abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79436746
*meldt*

Pessie, fijn dat je zo'n leuk familieweekend gehad hebt. Altijd leuk om het hele 'zooitje' weer eens bij elkaar te hebben, al is het ook altijd weer fijn als het is afgelopen en je weer je eigen gang kunt gaan vind ik..

flugel, das minder zo'n aanval. Ik hoop voor je dat het hierbij blijft en dat je door het inderdaad rustiger aan te doen wat meer 'rust' kunt vinden. Zolang je maar luistert naar je lichaam. En als jij je goed voelt dan geldt dat ook voor de baby. Voorbeeld: zelfs de haptonoom heeft zich er inmiddels bij neergelegd dat ik gewoon nog werk. Ze heeft nu zoiets van tja doe waar je je het gelukkigst bij voelt, dat is goed voor jezelf en voor de baby, maar pak wel voldoende je rust. Nouja, dat lukt wel.

En het wordt inderdaad een heerlijke week volgens mij! Heerlijk aangezien ik 's middags wel bijna altijd 'vrij' ben nu. Maargoed, ik ga weer werken... fijne dag allemaal!
pi_79437294
flugel
nikki ik vind het knap dat je nog werkt idd zolang jij je daar maar goed bij voelt!

Goede morgen trouwens allemaal
pi_79437299
Ik ben volgens mij minder snel boos om niets tegenwoordig
Althans normaal kunnen we dus een hele discussie om niets hebben, en dat valt nu wel mee.
Over babyspullen hebben we gelukkig helemaal geen discussie. Hij laat mij gewoon alles kopen

Die babyspullen staan dus door het hele huis heen Zal blij zijn als de babykamer klaar is, zodat alles daar kan staan (en dan is t afwachten tot de meubeltjes komen).

Ik hoop dat het een mooie week wordt deze week, moet namelijk wel 1 hele dag werken
Alleen op woensdag, en de rest van de dagen ben ik vrij.
pi_79437961
Nou, ik ben me toch gister ook uitgevallen tegen mijn man Ik schrok er zelf van eigenlijk.
Achteraf schaamde ik me dood en vond mezelf erg belachelijk............gelukkig weet ie het van de vorige zwangerschap nog en heeft ie Kluun gelezen
pi_79438273
Ik heb gisteren ook een enorme uitbarsting gehad. Zit het in de voorjaarslucht ofzo?
Bij mij telt ook de frustratie mee dat ik wéét dat ik totaal niet reëel aan het redeneren ben, maar dat mijn gevoel vind dat het wel reëel is. Dus dan vind ik weer dat ik ergens niets van mag zeggen omdat het nergens op slaat en ga ik het op zitten kroppen. En toen barstte de bom dus gisteren

Ik wil ook echt wel mijn eigen lijf weer terug. Die hormonen horen er niet en die buik is van mij! Ga lekker in je eigen buik zitten stom kind
Het voelt soms zo als een olifantendracht. Ik word al ruim 2 jaar geleefd door hormonen. Ben er zo klaar mee

Gelukkig weet ik dat ik me over een paar dagen weer beter voel. Zeker nu het voorjaar echt begonnen lijkt te zijn. Het zonnetje schijnt, de zomer komt eraan
  maandag 22 maart 2010 @ 09:38:50 #56
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_79438358
Draakje . Lig je nu dag en nacht in het ziekenhuis of alleen overdag? Hopen dat de harde buiken wat minder worden.

Flugel, dat klinkt zeer pijnlijk! Toen je het beschreef dacht ik "baarmoeder schiet in kramp" maar dat houd niet anderhalf uur aan. Even wat rustiger aan inderdaad, maar Martijn zal waarschijnlijk ook wel regelmatig er even op wijzen dat je iets rustiger moet gaan doen nu je zwanger bent.

En Nikki krijgt een echte lente baby .

Ik ben inderdaad ook wel blij dat het weer voorbij is. 12 volwassenen en 4 jonge kinderen is best wel heftig, en dan is het maar kort, maar zeer krachtig. Onze familie is namelijk niet bepaald een van de rustigste die ik ken. En we schreeuwen allemaal nogal hard als we bij elkaar zijn. Het was ook wel heftig omdat mn broer er was met z'n 4 kids maar zonder z'n vrouw. Dus iedereen heeft wel goed geholpen met de kids, maar wij kennen het ritme niet. En ze hebben bepaalde regels met voeding e.d. die voor ons wat lastig zijn. Dus m'n broer is toch wel het hele weekend continu met de kids in de weer geweest!
pi_79439658
Vanmorgen bij de verloskundige geweest. Omdat ik een hoog bmi heb krijg ik extra echo's. 1 met 30 weken om de groei in de gaten te houden en 1 met 36 weken om de ligging te bepalen.
Ook moet ik met 24 en 28 weken een bloed onderzoek om te kijken wat mijn suikergehalte is. Omdat het schijnt dat ik meer kans heb op zwangerschaps suiker.
De 20 weken echo gebeurt ws in het ziekenhuis ipv bij een special bureau, omdat ze in het ziekenhuis betere apparatuur hebben en het dan beter kunnen beoordelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door kaatjejannie op 22-03-2010 16:01:05 ]
*poef* nu is het weg
pi_79439711
CP nog even volhouden!! Maar dat is het ook wel, we waren zo vol gepompt met al die hormonen... (misschien dat het daarom bij mij meevalt/mee lijkt te vallen, omdat ik onder de ivf hormonen nog veeeeel erger was )

Een nieuwe morgen na weer een bagger nacht straks maar weer naar de bekkenfysio
pi_79439804
ik ben zo blij dat ik hier gewoon goed slaap, als ik orea lees enzo..
Gisteravond om half 10 gaan slapen en vanochtend om half 9 vond ik het dus wel tijd om eruit te gaan..
Mijn kat vond alleen dat het om 5 uur al dag was. En stond voor de deur te mauwen en aan de deur te krabbelen. Maar goed, eten in het bakje en ze was weer stil

oh en morgen weer naar de verloskundige ben benieuwd hoe laag mijn bloeddruk dit keer is
en de vorige keer zei ze dat ik vanaf dan om de 3 weken moet, mijn zus zei dat ze dat de 1e zwangerschap ook had, maar lijkt me zo snel al... ach dat zie ik morgen dan ook wel weer
pi_79439896
Nou ik heb wel goed geslapen hoor, van 6 tot half 9 dat was het langst achter elkaar in tijden!!
  maandag 22 maart 2010 @ 10:51:56 #61
259886 pessie
pi_79440214
CP even en baalmomentje mag je ook wel hebben! Als je al zolang met alle hormonen zit is ook wel erg heftig

En Orea die nog steeds slecht slaapt Heb je weer een drukke dag voor de boeg of kun je rustig aan doen?

Hier gaat mn nachtrust steeds beter, tegenwoordig zelfs zonder bakje vla voor het slapen gaan. Nog wel 2 rennies, maar verder slaap ik op het moment heel goed.

KaatjeJannie fijn dat ze je goed in de gaten houden, en een groeiecho bij 30 weken . Wordt vast een hele mooie echo. Alleen dat bloedprikken is wel minder...

Ik mag vanmiddag weer naar de vlos, en manlief gaat weer mee.
pi_79440244
Goedemorgen Dames,

Het duurde even maar ik ben weer bijgelezen!

Flugel; hoop dat het vandaag een beetje beter met je gaat, wat een nare ervaring!

Nikki; Werkze vandaag en jij krijgt inderdaad een lente baby

Draak; hoe gaat het met je? Lig je nog in het zkh?

Orea; gaat naar de bekkenfysiotherapeut, wat voor klachten heb je precies? Ik ben namelijk als ik wat langer zit en opsta dat mijn heupen helemaal pijn en beurs aanvoelen En je kamertje ziet er prachtig uit!

Pessie; weer terug van het familieweekend!

Leo; ff offtopic, hoe gaat het met je? en met Thomas?

En de rest ben ik vergeten.

Hier eigenlijk niets nieuws. Volgende week 1e afspraak bij de vlos. Ben benieuwd! Maar nog 2 daagjes werken en dan een paar dagen naar Disney land!

Laat de lente maar beginnen!
29/10/'10 - 25/03/'13
  maandag 22 maart 2010 @ 11:00:13 #63
259886 pessie
pi_79440451
Barba gaat naar Disneyland Wat leuk!

Ik vermoed dat de volgende keer dat wij gaan ik mn moeder ergens neerzet met buggy zodat ik in alle achtbanen kan

En we gaan volgende week donderdag de kinderwagen bestellen!!! En daarna is het paasweekend en gaan we in huis aan de slag! Dan hebben wij ook een babykamer, al moet die nog wel aangepakt worden.

De aldi heeft aanstaande woensdag een ELECT DECT babyfoon in de aanbieding voor euro. Het is eigenlijlk een Alecto, maar Elect is het B-merk van Alecto. Meer mensen die over die aanbieding na denken? Freecell heeft deze ook en zij is er zeer tevreden over.
pi_79440542
Heftig hoor kaatje al die extra controles. Maar gelukkig zegt dat niets over de uitslag. Misschien gaat alles bij jou wel gewoon goed

En lekker lange slapers hier. Orea had wat in te halen zo te zien
Ik heb ook weer prima geslapen. Heb een tijdje gehad dat ik na de derde of vierde toiletstop 's nachts niet meer in slaap kon komen en uren lag te draaien voor het weer ging, maar ik denk dat ik weet hoe dat kwam. Ik wilde niet toegeven aan de vermoeidheid en ging het rekken om naar bed te gaan. Nu ga ik gewoon als ik moe ben. 8 uur moe? Hup m'n bed in

Ik heb tot 32 weken om de 4 weken controle. Daarna om de 2 weken, maar dat komt omdat er hoge bloeddruk in m'n familie zit en ze dat in de gaten willen houden bij me. Ik weet dus niet hoe vaak ik anders had moeten komen vanaf 32 weken.

Ik dacht dat het bij mij wel meeviel met de hormonen, maar kennelijk krop ik meer op dan goed voor me is
Maar zeker in vergelijking met het begin van m'n zwangerschap (met heeeeeeeeeeeeeeeeel veel extra hormonen die ik in m'n lijf gepompt kreeg) valt het me erg mee.
pi_79440545
Ik kan vooralsnog lekker rustig aan doen, want zit nog volledig thuis. Weet ook niet hoe ik het zou moeten trekken als ik nu zou werken... Pijn + amper slaap + ook nog eens mijn hersens moeten gebruiken volgende week naar de arbo en eens kijken hoe of wat!

Barba, ik heb in mijn rechterheup, als ik te lang heb gestaan en ik ga dan zitten, dan het een soort op slot lijkt als ik weer wil opstaan, maar dan wel met een zenuw ertussen... Dus alleen al bewegen geeft dan heftige pijn.. Bekkenfysio helpt dat verminderen. Tis geen BI bij mij. Bij mij viel op dat ik mijn adem inhoud bij opstaan enzo, dus ik moet nu heel bewust uitademen met dat soort bewegingen..
pi_79440583
Pssst CP bij mij was het van 6 uur vanmorgen tot half 9 vanmorgen ik bedoelde het nogal sarcastisch
pi_79440688
Orea, ik moest ook even kijken, ik dacht he, ik had toch goed gelezen en toen keek ik nog een keer extra naar de tijd die je geslapen had
ik vond mezelf al zielig toen ik laatst een uurtje wakker lag. En toen ik 3 keer in 1 nacht naar de wc moest...
Ik heb iig bewondering voor je dat je nog zo positief blijft

CP ik vond het ook al zo snel bij mij. Want ben morgen 25 weken en de eerst volgende keer dat ik dus zou moeten zou dan met 28 weken zijn. Maar goed ik merk het morgen wel
pi_79440763
Sja, ik kan makkelijk klagen hoor!! Maar daar schiet ik niet zoveel mee op bedoel de pijn & het slechte slapen gaan er niet mee weg... Dus dan maar een beetje zelfspot zo nu en dan
pi_79440799
das ook wel weer zo, maar voor mijn humeur zou het niet zo goed zijn
dus dat vind ik dan wel weer knap
pi_79440977
Orea
Ik slaap gerust wel 12 uur, dus dacht dat je eindelijk even lekker had ingehaald
Zo weinig slaap... je zou er paranoia van worden
pi_79440998
Voor mijn humeur is weinig slaap ook echt niet goed! Ik heb respect voor je Orea! Wij hebben zelfs onze puppy al een paar dagen eerder uit logeren gedaan zodat we ff bij kunnen tanken gelukkig zijn mijn ouders dol op honden en kunnen ze vast wennen aan slapeloze nachten

Enne dames die een heleboel hormonen hebben moeten spuiten/slikken. Respect!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_79441083
Was het maar zo!! Die 12 uur achter elkaar

Hier gaat het meestal zo, even vannacht als voorbeeld, 11 uur alles uit, proberen te slapen. Half 1 nog niet in slaap en maar gaan *plassen* (ik blijf dan wel liggen met ogen dicht onder het mom van dan rust ik toch) toen in slaap gevallen tot half 2 *plassen*. Toen weer geslapen tot 3 uur, wakker. Liggen draaien tot 3.45 *plassen*. Half liggen dutten en nog even geslapen tot 6 uur *plassen* en de meneer uitgezwaaid. En toen werd ik om half 9 wakker

En dat wast dan. Dus ik slaap wel iets. Maar tis echt minimaal. En doordat ik nu kalm aan kan doen overdag trek ik het wel. Als ik weer aan het werk moet/ga straks weet ik niet hoe ik het moet gaan doen maar dat maar eens met de arbo bespreken...
pi_79441142
Oh en ik probeer ook wel eens om bijv. pas om half 1 naar bed te gaan, maar dat heeft geen enkel ander effect...
pi_79441189
Ik zou vooral de reistijd doodeng vinden. Als je zo moe bent ben je totaal niet helder. En om dan aan het verkeer deel te gaan nemen
En werken heeft waarschijnlijk ook weinig zin als je heel de dag zit te knikkebollen
pi_79441309
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:25 schreef Orea het volgende:
Oh en ik probeer ook wel eens om bijv. pas om half 1 naar bed te gaan, maar dat heeft geen enkel ander effect...
Ik ga juist eerder naar bed. Als je gaat zitten rekken denkt je lichaam alleen maar dat je kennelijk om een bepaalde reden niet mag slapen. En als je dan eindelijk gaat liggen zit je lichaam in de vooral niet gaan slapen modus.
pi_79441337
En dan ook nog bij elke beweging praktisch een soort blindedarm-ontstekingspijn hè (ja ik lach er inmiddels maar om hoor, tis om te janken natuurlijk). En het stomme is, als ik dat allemaal weg denk heb ik een droomzwangerschap, niet misselijk, voel me emotioneel erg goed enzo.

Maarja, je kan niet alles hebben!! En eerder naar bed resulteert hier in nog langer liggen met de ogen dicht.. Tv kijken van te voren, juist 2 uur van te voren niks doen.... helpt allemaal niet...
pi_79441444
Wat stom dat je lichaam zo doet he. Doodmoe en toch niet kunnen slapen
Ik heb geen tips meer. Leef wel echt met je mee
pi_79441483
Voor mijn zwangerschap kon ik zo 48 uur achter elkaar slapen en dan nog was ik moe (sja gek he ) en nu dit... leuk hormonen

Lief dat je meedenkt!! Kwestie van bevallen maar (en dan ws wél moe zijn en amper aan slaap toekomen )
pi_79441868
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:37 schreef Orea het volgende:
Voor mijn zwangerschap kon ik zo 48 uur achter elkaar slapen en dan nog was ik moe (sja gek he ) en nu dit... leuk hormonen

Lief dat je meedenkt!! Kwestie van bevallen maar (en dan ws wél moe zijn en amper aan slaap toekomen )
Geen probleem toch? Je bent er al bijna
Maar gelukkig zegt hoe je je nu voelt niet hoe de rest van de zwangerschap gaat zijn. Ik heb wel gemerkt dat er echt fasen van kwaaltjes zijn. Er is nog hoop
pi_79441888
Zo ik mis bijna een heel topic zo.

Ik las iets over een babyfoon -> die heb ik niet, maar misschien moet ik er maar eens 1 goedkoop op de kop tikken als Jen naar haar kamertje gaat. Helaas is het slapen met Jen weer drama.

Hoe voelt het als je last hebt van je bekken? Ik bedoel waar zit die pijn? Ik heb last van mn stuitje en zeg maar daarnaast als ik te lang zit. En als ik maar een klein stukje ga wandelen dan heb ik flinke rugpijn, maar die lijkt meer op spierpijn denk ik.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 22 maart 2010 @ 11:56:05 #81
258612 nytar
boys boys boys
pi_79442111
Gelukkig heb ik geen ervaring met bekkenpijn, dus ook geen tips en trucs. Ik herken wel de pijn in het stuitje van te lang op dezelfde manier zitten (onderuitgezakt, want dan kan ik mn buik goed ontspannen en beeb voelen schoppen)
Wel ervaring met het slechte slapen, maar thank god, dat gaat nu weer stukken beter. Ik val op de bank in slaap en als manlief het genoeg vind gaan we samen naar boven, waar ik verder slaap en hij verder tv kijkt. Lekker ooglapje voor en ik ben weer weg. Het niet kunnen slapen na het plassen is gelukkig weg.
Ook de hormoon uitvallen zijn herkenbaar. Ik was op zoek naar de aansteker om kaarsjes aan te steken en ik kon hem niet vinden waar ik hem normaal neerleg. Dus mn man had hem kwijt gemaakt. Dus moest hij zeggen waar hij hem had gelaten....hij wist van niks, maar dat geloofde ik niet dus moest ie toch komen zoeken. En dat deed ie niet, toen werd ik nog bozer....uiteindelijk vond ik hem op tafel waar ik hem de dag ervoor had laten liggen.... ik schaamde me kapot en mn man kon er alleen maar om lachen...gelukkig weet ie dat ik normaal niet zo ben
pi_79442160
quote:
Op maandag 22 maart 2010 10:52 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Leo; ff offtopic, hoe gaat het met je? en met Thomas?

Hier eigenlijk niets nieuws. Volgende week 1e afspraak bij de vlos. Ben benieuwd! Maar nog 2 daagjes werken en dan een paar dagen naar Disney land!

Laat de lente maar beginnen!
Het gaat wel We krijgen deze namiddag bezoek van de verpleegster van Kind & Gezin. Ik vraag me af hoe het zit met zijn lengte en gewicht, maar dat weten we dus straks wel (en dan begint nu de stress toe te nemen hierover ).
Maar heel eerlijk? Ik ben stapel op onze zoon maar vind het tegelijkertijd niet zo fijn om hele dagen alleen thuis te zitten Zeker niet op een dag als vandaag. Straks bezoek van de verpleegster, om 18u nog kraamvisite en mijn man komt ergens rond 22u thuis
pi_79442301
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:50 schreef Ticootje het volgende:
Zo ik mis bijna een heel topic zo.

Ik las iets over een babyfoon -> die heb ik niet, maar misschien moet ik er maar eens 1 goedkoop op de kop tikken als Jen naar haar kamertje gaat. Helaas is het slapen met Jen weer drama.

Hoe voelt het als je last hebt van je bekken? Ik bedoel waar zit die pijn? Ik heb last van mn stuitje en zeg maar daarnaast als ik te lang zit. En als ik maar een klein stukje ga wandelen dan heb ik flinke rugpijn, maar die lijkt meer op spierpijn denk ik.
Hier ook naast m'n stuitje. Of eigenlijk iets hoger. In mijn geval alleen aan de linkerkant. Voel het soms als ik zit, maar vaker als ik wandel. Volgens de fysio zit mijn linker SI-gewricht losser dan het rechter, waardoor de pijn ontstaat.
pi_79442352
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:00 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Hier ook naast m'n stuitje. Of eigenlijk iets hoger. In mijn geval alleen aan de linkerkant. Voel het soms als ik zit, maar vaker als ik wandel. Volgens de fysio zit mijn linker SI-gewricht losser dan het rechter, waardoor de pijn ontstaat.
Misschien moet ik het maar eens melden bij de VK en dan de plekken aanwijzen waar het zeer doet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 22 maart 2010 @ 12:06:03 #85
258612 nytar
boys boys boys
pi_79442509
Goed plan!
Weet iemand trouwens waar het grote buikentopic is gebleven?
pi_79442570
Plaatje erbij:

pi_79442608
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:06 schreef nytar het volgende:
Goed plan!
Weet iemand trouwens waar het grote buikentopic is gebleven?
Ja. Verstopt in mijn active topics
Het grote buikentopic deel 60
  maandag 22 maart 2010 @ 12:16:19 #88
258612 nytar
boys boys boys
pi_79442901
Thanks!
  maandag 22 maart 2010 @ 13:00:15 #89
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79444246
Ik heb zomerproof positiekleding te koop staan.
Vraag en aanbod kinderspullen deel 47
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_79444289
Zo onder de noemen: genante dingen tijdens je zwangerschap:
Ik heb net iemand flauwlaten vallen
Ik was bij de kapper, en mijn haar werd gewassen. Heel relaxed in massagestoel enzo. Toen dat klaar was, werd ik opeens duizelig, of eigenlijk tussendoor al een beetje. Dus ik zeg dat tegen de kapster. Dus even rustig aandoen. Moest ik opeens overgeven...
Een meisje dat daar werkt, zegt even later, toen ik al weer een beetje opgeknapt was, ik voel me ook niet lekker. Werd ze dus helemaal wit, ogen draaide weg. Gelukkig kon mijn kapster haar dus opvangen...
Toen voelde ik me dus nog lulliger...

En voordat ik naar de kapper ging gleed ik ook al van de trap af...
Heb vandaag mijn dag niet zo geloof ik.
En nu ga ik weer, want mag van mijn zus niet alleen blijven vandaag
  maandag 22 maart 2010 @ 13:14:20 #91
258612 nytar
boys boys boys
pi_79444690
jeetje, doe je voorzichtig! Idd beter om iemand in de buurt te hebben die je in de gaten kan houden!
pi_79444692
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:57 schreef leonieke het volgende:

[..]
Maar heel eerlijk? Ik ben stapel op onze zoon maar vind het tegelijkertijd niet zo fijn om hele dagen alleen thuis te zitten Zeker niet op een dag als vandaag. Straks bezoek van de verpleegster, om 18u nog kraamvisite en mijn man komt ergens rond 22u thuis
Ik vond het ook vreselijk om dagen thuis te zitten. Ik ben veel gaan wandelen of winkelen of iets dergelijks, gewoon om eruit te zijn.
Ik weet niet precies hoe je situatie is, of je wel eruit kunt. Vervelend ook dat je man pas zo laat thuis is.....
pi_79447314
@Flugel: Gets, wat naar dat je een paniekaanval hebt gehad. Doe de komende tijd nou maar eens lekker rustig aan, je lichaam en geest zijn hard aan het werk, dus je hebt het nodig!

@CP: Ahh, heel begrijpelijk hoor, dat je het af en toe flink zat bent. Het is ook niet altijd leuk, en zeker als er al zo'n traject aan vooraf is gegaan... dan ben je zo lang gewoon niet helemaal "jezelf". Ik duim ook dat de lente haar werk gaat doen en dat je je zo weer beter voelt!

@Pessie: Zo'n weekend is zeker intensief! Helemaal met van die kleine kinderen erbij. In zulk soort situaties ben ik altijd zoooo blij dat ik ze niet mee naar huis hoef te nemen. Het lijkt me wel superleuk om over een tijdje met ons eigen gezinnetje + familie op zo'n weekend te gaan.

@Orea: Dat slechte slapen is ook een ramp, lijkt me! Ik vind het knap dat je - hier in elk geval - nog vrolijk blijft, want te weinig slaap is natuurlijk wel een humeurkiller. En zeker als het lichamelijk ook nog eens niet lekker gaat. Dus voor je positieve instelling.

@Kaatjejannie: Verstandig dat ze het zo goed in de gaten houden. Het "gedoe" is misschien minder fijn, maar een extra echo is toch eigenlijk ook wel leuk, of niet?

@Nytar: Wel herkenbaar, hoor. Gelukkig kon je man erom lachen.

Hier een baggernacht. Ik weet niet waar het aan lag (misschien te lang uitgeslapen gisteren ) maar ik heb maar 2 uurtjes geslapen. Eigenlijk moest ik een hele dag op pad om kleuters te testen voor mijn studie, maar dat heb ik maar verzet. Op maandagavond moet ik namelijk ook nog de hele avonda dirigeren. Daardoor heb ik van 7 tot 11 nog wel lekker kunnen slapen. In dat opzicht ben ik best aardig voor mezelf, maar ja, het is ook realiteitszin: ik ben gewoon niet genieten als ik erg moe of gestresst ben, dus als het ff kan voorkom ik dat. In tegenstelling tot vroeger, kan het me ook wonderbaarlijk weinig schelen wat anderen daarvan vinden.
  maandag 22 maart 2010 @ 14:33:32 #94
259886 pessie
pi_79447629
Whaa Sonnetje! Klinkt wel spannend!

Leo, misschien kun je een stukje gaan wandelen? Is wel lekker misschien om er even uit te zijn. Jammer dat je man vanavond pas laat terug is.

Orea, was helemaal vergeten dat jij een zeer pijnlijk vochtprobleem hebt. Dat maakt het slapen waarschijnlijk ook niet makkelijker. Kun je nog bewegen of doet het continu pijn?

En over een uur mag ik alweer naar de vk!
pi_79447688

Ik morgen. Het is al 6 weken geleden, dus ik kijk er wel naar uit.
pi_79447774
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:25 schreef Cantare het volgende:

@Kaatjejannie: Verstandig dat ze het zo goed in de gaten houden. Het "gedoe" is misschien minder fijn, maar een extra echo is toch eigenlijk ook wel leuk, of niet?

Ja idd, zo denken wij er hier ook over. Mijn moeder had hetzelfde postuur als mij toen ze zwanger was van me, en is tijdens de hele zwangerschap amper aangekomen. We zien het wel. In ieder geval 2 mogelijkheden om extra naar de baby te kijken!!!

Wat balen zeg, dat mensen zo slecht slapen . Hopelijk wordt het nog wel wat beter.
*poef* nu is het weg
  maandag 22 maart 2010 @ 14:40:31 #97
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_79447887
We gaan morgen de verloskundige bellen voor een vroegere echo. Ik zou eigenlijk pas 9 april moeten, maar ik heb het idee dat ik misschien toch wat langer zwanger ben. (Heb een 5 a 6 weken cyclus, dus het is moeilijk te pin pointen wanneer de bevuchting was als het ware.) Zou me niet verbazen als ik nu toch al echt wel 9 a 10 weken zwanger ben namelijk. En dan pas over 3 weken een echo zou wat laat zijn.
pi_79449317
Mja, vandaag even weggaan is geen optie. Thomas wil ongeveer elk uur wel drinken (en zo weeg je opeens op dag 17 640g meer dan je laagste gewicht (van dag 3). Onze kapitein boossmurf wordt een dikkerdje op die manier ) en ik zou nog wat moeten schoonmaken tegen dat het bezoek komt.
Maar ik ben niet de persoon die graag zo lang thuis zit en ik ben nu al bezig aan mijn 6e week 'vakantie'. Toen ik les gaf, begon ik na 6 weken ook gewoon heel hard uit te kijken naar het einde van de vakantie. Geef mij maar veel korte vakantieperiodes ipv één lange

Kaatjejannie, dan toch liever de reactie van jouw VK dan die van mijn gyn (ik mocht maar 3à4kg bijkomen tijdens mijn zwangerschap, ik had ook wel liever wat extra echo's gekregen ) En die suikertest: het smaakt gigantisch slecht dat suikerwater, maar gewoon proberen met de eerste slok heel veel te drinken. Ik zorgde altijd dat ik na 1 slok al 3/4e van de beker op had (ja ik heb 2 x de gewone suikertest moeten doen en 1 keer de uitgebreide ).

Silmarwen: ik duim mee dat ze de echo willen vervroegen
pi_79449460
Ai Sonnetje, dat klinkt niet goed. Doe rustig aan he

Lastig Silmarwen. Maar lijkt me een goede reden om de echo te vervroegen

Hier net terug van de Cesartherapeute. Heb oefeningen gedaan die ik thuis moet herhalen. Tijdens het wandelen probeer ik ook al op m'n houding en spieren te letten, maar dan voel ik me er echt als een debiel bijlopen. Het wordt tijd dat ik geen dikke jas meer aanhoef buiten, want dan zien mensen ten minste dat ik zwanger ben en lachen ze me niet uit als ik raar loop
pi_79450153
Wat hebben jullie een hoop geschreven dat hou ik nooit bij zo,
las wat over disneyland daar wil ik ook wel heen maar wel als ik in de achtbanen kan
kaatje die extra controles krijgt een hoop gedoe maar wel fijn dat ze je in de gaten houden
orea (en anderen) die slecht slapen, Da's gewoon balen, mij vertelde ze hier van de week nog dat als je zo slecht slaapt van de pijn er wel veilige mogelijkheden zijn om je te helpen, is dat een optie?
leo die geniet van zoon maar het thuis zitten beu is, hoop dat je er snel op uit kan

sinds vanmiddag lig ik dan echt aan de sondevoeding, hoef even niet te eten of drinken da's wel fijn, alleen door het slangetje wel nog overgeef neigingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')