abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79532256
Hier noemen wij haar 'de baby' maar in mijn ogen is 'baby' gewoon altijd een 'hij'. Ondanks dat wij nu al meer dan 20 weken weten dat het een meisje gaat worden blijf ik gewoon over de baby in hij vorm praten. Dan zeg ik: moet je kijken hij schopt echt hard. Maar hier is 'hij' gewoon de baby.
De naam weet m'n zusje als enige andere persoon buiten mij en m'n verloofde om.

Ik herken ook heel erg het niet kunnen bevatten dat er echt een mensje in je zit. Ik kan het me ook niet voorstellen dat ze elk moment geboren kan en mag worden. Het voelt nog helemaal niet alsof het mensje in me al helemaal compleet is, ik kan niet helemaal goed uitleggen waarom.
Het idee dat het een echt echt echt mensje is heb ik alleen tijdens de echo's gehad en nu vanaf ongeveer week 35 omdat er echt voeten m'n buik uitsteken soms, dan is het echt een hele bobbel en als ik dan duw, duwt de kleine vervolgens gewoon net zo hard terug.

Becky, bijna met verlof, heerlijk kleertjes wassen enzo. Het gaat bij jou ook hard ineens. Nog 2 weken en dan mag ze gewoon al komen, geweldig toch?! En dat werken van mij... nee het is niet toegestaan, officieel ben ik niet aanwezig, ik klok ook niet in (normaal gesproken dus wel). Voor de uren die ik gewerkt heb krijg ik straks gewoon tijd terug... gewoon alsof ik overuren gemaakt heb zegmaar.
pi_79532363
Nee hoor ik vind het niet onaardig. Hier was het schoonmama die na het vertellen dat we een dochter krijgen zei dat ze de naam nog niet wilde weten hoor, want dan bleef er nog iets een verrassing

Inmiddels weet praktisch onze hele vriendenkring het en dat zal schoonmama weer niet leuk vinden, dat ze één van de laatste zal zijn die het weet. Das dan maar dikke pech hebben denk ik dan (of is dát dan onaardig? )

Ik vind ook doordat de meneer en ik haar echt al bij haar naam noemen e.d. dat het echt voelt dat ze er al bij hoort. Dat hoort ze zonder naam natuurlijk ook, maar kan het niet helemaal uitleggen. Misschien wat jij ook zegt, zoiets

En straks als ze er is komt ie wel gewoon online te staan hoor, maar nu dus nog niet.. Heb dan nog wel iets fatsoen om het de familie te vertellen ipv dat ze het op welke manier dan ook online te weten komen
pi_79533022
Dat had ik ook flugel
Ik wilde heel graag het geslacht weten. Had al zoveel onzekerheid gehad...
We delen het alleen niet met iedereen. Voornamelijk de familie niet, maar dat is meer omdat we het leuk vinden om ze te tergen (omdat ze het natuurlijk ook graag willen weten ).

En Draculettetje naar huis, maar met sonde. Dat is tegelijk en
Sterkte
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:34:05 #254
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_79533539
Heej, ik ben dus niet de enige die maar geen naam kan bedenken tico! Ik vind dat wel fijn om te weten omdat ik me nogal een alien voel dat ik bij 22 weken nog steeds geen naam heb voor ons kind. Manlief heeft het gewoon veel te druk door het combineren van een full time baan met een afstudeerscriptie dat hij er even echt geen tijd voor heeft. En alle namen die op de lijst staan heb ik er zelf opgezet en zal hij eraf schieten op het moment dat ie wel tijd heeft. Kortom, heb echt geen zin nog iets te bedenken voor hij met een serieuze optie komt. En die komt na volgende week donderdag pas.

En ik heb vannacht gedroomd... Dat er een voetje uit mijn buik stak... (ja heel letterlijk nemen). Maar het zag er wel uit!
pi_79533561
Mijn mam en oma gaan er gewoon vanuit dat we het weer vertellen... Ze kon het niet op prijs stellen toen ik zei dat ik het misschien wel geheim ging houden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79534179
Toen ik van Graeme zwanger was, hadden ook tijdens de zwangerschap al aan iedereen de naam verteld. Niet iedereen vond dat leuk om al te weten, maar dat vind ik echt niet mijn probleem hoor. Helaas pindakaas dan voor je, het is ons kind, en als wij ons kind al bij de naam willen noemen, doen we dat.
Ik weet nog niet of we dat deze keer weer gaan doen. Waarschijnlijk wel, want ik ben echt niet goed in dingen geheim houden. Ik vertel alleen niet vantevoren aan veel mensen welke namen we overwegen, maar pas als we er echt uit zijn. En daar is mijn mams dan weer beledigd over Maar verder is ze heel lief hoor
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79538210
Hier hebben we het ook vaak over 'hij' terwijl het net zo goed een zij kan zijn. Bij de familie worden er wel om hints gevraagd over de namen (hollandse naam, familienaam, lange of korte naam ivm naaikunsten van schoonmoeder ), maar wij zeggen lekker niets
Ik las op babybytes dat je vanaf week 25 met een wc-rol het hartje kan laten horen aan je partner, iemand wel eens geprobeerd
pi_79539260
Hobbesje! welkom
Missziggy hoi
Pvoesss

Orea weet 100% dat ze een meisje krijgt

Sonnetje overgegeven bij de kapper komt het dan toch weer terug ofzo? ik heb het idee dat ik last heb van maagzuur, een brandende slokdarm, nooit eerder gehad en boeren/oprispingen Stickertje

Lieszdraaijer fijn dat je elke keer dezelfde verloskundige hebt, ik heb er al 4 gehad ofzo, maar balen dat ze weggaat en je weer aan iemand anders moet wennen. Heerlijk he dat lekkere weer, eindelijk kunnen we onze buik showen

Cantare lekker aan het shoppen en een supersonische luieremmer, hip!
en helemaal weer goed gekeurd door de VK

Baldria, schiet ook al lekker op met de zwangerschap, nog even werken en dan met verlof

draculettetje succes morgen met de groeiecho en fijn dat je weer naar huis kunt

Flugeltje gefeliciteerd met je mijlpaal, haptonomie doe je dat samen? en is het leuk?

Orea, fijn dat je duidelijkheid hebt gekregen van de kraamzorg, komen ze nu aan het einde nog langs eigenlijk? voordat je moet bevallen?

Becky27 bijna verlof en dan lekker het huis op orde maken en de kleertje wassen

Tessie heeft de baby misschien gevoeld.. leuk

Leuk om te lezen dat het met Leonieke en Thomas zo goed gaat
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:29:32 #259
45621 Suzanna
Mama van...
pi_79542015
Even een grappig verhaaltje...

Ik had van de week mijn zus (met kersverse baby van zes weken) op bezoek. Erg gezellig enzo, en ik kon weer een beetje wennen aan het idee straks ook weer zo'n kleintje te hebben...

Ook nam ze een hele zak zwangerschapskleding mee. Dat had ik Emma en Noa verteld...
Vandaag had ik een tuniekje aan die erbij zat, mijn t-shirts waren op ...
Zegt Noa (5 jaar oud): wat een leuk jurkje heb je aan mama! en Emma (4): dat is zeker van de zwangerschapskleding!

pi_79546139

Wij zijn weer thuis! Poe wat een rit zeg vanuit Brabant!
We zijn inmiddels wel een kinderwagen, kinderfietsje en kruiken rijker!!!
De kinderwagen kan als het goed is ook een Maxi Cosi op dus dat nog even proberen morgen als dat lukt word ik erg blij !

Ik ga nu mijn peuter op bed gooien die veelste laat op is door ons ritje!

Fijne Avond dames!!
Altijd blijven lachen... :)
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:08:43 #261
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79549814
pvpoess van harte
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_79557237
*meldt*

Hier trouwens besloten dat onze prinses 30 maart geboren moet worden, want dan is het volle maan. Ik heb het haar al verteld... nu kijken of ze luistert.

Orea, bij jou komt de kraamzorg trouwens echt vroeg.. bij mij zijn ze 2 weken geleden geweest, toen was ik al 36 weken. Echt laat, de baby had er al bijna kunnen zijn. Maargoed, ze komen hier ook (volgens mij een beetje steekproefsgewijs) controleren of je alles hebt wat op hun uitzetlijstje staat. In ieder geval wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent, dat had ik ook wel na het gesprek inderdaad.

Geniet nog van de laatste zonnestralen.. vanaf nu wordt het weer een stuk somberder.

... en weer werken gaat. Fijne dag allemaal!
  donderdag 25 maart 2010 @ 07:48:27 #263
45621 Suzanna
Mama van...
pi_79557449
30-03-2010 is ook wel een heel mooie datum Nikki!
  donderdag 25 maart 2010 @ 08:12:45 #264
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_79557664
31-03 is nog mooier! maar dan moet je het niet zoals mij vorig jaar doen en gewoon op 29-03 al beginnen...
pi_79558321
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:06 schreef Mereltje het volgende:

Sonnetje overgegeven bij de kapper komt het dan toch weer terug ofzo? ik heb het idee dat ik last heb van maagzuur, een brandende slokdarm, nooit eerder gehad en boeren/oprispingen Stickertje

nou dit was waarschijnlijk dus door mijn bloeddruk he, want werd eerst duizelig Niet de echte misselijkheid haha.
Al heb ik daar af en toe nog wel s last van (vooral dus als ik te laat eet 's ochtends).

Zo gisteren mijn eerste en laatste werkdag gehad deze week haha. Lekker hoor
9 april is mijn laatste werkdag, dus dat schiet ook al op... Gaat opeens hard!

Ik noem mijn zoon eigenlijk altijd "mijn zoon" of de baby. Soms ook wel s Flippie. Mijn vader noemt m Japie, heeft ie Japie 1 (das dus mijn zus dr baby) en de mijne is Japie 2. Mijn schoonzusje zegt (af en toe) Joepie hehe. Dus zo zegt iedereen wat anders Maar meestal gewoon baby.

En ik blijf het ook onwerkelijk vinden, dat ik bijna over 3 maanden mama ben...
Gisteravond had ik mijn handen op mijn buik en toen ging ie er echt tegenaan schoppen Dus moest mijn vriend ook zijn hand op mijn buik leggen en toen gaf ie ook een schop Zo leuk
pi_79558437
Jee, ik heb luiertjes gekocht voor de nieuwe beeb.

Ik denk gewoon dat ik na de echo van volgende week los ga.
pi_79558518
Jeetje, je bent ook gewoon al bijna 20 weken
Gaat ook hard
pi_79558730
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Jeetje, je bent ook gewoon al bijna 20 weken
Gaat ook hard
Ja lekker he?
Ik heb vandaag toch maar even een normale broek aangetrokken. Ik krijg alleen de knoop niet meer dicht zonder dat het zeer doet... Maar mn zwangerschapsbroek vind ik opeens superstom, dat ding zit overal heel los, net een vuilniszak. Echt als je zwanger bent, mag je er dan ook niet meer leuk bij lopen ofzo?? Moet alles meteen helemaal los... Ik vind het stom.

Dus als ik zaterdag toch naar de boogaard ga, dan moet ik ook maar even een broek halen die wel leuk is. Oh of ik ga naar Delft, mooi mama.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:15:08 #269
259886 pessie
pi_79558767
Sonnetje! Ben je echt al over 3 maanden mama?!
Maar je bent niet eens zoveel verder dan ik! Misschien daar een verklaring voor mn plotseling ontstane nesteldrang...
Het is heel erg, ik heb het niet in de vorm van: ik ga mn hele huis boenen. Maar ik heb het in de vorm van ik wel NU een babykamer en ik wil NU dat de wieg bij oma vandaan komt en dat soort dingen Werd er een beetje gek van, maar gisteren op marktplaats een zeer serieuze optie babykamer gezien dus misschien hebbben ook wij em dit weekend in huis .
En ik ging tegen mn man aan huilen gisteren... En ik was eerst heel gelukkig en toen opeens niet meer... Volgens mn man heb ik eindelijk last van humeurwisselingen hij vroeg zich al af waar die bleven .

Hier schijnt het zonnetje trouwens nog vol op. Het ziet eruit als lekker weer buiten!

Oh ja, alternatief gebruik van het kotsbakje naast je bed: handig bij een bloedneus...
pi_79558989
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja lekker he?
Ik heb vandaag toch maar even een normale broek aangetrokken. Ik krijg alleen de knoop niet meer dicht zonder dat het zeer doet... Maar mn zwangerschapsbroek vind ik opeens superstom, dat ding zit overal heel los, net een vuilniszak. Echt als je zwanger bent, mag je er dan ook niet meer leuk bij lopen ofzo?? Moet alles meteen helemaal los... Ik vind het stom.

Dus als ik zaterdag toch naar de boogaard ga, dan moet ik ook maar even een broek halen die wel leuk is. Oh of ik ga naar Delft, mooi mama.
ja joh
Ik heb wel leuke zwangerschapsbroeken vind ik
In Delft heb je ook nog een ander winkeltje met leuke zwangerschapsdingen, daar heb ik de mijne gekocht.
Piekaaboe heet dat (was eerst petit cherie dacht ik). Zit iig aan het Vrouwenregt 6. (misschien ken je m wel al hoor maar goed).
Pas mijn eigen spijkerbroeken wel, maar die heb ik al een tijdje niet aangehad... Zit toch minder lekker

Pessie, nja pas 6 april is t 3 maanden tot mijn uitgerekende datum, mja is toch al bijna
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:37:40 #271
259886 pessie
pi_79559364
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:24 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Pessie, nja pas 6 april is t 3 maanden tot mijn uitgerekende datum, mja is toch al bijna
Whaaa ging even datum kijken... Over 2 dagen en 4 maanden ben ik mama
* pessie vliegt in schrik en rent als kip zonder kop door huis heen

En ik dacht dat mn dekbedovertrek die ik gisteren zo lekker gewassen had en buite gedroogd had nog schoon was na die bloedneus... not...
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:11:16 #272
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_79560589
Ik heb mijn superfijne skinny zwjeans bij mooi mama in Delft gekocht, piekaaboe heeft ook leuke dingen trouwens. Ik heb nu 1 jeans en 1 pantalon, loop op het werk altijd netjes vooral met jurkjes en zo (hoef niet meer te werken op casual friday!) maar een goede zwjeans is wel een must hoor.
pi_79560693
Ik moet echt jurkjes en rokken hebben voor de zomer
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:17:04 #274
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_79560806
Ik ben echt fan van King Louie jurkjes, die zijn zo stretchable dat ze na de zwangerschap ook aan moeten kunnen.
pi_79560892
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:17 schreef becky27 het volgende:
Ik ben echt fan van King Louie jurkjes, die zijn zo stretchable dat ze na de zwangerschap ook aan moeten kunnen.
He das een goede, zijn ze ook een beetje borstvoedingvriendelijk?
pi_79561083
Goeiemorgen!

Dit weer => het zou kouder worden dan gisteren, maar tis hier nu al warmer! Morgen naar Elysium, duimen dat het ook zo is

Ik heb echt mega veel zwangerschapskleding... heb een online winkel gevonden die veel mamalicious spul voor lachprijzen wegdoet... Soms zit er veel leuks tussen, veel ook niet... kwestie van rondneuzen en je maat moet er net tussen zitten

Heb een winkel gevonden in Engeland (aanrader! PM maar als je wilt weten) die o.a. veel zomerjurken voor zwangeren heeft van die lange zwierige dingen en de pond staat redelijk gelijk aan de euro. Dus dat is best interessant (als ik in augustus heb geworpen kan ik die jurken nog heeeerlijk aan!) En zo heb ik nog wat shirtjes van de New Yorker van voor mijn zwangerschap, die nu ook heel goed kunnen, want ze zijn lang.

En nu kan ik niet wachten tot dit weer doorzet, want dan kan ik alles echt gaan dragen! Voor kouder weer heb ik maar een paar dingen

En qua kraamzorg, hier komen ze inderdaad al rond de 5e maand. En rond maand 8 bellen ze nog een keer of er nog vragen zijn of we alles hebben enzo.
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:25:42 #277
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_79561113
over het algemeen is het decolleté van deze jurkje vrij laag zodat je tiet eruit halen geen probleem moet zijn. Echter heb ik nog geen ervaring met borstvoeding geven dus ik weet niet of ze bv vriendelijk zijn. Ze hebben ook hele leuke rokjes
https://kinglouie.nl/c-3-dames

*zit op handen om niets te bestellen*
pi_79561223
Die zijn echt tof!!!! Maar wel duur

Ik had het over deze site http://www.jojomamanbebe.co.uk
pi_79561363
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:24 schreef Orea het volgende:
Goeiemorgen!

Dit weer => het zou kouder worden dan gisteren, maar tis hier nu al warmer! Morgen naar Elysium, duimen dat het ook zo is

Ik heb echt mega veel zwangerschapskleding... heb een online winkel gevonden die veel mamalicious spul voor lachprijzen wegdoet... Soms zit er veel leuks tussen, veel ook niet... kwestie van rondneuzen en je maat moet er net tussen zitten

Morgen wordt het rot weer, altijd op vrijdag, dan ben ik vrij.

En mijn broek is van mamaliicous, maar ik vind m dus stom.
pi_79561410
Dan heb je gewoon een stomme broek gekocht

Nee morgen wordt het gewoon net zoals nu *afdwingt*
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:38:53 #281
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_79561591
ben morgen ook vrij, komen ze spullen voor het huis leveren (gasfornuis en bank) de ene tussen 07.00 en 10.00 uur en de andere tussen 12.00 en 18.00 uur. Nou ja, kan ik dus mooi geen kant op......
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:39:33 #282
259886 pessie
pi_79561616
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:28 schreef Orea het volgende:
Die zijn echt tof!!!! Maar wel duur

Ik had het over deze site http://www.jojomamanbebe.co.uk
Dat navy jurkje is echt precies wat ik normaal ook zou dragen
pi_79561663
Ik heb de gypsy dress gekocht en nog een simpele voor in huis, had het binnen 4 dagen binnen en ze zijn echt
pi_79561682
* Gluurt alvast voorzichtig mee.... *
pi_79561785
Hoi Tierrrr welkom!
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:53:01 #286
259886 pessie
pi_79562129
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:41 schreef Tierrr het volgende:
* Gluurt alvast voorzichtig mee.... *
Mogen we al feliciteren?
pi_79562360
Ik ben zeker weken zwanger... vandaag 5 weken en 1 dag... maargoed, das nog heel pril he? En aangezien het vorige keer mis ging, durf ik nog niet zo goed... maar wil al wel vast meelezen en jullie een beetje leren kennen!
pi_79562593
Jeetje zeg... als ik het hier allemaal zo lees, voel ik me echt nu al een slechte moeder... morgen 36 weken, en wij zijn er nog steeds niet over uit hoe ons mannetje gaat heten... Ik vind het zó moeilijk!

En het feit dat ik vorige week gruwelijk door mijn rug ben gegaan en alleen nog maar een beetje door het huis kan strompelen, me vasthoudend van de ene stoel naar de volgende tafel, maakt ook niet echt dat ik lekker kan genieten van mijn verlof in combinatie met dit prachtige weer... Bah!

[/klaagmode]
pi_79562683
Waarom ben je dan een slechte moeder?
pi_79562801
Ja idd,
tis dat we opgegeven moment maar de knoop hebben doorgehakt, van zo gaat ie heten, anders had ik er nu nog niet uit kunnen zijn. Tis ook heel lastig!
pi_79562843
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:05 schreef Shandaly het volgende:
Jeetje zeg... als ik het hier allemaal zo lees, voel ik me echt nu al een slechte moeder... morgen 36 weken, en wij zijn er nog steeds niet over uit hoe ons mannetje gaat heten... Ik vind het zó moeilijk!

En het feit dat ik vorige week gruwelijk door mijn rug ben gegaan en alleen nog maar een beetje door het huis kan strompelen, me vasthoudend van de ene stoel naar de volgende tafel, maakt ook niet echt dat ik lekker kan genieten van mijn verlof in combinatie met dit prachtige weer... Bah!

[/klaagmode]
Nah, dat maakt je echt geen slechte moeder hoor..

