Nope en ook geen spray in m'n keel ook niet gekregen vond het dan ook alles behalve leuk!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:26 schreef Orea het volgende:
Dracuschiet niet op zo hè? Maagonderzoek sucks ja.. en roesje kon natuurlijk ook niet...
die is leuk jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:42 schreef Orea het volgende:
Deze [ afbeelding ]![]()
Die ga ik dus mooi kopen van de week
ze zijn nog goedkoper te krijgen hoor, ik heb mijne doorverkocht aan knuffelbeestje voor 35 euro geloof ik en dat was een maxi-cosi happyflowerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:53 schreef CrazyPrincess het volgende:
tessie, ik ben eens gaan rondsnuffelen op internet en ik dacht dat die autostoeltjes hardstikke duur waren. Maar ik zie al een maxi cosi voor 79 euroEn het hoeft voor ons natuurlijk geen super deluxe ding te zijn, dus dat zou zeker wel een optie zijn
nee joh, gewoon leren haken en m dan zelf makenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:42 schreef Orea het volgende:
Deze [ afbeelding ]![]()
Die ga ik dus mooi kopen van de week
Oh das natuurlijk ook een ideequote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nee joh, gewoon leren haken en m dan zelf maken
handig voor tijdens je verlof
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:14 schreef draculettetje het volgende:
update aangezien de uitslagen gister goed waren mocht ik weer naar huis en moest ik opletten op uitdrogen! wat was dat maag onderzoek echt klote! thuis ging het niet beter dus nu lig ik alsnog in het ziekenhuis en ga zo aan het infuus
Of op een nieuw topic, da's ook geen probleemquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:02 schreef Orea het volgende:
Nopes, je zult even moeten wachten op een modje
Ja, ik ging voor Fok!baby #100, dat wist jequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:40 schreef YPPY het volgende:
Fannetje!whiehahahaahahaha! Eindelijk!
Je wilt niet weten hoe vaak je genoemd bent als volgende zwangere van het clubje! Keigaaf, sjoe roel me!
Ja sorry nog dat ik niet op #100 heb gewacht, dat duurde zo lang. Maar wie weet, jullie 3e kan ook #100 zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:00 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, ik ging voor Fok!baby #100, dat wist je
Volgens mij is dat overigens niet gelukt, maar goed, ik zat meer in de buurt dan jij!
Wat gaaf !!!! gefeliciteerd Fannetje en Tacklequote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:50 schreef Fannetje het volgende:
Tijd om "uit de kast te komen"...
Wie o wie past de OP even voor me aan? Mardis eruit, Fannetje, Tackleberry & sterretjes erin!
Ja buikgriep is normaliter niet leuk... maar als je zwanger bent is het echt drama. Ik spuug heel moeilijk, heb ik ook niet gedaan vandaag, heb de hele dag opgekruld op de bank gelegen en veel weggezucht. Goeie oefening voor later.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:41 schreef Fannetje het volgende:
Oh Silmarwen, dat ken ik....
Ik heb sinds zondag enorme buikpijn en sinds dinsdag is het officieel een buikgriep, met overgeven, diarree en al... drie dagen amper iets gegeten, vandaag gaat het eindelijk wat beter en heb ik alles binnen kunnen houden, maar wat voelt dat enorm klote zeg!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:44 schreef Orea het volgende:
Iemand nog tips overigens? In mijn decolleté, daar waar mijn borst begint zeg maar, zit een hele rode rand. Dag en nacht en het voelt branderig aan. Denk dat het toch wel wat veel is voor mijn huid, de groei. Probeer al goed te smeren, maar het blijft branderigen het is lelijk.
Help?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:50 schreef Fannetje het volgende:
Tijd om "uit de kast te komen"...
Ik heb de afgelopen maandag onder een kloon (Mardis) gepost, omdat sommige mensen hier op Fok! me persoonlijk kennen en ik het nieuws nog niet met hen wilde delen. Maar nu alles er gewoon goed uitziet (morgen 14 weken zwanger en gisteren het hartje horen kloppen) wordt het tijd om mijn kloon gedag te zeggen en onder mijn eigen username verder te posten
![]()
Dus: Hallo allemaal!Ik zal hier nu ook wat meer aanwezig zijn nu ik zeker weet dat alles goed zit.
Ik betwijfel overigens of veel van jullie mij al kenden, maar ik heb toch wel heel wat bekenden op Fok! zitten
Onze baby mag trouwens ook tussen sterretjes, want hij/zij is een officiële Fok!baby!
De papa heet hier Tackleberry en we hebben elkaar in 2001 via Fok! leren kennen
Wie o wie past de OP even voor me aan? Mardis eruit, Fannetje, Tackleberry & sterretjes erin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |