Ik ga juist eerder naar bed. Als je gaat zitten rekken denkt je lichaam alleen maar dat je kennelijk om een bepaalde reden niet mag slapen. En als je dan eindelijk gaat liggen zit je lichaam in de vooral niet gaan slapen modus.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:25 schreef Orea het volgende:
Oh en ik probeer ook wel eens om bijv. pas om half 1 naar bed te gaan, maar dat heeft geen enkel ander effect...
Geen probleem toch? Je bent er al bijnaquote:Op maandag 22 maart 2010 11:37 schreef Orea het volgende:
Voor mijn zwangerschap kon ik zo 48 uur achter elkaar slapen en dan nog was ik moe (sja gek he) en nu dit... leuk hormonen
Lief dat je meedenkt!!Kwestie van bevallen maar
(en dan ws wél moe zijn en amper aan slaap toekomen
)
Het gaat welquote:Op maandag 22 maart 2010 10:52 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Leo; ff offtopic, hoe gaat het met je? en met Thomas?
Hier eigenlijk niets nieuws. Volgende week 1e afspraak bij de vlos. Ben benieuwd! Maar nog 2 daagjes werken en dan een paar dagen naar Disney land!
Laat de lente maar beginnen!
Hier ook naast m'n stuitje. Of eigenlijk iets hoger. In mijn geval alleen aan de linkerkant. Voel het soms als ik zit, maar vaker als ik wandel. Volgens de fysio zit mijn linker SI-gewricht losser dan het rechter, waardoor de pijn ontstaat.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:50 schreef Ticootje het volgende:
Zo ik mis bijna een heel topic zo.![]()
Ik las iets over een babyfoon -> die heb ik niet, maar misschien moet ik er maar eens 1 goedkoop op de kop tikken als Jen naar haar kamertje gaat. Helaas is het slapen met Jen weer drama.
Hoe voelt het als je last hebt van je bekken? Ik bedoel waar zit die pijn? Ik heb last van mn stuitje en zeg maar daarnaast als ik te lang zit. En als ik maar een klein stukje ga wandelen dan heb ik flinke rugpijn, maar die lijkt meer op spierpijn denk ik.
Misschien moet ik het maar eens melden bij de VK en dan de plekken aanwijzen waar het zeer doet.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:00 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Hier ook naast m'n stuitje. Of eigenlijk iets hoger. In mijn geval alleen aan de linkerkant. Voel het soms als ik zit, maar vaker als ik wandel. Volgens de fysio zit mijn linker SI-gewricht losser dan het rechter, waardoor de pijn ontstaat.
Ja. Verstopt in mijn active topicsquote:Op maandag 22 maart 2010 12:06 schreef nytar het volgende:
Goed plan!
Weet iemand trouwens waar het grote buikentopic is gebleven?
Ik vond het ook vreselijk om dagen thuis te zitten. Ik ben veel gaan wandelen of winkelen of iets dergelijks, gewoon om eruit te zijn.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar heel eerlijk? Ik ben stapel op onze zoonmaar vind het tegelijkertijd niet zo fijn om hele dagen alleen thuis te zitten
Zeker niet op een dag als vandaag. Straks bezoek van de verpleegster, om 18u nog kraamvisite en mijn man komt ergens rond 22u thuis
Ja idd, zo denken wij er hier ook over. Mijn moeder had hetzelfde postuur als mij toen ze zwanger was van me, en is tijdens de hele zwangerschap amper aangekomen. We zien het wel. In ieder geval 2 mogelijkheden om extra naar de baby te kijken!!!quote:Op maandag 22 maart 2010 14:25 schreef Cantare het volgende:
@Kaatjejannie: Verstandig dat ze het zo goed in de gaten houden. Het "gedoe" is misschien minder fijn, maar een extra echo is toch eigenlijk ook wel leuk, of niet?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |