Ja he?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:39 schreef CrazyPrincess het volgende:
Hij ziet er ook echt uit alsof hij door de geluidsbarriere kan cantare
Berekening van de kans op Down op basis van mijn leeftijd, bloedonderzoek en nekplooimeting. Je spreekt van een verhoogde kans bij 1:200. 1:19385 is heel goed, want dan is de kans dat 'ie Down heeft dus heel klein.quote:Wat is de combinatietest?
Nou, balenquote:Hier al heel de dag kramp in m'n maag. Wilde eigenlijk naar buiten en van de zon genieten, maar bij elke stap dreunt die kramp door m'n hele buik![]()
Natuurlijk ja. Hoe kan ik dat nou vergeten?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:42 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ja he?![]()
[..]
Berekening van de kans op Down op basis van mijn leeftijd, bloedonderzoek en nekplooimeting. Je spreekt van een verhoogde kans bij 1:200. 1:19385 is heel goed, want dan is de kans dat 'ie Down heeft dus heel klein.
[..]
Nou, balenVerkeerd gegeten?
Dat vliegt voorbij hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:34 schreef Cantare het volgende:
* hele lijst met spullen
Nu nog 22 weken wachten
Oe wat spannend! Gefeliciteerd in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:02 schreef missziggy het volgende:![]()
Hoi hoi, mag ik ook meedoen?![]()
Ik ben er nl. laat achter gekomen dat ik zwanger ben (onregelmatig, druk, beetje ontkenning... enzo) en de huisarts gokte het vrijdag al op 22 weken. Iets over de stand van de baarmoeder vanaf het schaambeen ofzoiets. Ik denk dat dat niet klopt, ik voel het kindje nauwelijks of niet, ja heel af en toe heel vaag, soort niet zeker weten gevoel, maar ik kan mij herinneren dat ik bij mijn vorige kinderen al veel eerder contact had. Ik was eigenlijk benieuwd vanaf wanneer jullie je babietje voelde bewegen. Mijn jongste kindje is al vijf en pff, ik ben bijna alles alweer vergeten....
Heb overigens morgenochtend een echo in het ziekenhuis, dus dan weet ik het zeker.
Ah, zoiets hebben wij ook jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:35 schreef Cantare het volgende:
Hahaha, nou, stel je er niet teveel van voor, het is gewoon van de HEMA. Maar ik zal jullie niet langer in spanning houden: het is een zogenaamd luchtdichte luieremmer. Dus als je 'm open doet om er een luier in te gooien, word je niet gelijk bedwelmd door de stank van de luiers die er al in zitten. Zie hier: http://www.hema.nl/nl-nl/(...)mmer-(33533032).aspx En hij was afgeprijsd naar 15 euri!![]()
Voor de duidelijkheid: ik heb er niets mee te maken, hoor.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:40 schreef Pvoesss het volgende:
Hallo daar ik was kloontje!! (Sieppiee)![]()
En ik verspreek me steeds en vergeet mijn kloon dus ik kom maar uit de kast![]()
15 november it isoh en p.s. het is nog een Fokbaby ook
met _mimic.
Mensen die denken huhhh??? die kunnen mij pmen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: ik heb er niets mee te maken, hoor.
Nu lekker naar bed danquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:06 schreef Orea het volgende:
Oh en ik moet echt vaker even melden hoe mijn nacht eruit zag, want na vannacht er maar 3 keer uit te zijn geweest, ben ik de hele dag al gaar en nu echt half aan het instorten(en dat is een unicum want was de afgelopen maanden ook eigenlijk niet zo moe) dus ik heb goede hoop voor vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |