abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 maart 2010 @ 12:53:04 #1
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79093336
Mijn man (bijna 12 jaar samen waarvan 7 jaar getrouwd) stelde me onlangs een ultimatum: hij gaat van me scheiden tenzij ik akkoord ga met een open relatie. Eerst werd ik natuurlijk woedend maar na een nachtje erover te hebben geslapen was ik bereid om dit toch te gaan proberen. Ik hield van hem, we hadden een leven samen, als dit de enige manier was om een deel ervan te behouden, dan wilde ik die poging wagen. Hij is tenminste eerlijk, dacht ik. Toen kwam de aap uit de mouw: we hadden al jarenlang een open relatie, ik wist het alleen niet. Op een gegeven moment heeft hij gewoon (gewoon???) besloten om vreemd te gaan. Omdat bijna iedereen het doet en anders zou hij misschien later spijt krijgen dat hij het nooit heeft geprobeerd. Daarom heeft hij zich op verschillende datingsites ingeschreven en daar rolden meerdere relaties van uit, van enkele maanden tot anderhalf jaar. Hij vond zelf dat hij netjes heeft gehandeld: hij heeft al die meiden verteld dat hij getrouwd was en dat ze dus niet te veel moesten verwachten. Nu had ie een zoveelste liefje op het oog maar deze keer wilde hij het op het volgende level brengen en met haar een 'betekenisvolle relatie' opbouwen, bij voorkeur naast zijn huwelijk. Maar nu wel met mijn toestemming en zegen want het dubbelleven bleek toch best vermoeiend.

Ik ben er helemaal kapot van. We hadden onze problemen maar dit had ik nooit achter hem gezocht, ik vertrouwde hem volkomen. Vooral het koelbloedige ervan vind ik moeilijk te bevatten. Gaat het tegenwoordig echt zo??? Niks geen 'ik heb een leuk meisje ontmoet en van het een kwam het ander'? Niks 'ik had een glaasje te veel op en toen liep het uit de hand'? Gewoon beslissen om je partner te gaan belazeren en vervolgens dat plan stap voor stap, leugen na leugen, jaar na jaar uit te voeren? Waarom stap je dan niet uit je huwelijk als je er blijkbaar zo veel tekort komt dat je de betekenis daarbuiten moet zoeken
  zaterdag 13 maart 2010 @ 12:56:00 #2
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79093427
Nou, hij is tenminste eerljik over zijn oneerlijkheid, dat is tenminste wat. Maar ik vind het vrij gevoelloos wat ie doet. Aan de andere kant kan ik me ook wel indenken dat als dat echt is wat ie wil, dat ie dat dan zou moeten nastreven omdat ie anders ongelukkig wordt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_79093432
Ik zou zeggen omdat het een egoïstische klootzak is die denkt dat de wereld om hem draait.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_79093489
Spoort je vent voor de rest wél of is ie in alles zo gestoord?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_79093576
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat dus, wat een idioot zeg
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
pi_79093658
Hij beslist even eenzijdig en inderdaad vrij koelbloedig (gevoelloos eerder) en hoop dingen waarvan elke vent met een beetje fatsoen in zijn donder weet dat je het niet kan maken en vindt dat hij het nog redelijk netjes heeft gedaan ook . En nu gaat hij dwingelanden en dreigen met scheiden om met jouw instemming verder te gaan met dat gedrag.

Wat denk je zelf wat je nog van hem kan verwachten hierna? Ik weet wel een paar dingen die hij voor zichzelf kan verdedigen hoor: er met minstens een ander vandoor gaan. Met jullie spaarcentjes. Vindt ie ook wle een excuus voor. En wellicht vindt hij het ook wel netjes om je per SMS te laten weten dat hij jou eruit schopt. Had je maar niet zo dik/dom/mak/moeilijk moeten zijn. Hij heeft toch recht op dingen waar hij anders spijt van krijgt?! Jij komt niet voor in zijn film, kortom.

Deze vent is niet eerlijk, niet fatsoenlijk en dat wordt ie ook niet. Zijn aanvraag tot een scheiding zou ik met beide handen aangrijpen voordat hij je al je zekerheid en zelfvertrouwen kost. De hufter.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:04:12 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79093714
och natuurlijk wel makkelijk voor hem met zo'n passieve vrouw... dan kun je blijkbaar alles flikken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_79093716
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:02 schreef Mwanatabu het volgende:

Deze vent is niet eerlijk, niet fatsoenlijk en dat wordt ie ook niet. Zijn aanvraag tot een scheiding zou ik met beide handen aangrijpen voordat hij je al je zekerheid en zelfvertrouwen kost. De hufter.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_79093726
Wat een hufter, de deur uitzetten en nooit meer binnenlaten....

Een open relatie heb je niet in je eentje, dit is gewoon vreemdgaan en de boel besodemieteren.
Syl moet winnen!
pi_79093747
Ik zou de eer aan mezelf houden, en de papieren zelf aanvragen ............
pi_79093761
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:56 schreef Maanvis het volgende:
Nou, hij is tenminste eerljik over zijn oneerlijkheid, dat is tenminste wat. Maar ik vind het vrij gevoelloos wat ie doet. Aan de andere kant kan ik me ook wel indenken dat als dat echt is wat ie wil, dat ie dat dan zou moeten nastreven omdat ie anders ongelukkig wordt.

Dit kun je niet menen zeg.

Eerlijk over zijn oneerlijkheid?! Hij is 'eerlijk' tegen die vriendinnekes van hem dat hij getrouwd is en dus niets serieus kan opbouwen, maar zijn vrouw laat hij even buiten beschouwing. Dat hij het dan jaren later opbiecht omdat hij toch ook wel met iemand anders een serieuze relatie naast zijn huwelijk wil opbouwen noem je dan eerlijk?
pi_79093770
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:05 schreef Compomotive155 het volgende:
Ik zou de eer aan mezelf houden, en de papieren zelf aanvragen ............
Precies.

Houdoe en bedankt.
pi_79093819
De reacties spreken voor zich

Weg met die bokkelul
pi_79093829
Maar de open relatie die hij voorstelt, betekent dat ook dat jij dan aan de haal mag met andere mannen?
Of mag hij het alleen?

Ik hoop in ieder geval voor je dat hij het wel veilig heeft gedaan met al die andere dames.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_79093837
LOL.. die stond bij mij echt zo buiten. Oftewel.. Krijg wat zelfvertrouwen, accepteer dat dit niet aan jou ligt, maar aan hem en vraag de echtscheiding oer direct aan. Dit gaat echt nooit wat worden..
pi_79093844
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:04 schreef Re het volgende:
och natuurlijk wel makkelijk voor hem met zo'n passieve vrouw... dan kun je blijkbaar alles flikken
Had ze hier nou jaren van geweten en had ze er niks tegen ondernomen dan ja. Maar om haar nu passief te noemen zo vlak nadat ze het gehoord heeft...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:09:36 #17
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_79093891
heb je een slecht sex leven ofzo ? En heeft hij wel veilige sex gehad ? voor je het weet heb jee een soa
pi_79093897
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]

Eerlijk over zijn oneerlijkheid?! Hij is 'eerlijk' tegen die vriendinnekes van hem dat hij getrouwd is en dus niets serieus kan opbouwen, maar zijn vrouw laat hij even buiten beschouwing. Dat hij het dan jaren later opbiecht omdat hij toch ook wel met iemand anders een serieuze relatie naast zijn huwelijk wil opbouwen noem je dan eerlijk?
Het feit dat hij nu een relatie met een ander wil opbouwen is dan ook gelijk de reden voor zijn "eerlijkheid", want als ze niet interessant genoeg was om wat mee op te bouwen dan was hij nog rustig jaren doorgegaan TS te bedonderen zonder dat ze er iets van wist.

Dus dat "eerlijk zijn over zijn oneerlijkheid" is alleen maar omdat dat hem het beste uitkomt.

Een scheiding komt hem waarschijnlijk ook het best uit als dat hem niet te veel gaat kosten, anders komt de "open relatie" waarschijnlijk het beste uit... zolang zijn nieuwe vriendin dat tenminste accepteert.
Syl moet winnen!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:11:41 #19
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79093963
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Hey, ik probeer TS ook alleen een lichtje aan het einde van de tunnel te laten zien.
Alhoewel ik niet weet of dit een spoortunnel is
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:12:07 #20
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_79093979
Je snapt, dat de volgende stap is dat je definitief ingeruild wordt? Afgezien van dat, als jij akoord wil gaan met een leven waarin hij een betkenisvolle relatie onderhoudt naast het huwelijk, terwijl jij nog wel thuis z'n sokken wast...heel benieuwd hoe meneer de vakanties had gezien, eerst een weekje met jou, en dan met de ander? Of krijg jij gewoon tegen de zomer te horen "Dit jaar even niet schat, die safari met de andere relatie is zo duur, wij gaan dit jaar maar niet"
Dat je zelf nog nadenkt om bij zo'n manipulatieve zak te blijven...je bent toch meer waard dan zoiets?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:13:27 #21
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79094025
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79094169
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:53 schreef Elgyn het volgende:
Mijn man (bijna 12 jaar samen waarvan 7 jaar getrouwd) stelde me onlangs een ultimatum: hij gaat van me scheiden tenzij ik akkoord ga met een open relatie.
sorry maar bij dit zou ik m al gedag gezegd hebben, wat een achterlijk ultimatum
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:19:48 #24
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79094219
nogal hard van hem ja...

