Ik word niet wakker van het geschop, maar als ik eenmaal wakker ben en Willem is dat ook word het opnieuw in slaap vallen wel erg lastig. Vooral ook omdat het gewoon een heel bijzonder gevoel is nogquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
Maar worden jullie echt wakker van het geschop dan? Ik ben echt 's nachts 'sochtends of wanneer dan ook nog nooit wakker geworden van het geschop ik zou nieteens weten of onze prinses wel schopt 's nachts eigenlijk...![]()
flugel gefeli met je mijlpaal!
Ik herken dit wel hoor, ik wéét dat het gaat gebeuren maar ik kan me er nog niets bij voorstellenquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:41 schreef Orea het volgende:
hihimaf he? Vind het nog steeds raar!! Ik voel haar in mijn buik, ik zie haar op de echo, maar kan me nog steeds niet voorstellen dat we straks écht écht écht een baby hebben
![]()
En dat zegt dus niets over een eventueel 2equote:Op woensdag 24 maart 2010 09:51 schreef Orea het volgende:
Kortgezegd, ik heb een probleem met mijn eileiders waardoor spontaan zwanger worden onmogelijk is... Na 5 jaar, 3 ivf-en en 5 terugplaatsingen is het nu dus raak... Dametje heeft lang op zich laten wachten![]()
Ja ik moest er zelf ook helemaal aan wennen hoor. Ik had het gewoon niet zo snel verwacht, dacht nog wel wat tijd te hebben enzo..quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:59 schreef Orea het volgende:
Ja, jij was rap dit keer in tegenstelling tot de vorige keer
GaaaF!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:40 schreef Pvoesss het volgende:
Hallo daar ik was kloontje!! (Sieppiee)![]()
En ik verspreek me steeds en vergeet mijn kloon dus ik kom maar uit de kast![]()
15 november it isoh en p.s. het is nog een Fokbaby ook
met _mimic.
Mensen die denken huhhh??? die kunnen mij pmen
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:11 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het maar niets. Ik ben moe, misselijk en blughh![]()
Ik werd wakker vanochtend om 6.30 en dacht goh wat voel ik me uitgerust en nu wil ik graag weer naar bed.
Ik heb zelfs pas op de dag na de geboorte opeens gezegd tegen mijn man: "ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij tot gisteren IN mij zatquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:21 schreef Koningin het volgende:
Dat onwerkelijke kan ik me nog goed herinneren. Je weet dat er een baby in je buik zit, je voelt het, je ziet het op een echo, maar echt doordringen doet het niet. Tenminste bij mij niet.
Toen Guus eenmaal geboren was en ik hem zag, schrok ik ook echt (schreeuwde zelfs), gewoon omdat je dan opeens beseft dat er echt een mensje in je heeft gezeten.
Ik kan me nu vaak nog wel eens verbazen dat wij zoiets moois hebben kunnen maken...quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:25 schreef Orea het volgende:
Maar heb je dan wel een punt van herkenning of komt dat later? Dat je denkt: ja natuurlijk ben jij het!
Wij zijn bijv. al helemaal uit de naam en gebruiken deze ook al. Heb je dan na de geboorte dat de naam nog gematcht moet worden aan je beeb (snapt iemand wat ik bedoel?) of dat het gewoon duidelijk is?
Kan me daar zo weinig bij voorstellen
Nee, je leest het verkeerd. In week 9 hadden we al de jongensnaam bedacht en de meisjes naam ook al.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:36 schreef leonieke het volgende:
In week 9 al?Kunnen ze dat al zo vroeg zien? Amai, ik dacht dat het pas vanaf week 16 ofzo te zien was.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: ik heb er niets mee te maken, hoor.
Sollicitatie was heel gezelligquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:17 schreef Orea het volgende:
Maffe, heb je al wat gehoord van je sollicitatie??
En ik herken het wel, toen we het geslacht eenmaal wisten werd het veel echter voor mijn gevoel en toen begon ook echt het grote genietenMaar vind jij het extra angstig i.v.m. je zoontje?
pm?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:43 schreef Orea het volgende:
Hier zijn er overigens al best wat mensen die de naam al weten! Gooi hem alleen niet onlineMaken er geen geheim van, maar er zijn gewoon mensen die het niet leuk vinden om het al te weten, dus dan maar zo! Kan gewoon echt niet wachten tot ze er straks is
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:02 schreef missziggy het volgende:
Nou, zoals gezegd vandaag dus de echo en de huisarts zat er naast![]()
![]()
. Ik ben volgens die piepkleine, schattige snoezepoezige armpjes, beentjes en het hoofdjes 'pas' 17weken en de uitgerekende datum is 29 augustus. Ik ben er blij mee, want ik miste toch wel wat voorbereidingstijd anders
.
Fijn dat je sollicitatie in principe goed ging! Maar kunnen ze je niet aannemen per beëindiging van je zwangerschapsverlof en dit aangeven bij het UWV. Misschien hoef je dan nu niet weer te solliciteren?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:26 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Sollicitatie was heel gezelligWas in principe aangenomen tot de arbo-arts zich er mee ging bemoeien (die zit standaard bij hun sollicitatie's) Omdat ik dus 17 weken zwanger was en je volgens de arbo-regelementen niet meer dan 5x per dag 10kilo mag tillen, zou ik al met 20 weken in de ziektewet belanden (verplicht in de zorg melde de arbo-arts) omdat je hier heel snel overheen komt. Proeftijd is bij hun standaard 1 maand, en dat had betekend dat ik dus al in mijn proeftijd verplicht de ziektewet in had gemoeten. Kortom ze wilden me na mn zwangerschap en bevallingsverlof nog wel eens spreken om te kijken wat ze voor me konden doen, maar nu toch maar even niet
Baal ik dus wel van aangezien ik van het UWV de verplichting heb gekregen te solliciteren naar een fulltime baan in de zorg (dit i.v.m mijn opleiding) Wel ging de arbo-arts contact opnemen met het UWV dat ze dit simpelweg niet mogen bij zwangerschap, dus dat is verder nog even afwachten.
En ja het verlies van mijn vlindertjes speelt een grote rol in mijn "angst" Ook al weet ik inmiddels dat het betreffende gen niet is aangetroffen blijft het toch een beetje eng. (En ja ze konden me met 65% zekerheid garantie geven dat het een bepaald geslacht zou zijn, maar heb afgeslagen om dit met zo'n relatief kleine zekerheid <echo is 85%+> te willen weten omdat ik me dan waarschijniljk helemaal had zitten opvreten tot de echo)
Dat is toch niet jouw probleem? Of ben ik dan onaardig?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:43 schreef Orea het volgende:
Dat denk ik ook!! Dat je straks écht wereldkundig mag maken hoe je beeb heet!
Hier zijn er overigens al best wat mensen die de naam al weten! Gooi hem alleen niet onlineMaken er geen geheim van, maar er zijn gewoon mensen die het niet leuk vinden om het al te weten, dus dan maar zo! Kan gewoon echt niet wachten tot ze er straks is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |