nou dit was waarschijnlijk dus door mijn bloeddruk he, want werd eerst duizeligquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:06 schreef Mereltje het volgende:
Sonnetje overgegeven bij de kapperkomt het dan toch weer terug ofzo? ik heb het idee dat ik last heb van maagzuur, een brandende slokdarm, nooit eerder gehad en boeren/oprispingen
Stickertje
![]()
Ja lekker he?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Jeetje, je bent ook gewoon al bijna 20 weken
Gaat ook hard
ja johquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja lekker he?
Ik heb vandaag toch maar even een normale broek aangetrokken. Ik krijg alleen de knoop niet meer dicht zonder dat het zeer doet... Maar mn zwangerschapsbroek vind ik opeens superstom, dat ding zit overal heel los, net een vuilniszak. Echt als je zwanger bent, mag je er dan ook niet meer leuk bij lopen ofzo?? Moet alles meteen helemaal los... Ik vind het stom.
Dus als ik zaterdag toch naar de boogaard ga, dan moet ik ook maar even een broek halen die wel leuk is. Oh of ik ga naar Delft, mooi mama.
Whaaa ging even datum kijken... Over 2 dagen en 4 maanden ben ik mamaquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Pessie, nja pas 6 april is t 3 maanden tot mijn uitgerekende datum, mja is toch al bijna
He das een goede, zijn ze ook een beetje borstvoedingvriendelijk?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:17 schreef becky27 het volgende:
Ik ben echt fan van King Louie jurkjes, die zijn zo stretchable dat ze na de zwangerschap ook aan moeten kunnen.
Morgen wordt het rot weer, altijd op vrijdag, dan ben ik vrij.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:24 schreef Orea het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Dit weer =>het zou kouder worden dan gisteren, maar tis hier nu al warmer! Morgen naar Elysium, duimen dat het ook zo is
![]()
Ik heb echt mega veel zwangerschapskleding...heb een online winkel gevonden die veel mamalicious spul voor lachprijzen wegdoet... Soms zit er veel leuks tussen, veel ook niet... kwestie van rondneuzen en je maat moet er net tussen zitten
Dat navy jurkje is echt precies wat ik normaal ook zou dragenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:28 schreef Orea het volgende:
Die zijn echt tof!!!! Maar wel duur![]()
Ik had het over deze site http://www.jojomamanbebe.co.uk
Nah, dat maakt je echt geen slechte moeder hoor..quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:05 schreef Shandaly het volgende:
Jeetje zeg... als ik het hier allemaal zo lees, voel ik me echt nu al een slechte moeder... morgen 36 weken, en wij zijn er nog steeds niet over uit hoe ons mannetje gaat heten... Ik vind het zó moeilijk!
En het feit dat ik vorige week gruwelijk door mijn rug ben gegaan en alleen nog maar een beetje door het huis kan strompelen, me vasthoudend van de ene stoel naar de volgende tafel, maakt ook niet echt dat ik lekker kan genieten van mijn verlof in combinatie met dit prachtige weer... Bah!
[/klaagmode]
dat...quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:19 schreef Orea het volgende:
Dan heb je nog 3 dagen om erover na te denken
Ik snap jou echt heel goed! Ook al ben ik nog lang niet zo ver als jij bent, ook hier is het namen kiezen heel moeilijk. Maar het schijnt dat als je kind geboren is je het opeens weet. En balen van je rug zeg! Pijnlijk! Beterschap.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:17 schreef Shandaly het volgende:
Nah ja.. slechte moeder...
Het klinkt altijd alsof mensen die al zo vroeg zo duidelijk voor zichzelf weten hoe hun kindje gaat heten er een veel sterkere band mee hebben ofzo...
en ik ben stiekum bang dat ik straks bevallen ben, en de verloskundige vraagt naar de naam, dat ik dan nog steeds niets weet....
Bij ons lag het ook pas vast met de bevalling (en ik ben 10 dagen overtijd gegaanquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:17 schreef Shandaly het volgende:
Nah ja.. slechte moeder...
Het klinkt altijd alsof mensen die al zo vroeg zo duidelijk voor zichzelf weten hoe hun kindje gaat heten er een veel sterkere band mee hebben ofzo...
en ik ben stiekum bang dat ik straks bevallen ben, en de verloskundige vraagt naar de naam, dat ik dan nog steeds niets weet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |