@Flugel: Gets, wat naar dat je een paniekaanval hebt gehad. Doe de komende tijd nou maar eens lekker rustig aan, je lichaam en geest zijn hard aan het werk, dus je hebt het nodig!
@CP: Ahh, heel begrijpelijk hoor, dat je het af en toe flink zat bent. Het is ook niet altijd leuk, en zeker als er al zo'n traject aan vooraf is gegaan... dan ben je zo lang gewoon niet helemaal "jezelf". Ik duim ook dat de lente haar werk gaat doen en dat je je zo weer beter voelt!
@Pessie: Zo'n weekend is zeker intensief! Helemaal met van die kleine kinderen erbij. In zulk soort situaties ben ik altijd zoooo blij dat ik ze niet mee naar huis hoef te nemen.

Het lijkt me wel superleuk om over een tijdje met ons eigen gezinnetje + familie op zo'n weekend te gaan.
@Orea: Dat slechte slapen is ook een ramp, lijkt me! Ik vind het knap dat je - hier in elk geval

- nog vrolijk blijft, want te weinig slaap is natuurlijk wel een humeurkiller. En zeker als het lichamelijk ook nog eens niet lekker gaat. Dus

voor je positieve instelling.
@Kaatjejannie: Verstandig dat ze het zo goed in de gaten houden. Het "gedoe" is misschien minder fijn, maar een extra echo is toch eigenlijk ook wel leuk, of niet?
@Nytar: Wel herkenbaar, hoor.

Gelukkig kon je man erom lachen.
Hier een baggernacht. Ik weet niet waar het aan lag (misschien te lang uitgeslapen gisteren

) maar ik heb maar 2 uurtjes geslapen. Eigenlijk moest ik een hele dag op pad om kleuters te testen voor mijn studie, maar dat heb ik maar verzet. Op maandagavond moet ik namelijk ook nog de hele avonda dirigeren. Daardoor heb ik van 7 tot 11 nog wel lekker kunnen slapen.

In dat opzicht ben ik best aardig voor mezelf, maar ja, het is ook realiteitszin: ik ben gewoon niet genieten als ik erg moe of gestresst ben, dus als het ff kan voorkom ik dat. In tegenstelling tot vroeger, kan het me ook wonderbaarlijk weinig schelen wat anderen daarvan vinden.