Jen had bijna Jill geheten... Daar waren we met 39 weken nog niet over uit.
pi_79563075
Nah ja.. slechte moeder...
Het klinkt altijd alsof mensen die al zo vroeg zo duidelijk voor zichzelf weten hoe hun kindje gaat heten er een veel sterkere band mee hebben ofzo...
en ik ben stiekum bang dat ik straks bevallen ben, en de verloskundige vraagt naar de naam, dat ik dan nog steeds niets weet....
pi_79563130
Dan heb je nog 3 dagen om erover na te denken
pi_79563196
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:19 schreef Orea het volgende:
Dan heb je nog 3 dagen om erover na te denken
dat...
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:36:40 #295
259886 pessie
pi_79563744
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:17 schreef Shandaly het volgende:
Het klinkt altijd alsof mensen die al zo vroeg zo duidelijk voor zichzelf weten hoe hun kindje gaat heten er een veel sterkere band mee hebben ofzo...
en ik ben stiekum bang dat ik straks bevallen ben, en de verloskundige vraagt naar de naam, dat ik dan nog steeds niets weet....
Ik snap jou echt heel goed! Ook al ben ik nog lang niet zo ver als jij bent, ook hier is het namen kiezen heel moeilijk. Maar het schijnt dat als je kind geboren is je het opeens weet. En balen van je rug zeg! Pijnlijk! Beterschap.

En Tierr: Gefeliciteerd en welkom! We gaan voor positief! Maar de eerste weken zijn altijd spannend. Krijg je nu ook een extra vroege echo?
pi_79564253
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:17 schreef Shandaly het volgende:
Bij ons lag het ook pas vast met de bevalling (en ik ben 10 dagen overtijd gegaan ) Wij twijfelden enorm tussen twee namen en ik kon de knoop niet doorhakken (voor mijn man was het al een tijdje beslist).
En sterkere band? Daar geloof ik niets van (als het een troost kan zijn, mijn zus is te vroeg bevallen (op 36,5 weken) en heeft de vroedvrouw, de gynaecoloog en de verpleegster betrokken bij de keuze van de naam en ze heeft een superband met haar zoontje (die trouwens een heel mooie naam heeft ) )
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:12:17 #297
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_79565103
Heel herkenbaar. Wij hadden zoveel twijfels over de jongensnaam (Kian of Timo) dat we het op de ok pas hebben besloten toen we hem zagen (mijn man heeft gekozen: gelukkig koos hij het eerste, vond ik het leukste nl.). En toen liep ik al 16 dagen overtijd.
We twijfelen nu al of we dit keer wel het geslacht willen weten, alleen maar om herhaling te voorkomen. Meisjesnaam houden we van de vorige keer (hoewel ik nog een leuke voorbij heb zien komen, dus je weet maar nooit wanneer de twijfels weer toe gaan slaan).
pi_79572990
Wij hadden de namen echt al heel vroeg, nog voor de 12 weken.
En niet meer getwijfeld.
Maar het maakt je toch geen slechte moeder als je het pas net voor de bevalling bedenkt......

Trouwens, hoofdpijn is dat ook een zwangerschapskwaal?
pi_79573153
Geen idee Koningin, maar ik heb het ook.. Volgens mij komt het bij mij gewoon door te weinig drinken..
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 25 maart 2010 @ 15:58:40 #300
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79573298
De namen stonden bij ons al voor de conceptie vast zo'n beetje, maar ik zie er geen probleem in als je er niet uit kunt komen. Uiteindelijk krijgt ieder kind hoe dan ook een naam, daar heeft de band niets mee te maken hoor... M'n moeder heeft zich ooit nog in het kraambed bedacht en een andere naam aan m'n broer gegeven dan ze vooraf bedacht hadden

Hier ook druk op het hoofd af en toe, niet echt hoofdpijn dus, maar meer een wat zwaar en drukkend gevoel.... Volgens mij past het wel bij zwangerschap. Te weinig drinken kan ook een oorzaak zijn, maar zelf drink ik dagelijks toch wel een litertje of 3, dus daar kan het niet echt aan liggen....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')