Buiten de deur neuken lijkt me ook super, maarja... Ik zou dat zo niet echt kunnen gelukkig.
Intelligent, but fucked up.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:22:06 #25
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79094282
Even kijken hoe lang het duurt voordat deze verse FOK!-user reageert (terwijl 'ze' gnuivend meeleest).
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:25:34 #26
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79094382
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:08 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Had ze hier nou jaren van geweten en had ze er niks tegen ondernomen dan ja. Maar om haar nu passief te noemen zo vlak nadat ze het gehoord heeft...
zijn "eis" is nu een open realtie anders weg... voor zulk soort bullshit moet je niet bij een assertief persoon aankomen, dunkt me
  Moderator zaterdag 13 maart 2010 @ 13:26:29 #27
9859 crew  Karina
Woman
pi_79094409
Een slippertje zouden sommige mensen misschien nog wel mee kunnen leven (ik niet), maar gewoon consequent vreemdgaan en soms zelfs anderhalf jaar lang met dezelfde! Ik zou hem echt de deur wijzen. Ik begrijp dat., dat niet makkelijk, maar zo'n leugenaar zou ik echt nooit meer willen zien.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_79094434
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:22 schreef Bragi het volgende:
Even kijken hoe lang het duurt voordat deze verse FOK!-user reageert (terwijl 'ze' gnuivend meeleest).
Ik post maar mee hoor, ik wil wel mijn username in een boek zien.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:29:21 #29
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79094479
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:07 schreef Felixa het volgende:
Maar de open relatie die hij voorstelt, betekent dat ook dat jij dan aan de haal mag met andere mannen?
Of mag hij het alleen?
Nee, ik zou het ook mogen. Lief van hem, he?
quote:
Ik hoop in ieder geval voor je dat hij het wel veilig heeft gedaan met al die andere dames.
Nee, is te veel gedoe. We zijn nu dus een SOA/HIV test verder. Gelukkig was die negatief.

De scheiding is inmiddels aangevraagd. Ik probeer nu alleen nog te begrijpen hoe ik me zo heb kunnen vergissen. Vreemdgaan is een ding, maar dit is toch niet normaal. Goed om te horen dat andere er +/- hetzelfde over denken.
pi_79094480
Mocht ik mijn vriendin zoiets flikken dan sta ik er 200% achter dan zij mijn hoofd er langzaam afknipt met een nagelschaartje.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:29:40 #31
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_79094488
Een 'open relatie' impliceert toch dat beide partners hiervan op de hoogte zijn, lijkt me. Anders is het gewoon vreemdgaan.
pi_79094502
Gewoon de deur uittrappen en de sloten veranderen, laat em naar een van zn neukertjes gaan. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_79094508
Goed fout, niet perse het vreemdgaan, maar het regelen achteraf
pi_79094534
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:29 schreef Sjaakz het volgende:
Een 'open relatie' impliceert toch dat beide partners hiervan op de hoogte zijn, lijkt me. Anders is het gewoon vreemdgaan.
Psies; een open relatie zonder dat je partner het weet is een contradictio in terminis en heet gewoon vreemdgaan.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_79094556
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:29 schreef Elgyn het volgende:

[..]

[..]

Nee, is te veel gedoe. We zijn nu dus een SOA/HIV test verder. Gelukkig was die negatief.

De scheiding is inmiddels aangevraagd. Ik probeer nu alleen nog te begrijpen hoe ik me zo heb kunnen vergissen. Vreemdgaan is een ding, maar dit is toch niet normaal. Goed om te horen dat andere er +/- hetzelfde over denken.
In je OP schreef je nog dat je het een kans wilde geven en nu is de scheiding al aangevraagd?
Hoeveel tijd heeft daar tussen gezeten?
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:33:14 #36
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79094573
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:29 schreef Poepoog het volgende:
Mocht ik mijn vriendin zoiets flikken dan sta ik er 200% achter dan zij mijn hoofd er langzaam afknipt met een nagelschaartje.
Heb ik ook overwogen
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:35:23 #37
139770 Miasan
Roemer has it
pi_79094629
Mijn eerste reactie was: pak een deegroller en bewerk die vent eens flink. Jeetje, dat dit kan! (....In Nederland wehehe ) Als er kinderen in het spel zijn, probeer dan zoveel mogelijk alimentatie van hem los te krijgen.
Sterkte!
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_79094669
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_79094697
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:33 schreef Elgyn het volgende:

[..]

Heb ik ook overwogen
Advies : niet doen. Project gedoemd te mislukken. Discrepantie tussen hoofd-omvang en schaartje te groot, apparatuur te klein voor taak. Tweede argument : project uitvoerder kan rekenkundig niet 200 % achter hoofd staan.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:38:11 #40
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79094712
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:32 schreef Felixa het volgende:

[..]

In je OP schreef je nog dat je het een kans wilde geven en nu is de scheiding al aangevraagd?
Hoeveel tijd heeft daar tussen gezeten?
Toen ik nog dacht dat we afspraken voor de toekomst aan het maken waren, wilde ik het een kans geven. Maar nadat ik hoorde dat ik al jarenlang word belazerd, zag ik geen rol meer voor me in deze relatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elgyn op 14-03-2010 11:32:01 ]
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:39:01 #41
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79094734
quote:
Jij komt niet voor in zijn film, kortom.
Precies, dat is het
pi_79094735
ditch deze papi, hij heeft je genaaid, heel simpel... hij was niet trouw snapje, scheiden dus
pi_79094757
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:39 schreef SkereBoy het volgende:
ditch deze papi, hij heeft je genaaid, heel simpel... hij was niet trouw snapje, scheiden dus
Jeweetzelluf boy.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_79094768
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:38 schreef Elgyn het volgende:

[..]

Toen ik nog dacht dat we afspraken voor de toekomst aan het maken waren, wilde ik het een kans geven. Maar nadat ik hoorde dat ik al jarenlang wordt belazerd, zag ik geen plek meer voor me in deze relatie.
Goed dat je voor jezelf kiest!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:42:51 #45
153506 Captain_Fabulous
pi_79094857
Gelukkig dat je voor jezelf kiest...
pi_79094915
Wat een verhaal zeg, omfg. Wat een kneus.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_79095330
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:38 schreef Elgyn het volgende:

[..]

Toen ik nog dacht dat we afspraken voor de toekomst aan het maken waren, wilde ik het een kans geven. Maar nadat ik hoorde dat ik al jarenlang word belazerd, zag ik geen plek meer voor me in deze relatie.
Dus de scheiding was al aangevraagd voor je het topic opende? Want anders heb je dat dus net binnen 38 minuten op een zaterdag weten te regelen. Inclusief een HIV-test
  zaterdag 13 maart 2010 @ 14:16:56 #48
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79095792
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hij is best gestoord maar ik vond hem altijd lekker gestoord. Hij was de man met wie ik mijn leven wilde doorbrengen. Ik ben niet zo van het kleffe twee zielen één gedachte gedoe, we lieten elkaar veel vrijheid, apart uitgaan of met vakantie was nooit een issue. We waren het ook erover eens dat je een slippertje niet aan elkaar hoeft op te biechten omdat je je partner daarmee alleen maar pijn doet terwjl het in feite niks voorstelt. Dat vind ik nog steeds maar een relatie van 1,5 jaar is toch van een heel andere rangorde. Ik had niet het minste vermoeden dat hij in staat was om zoiets te doen.
pi_79095815
Heb ze gortig gelezen hier op FOK, maar deze verdient toch wel een twijfelachtige prijs.....dumpen die manhoer......
Quinn Dexter
pi_79095835
quote:

[..]

[..]

Dit is zeker niet normaal nee, hij wil gewoon cart blanche om te neuken en doen wat hij wil en voor het gemak jou erbij houden. Tenminste, zolang dat nog voordeel oplevert. Of 'geluk', zoals hij dat zou noemen .

Echt, wát een zak stront moet die gast zijn .
pi_79095876
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:16 schreef Elgyn het volgende:

[..]
We waren het ook erover eens dat je een slippertje niet aan elkaar hoeft op te biechten omdat je je partner daarmee alleen maar pijn doet terwjl het in feite niks voorstelt. Dat vind ik nog steeds maar een relatie van 1,5 jaar is toch van een heel andere rangorde. Ik had niet het minste vermoeden dat hij in staat was om zoiets te doen.
O wacht eens, ben je er zo een.
pi_79095887
quote:

[..]

Hij is best gestoord maar ik vond hem altijd lekker gestoord. Hij was de man met wie ik mijn leven wilde doorbrengen. Ik ben niet zo van het kleffe twee zielen één gedachte gedoe, we lieten elkaar veel vrijheid, apart uitgaan of met vakantie was nooit een issue. We waren het ook erover eens dat je een slippertje niet aan elkaar hoeft op te biechten omdat je je partner daarmee alleen maar pijn doet terwjl het in feite niks voorstelt. Dat vind ik nog steeds maar een relatie van 1,5 jaar is toch van een heel andere rangorde. Ik had niet het minste vermoeden dat hij in staat was om zoiets te doen.
In feite geef je elkaar daar al min of meer toestemming om rond te rommelen... Het stelt niks voor en je hoeft het je partner niet te vertellen.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 14:23:23 #53
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79095969
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

In feite geef je elkaar daar al min of meer toestemming om rond te rommelen... Het stelt niks voor en je hoeft het je partner niet te vertellen.
Nee, precies andersom: je hoeft het niet te vertellen, als het eenmalig was en niets betekent
  zaterdag 13 maart 2010 @ 14:26:39 #54
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79096057
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:20 schreef Poepoog het volgende:

[..]

O wacht eens, ben je er zo een.
Ik ben zelf nooit vreemdgegaan, als dat is wat je bedoelt.
pi_79096111
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:23 schreef Elgyn het volgende:

[..]

Nee, precies andersom: je hoeft het niet te vertellen, als het eenmalig was en niets betekent
Ik denk dat hij het toch iets ander interpreteerde....

Zelf zou ik het toch echt wel willen weten. Als ik er zelf achter zou komen zou ik iig ongelooflijke pissig zijn.
pi_79096122
Waarom maak je dan dergelijke afspraken?

Ben je btw nu nog niet weg bij hem?
pi_79096232
Ik mag TS wel. Ze stelt duidelijke en niet te strakke regels.. hij gaat er ver overheen (1,5 jaar is wat anders dan 1 malig een blowjob van dat sletje uit de bar), en schopt hem er uit.

Je kan van een veel mannen niet verwachten dat ze de rest van hun leven monogaam (willen) zijn. Dan kun je wel krampachtig moeilijk gaan lopen doen, of gewoon afspreken dat ALS het gebeurt, het veilig gebeurt, en dat je je bek erover houdt. Slippertje dus.

Hij's ondanks zijn vrijheid toch veelste ver gegaan.. 1,5 jaar, bewust opzoeken, een open relatie afdwingen.. en dus schopt TS hem eruit. Top!

Mijn schoonpa stelde ooit voor een dat zijn andere vriendin ook in het huis kwam wonen van hem en zijn vrouw. Het huis was toch groot genoeg. Oh, en ook nog een kind. En mijn schoonouders zijn nog gewoon samen. Classic.
pi_79096265
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:29 schreef Fes1-2 het volgende:
Waarom maak je dan dergelijke afspraken?

Ben je btw nu nog niet weg bij hem?
Je kan een dier wel dingen verbieden, maar of dat werkt..?
pi_79096329
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:25 schreef Re het volgende:

[..]

zijn "eis" is nu een open realtie anders weg... voor zulk soort bullshit moet je niet bij een assertief persoon aankomen, dunkt me
Helemaal mee eens

Hij is al jaren een spelletje met je aan het spelen en naarmate het langer duurde ging hij steeds meer op je neerkijken. Nu is hij al een punt beland dat hij denkt alles te kunnen flikken. Het feit alleen al dat hij zich een kans geeft om hiermee weg te komen geeft aan dat hij totaal geen respect voor je hebt, maar vooral dat hij vermoedt dat hij overal mee weg kan komen. Dat getuigd niet alleen van een enorme arrogantie, maar het laat ook goed zien dat vrouwlief niet zoveel in te brengen heeft in zijn ogen. Zoiets overweeg je niet eens bij een zelfverzekerde sterke vrouw. Er zijn wel meer mannen die buiten de deur snoepen, maar om dan open kaart te spelen en eisen te gaan stellen is ongelofelijk.

Dat een tiener bij een leraar probeert uit te vinden hoe ver hij kan gaan kan ik nog goed begrijpen, maar dat een volwassen vent dit doet bij zijn vrouw. Nee... Daar kan ik niet inkomen. Daar moet wel iets flink scheef zijn gegroeid in de loop der jaren.

Uit alles blijkt dat hij zichzelf vele malen belangrijker vindt dan zijn vrouw. Die scheiding had hij trouwens al zien aankomen hoor. Daar werkte hij zelf al naartoe. De enige optie voor hem die beter zou zijn heeft hij je voorgelegd. Daar was je het niet mee eens. Dan maar uit elkaar. De tweede beste optie voor hem blijkbaar.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  zaterdag 13 maart 2010 @ 14:39:27 #60
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_79096397
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:22 schreef Bragi het volgende:
Meldt.
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:25 schreef Re het volgende:

[..]

Mijn vrouw is wel degelijk assertief. En intelligenter dan ik. Je hoeft echt geen gebrek in de persoonlijkheid van mijn vrouw te zoeken.

Er klopt veel in de OP. Ik snap dat dit de samenvatting van het verhaal is vanuit het perspectief van mijn vrouw. Natuurlijk is mijn werkelijkheid anders gekleurd, maar ga er maar rustig vanuit dat er met mijn vrouw niks mis is. En dat de verwijten en het onbegrip terecht zijn.
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:45 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Wat een verhaal zeg, omfg. Wat een kneus.
Prima conclusie.

TS is een wereldvrouw en het beste wat me overkomen is in het leven.

Ik zit nu op mijn werk, zie toevallig dat er een topic over me is, maar kan helaas niet op mijn gemak lezen en antwoorden nu. Ik voel me ook niet echt geroepen mezelf hier inhoudelijk te gaan verdedigen. En natuurlijk zou ik die verdediging ook uiteindelijk niet rondkrijgen, daarvoor ben ik te ver gegaan.
Ja, ik heb er een potje van gemaakt, en ik heb redenen te over om mezelf de oren van mijn kop te schamen. Voel je vrij om mij te bashen als je reageert in dit topic, daar is zat reden toe. Aan het verstand en de vermogens van TS hoeft echter niemand te twijfelen. En pek en veren heb ik wel verdiend helaas.

Nou, feest in R&P, altijd leuk als de wederpartij zich meldt in een topic he?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 14:41:26 #61
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79096449
pi_79096477

Kan het nog ongeloofwaardiger
  zaterdag 13 maart 2010 @ 14:44:27 #63
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79096526
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:36 schreef Karammel het volgende:
Hij is al jaren een spelletje met je aan het spelen en naarmate het langer duurde ging hij steeds meer op je neerkijken. Nu is hij al een punt beland dat hij denkt alles te kunnen flikken.
Blijkbaar. Er moesten wel tekenen zijn maar ik zag ze niet. Vertrouwen maakt blind.
pi_79096530
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:34 schreef Oksel het volgende:

[..]

Je kan een dier wel dingen verbieden, maar of dat werkt..?
Wat een idiote beredenering heb jij......... Maarja prima als jij jezelf nog met apen wil vergelijken. Ik ga ook niet zeggen hoe of wat of waarom, want dat doe je zelf ook niet. Maar ga niet elke man over één kam scheren a.u.b.

en verder:"
pi_79096538
quote:

[..]

Hoewel ik het gedrag van de man in kwestie echt niet wil goedpraten heb je hier imo wel gelijk in.
Als je het niet wilt hebben wil je het niet hebben. Punt.Dan heb je het dus niet over 'stel dat'
pi_79096596
quote:

[..]

Dit dus, als je eenmaal een bepaalde grens overgaat, waarom niet de volgende, en de volgende?
pi_79096600

WTF!!

*Onderkaak van vloer raapt............
pi_79096633
Nee, dat kan niet zijn. Dat zou teveel toeval zijn..
  zaterdag 13 maart 2010 @ 14:48:09 #69
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_79096635
Vrouwen die op klootzakken vallen krijgen gewoon wat ze verdienen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  PR/Manusje van alles zaterdag 13 maart 2010 @ 14:49:41 #70
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_79096674
shit,,, ik ga even een staatslot kopen

omg.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 maart 2010 @ 14:50:02 #71
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_79096687
binnen 3 kwartier na openen van dit topic gaat TS scheiden en nu komt de partner ook nog even langs. Nou Nadien... kom er maar in
pi_79096704
Hoax anders is het wel erg toevallig.
Live out of your imagination, not your history.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 14:57:23 #73
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79096880
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:33 schreef Oksel het volgende:
Ik mag TS wel. Ze stelt duidelijke en niet te strakke regels.. hij gaat er ver overheen (1,5 jaar is wat anders dan 1 malig een blowjob van dat sletje uit de bar), en schopt hem er uit.
Thx, Oksel, dat ik precies hoe ik erover denk.
quote:
Mijn schoonpa stelde ooit voor een dat zijn andere vriendin ook in het huis kwam wonen van hem en zijn vrouw. Het huis was toch groot genoeg. Oh, en ook nog een kind. En mijn schoonouders zijn nog gewoon samen. Classic.
Classic idd. Niet aan mij besteed.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 14:58:52 #74
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79096910
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Vrouwen die op klootzakken vallen krijgen gewoon wat ze verdienen.
Niks aan toe te voegen.
pi_79096970
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:39 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Meldt.
[..]

Mijn vrouw is wel degelijk assertief. En intelligenter dan ik. Je hoeft echt geen gebrek in de persoonlijkheid van mijn vrouw te zoeken.

Er klopt veel in de OP. Ik snap dat dit de samenvatting van het verhaal is vanuit het perspectief van mijn vrouw. Natuurlijk is mijn werkelijkheid anders gekleurd, maar ga er maar rustig vanuit dat er met mijn vrouw niks mis is. En dat de verwijten en het onbegrip terecht zijn.
[..]

Prima conclusie.

Ik zit nu op mijn werk, zie toevallig dat er een topic over me is, maar kan helaas niet op mijn gemak lezen en antwoorden nu. Ik voel me ook niet echt geroepen mezelf hier inhoudelijk te gaan verdedigen. En natuurlijk zou ik die verdediging ook uiteindelijk niet rondkrijgen, daarvoor ben ik te ver gegaan.
Ja, ik heb er een potje van gemaakt, en ik heb redenen te over om mezelf de oren van mijn kop te schamen. Voel je vrij om mij te bashen als je reageert in dit topic, daar is zat reden toe. Aan het verstand en de vermogens van TS hoeft echter niemand te twijfelen. En pek en veren heb ik wel verdiend helaas.

Nou, feest in R&P, altijd leuk als de wederpartij zich meldt in een topic he?
Ik weet niet wie jij bent, maar ik ben de nieuwe lesbische liefde van TS die ze in te tussengaande 13 minuten via een datingsite heeft veroverd. Handen af van mijn dame!

P.S.: de sleutel ligt niet meer onder de deurmat
  zaterdag 13 maart 2010 @ 15:07:33 #76
268298 klotefokker
kuttige kinderen
pi_79097162
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:01 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik weet niet wie jij bent, maar ik ben de nieuwe lesbische liefde van TS die ze in te tussengaande 13 minuten via een datingsite heeft veroverd. Handen af van mijn dame!

Fack you bitch, ik ben de buitenvrouw van TS der over 14 minuten ex-man. Wil jij me vent (naja niet echt mijn vent maar goed) wel even met rust laten anders kom ik naar je toe en krab je ogen uit je kop!

p.s. waar ligt de sleutel nu dan? Ik heb nog een paar strings laten liggen.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 15:08:48 #77
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_79097203
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:01 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Jij, jij overspelige! We zouden altijd bij elkaar blijven...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zaterdag 13 maart 2010 @ 15:10:33 #78
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_79097266
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:36 schreef Karammel het volgende:

[..]

Helemaal mee eens

Hij is al jaren een spelletje met je aan het spelen en naarmate het langer duurde ging hij steeds meer op je neerkijken. Nu is hij al een punt beland dat hij denkt alles te kunnen flikken. Het feit alleen al dat hij zich een kans geeft om hiermee weg te komen geeft aan dat hij totaal geen respect voor je hebt, maar vooral dat hij vermoedt dat hij overal mee weg kan komen. Dat getuigd niet alleen van een enorme arrogantie, maar het laat ook goed zien dat vrouwlief niet zoveel in te brengen heeft in zijn ogen. Zoiets overweeg je niet eens bij een zelfverzekerde sterke vrouw. Er zijn wel meer mannen die buiten de deur snoepen, maar om dan open kaart te spelen en eisen te gaan stellen is ongelofelijk.

Dat een tiener bij een leraar probeert uit te vinden hoe ver hij kan gaan kan ik nog goed begrijpen, maar dat een volwassen vent dit doet bij zijn vrouw. Nee... Daar kan ik niet inkomen. Daar moet wel iets flink scheef zijn gegroeid in de loop der jaren.

Uit alles blijkt dat hij zichzelf vele malen belangrijker vindt dan zijn vrouw. Die scheiding had hij trouwens al zien aankomen hoor. Daar werkte hij zelf al naartoe. De enige optie voor hem die beter zou zijn heeft hij je voorgelegd. Daar was je het niet mee eens. Dan maar uit elkaar. De tweede beste optie voor hem blijkbaar.
De werkelijkheid is dat ik heb gezegd dat ik wilde/ging scheiden, zonder enige eis. Gewoon omdat we niet gelukkig waren, in de achterliggende wetenschap dat ik onvoldoende bracht in ons huwelijk. Ik maakte mijn vrouw niet gelukkig. Daarom, met de achterliggende wetenschap dat ik daarnaast nog veel ellendigs op te biechten had ook, wilde ik scheiden.

Het open huwelijk is pas vele weken later op tafel gekomen. Weken waarin mijn vrouw er niks van begreep waarom ik wilde scheiden. Toen heb ik dat open huwelijk als allerlaatste eventuele (en toegegeven kansloze) redmiddel geopperd. Niet tot mijn verbazig werd ze boos. Wel tot mijn verbazing kwam ze er de volgende dag op terug dat het misschien wel een optie zou zijn. Dat had ik nooit gedacht.

Als ik dan zou willen vechten voor die allerlaatste ongelooflijke optie, dan kon dat voor mijn gevoel niet anders dan door mijn geheimen op tafel te leggen.

Ik heb de scheiding niet zien aankomen, maar ik heb de scheiding zelf op tafel gelegd. Ik probeerde niet hoever ik kon gaan. Ik was juist tot de conclusie gekomen dat ik allang te ver gegaan was. Dat ik mijn eigen morele grenzen voorbij was.

Dat opperen van een open relatie was een allerlaatste redmiddel. En de slechts denkbare omstandigheden om aan een open relatie te beginnen. Het was de enige piepkleine kans die ik zag naar een nieuwe toekomst met mijn vrouw.
pi_79097302
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:08 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Jij, jij overspelige! We zouden altijd bij elkaar blijven...
Dat doen we ook. We hebben alleen een open relatie. Altijd al gehad maar nu weet jij het ook. Ik wil er nu een betekenisvolle relatie naast. Als je je daar niet in kunt vinden, gaan we scheiden!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 15:15:03 #80
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_79097377
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:50 schreef Swetsenegger het volgende:
binnen 3 kwartier na openen van dit topic gaat TS scheiden en nu komt de partner ook nog even langs. Nou Nadien... kom er maar in

Ik fok gewoon al meer dan tien jaar.

Mijn vrouw niet, maar weet natuurlijk wel dat ik hier veel uithang.
Verbaast me dus niet echt dat ze een account heeft gemaakt en een topic geopend.
Een passende manier om mij iets in te wrijven.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 15:17:58 #81
294141 tarantism
hups in die kont
pi_79097465
booboboh, wat een bazentopic JWZ. TVP, en alles lekker doorlezen
pi_79097489
Is dit echt?
  zaterdag 13 maart 2010 @ 15:23:47 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79097626
Hier moet ik bij zijn!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 15:25:18 #84
12913 GreatWhiteSilence
pi_79097674
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:12 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dat doen we ook. We hebben alleen een open relatie. Altijd al gehad maar nu weet jij het ook. Ik wil er nu een betekenisvolle relatie naast. Als je je daar niet in kunt vinden, gaan we scheiden!
Ow, had dat even eerder gezegd, ik heb nog een plekje in mijn commune over. Genoeg ruimte voor 'betekenisvolle relaties'
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_79097821
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:25 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Ow, had dat even eerder gezegd, ik heb nog een plekje in mijn commune over. Genoeg ruimte voor 'betekenisvolle relaties'
Wel eerst even een SOA-test doen he? Het kost 5 minuutjes, maar dan heb je ook wat.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 15:31:51 #86
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79097859
er mag gewoon normaal gereageerd worden natuurlijk
  zaterdag 13 maart 2010 @ 15:32:58 #87
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79097884
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:15 schreef drijfhout het volgende:
Een passende manier om mij iets in te wrijven.
Nou, ik wilde vooral weten hoe andere mensen erover denken. Het bleek dat sommigen het met me eens zijn dat je veel te ver bent gegaan, terwijl anderen het mijn eigen schuld vinden.
Ik heb niet verwacht dat je zou reageren en in geen van mij posts stond iets wat naar jou zou verwijzen.
pi_79098002
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:32 schreef Elgyn het volgende:

[..]

Nou, ik wilde vooral weten hoe andere mensen erover denken. Het bleek dat sommigen het met me eens zijn dat je veel te ver bent gegaan, terwijl anderen het mijn eigen schuld vinden.
Ik heb niet verwacht dat je zou reageren en in geen van mij posts stond iets wat naar jou zou verwijzen.
Hij is het dus echt
pi_79098012
Wat ik me nou afvraag: drijfhout moet straks om 18:00 weer aan de gehaktbal met Elgyn? Ik zou iets op tafel zetten waarvoor geen messen op tafel nodig zijn
  zaterdag 13 maart 2010 @ 15:38:48 #90
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_79098039
quote:

[..]

Nou, ik denk dat iedereen wel met je eens is dat ik te ver ben gegaan hoor, zelfs al heeft mijn kant van het verhaal andere nuances dan de jouwe.

Van die trollen die de schuld bij de TS (topcistarter) leggen, vind je in zo ongeveer elk topic, mensen willen op de een of andere manier altijd dolgraag een stuk schuld leggen bij degene die hier een probleem neerlegt, ongeacht hoe het verhaal is. Welkom op Fok!
pi_79098075
Is dat makkelijker communiceren met elkaar, zo via Fok?
Als je boos bent op elkaar?
  zaterdag 13 maart 2010 @ 15:40:24 #92
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_79098090
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:37 schreef Mwanatabu het volgende:
Wat ik me nou afvraag: drijfhout moet straks om 18:00 weer aan de gehaktbal met Elgyn? Ik zou iets op tafel zetten waarvoor geen messen op tafel nodig zijn
Elgyn is vegetarisch.
Ik heb wel zin in een gehaktbal.
pi_79098425
Waarom behoefte aan twee échte relaties. Ik snap dat niet. Dat het nou enkel om seks gaat buiten de deur, oke. Maar een betekenisvolle relatie?! Heeft ie aan jou daarin niet genoeg?

En dan heb ik het nog niet eens over het liegen en bedriegen. Vindt hij dan ook dat jij een ander mag hebben?
pi_79098455
quote:

[..]

Een slippertje is inderdaad wat anders dan een volledige affaire.
Dat kan je nauwelijks meer een fout of betekenisloos noemen.
pi_79098489
quote:

[..]

Onzin. Ze geeft duidelijk aan dat een 'slippertje' niet verteld hoeft te worden.
Regelmatig vreemdgaan valt daar niet onder.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 15:54:15 #96
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79098531
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:37 schreef Mwanatabu het volgende:
Geen zorg. Ik zou graag gehakt van zijn ballen maken maar kwam tot dezelfde conclusie als quirigua:
quote:
Advies : niet doen. Project gedoemd te mislukken.
pi_79098569
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:37 schreef CherryBoomBoom het volgende:

[..]

Hij is het dus echt
Wat een twist!
pi_79098596
Lol wat een aap
pi_79098619
Geniaal topic dit zo. Verder wens ik jou veel succes Elgyn, het is nu moeilijk maar als alle emoties en gedachten straks wegebben krijg je echt zo'n gelukkig gevoel! Dan ben je blij dat het over is en zie je echt dat je beter af bent zonder hem.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 15:56:47 #100
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79098624
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:54 schreef Elgyn het volgende:

[..]

Geen zorg. Ik zou graag gehakt van zijn ballen maken
  zaterdag 13 maart 2010 @ 15:57:42 #101
209054 Charmedmatzzie
Overal relevant.
pi_79098657
tvp
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 maart 2010 @ 16:10:24 #102
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_79099029
quote:

Behalve dan nogal wat smeuïge details omtrent een uiterst promiscue leven. Inderdaad schering en inslag en daar kan je je als man niet in herkennen.

Tja... hoofdstuk 2 denk ik?
pi_79099156
Pfft wat een ziek verhaal.. Sterkte!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 16:17:10 #104
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_79099212
Ik dacht dat Cuckolds altijd mannen waren. Is hij al begonnen over hoe hij TS bij het sexspel met zijn vriendinnetje wil betrekken?
Life is what you make it.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 16:20:59 #105
294141 tarantism
hups in die kont
pi_79099319
tering, mijn hele zaterdag gaat eraan, maar ik moet dit blijven volgen
  Boks-Chick zaterdag 13 maart 2010 @ 16:25:32 #106
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_79099429
First, reading the TT, I was like:
Then I read the OP en went like:
Then the subject entered this topic and I went like:
lolwut
  zaterdag 13 maart 2010 @ 16:27:18 #107
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_79099478
quote:

[..]

Geen zorg. Ik zou graag gehakt van zijn ballen maken maar kwam tot dezelfde conclusie als quirigua:
[..]

Als dit echt is.. snap ik niet hoe je zo nonchalant kan reageren. En waarom je in godsnaam op het forum gaat zitten waar het onderwerp van je grieven ook rondloopt. Het stikt van de andere fora.

Niet dat ik het niet leuk vind hoor, dat niet
  zaterdag 13 maart 2010 @ 16:27:38 #108
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79099488
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Behalve dan nogal wat smeuïge details omtrent een uiterst promiscue leven. Inderdaad schering en inslag en daar kan je je als man niet in herkennen.
Dat was bijzaak, zei ie. Wel mooi meegenomen, natuurlijk, maar het ging vooral om een goed gesprek. Ja, hoor, zoals Playboy voor goede interviews wordt gelezen
pi_79099599
Geloof helemaal niks van dit topic.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 16:37:09 #110
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_79099731
Wat een drama!!

VerkapT V P!!!

Ot

Man o man!!!

Waar heb je je toch mee in zee gelaten??
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 maart 2010 @ 16:37:44 #111
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_79099740
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:32 schreef Ulreazj het volgende:
Niet??
pi_79099798
Met zo iemand kan je niet verder, hij kan goed nog huilend terugkomen.
met vriendelijke groeten,
Robby
www.relatieforum.net
pi_79099911
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:08 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik heb je al eerder verteld dat R&P aan hoax's naar de klote gaat.
Je hebt ook van die mensen die in alles een hoax zien, omdat het hun eigen verbeelding te boven gaat.
pi_79099989
Heel raar hoor dit topic haha

ik wens je veel geluk, met zo'n man moet je gewoon niet mee verder willen.

Dus scheiden&contac met hem verbreken....
Kan hij lekker verder werken aan z'n 'toch wat serieuzere relatie'....
  zaterdag 13 maart 2010 @ 16:54:06 #115
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79100170
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:32 schreef Ulreazj het volgende:
Zoals ze op IDFA zeggen: de werkelijkheid verzin je niet.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 16:55:20 #116
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79100205
iig genoeg daarover
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 maart 2010 @ 16:55:59 #117
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_79100231
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zou goed kunnen.
Inderdaad, het is veel waarschijnlijker dat een vrouw een topic opent over het promiscue gedrag van haar man op een forum waar hij al tien jaar komt EN binnen 3 kwartier van mening veranderd en een scheiding wil EN aangevraagd heeft en nog eens 10 minuten later haar man op komt dagen in hetzelfde topic EN zij verbaast is dát hij op komt dagen dan een hoax....
pi_79100426
Ik zou er wel zo veel mogelijk uit willen halen...hem de deur uitschoppen. en alvast een eigen rekening openen en daar een bodempje geld opzetten van de gezamelijke rekening. (of is het raar dat ik dit denk)
pi_79100441
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Inderdaad, het is veel waarschijnlijker dat een vrouw een topic opent over het promiscue gedrag van haar man op een forum waar hij al tien jaar komt EN binnen 3 kwartier van mening veranderd en een scheiding wil EN aangevraagd heeft en nog eens 10 minuten later haar man op komt dagen in hetzelfde topic EN zij verbaast is dát hij op komt dagen dan een hoax....
Ik had het niet enkel over dit topic. Mensen roepen hier al redelijk snel dat alles een hoax is....

Maar goed, genoeg hierover inderdaad. Verzonnen of niet, het was best vermakelijk.

* Popcorn pakt
  zaterdag 13 maart 2010 @ 17:04:39 #120
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_79100489
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 17:02 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik zou er wel zo veel mogelijk uit willen halen...hem de deur uitschoppen. en alvast een eigen rekening openen en daar een bodempje geld opzetten van de gezamelijke rekening. (of is het raar dat ik dit denk)
D'r man leest mee, dus dat is lekker handig.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 17:07:10 #121
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_79100580
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:25 schreef BrandX het volgende:
First, reading the TT, I was like:
Then I read the OP en went like:
Then the subject entered this topic and I went like:
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_79100613
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 17:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

D'r man leest mee, dus dat is lekker handig.
Als ze het forum uitkiest waar haar man al jaren zit, dan kan ze ook bedenken dat hij mee zal lezen, dus ook dat hij eventuele goede tips gelijk meekrijgt.

Dan had ze op het Libelle-forum moeten posten, ik neem aan dat de kans een stuk kleiner is dat hij daar ook meeleest.
Syl moet winnen!
pi_79100628
tvp
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 13 maart 2010 @ 17:09:18 #124
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_79100644
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 17:08 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]

Als ze het forum uitkiest waar haar man al jaren zit, dan kan ze ook bedenken dat hij mee zal lezen, dus ook dat hij eventuele goede tips gelijk meekrijgt.

Dan had ze op het Libelle-forum moeten posten, ik neem aan dat de kans een stuk kleiner is dat hij daar ook meeleest.
Lekker handig van degene die de tip postte...
pi_79100709
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 17:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Lekker handig van degene die de tip postte...
Ja en van degenen die ze quoten!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 17:17:53 #126
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_79100870
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 17:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja en van degenen die ze quoten!
Tenzij die het bewust doen!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 17:19:20 #127
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_79100899
Hier moet ik ook bij zijn.
Huilen dan.
pi_79101010
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 17:19 schreef Isdatzo het volgende:
..ik ook ook al is het waarschijnlijk een hoax.
pi_79101070
tvp

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2010 17:25:24 ]
  zaterdag 13 maart 2010 @ 17:41:45 #130
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_79101600
Ok vooruit dan

Ramptoerist mode
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 17:44:39 #131
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_79101691
als je toch kwaad op hem bent kan je het toch hem best laten meelezen

maar volgens mij gaan ze er wel uit komen
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 17:47:08 #132
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79101763
quote:

[..]

Ik wist idd dat hij dit forum regelmatig leest. Blijkbaar vindt hij hier veel gelijkgezinden. Juist daarom was ik benieuwd hoe mensen hier (die niet wisten dat het over een mede-fokker ging totdat hij zich in de discussie mengde) over zijn gedrag dachten. Misschien is de wereld helemaal gek geworden, komen dit soort dingen vaker voor en is er niemand meer die zich nog eraan stoot Blij om te lezen dat het niet het geval is.
quote:
Sorry to disappoint you, ik ben niet echt een Libelle-type
pi_79101793
Als het waar is, dan is het wel een gestoord iemand.
pi_79101987
quote:

[..]

Misschien kon het haar niets schelen als hij het zou lezen?
  zaterdag 13 maart 2010 @ 17:56:16 #135
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79102019
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 17:46 schreef Beaudelaire het volgende:
Wow, zijn de filmrechten van het verhaal al verkocht?
Nee, en ik zit binnenkort krap bij kas dus als je interesse hebt, call me (is dit pokerface? )
pi_79102072
Hoe oud zijn jullie eigenlijk als ik vragen mag?
  zaterdag 13 maart 2010 @ 18:04:58 #137
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79102307
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 17:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk als ik vragen mag?
Leeftijdscategorie 35 - 40
  zaterdag 13 maart 2010 @ 18:10:22 #138
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_79102460
Waarom wilde je überhaupt overwegen om een open relatie aan te gaan?
  zaterdag 13 maart 2010 @ 18:12:28 #139
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_79102535
Ik geloof er geen zak van

En als het al waar was dan ben je wel heel naïef om het serieus overwogen te hebben
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_79102557
Whahahaha wat een kleuter ben jij drijfhout.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 18:22:38 #141
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79102801
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 18:10 schreef Lienekien het volgende:
Waarom wilde je überhaupt overwegen om een open relatie aan te gaan?
Ik hield van hem, ik heb een groot deel van mijn leven met hem doorgebracht. Zolang ik dacht dat hij eerlijk tegen mij was, wilde ik het een kans geven, hoe dom ik het ook vond. Ik weet niet of ik het zou trekken, misschien niet, misschien zou het alleen een korte uitstel zijn maar ik had nog de illusie dat ik een keuze had. Pas toen ik hoorde dat hij al jaren bezig was, was mijn vertouwen weg = basis voor een relatie weg = afgelopen.
pi_79102846
k had hem direct aan het botste mes in huis geregen..
pi_79102895
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 17:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien kon het haar niets schelen als hij het zou lezen?
Het zou mij ook niet kunnen schelen

Maar goed, bij ons thuis ben ik de FOK!verslaafde, hij beduidend minder
Syl moet winnen!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 18:26:11 #144
256222 Compomotive155
Vast en zeker .
pi_79102903
Dit topic is best vet geworden
pi_79102920
Ik dacht altijd dat vrouwen dingen 10 keer zo snel dingen te weten komen dan mannen.

Dus no mercy voor TS, want ik geloof ze niet. Je wilde het niet zien.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 18:28:38 #146
294141 tarantism
hups in die kont
pi_79102962
Hoe is het afgelopen? zijn de tortelduifjes inmiddels gezellig samen thuis?
pi_79102994
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 18:04 schreef Elgyn het volgende:

[..]

Leeftijdscategorie 35 - 40
Kinderen?
  zaterdag 13 maart 2010 @ 18:30:34 #148
22273 Dizer
Save the beard!
pi_79103020
wie slaapt er op de bank vanavond?
Friends don't let friends remain beardless...
  zaterdag 13 maart 2010 @ 18:31:36 #149
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_79103054
Een eenzijdige open relatie? jaja.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_79103074
ik doe ff een tvp
  zaterdag 13 maart 2010 @ 18:34:15 #151
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_79103122
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 18:29 schreef Poepoog het volgende:
Kinderen?
Dat zijn ze zelf.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 18:45:42 #152
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79103430
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 18:34 schreef elcastel het volgende:

[Kinderen?]

Dat zijn ze zelf.
Wat je zegt. Gelukkig geen andere.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 18:47:13 #153
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_79103479
Hoe was jullie seksleven de afgelopen tijd?
pi_79103879
Als die kerel écht van je gehouden had, had hij dit nóóit geflikt serieus maak dat je wegkomt, die kerel beflikkert je al jaren en hij vindt het niet eens erg! Wegwezen voor hij er zometeen met veel meer vandoor gaat
pi_79104121
Ik zou gewoon blijven TS.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 19:08:30 #156
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79104132
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 17:41 schreef eleusis het volgende:
Ja ik ben dus de vrouw waarmee Joop (zijn naam is Joop) is vreemdgegaan. En mij heeft hij altijd verteld dat hij single was. Hij kwam al aanzetten met z'n koffer maar dat kan hij mooi vergeten. Tevens heeft hij een kleine penis, ben ik biseksueel en zou ik graag met TS in contact komen voor een potje onanie.
Ik vroeg me al af wat voor vrouwen het zijn die op een oproep "Getrouwde man zoekt een buitenechtelijke relatie" reageren.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 19:12:33 #157
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_79104232
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 19:08 schreef Elgyn het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af wat voor vrouwen het zijn die op een oproep "Getrouwde man zoekt een buitenechtelijke relatie" reageren.
Vrouwen die op regelmatige basis geneukt willen worden zonder het gedoe van en gezeur over een relatie.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 19:32:22 #158
153506 Captain_Fabulous
pi_79104894
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 19:12 schreef Stefan het volgende:

[..]

Vrouwen die op regelmatige basis geneukt willen worden zonder het gedoe van en gezeur over een relatie.
Waarom zette ze dan niet zelf een advertentie van "aangezien ik behoefte heb aan sex zonder binding zoek ik dringend een getrouwde man voor een sex relatie " of zo?
pi_79104929
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:56 schreef Sinceria het volgende:
Ik zou zeggen omdat het een egoïstische klootzak is die denkt dat de wereld om hem draait.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 19:34:43 #160
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79104981
Ik hoop voor TS dat dit topic een dikke hoax is (wat vermoedelijk ook het geval is). Anders
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 19:43:26 #161
12913 GreatWhiteSilence
pi_79105299
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 19:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Waarom zette ze dan niet zelf een advertentie van "aangezien ik behoefte heb aan sex zonder binding zoek ik dringend een getrouwde man voor een sex relatie " of zo?
Kost teveel geld als per letter betaald moet worden...
pi_79105339
Een van de vermakelijkste topic die ik tot nu toe heb mogen meemaken. Waarvoor dank! verder tvp enzo.
  Jubileum moderator zaterdag 13 maart 2010 @ 20:19:09 #163
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_79106661
Wat een briljant topic
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_79106869
Popcorn topic.. wie had dat gedacht na de eerste pagina... Ik mis alleen de inbreng van schoonmama nog die haar zoon komt verdedigen..
  zaterdag 13 maart 2010 @ 23:44:25 #165
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_79113886
Tering Drijfhout, ik had een heel ander beeld van jou Daarom een tvp voor de afloop van dit verhaal (ramptoerisme ftw!)

Hopelijk morgen geen FP met 'familiedrama'
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  zondag 14 maart 2010 @ 02:05:03 #166
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_79117314
wtf?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_79118386
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
Is dat makkelijker communiceren met elkaar, zo via Fok?
Als je boos bent op elkaar?
  zondag 14 maart 2010 @ 07:05:40 #168
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79118405
quote:
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2010 @ 07:09:53 #169
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_79118410
TS doet alsof ze onschuldig is Drijfvlot, als je aan mijn vingers komt snuffelen kan je je eigen aanstaande ex ruiken!

Dit is geen zinvolle bijdrage aan de discussie oftewel een lange tvp.
  zondag 14 maart 2010 @ 08:29:24 #170
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_79118643
De tering zeg

Aan jullie spelling te zien zijn jullie allebei niet de domste (let op: ik zei niet slim). Daarom vraag ik me af, waarom (@een van jullie of allebei, ligt er maar net aan op wie het van toepassing is):
quote:
Nee, is te veel gedoe. We zijn nu dus een SOA/HIV test verder. Gelukkig was die negatief
quote:
We waren het ook erover eens dat je een slippertje niet aan elkaar hoeft op te biechten omdat je je partner daarmee alleen maar pijn doet terwjl het in feite niks voorstelt.
En natuurlijk de hele fucking OP. Hoe moeilijk zijn de volgende regels:

1) Niet buiten de deur neuken.

Zei ik regels? Dit is de enige regel. Dan heb je nog een back-up regel:

2) Doe je het toch, dan met condoom.

Ook deze is blijkbaar te moeilijk.

3) Vertel het eerlijk tegen je partner.

En dit is blijkbaar ook jarenlang een issue geweest.

Jullie spelling mag dan goed zijn, maar ergens zit er iets niet helemaal goed.
Well, I can take you far away, with my mind
  zondag 14 maart 2010 @ 08:51:41 #171
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79118747
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 19:34 schreef Tinkepink het volgende:
Ik hoop voor TS dat dit topic een dikke hoax is (wat vermoedelijk ook het geval is). Anders
Ik hoop het ook voor mezelf. Elke dag. En elke dag word ik wakker en het is nog steeds even echt als de dag tevoren.

Voor degenen die denken dat het te snel ging om waar te zijn: mijn OP begon met "onlangs", niet met "zojuist". Dit was geen live uitzending. Het speelde zich enkele weken geleden af. In een relatie met volgelogen verleden en wazige toekomst zag ik geen plek meer voor mezelf. Het werd dus scheiden. Maar ik kan het nog steeds niet bevatten en het verdriet is nog steeds enorm. Het helpt om te horen hoe andere - anonieme dus objectieve - mensen erover denken (de lolbroeken die van alles een grap willen maken daargelaten).

[ Bericht 0% gewijzigd door Elgyn op 14-03-2010 17:15:17 ]
pi_79118838
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:40 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Elgyn is vegetarisch.
Ik heb wel zin in een gehaktbal.
is dit nu de reden dat je een open relatie wil, because she did not suck your meat
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  zondag 14 maart 2010 @ 11:18:10 #173
273119 BeSimple
or die trying!
pi_79120361
Maak je klaar voor de scheiding, en zorg dat je volgende week meteen met een andere man het bed in duikt. En zeg dat ook nog nadrukkelijk tegen hem. Dan zou die misschien nog wel jaloers worden.

Maar het belangrijkste is, scheiden, scheiden en nog eens scheiden.
Laat me met rust!
pi_79120735
Wat de vorige spreker zei inderdaad. Verder is dit een verkapte tvp
pi_79120748
voorspel
overspel

xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  zondag 14 maart 2010 @ 12:40:58 #176
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_79122531
Het begon als een veelbelovend topic, maar nu...
All she wants and needs is just a little taste..
  zondag 14 maart 2010 @ 12:42:30 #177
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79122575
ik ga ff opschonen
pi_79123677
Dumpen die vent en lekker de beest uithangen!
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2010 @ 13:39:51 #179
37843 lady-wrb
kortaf
pi_79124442

[ Bericht 100% gewijzigd door lady-wrb op 15-03-2010 14:05:15 ]
  zondag 14 maart 2010 @ 13:57:13 #180
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_79124930
, plotwending! Al schat ik het waarheidsgehalte niet zo hoog in, toch een tvp voor de smeuige verhalen.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_79126590
Drijfhout, hoe lang heb je die sig al ?
pi_79126849
quote:
Op zondag 14 maart 2010 07:05 schreef Harajuku. het volgende:

[..]
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_79127794
Wonen jullie nog steeds in 1 huis?
  zondag 14 maart 2010 @ 15:22:05 #184
139330 TNA
For the stars that shine
pi_79128189
Het internet is soms zo'n fantastische uitvinding.
  zondag 14 maart 2010 @ 15:26:07 #185
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79128346
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:12 schreef Laysa het volgende:
Wonen jullie nog steeds in 1 huis?
Ja, maar druk op zoek naar iets anders. Het huis is gelukkig groot genoeg om elkaar niet voor de voeten te lopen.
pi_79128351
TVP, vermakelijk topic.
pi_79128450
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:26 schreef Elgyn het volgende:

[..]

Ja, maar druk op zoek naar iets anders. Het huis is gelukkig groot genoeg om elkaar niet voor de voeten te lopen.
Gelukkig maar. Het lijkt me vreselijk om met jullie emoties en frustraties ook nog eens op elkaars lip te zitten!
pi_79129450
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:26 schreef Elgyn het volgende:

[..]

Oke...kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk weg wilt ...ik heb wel een tipje voor doe ik wel even via pm
  zondag 14 maart 2010 @ 16:55:37 #189
30252 Soempie
Procreating
pi_79132156
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:54 schreef drijfhout het volgende:

Overigens ben ik ook al meer dan tien jaar samen met mijn partner, gelukkig getrouwd.
Eerlijkheid is net als op elke plek in het dagelijks leven lang niet altijd het hoogste goed.
Je partner gelukkig maken en geen onnodig pijn doen, dat is het hoogste goed.

Ik heb er geen woorden voor.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 14 maart 2010 @ 17:06:51 #190
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79132636
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:55 schreef Soempie het volgende:

[..]

Tja, met de kennis van nu klink het erg wrang
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 14 maart 2010 @ 17:07:19 #191
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_79132649
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:55 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik wel: een zeer vermakelijke hoax.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_79133464
Zijn hout blijft dus niet lang meer drijven.
pi_79134776
quote:

[..]

Te veel gedoe, te veel gedoe?
O m g. Dat hij een soa wilt, OKE!
Maar om jou zo het risico te laten lopen om je hele leven door te gaan met een slopend virus in je lijf!!!!!
Wat een domme klootzak. Egoïst. Hufter. Stuk stront.

Gatver de gatver..
Sowieso schrijf je zo.
pi_79134986
tering wat een ongeloofwaardig topic, is deze nu nog niet op slot?
pi_79164995
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_79166098
Waarom zie ik dit topic nu pas ! Echterlijke ruzie's uitvechten op fok!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 15 maart 2010 @ 13:47:15 #197
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79167167
dumpen die vent, deze man zal je nooit met respect behandelen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Eindredactie Games maandag 15 maart 2010 @ 14:09:20 #198
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_79168051
quote:
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_79168075
quote:
Op maandag 15 maart 2010 13:18 schreef Joene het volgende:
Waarom zie ik dit topic nu pas !
pi_79168872
quote:
Hij beslist even eenzijdig en inderdaad vrij koelbloedig (gevoelloos eerder) en hoop dingen waarvan elke vent met een beetje fatsoen in zijn donder weet dat je het niet kan maken en vindt dat hij het nog redelijk netjes heeft gedaan ook . En nu gaat hij dwingelanden en dreigen met scheiden om met jouw instemming verder te gaan met dat gedrag.

Wat denk je zelf wat je nog van hem kan verwachten hierna? Ik weet wel een paar dingen die hij voor zichzelf kan verdedigen hoor: er met minstens een ander vandoor gaan. Met jullie spaarcentjes. Vindt ie ook wle een excuus voor. En wellicht vindt hij het ook wel netjes om je per SMS te laten weten dat hij jou eruit schopt. Had je maar niet zo dik/dom/mak/moeilijk moeten zijn. Hij heeft toch recht op dingen waar hij anders spijt van krijgt?! Jij komt niet voor in zijn film, kortom.

Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
pi_79168991
TVP (waar is de popcorn?)
pi_79169052
quote:

[..]

[..]

Goed gehandeld! Sommige mensen kunnen nu eenmaal heel goed toneelspelen. Het ligt in ieder geval niet aan jou.
pi_79169486
Leuke parship reclame bij dit topic .

Verder als het waar is dan is het echt zwaar klote voor de TS.
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
  maandag 15 maart 2010 @ 14:47:05 #204
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79169507
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:35 schreef Sphere het volgende:

[..]

Het ligt in ieder geval niet aan jou.
Gedeeltelijk vast wel. Als ik hem niet volkomen vertrouwde, zag ik er misschien eerder voortekenen van. (Niet dat ik me nu iets kan herinneren wat me aan het denken had kunnen/moeten zetten.) Maar wat voor relatie heb je dan als je ervan uitgaat dat je partner je bedondert als hij er maar de kans voor krijgt? Moet je elke stap van elkaar gaan controleren en alles wat gezegd wordt meteen natrekken
  maandag 15 maart 2010 @ 14:49:47 #205
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79169610
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:47 schreef Elgyn het volgende:

[..]

Gedeeltelijk vast wel. Als ik hem niet volkomen vertrouwde, zag ik er misschien eerder voortekenen van. (Niet dat ik me nu iets kan herinneren wat me aan het denken had kunnen/moeten zetten.) Maar wat voor relatie heb je dan als je ervan uitgaat dat je partner je bedondert als hij er maar de kans voor krijgt? Moet je elke stap van elkaar gaan controleren en alles wat gezegd wordt meteen natrekken
Wat stel jij stomme vragen zeg.
pi_79172086
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:49 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wat stel jij stomme vragen zeg.
Dat zijn wel vragen die je jezelf gaat afvragen als je partner je bedonderd heeft...
  maandag 15 maart 2010 @ 15:53:48 #207
153506 Captain_Fabulous
pi_79172283
Als je afspreekt dat je slippertjes niet aan elkaar vertelt omdat die niet belangrijk zijn, zijn het best wel domme vragen.
  maandag 15 maart 2010 @ 16:01:17 #208
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79172624
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als je afspreekt dat je slippertjes niet aan elkaar vertelt omdat die niet belangrijk zijn, zijn het best wel domme vragen.
  maandag 15 maart 2010 @ 16:05:28 #209
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79172825
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:01 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

nou ja, ik kan me voorstellen dat er wel een verschil is tussen 1 suf slippertje of 1,5 jaar bewust sites afstruinen naar seksulele pleziertjes

maar goed, er zitten 2 kanten aan het verhaal, dat wel
  Licht Ontvlambaar maandag 15 maart 2010 @ 16:15:50 #210
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_79173306
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:05 schreef Re het volgende:

[..]

nou ja, ik kan me voorstellen dat er wel een verschil is tussen 1 suf slippertje of 1,5 jaar bewust sites afstruinen naar seksulele pleziertjes

maar goed, er zitten 2 kanten aan het verhaal, dat wel
Hele interessante kanten...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 15 maart 2010 @ 16:17:50 #211
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_79173422
Even de kwaliteit van de relaties in een aantal parameters vatten:

1. Communicatie & eerlijkheid:
Hij besluit eenzijdig tot een nieuwe relatievorm zonder het jou te vertellen.
2. Opofferingsgezindheid & trouw:
Hij besluit vreemd te gaan voor het geval hij er later spijt van krijgt. Jou gunde hij dat al die tijd niet.
3. Elkaar kennen:
Hij heeft meerdere (sex)relaties van 1 zelfs 1,5 jaar en jij merkt niets?
4. Energie in je relatie steken en elkaar gelukkig proberen te maken:
Hij wil graag een betekenisvolle relatie met een ander aangaan?

[cynisch]
Het enige positieve aan dit hele verhaal is dat jij nu ook buiten de deur 'mag' van je lief. Toffe kerel en het klinkt bijna als een droomrelatie. Ik zou als ik jou was zeker je hele leven opofferen om maar bij hem te kunnen zijn, omdat hij zo uh... ja. Omdat hij zorgt dat je in een relatie zit. En het hebben van een relatie is natuurlijk belangrijker dan de kwaliteit van de relatie.
[/cynisch]
  maandag 15 maart 2010 @ 17:19:51 #212
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_79176124
quote:

[..]

Geen zorg. Ik zou graag gehakt van zijn ballen maken
[..]
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 15 maart 2010 @ 17:24:23 #213
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_79176297
interessant
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_79181378
Ik had hem bij het ultimatum al gewurgd.

Wat een ongelooflijke situatie.
"Ich?"
  maandag 15 maart 2010 @ 20:11:06 #215
12913 GreatWhiteSilence
pi_79182777
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een relatie van 1,5 jaar naast je huwelijk is géén slippertje meer.
pi_79182980
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:39 schreef drijfhout het volgende:

pi_79376946
Hoe staat het er nu voor?
pi_79377091
Kijk, een man zoals een man behoort te zijn
pi_79379803
Wat een volslagen mongool zeg. TS is btw ook een mongool als ze bij hem blijft. Als je doet dat ben je mijn respect iig volledig kwijt. Dumpen die gozer.

Edit: heb het topic doorgelezen. Als het allemaal echt is: goed dat je voor jezelf kiest

[ Bericht 38% gewijzigd door gnilrednoz op 20-03-2010 18:50:07 ]
pi_79381957
Ook ik moet, na een week weliswaar, hier in gepost hebben. Dit is echt te zot voor woorden en derhalve geloof ik er geen bal van.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_79395801
ik geloof er ook geen zak van, maar het geeft goed leesvoer op de zaternacht
  zondag 21 maart 2010 @ 11:26:00 #222
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79398538
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 16:59 schreef conleche het volgende:
Hoe staat het er nu voor?
Hetzelfde: het is afgelopen, de scheiding is in gang gezet en ik snap nog steeds niet hoe iemand, laat staan de man van wie ik zielsveel hield en die beweert dat hij nog steeds van me houdt, zoiets kan doen.

Als je niet gelukkig bent in je relatie, zet je dan in om die beter te maken of zet daar een punt achter en ga daarna je geluk ergens anders zoeken. Dat is de volgorde. Niet: jarenlang je partner bedriegen en dan een open huwelijk voorstellen.
pi_79398566
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:26 schreef Elgyn het volgende:

[..]

Hetzelfde: het is afgelopen, de scheiding is in gang gezet en ik snap nog steeds niet hoe iemand, laat staan de man van wie ik zielsveel hield en die beweert dat hij nog steeds van me houdt, zoiets kan doen.

Als je niet gelukkig bent in je relatie, zet je dan in om die beter te maken of zet daar een punt achter en ga daarna je geluk ergens anders zoeken. Dat is de volgorde. Niet: jarenlang je partner bedriegen en dan een open huwelijk voorstellen.
Je hebt helemaal gelijk.
pi_79398807
quote:

[..]

Hij heeft een enorme egoistische manier van denken. Te denken dat je wegkomt met spanning elders zoeken terwijl het thuis makkelijk is en je tot rust komt. Waarschijnlijk was jij al die tijd meer zijn moeder of zus. Ik geloof best dat hij nog van je houdt. Maar dan niet helemaal op de manier die zou moeten. Of eerder: helemaal niet op de manier die zou moeten.

Heel goed dat je direct de beslissing om te scheiden genomen hebt. Er valt niets meer te redden aan deze volstrekt kromme relatie. Lijkt me wel enorm lastig om nog in hetzelfde huis te wonen, though.
  woensdag 24 maart 2010 @ 00:34:48 #225
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79516546
Ik zou em omleggen, wat een lul.

Maar wat ik niet snap is dat vrouwen uberhaupt met zulke mannen omgaan en zich geven aan zulke bastards. gezien hij op datingsites meerdere snollen kan regelen is hij vast het type 'knappe en foute man'.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_79517227
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:13 schreef zwaaibaai het volgende:
Ook ik moet, na een 1,5 week weliswaar, hier in gepost hebben. Dit is echt te zot voor woorden en derhalve geloof ik er geen bal van.
[quote]Op zondag 16 augustus 2009 01:12 schreef remlof het volgende:
Ik ben nog uit de tijd van de barre winters en de tolerantie [/quote]
pi_79517559
Euh, het idee achter een open relatie is toch dat je juist met je eigen partner een betekenisvolle relatie hebt en de rest er voor de lol bij hangt?

Dikke fail dus om vervolgens alsnog op te biechten en te gaan zeveren over een een 'betekenisvolle relatie' met je scharrel. Maak dan gewoon een keuze en zet een punt achter je relatie.
pi_79517626
Ik zou hem doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_79537539
Als dit waar is, is die kerel gek. Dit is geen slippertje meer
I solemnly swear i'm up to no good
pi_79544310
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:53 schreef Elgyn het volgende:
Mijn man (bijna 12 jaar samen waarvan 7 jaar getrouwd) stelde me onlangs een ultimatum: hij gaat van me scheiden tenzij ik akkoord ga met een open relatie. Eerst werd ik natuurlijk woedend maar na een nachtje erover te hebben geslapen was ik bereid om dit toch te gaan proberen. Ik hield van hem, we hadden een leven samen, als dit de enige manier was om een deel ervan te behouden, dan wilde ik die poging wagen. Hij is tenminste eerlijk, dacht ik. Toen kwam de aap uit de mouw: we hadden al jarenlang een open relatie, ik wist het alleen niet. Op een gegeven moment heeft hij gewoon (gewoon???) besloten om vreemd te gaan. Omdat bijna iedereen het doet en anders zou hij misschien later spijt krijgen dat hij het nooit heeft geprobeerd. Daarom heeft hij zich op verschillende datingsites ingeschreven en daar rolden meerdere relaties van uit, van enkele maanden tot anderhalf jaar. Hij vond zelf dat hij netjes heeft gehandeld: hij heeft al die meiden verteld dat hij getrouwd was en dat ze dus niet te veel moesten verwachten. Nu had ie een zoveelste liefje op het oog maar deze keer wilde hij het op het volgende level brengen en met haar een 'betekenisvolle relatie' opbouwen, bij voorkeur naast zijn huwelijk. Maar nu wel met mijn toestemming en zegen want het dubbelleven bleek toch best vermoeiend.

Ik ben er helemaal kapot van. We hadden onze problemen maar dit had ik nooit achter hem gezocht, ik vertrouwde hem volkomen. Vooral het koelbloedige ervan vind ik moeilijk te bevatten. Gaat het tegenwoordig echt zo??? Niks geen 'ik heb een leuk meisje ontmoet en van het een kwam het ander'? Niks 'ik had een glaasje te veel op en toen liep het uit de hand'? Gewoon beslissen om je partner te gaan belazeren en vervolgens dat plan stap voor stap, leugen na leugen, jaar na jaar uit te voeren? Waarom stap je dan niet uit je huwelijk als je er blijkbaar zo veel tekort komt dat je de betekenis daarbuiten moet zoeken
Ik heb respect voor je dat je nog uberhaupt instemt met hetgeen wat je man van je vraagt,
Ik moet wel zeggen dat je echtgenoot grote klootzak is.
Diamonds Are a Girl's Best Friend.....
pi_79546069
Verdomme popcorn is op
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:35:41 #232
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79561482
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 02:27 schreef StormWarning het volgende:
Euh, het idee achter een open relatie is toch dat je juist met je eigen partner een betekenisvolle relatie hebt en de rest er voor de lol bij hangt?
Precies! Kun je dat misschien aan mijn binnenkort ex-man uitleggen?
pi_79562094
Het is toch een dikke hoax?
pi_79563620
Lolletjes
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:58:44 #235
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_79564600
quote:

[..]

Wanneer ligt het boek in de AKO?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')