!
pi_79340130
draculetetje
Ik hoop dat je je met de goede zorgen in het ziekenhuis beter gaat voelen
pi_79343837
Draakje wat naar. Sterkte

En nog even over de sterilisator, die hebben wij hier heel veel gebruikt juist. Ook al hebben we een vaatwasser. Super handig ding vind ik het. Nu gebruiken we hem niet meer eigenlijk, alleen als we nieuwe spenen of flesjes hebben, voor de rest doen we het gewoon in de vaatwasser. Maar dat is meer omdat Graeme toch ook een voorkeur heeft om aan schoenen enzo te likken, dus dat ik het dan eigenlijk ook wel onzinnig vind om de flesjes dan wel steeds te steriliseren
En we gebruiken ook al vanaf het begin gewoon warm water uit de kraan om zijn flesjes te maken, dat advies is al sinds vorige zomer dus aangepast dat dat ook gewoon prima is.

Oh en CP, wij hebben ook geen auto, maar we kregen een gratis autostoeltje bij onze kinderwagen (bij babydump, volgens mij is dta nog altijd zo). En we hebben toch het stoeltje wel vaak gebruikt hoor. Het is met een kleintje toch wel fijn om met mensen mee te rijden ipv altijd maar het met ov, zeker savonds bijvoorbeeld. Of als je net uit het ziekenhuis komt... Hier 'mochten' we trouwens pas na een dag of 5/6 voor het eerst een rondje buiten gaan wandelen met Graeme (en het was zomer). Dus ik weet niet of het wel verstandig is om na de geboorte gelijk al met je kindje naar huis te wandelen? Weet verder ook niet zoveel waarom dat is hoor, dus misschien praat ik wel onzin
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79344019
Dracu nogmaals veel sterkte joh.

Sieppie, toch wel fijn en mooi zo´n bevestiging!

Hier vanochtend een verse baby geknuffeld op kraamvisite. Ik wil ook! Nog 5 maanden!
pi_79344047
draculettetje waardeloos zeg allemaal
Hopelijk voel je je snel beter! Zo zie je het ook niet allemaal voor je als je zwanger wordt...

Ik heb vandaag weer lekker geld uitgegeven voor de baby
Deze aankleedkussenhoes en kruikenzak, met bijpassend lakentje

Zo'n dekentje had ik al, dus staat er wel leuk bij denk ik
pi_79344576
Tof Son, dat dekentje

Ik ben op zoek naar een donkerbruine aankleedkussenhoes.. nu heb ik er online gevonden, 2 voor 9,95 maar dan komt er 6,75 aan verzendkosten bij

Hoe zat het nu precies, dekentje mag wel in het ledikant bij de beeb, maar dekbed niet toch?
pi_79344591
dekentje wel, dekbed niet idd

ik moet alleen maar lichte aankleedkussenhoezen hebben, want mijn meubeltjes zijn donker, of iig de bovenkant
pi_79344606
De hema heeft ook zo'n leuke met allemaal kleurtjes

Waarom is dat eigenlijk met deken/dekbed?
pi_79344637
als ik meisje had gekregen had ik een roze dekentje gekocht
Ik hou van roze

welke van de hema bedoel je??

volgens mij kunnen ze stikken onder een dekbedje, omdat dat minder ademt ofzo
Ik weet iig dat het onder de 2 niet mag/afgeraden wordt
Even opgezocht, maar is te warm en belemmert de ademhaling.
http://www.ouders.nl/mdiv2004-slapen.htm
pi_79344752
Deze

Die ga ik dus mooi kopen van de week
pi_79344828
Iemand nog tips overigens? In mijn decolleté, daar waar mijn borst begint zeg maar, zit een hele rode rand. Dag en nacht en het voelt branderig aan. Denk dat het toch wel wat veel is voor mijn huid, de groei. Probeer al goed te smeren, maar het blijft branderig en het is lelijk.

Help?
pi_79344985
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 17:42 schreef Orea het volgende:
Deze [ afbeelding ]

die is leuk ja
heb je geen stickertjes gespaard tijdens de stapelgoedweken, scheelt 25%

ik had gister een kruik en luieremmer gekocht, met die stickertjes, was normaal 30 euro, was nu 18 zoveel kwijt (nou ja was dus -25% en toen nog s -15% ivm personeelskorting, mja scheelt toch )
(moet ik nog van profiteren zolang ik er nog werk )
pi_79344993
Tijd om "uit de kast te komen"...

Ik heb de afgelopen maandag onder een kloon (Mardis) gepost, omdat sommige mensen hier op Fok! me persoonlijk kennen en ik het nieuws nog niet met hen wilde delen. Maar nu alles er gewoon goed uitziet (morgen 14 weken zwanger en gisteren het hartje horen kloppen ) wordt het tijd om mijn kloon gedag te zeggen en onder mijn eigen username verder te posten

Dus: Hallo allemaal! Ik zal hier nu ook wat meer aanwezig zijn nu ik zeker weet dat alles goed zit.
Ik betwijfel overigens of veel van jullie mij al kenden, maar ik heb toch wel heel wat bekenden op Fok! zitten

Onze baby mag trouwens ook tussen sterretjes, want hij/zij is een officiële Fok!baby!
De papa heet hier Tackleberry en we hebben elkaar in 2001 via Fok! leren kennen

Wie o wie past de OP even voor me aan? Mardis eruit, Fannetje, Tackleberry & sterretjes erin!
pi_79345036
Welkom fannetje
Fijn dat alles er goed uitziet
Is wel een opluchting zeker!
pi_79345066
tessie, ik ben eens gaan rondsnuffelen op internet en ik dacht dat die autostoeltjes hardstikke duur waren. Maar ik zie al een maxi cosi voor 79 euro En het hoeft voor ons natuurlijk geen super deluxe ding te zijn, dus dat zou zeker wel een optie zijn
pi_79345163
En een hernieuwd welkom dan Fannetje
pi_79345224
je kan zo'n maxi-cosi zowat zo duur maken als je zelf wil
wij kregen de maxi-cosi bij de kinderwagen. Is ook die van 79 euro. Het enige verschil met een duurdere was dat deze niet op een easy-base kan en dat ie iets minder mooi afgewerkt was (zeiden ze in de winkel iig). Nja prima hoor. Dat maakt mij dan allemaal niet zoveel uit
En die easy-base wilden we toch al niet, omdat we er dan 2 van moesten hebben en dat vonden we zonde van het geld
pi_79345266
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 17:53 schreef CrazyPrincess het volgende:
tessie, ik ben eens gaan rondsnuffelen op internet en ik dacht dat die autostoeltjes hardstikke duur waren. Maar ik zie al een maxi cosi voor 79 euro En het hoeft voor ons natuurlijk geen super deluxe ding te zijn, dus dat zou zeker wel een optie zijn
ze zijn nog goedkoper te krijgen hoor, ik heb mijne doorverkocht aan knuffelbeestje voor 35 euro geloof ik en dat was een maxi-cosi happyflower
pi_79345318
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 17:42 schreef Orea het volgende:
Deze [ afbeelding ]

nee joh, gewoon leren haken en m dan zelf maken

handig voor tijdens je verlof
pi_79345321
Ah, ik zie dat ik eens goed moet gaan rondvragen dus hier
Op markplaats durf ik er geen te kopen, want je kunt natuurlijk nooit achterhalen wat ermee gebeurd is (ongeluk ofzo). En jullie fokkers vertrouw ik uiteraard op jullie mooie blauwe kijkers
pi_79345353
Welkom Fannetje!

En ons autostoeltje is van Safety First, en was dus gratis bij de kinderwagen, maar volgens mij kost ie normaal nog geen 70 euro... Hij is niet mooi ofzo, gewoon saai grijs, maar voldoet prima voor zo af en toe en is veilig.

Orea, klinkt naar zeg. Weet eigenlijk niet wat je daaraan zou kunnen doen, ik zou denk ik smeren met anti striae (of hoe schrijf je dat) olie.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79345379
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 17:59 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

nee joh, gewoon leren haken en m dan zelf maken

handig voor tijdens je verlof
Oh das natuurlijk ook een idee
pi_79345406
En Fannetje = Mardis Gefeliciteerd! Nogmaals dan maar en welkom hier
ik zal eens kijken of ik de OP nog kan aanpassen..
pi_79345424
Nopes, je zult even moeten wachten op een modje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 19 maart 2010 @ 18:07:30 #278
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_79345587
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:14 schreef draculettetje het volgende:
update aangezien de uitslagen gister goed waren mocht ik weer naar huis en moest ik opletten op uitdrogen! wat was dat maag onderzoek echt klote! thuis ging het niet beter dus nu lig ik alsnog in het ziekenhuis en ga zo aan het infuus
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 19 maart 2010 @ 18:50:54 #279
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_79347003
Fannetje gefeliciteerd!

En wat betreft maxi cosi, als we rijden rijden we een grote afstand, met de risico's die daarbij meespelen. En ik wist dat de Cabriofix als veiligst bekend stond. Verder is het bij verreweg de meeste kinderwagens zo dat er alleen adaptors te verkrijgen zijn voor het opzetten van de cabriofix, en dat vond ik ook al handig.

Heb een special edition incl. voetenzak voor 130 euro. Was een showmodel.
pi_79349110
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:02 schreef Orea het volgende:
Nopes, je zult even moeten wachten op een modje
Of op een nieuw topic, da's ook geen probleem

Bedankt voor het hernieuwde welkom iedereen!
pi_79352958
Fannetje, wat gaaf. Gefeliciteerd Komt ook super uit zo met je nieuwe huis
  vrijdag 19 maart 2010 @ 21:40:28 #282
1762 YPPY
Yppiaans
pi_79354892
Fannetje! whiehahahaahahaha! Eindelijk! Je wilt niet weten hoe vaak je genoemd bent als volgende zwangere van het clubje! Keigaaf, sjoe roel me!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 19 maart 2010 @ 21:51:39 #283
273841 Rarekwast_
eigenlijk heel normaal
pi_79355415
bedankt voor de tips
we gaan ons nog wel even bedenken wat het handigste is
  vrijdag 19 maart 2010 @ 21:55:05 #284
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_79355581
Fannetje, gefeliciteerd!!!
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_79355838
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 21:40 schreef YPPY het volgende:
Fannetje! whiehahahaahahaha! Eindelijk! Je wilt niet weten hoe vaak je genoemd bent als volgende zwangere van het clubje! Keigaaf, sjoe roel me!
Ja, ik ging voor Fok!baby #100, dat wist je

Volgens mij is dat overigens niet gelukt, maar goed, ik zat meer in de buurt dan jij!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 22:04:50 #286
1762 YPPY
Yppiaans
pi_79356036
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 22:00 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Ja, ik ging voor Fok!baby #100, dat wist je

Volgens mij is dat overigens niet gelukt, maar goed, ik zat meer in de buurt dan jij!
Ja sorry nog dat ik niet op #100 heb gewacht, dat duurde zo lang. Maar wie weet, jullie 3e kan ook #100 zijn natuurlijk. Echt wel leuk!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 19 maart 2010 @ 22:14:06 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79356421
Gefeliciteerd Fannetje!
  † In Memoriam † vrijdag 19 maart 2010 @ 22:19:02 #288
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_79356598
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 17:50 schreef Fannetje het volgende:

Wie o wie past de OP even voor me aan? Mardis eruit, Fannetje, Tackleberry & sterretjes erin!
Wat gaaf !!!! gefeliciteerd Fannetje en Tackle
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 19 maart 2010 @ 22:38:31 #289
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_79357293
Ik snap werkelijk waar niet... waarom je in vredesnaam zou gaan voor een goedkope maxi-cosi of uberhaupt een tweede hands... Echt niet. Heb je dan zo geweldig veel vetrouwen in je auto of je rijkunsten of die van een ander?

Wij zijn vorig jaar met 120 aangereden terwijl wij 100 reden, bam tegen mij en Yade haar deur. Die klap was behoorlijk en ik was maar wat blij dat een degelijk, goede maxi-cosi hadden gekocht.

Nou ben ik sowieso niet zo van tweede hands of goedkope namaak spullen, maar serieus, je maxi-cosi mag nooit een punt van bezuiniging zijn.

Gefeliciteerd Fannetje en Tackleberry!

Ik heb trouwens een buikgriep, en nu dacht ik dat ik misselijk was van de zwangerschap. Vandaag bleek, dat dat nog veeeeeel erger kan.
pi_79357409
Oh Silmarwen, dat ken ik....

Ik heb sinds zondag enorme buikpijn en sinds dinsdag is het officieel een buikgriep, met overgeven, diarree en al... drie dagen amper iets gegeten, vandaag gaat het eindelijk wat beter en heb ik alles binnen kunnen houden, maar wat voelt dat enorm klote zeg!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 22:43:29 #291
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_79357465
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 22:41 schreef Fannetje het volgende:
Oh Silmarwen, dat ken ik....

Ik heb sinds zondag enorme buikpijn en sinds dinsdag is het officieel een buikgriep, met overgeven, diarree en al... drie dagen amper iets gegeten, vandaag gaat het eindelijk wat beter en heb ik alles binnen kunnen houden, maar wat voelt dat enorm klote zeg!
Ja buikgriep is normaliter niet leuk... maar als je zwanger bent is het echt drama. Ik spuug heel moeilijk, heb ik ook niet gedaan vandaag, heb de hele dag opgekruld op de bank gelegen en veel weggezucht. Goeie oefening voor later.

Ik zou naar de bekkenfysio gaan maar dat wordt nu 9 april, vlak voor de echo.
pi_79357867
Fannetje en Tackleberry van harte gefeliciteerd!!!
Ik ken jullie zeker nog wel hoor haha *herinnert zich een meet bij Defjë*
pi_79357896
Ik had de hele zwangerschap (en de 15 jaar daarvoor ) nog niet hoeven overgeven, maar de afgelopen drie dagen moest ik er toch aan geloven...
  vrijdag 19 maart 2010 @ 22:57:19 #294
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_79357977
Fannetje
Ik ga gewoon even cliche roepen dat dat spugen en beroerd voelen erbij hoort
Het hoort erbij! Je gaat gewoon een mooi kindje bakken
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 23:00:11 #295
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_79358092
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 17:44 schreef Orea het volgende:
Iemand nog tips overigens? In mijn decolleté, daar waar mijn borst begint zeg maar, zit een hele rode rand. Dag en nacht en het voelt branderig aan. Denk dat het toch wel wat veel is voor mijn huid, de groei. Probeer al goed te smeren, maar het blijft branderig en het is lelijk.

Help?

You buy, is nice yes?

Of deze;

Alhoewel die laatste erg naar chocola ruikt, en ook best lang. De andere ruikt niet aanwezig .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 20 maart 2010 @ 09:50:16 #296
45621 Suzanna
Mama van...
pi_79365704
Ik zou denk ik gewoon met Calendula crème van Weleda smeren... lekker natuurlijk en minste kans op allergie... maar ik heb dan ook een hele gevoelige huid.
Calendula is ook verzachtend en helpt ook bij wondjes etc, dus bij branderige huid lijkt het me zeker ideaal.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 09:55:05 #297
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_79365753
Kim, ik heb dat spul ook. Heerlijk vind ik het! (Maar of het echt helpt?)

Als huid echt branderig is en jeukt zou ik mentholgel eens proberen. Dat heeft mij wel echt geholpen.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_79365806
He goeie tips!! Daar ga ik eens naar op zoek...
pi_79366211
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 17:50 schreef Fannetje het volgende:

Ik heb de afgelopen maandag onder een kloon (Mardis) gepost, omdat sommige mensen hier op Fok! me persoonlijk kennen en ik het nieuws nog niet met hen wilde delen. Maar nu alles er gewoon goed uitziet (morgen 14 weken zwanger en gisteren het hartje horen kloppen ) wordt het tijd om mijn kloon gedag te zeggen en onder mijn eigen username verder te posten

Dus: Hallo allemaal! Ik zal hier nu ook wat meer aanwezig zijn nu ik zeker weet dat alles goed zit.
Ik betwijfel overigens of veel van jullie mij al kenden, maar ik heb toch wel heel wat bekenden op Fok! zitten

Onze baby mag trouwens ook tussen sterretjes, want hij/zij is een officiële Fok!baby!
De papa heet hier Tackleberry en we hebben elkaar in 2001 via Fok! leren kennen

hè hè, hoef ik niet meer bang te zijn dat ik me verspreek...
en nu kan ik eindelijk ook hier tegen Tackle gefeliciteerd zeggen zonder bang te moeten zijn om iemand te verraden!
pi_79366529
Mardis Fannetje wat geweldig, gefeliciteerd
En weer een FOK!baby
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')