Goedemorgen allemaal,
Hobbesje welkom hier

Fijn dat de echo goed was

Ik word helemaal vrolijk van het weer

Moet zo naar de verloskundige en heb besloten dat ik lekker ga fietsen (nou is t echt een stukje van niets hoor, maar in de tijd dat ik mijn fiets gepakt heb ben ik er met de auto al zowat, dus heb ik er nooit zin in. De kussens van de tuinset liggen in de schuur op onze fietsen namelijk, is best een karwei om t eronder vandaan te halen

)
Normaal maakt het me niet zo uit wat voor weer het is, maar hoe dichter het bij de zomer komt hoe eerder de baby er is

Wat betreft bloeddruk, mijn bloeddruk was de afgelopen 2 keer echt laag voor mijn doen, maar heb er geen last van. Normaal heb ik een onderdruk van 70/80, maar vorige keren dus iets van 50/60. Best apart

En ik slaap gewoon op mijn buik, ik kan namelijk echt niet slapen op mijn zij. Dat ligt niet lekker. Heb er eigenlijk nooit over nagedacht, dat het kwaad zou kunnen...
Gisteren gelukkig geen gekke dingen meer gedaan, na het trapvallen en overgeven bij de kapper
Was wel schattig trouwens, mijn nichtje was er ook bij. Dus bij het trapvallen (ik moest even huilen van de schrik denk ik) vroeg ze: Sonja, wat heb je gedaan. Dus ik zeg dat ik gevallen was, zegt ze: sorry.. Ik zou kan jij toch niets aan doen. Kreeg ik een knuffel van dr.
En bij de kapper, na het overgeven, vroeg ze ook weer wat er was. Dus ik zeg zo: ik heb gespuugd. Zegt ze: geeft niet hoor.
En bij mijn ouders thuis: Sonja heeft bij de kapper gespuugd, over dr schoenen heen. Maar geeft niet hoor(even de vrije vertaling, kind is 2

)
Oh en nog

voor Roelofje