quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:39 schreef Godtje het volgende:
Heel rationeel gedacht (ik ben een man) zie ik een paar mogelijkheden:
- Ik zet het andere meisje uit mijn hoofd en ga voor mijn vriendin...
- Ik spreek af met het andere meisje om te kijken of het ook klikt met alle gevolgen van dien..
- Vriendin dumpen en gewoon lekker in je eentje verder kloten.
- Ik spreek af met het andere meisje om te kijken of het ook klikt met alle gevolgen van dien..
Herkenbaar?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:44 schreef LasTeR het volgende:
Trouwens, gewoon vreemdgaan. Ik weet volledig hoe jij je leven leeft en hoe je vriendin over alles denkt. Ik kan ook nog eens in de toekomst kijken en ik kan je vertellen dat alles goedkomt.
Ja. Het komt niet goed. Als je rond wilt kloten verlaat je je huidige vriendin maar.quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:47 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ja. Het komt niet goed. Als je rond wilt kloten verlaat je je huidige vriendin maar.
Ik vind dat nogal " hard" om te zeggen na 1 slippertje. Als ik nu verder zou gaan dan heb je wellicht gelijk.quote:
Ik zie je punt, maar weet jij direct of jij je mobieltje goed genoeg vind? Je mag toch wel kritisch zijn (zonder naar anderen te kijken)? Stel je bent compleet op iemand verliefd dan is het gemakkelijk om netjes te zijn. Maar dat is lang niet altijd zo...quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:53 schreef Lastpost het volgende:
Overduidelijk dat je je vriendin behandeld als je nieuwe mobieltje, het is allemaal leuk en geweldig mooi en je wilt het aan iedereen showen tot je in het boekje een beter model ziet, mooier en handige functies.
Ondertussen natuurlijk wel gewoon verder kijken naar een nieuwe, die weer beter is zodat je die kunt halen en ondertussen een schuldgevoel omdat je die andere nog niet zolang had, maar ach dat ding was toch niet zo geweldig.
Ik flirt sowieso, maar dat is bekend bij mijn wederhelft dus zodoende ook geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:59 schreef Defouteman het volgende:
[..]
Ik zie je punt, maar weet jij direct of jij je mobieltje goed genoeg vind? Je mag toch wel kritisch zijn (zonder naar anderen te kijken)? Stel je bent compleet op iemand verliefd dan is het gemakkelijk om netjes te zijn. Maar dat is lang niet altijd zo...
plus Compleet monogaam is niemand... als jij in een kroeg staat dan flirt je ook met andere mensen... wat is de grens. Zoenen is er voor bij... dat snap ik ook...
Neem een Finse, mijn Nokia heeft nooit kuren vertoond.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:59 schreef Defouteman het volgende:
[..]
Ik zie je punt, maar weet jij direct of jij je mobieltje goed genoeg vind? Je mag toch wel kritisch zijn (zonder naar anderen te kijken)? Stel je bent compleet op iemand verliefd dan is het gemakkelijk om netjes te zijn. Maar dat is lang niet altijd zo...
plus Compleet monogaam is niemand... als jij in een kroeg staat dan flirt je ook met andere mensen... wat is de grens. Zoenen is er voor bij... dat snap ik ook...
Eerlijk zeggen vind ik eigenlijk erg gemeen. Als mijn vriendin vreemd zou gaan zou ik het ook niet willen weten. Ik zou haar alleen maar opzadelen met een kut gevoel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:06 schreef Esmerallda17 het volgende:
nou ik zou het zowiezo eerlijk tegen je vriendin zeggen hoor..
want tis toch een slecht teken?
Als ik gewend ben om makkelijk met een meisje te zoenen.. (ik ben een tijd lang vrijgezel geweest), zeker als ik drank op heb... dan betekent dat niet direct iets. **Nu ik dit terug lees, klinkt het erg foutquote:je gaat nite voor niks vreemd..
Iets afspreken om te kijken of het klikt is niet per se vreemd gaan....quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:10 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Dat je vreemd wil gaan om te kijken wat beter is is echt niet vet.
Ja je geeft haar wel een kut gevoel , oke!quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:17 schreef Defouteman het volgende:
[..]
Eerlijk zeggen vind ik eigenlijk erg gemeen. Als mijn vriendin vreemd zou gaan zou ik het ook niet willen weten. Ik zou haar alleen maar opzadelen met een kut gevoel.
[..]
Als ik gewend ben om makkelijk met een meisje te zoenen.. (ik ben een tijd lang vrijgezel geweest), zeker als ik drank op heb... dan betekent dat niet direct iets. **Nu ik dit terug lees, klinkt het erg fout**
Een keer zoenen en direct finito.... Dat vind ik wel erg gemakkelijk...quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:23 schreef trovey het volgende:
Eerlijk tegen je vriendin zijn en een einde maken aan de relatie en dan mag je doen wat je niet kunt laten.
Eén keer zoenen en je relatie verandert.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:26 schreef Defouteman het volgende:
[..]
Een keer zoenen en direct finito.... Dat vind ik wel erg gemakkelijk...
Nee heel erg makkelijk is lekker je vriendin aan het lijntje houden tot je volgende bedje gespreid is.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:26 schreef Defouteman het volgende:
[..]
Je zag toch al weinig meer in het geheel als je er over denkt met een ander wat te beginnen wees dan in ieder geval eerlijk tegen je vriendin en besodemieter haar niet...ook niet door met een ander zoenen. Anders moet je die gedachten aan die andere dame uit je gedachten bannen en voor je vriendin gaan. Het leven is zo simpel...wat denk je wat je vriendin van je vindt als ze er achter komt dat je met een ander hebt lopen zoenen....ben je nou werkelijk zo naïef dat je denkt dat dat haar niets doet. Het vertrouwen in jou zal op zijn minst flink beschadigd zijn. Als jij met een ander zoenen niet als vreemdgaan ziet dan ben je nog niet klaar voor een vaste relatie en moet je er alzo mee kappen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:26 schreef Defouteman het volgende:
[..]
Neej daar ben ik het mee eens, maar het is wel een beetje fout.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:18 schreef Defouteman het volgende:
[..]
Iets afspreken om te kijken of het klikt is niet per se vreemd gaan....
Jij hebt zooooogelijk!quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Je zag toch al weinig meer in het geheel als je er over denkt met een ander wat te beginnen wees dan in ieder geval eerlijk tegen je vriendin en besodemieter haar niet...ook niet door met een ander zoenen. Anders moet je die gedachten aan die andere dame uit je gedachten bannen en voor je vriendin gaan. Het leven is zo simpel...wat denk je wat je vriendin van je vindt als ze er achter komt dat je met een ander hebt lopen zoenen....ben je nou werkelijk zo naïef dat je denkt dat dat haar niets doet. Het vertrouwen in jou zal op zijn minst flink beschadigd zijn. Als jij met een ander zoenen niet als vreemdgaan ziet dan ben je nog niet klaar voor een vaste relatie en moet je er alzo mee kappen.
Dankjewel... dat wilde ik alleen even horen. Ik open dit topic eigenlijk alleen om met mijn neus op de feiten te worden gedrukt. Best wel zielig eigenlijk....quote:Anders moet je die gedachten aan die andere dame uit je gedachten bannen en voor je vriendin gaan. Het leven is zo simpel...
Nee zo naief ben ik niet... Ik weet hoe zoiets zelf voelt...quote:ben je nou werkelijk zo naïef dat je denkt dat dat haar niets doet.
Wat betreft de tweede...als je weet hoe het voelt, doe je het ook een ander niet aan, levenservaring noemen we dat ook wel. Hopelijk neem je de juiste beslissing.Succes.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:46 schreef Defouteman het volgende:
[..]
Dankjewel... dat wilde ik alleen even horen. Ik open dit topic eigenlijk alleen om met mijn neus op de feiten te worden gedrukt. Best wel zielig eigenlijk....
[..]
Nee zo naief ben ik niet... Ik weet hoe zoiets zelf voelt...
ik dus wel....quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:59 schreef Defouteman het volgende:
[..]
Kennelijk vind je je vriendin toch niet leuk genoeg, anders vergeet je haar niet zo gemakkelijk. dan moet je maar eens goed nadenken of het nog wel goed zit met je relatie en dan of bij je vriendin blijven en die andere uit je hoofd zetten of je vriendin dumpen en met het ander meisje verder je kunt niet van twee walletjes blijven eten en eerst kijken of die andere wat is terwijl je je vriendin aan het lijntje houdt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:38 schreef Defouteman het volgende:
Al een paar maanden heb ik een leuke lieve vriendin. Aan het begin was ik helemaal verliefd op haar, maar op het moment minder. Je leert elkaar beter kennen.... sommige dingen vind ik niet helemaal relaxed, maarja dat zul je altijd hebben in een relatie... niemand is perfect, zeker ik niet...![]()
Laatst kwam ik een meisje tegen met wie ik al eerder heb geflirt en gezoent. Toen is er op de een of ander manier niks mee gebeurd. Eigenlijk weet ik vrij weinig van haar, behalve dat ik haar interessant en leuk vind, en zij mij blijkbaar ook. Maar laatst kwam ik haar dus weer tegen (andere plaats dan mijn vriendin), iets teveel alcohol, en van het een kwam het ander... weer gezoent. Achteraf best wel spijt van... Hoe kan ik zo gemakkelijk ' vergeten' dat ik een vriendin heb? Is mijn vriendin wel genoeg mijn vriendin voor mijn gevoel? Aan de ene kant ben ik erg nieuwsgierig naar het andere meisje, aan de andere kant vind ik het erg zwak/achterbaks van me...
- Ik spreek af met het andere meisje om te kijken of het ook klikt met alle gevolgen van dien...
TS is wel fout, hij heeft een vriendin, dus hij moet beter weten..quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:04 schreef Xeanor het volgende:
Dat meisje is dus gewoon behoorlijk goed in het versierspelletje. Als je maar goed genoeg bent kun je wat van wie dan ook krijgen, al is het maar een zoen op je wang, of je mond, maar als het mensen zijn die niet erg sterk zijn in zichzelf te verweren tegen zoiets heb je zo ze het bed in.
Oftewel: TS is een makkelijk schaapje, meisje is goed in versieren. Is het TS z'n schuld? Tsjah...
wat een onzin zeg....quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:04 schreef Xeanor het volgende:
Als je maar goed genoeg bent kun je wat van wie dan ook krijgen, al is het maar een zoen op je wang, of je mond
Vooraf denk je natuurlijk dat dat écht niet kan.quote:
Dat denken ze dus altijd achteraf.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:38 schreef Defouteman het volgende:
Hoe kan ik zo gemakkelijk ' vergeten' dat ik een vriendin heb?
Op 't moment suprème vergeet je dat dus even, of het maakt je niet meer uit, het naderende momentje van geluk wil je niet uit de weg gaan.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:07 schreef doos05 het volgende:
[..]
TS is wel fout, hij heeft een vriendin, dus hij moet beter weten..
Hier zie ik je redenatie niet zo.... waar heb ik gezegd wie wie heeft versiert? Wat heeft dit te maken met het topic? Als je je eigen ervaringen wil posten... Bijvoorbeeld: Je bent versiert door een slet en daardoor verliet je je lelijke vriendin en uiteindelijk dumpte ze je weer... en nu moet je huilen...quote:Oftewel: TS is een makkelijk schaapje, meisje is goed in versieren. Is het TS z'n schuld? Tsjah...
Ik ben nu 11 jaar samen met mijn man en heb in die jaren kansen genoeg gehad, ga regelmatig zonder hem stappen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:14 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Vooraf denk je natuurlijk dat dat écht niet kan.
[..]
Dat denken ze dus altijd achteraf.
[..]
Op 't moment suprème vergeet je dat dus even, of het maakt je niet meer uit, het naderende momentje van geluk wil je niet uit de weg gaan.
Dit is dus echt de reactie van een man die niks van vrouwen begrijpt.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:00 schreef SicSicSics het volgende:
Wat een eensgezindheid hier... Blegh! Even advocaatje van de duivel spelen:
Als jij lekker wil kloten, doe je dat! Hell, sommige mensen krijgen juist weer extra energie binnen hun reguliere relatie door dit soort uitstapjes. Jij blij, vriendin blij!
Pas er wel op dat je het meisje waar je een relatie mee hebt niet kwetst! En nee, een keer zoenen/ batsen is niet kwetsen zolang ze er niet achterkomt. Gebruik je gezonde verstand en zorg dat je jezelf niet verliest in je scharreltje!
Het beste is om je relatie als een relatie te zien en je scharrel als masturbatie +! Het is wel zo netjes om alles op alles te zetten om je vriendin er niet achter te laten komen, je wilt haar immers geen pijn doen toch? Dus netjes een condoom om, niet in je woonplaats e.d. afspreken, het liefst geen meisje dat je vriendin kent en zorg dat niemand het weet. (Ook je vrienden niet; stelletje ratten! Er zit er vast een tussen die een oogje heeft op je vriendin en met deze informatie in haar onderbroek probeert te komen!)
Mocht je vriendin er toch achter komen kun je het altijd glashard ontkennen en zeggen dat haar bron liegt, tevens kun je dan meteen schoon een punt achter de relatie zetten omdat zij klaarblijkelijk te weinig vertrouwen in je heeft en je op zo'n basis geen relatie wil!
Succes!
De essentie van mijn verhaal:quote:Op woensdag 23 september 2009 13:34 schreef snakelady het volgende:
Gaat hij vreemd en ik kom er achteraf achter, dat is het meteen over.
Nou, over die laatste uitspreek ben ik het al geheel niet mee eens.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
De essentie van mijn verhaal:
Als je vreemd gaat, zorg dat de dame thuis er niet achter komt! Zo moeilijk is dat toch niet? Meteen weer gaan overleggen, communiceren en eindeloos ouwehoeren.. Dat is juist de reden waarom ik het nog een keer zou doen!Niet lullen, neuken! En daarna gewoon weer wegwezen zonder in detail te horen wat ze allemaal uitgespookt heeft die dag!
![]()
En je kent natuurlijk geen verhalen over succesvol vreemdgaan, want die komen nooit uit!![]()
Ik begrijp vrouwen prima.
Dat is dus gewoon niet waar.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:34 schreef snakelady het volgende:
Als je vreemdgaat komt het altijd uit, meestal via via en dat is het ergste wat er is binnen een relatie, via een ander er achterkomen dat je partner niet te vertrouwen is.
En je kent natuurlijk geen verhalen over succesvol vreemdgaan, want die komen nooit uit!quote:Op woensdag 23 september 2009 14:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou, over die laatste uitspreek ben ik het al geheel niet mee eens.
Ik ken een man die zogenaamd voor werk naar het buitenland ging maar ondertussen dus gewoon een neukertje had zitten daar.
bij toeval was de buurman daar ook met als gevolg dat die dus zijn vrouw thuis heeft vertelt wat er aan de hand was.
10 jaar huwelijk naar de klote hij ging namnelijk al 9 jaar op die "werkvakantie".
Betekend het dat je niet genoeg hebt gehad aan je avondeten als je 's avonds een zak chips opentrekt of is dat 'gewoon lekker' voor erbij/ erna?quote:Heb je niet genoeg aan je partner dan zal je bij haar weg moeten gaan en een partner moeten vinden die er geen problemen mee heeft, die zijn er namenlijk ook.
Dat heb ik ook eens geprobeerd, maar toen ik voor de derde keer voor de rechter stond was ik het toch wel zat en ben ik ermee opgehouden.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:26 schreef PinkCake het volgende:
* Vriendin dumpen en lekker krikken met wie je wil
Werkelijk, wat een decadentie. En je denkt voor je eigen gemak maar niet aan de gevoelens van de vrouwen die je belazert?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:13 schreef Gripper het volgende:
Bijna de helft van alle mensen is wel eens vreemd gegaan, maar uiteraard zit de resterende 50 % die zich weet te gedragen net hier in dit topic....![]()
Dus niet naar al die schijnheilige fokkers luisteren TS, gewoon twee chicks tegelijk bevredigen !
Boeien wat eruit komt. Als ze je allebei niet meer hoeven kun je altijd weer verder gaan zoeken
Je weet toch dat er vooral kwaliteitsmensen op Fok! rondhangen?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:13 schreef Gripper het volgende:
Bijna de helft van alle mensen is wel eens vreemd gegaan, maar uiteraard zit de resterende 50 % die zich weet te gedragen net hier in dit topic....![]()
Maar volgens je fobo heb je een vriendin.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En je kent natuurlijk geen verhalen over succesvol vreemdgaan, want die komen nooit uit!
[..]
Betekend het dat je niet genoeg hebt gehad aan je avondeten als je 's avonds een zak chips opentrekt of is dat 'gewoon lekker' voor erbij/ erna?En soms kun je de kok van je avondeten beter niet vertellen dat je die zak chips eet want misschien kwets je hem onnodig omdat er met het eten op zich niets mis was!
![]()
[..]
Dat heb ik ook eens geprobeerd, maar toen ik voor de derde keer voor de rechter stond was ik het toch wel zat en ben ik ermee opgehouden.![]()
Je hoeft ook niet 'op te schieten' van vreemdgaan? Je kunt toch ook wel iets voor de lol doen? Je schiet ook niets op van 1001 andere dingen die je doet? Of doe jij alleen maar iets als je er wat mee opschiet?
Dat dus. Zit volgens mij heel veel schijnheiligheid hier in dit topic.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:13 schreef Gripper het volgende:
Niet 50% van de mannen gaat vreemd, 1 op de 4 mensen gaat vreemd, laatst nog ergens gelezen.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:09 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Dat dus. Zit volgens mij heel veel schijnheiligheid hier in dit topic.
inderdaad, je bent wel een lamzak als je je vriendin belazerd.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:39 schreef Godtje het volgende:
Opzich zit 'ie er niet zo heel ver naast:quote:Op woensdag 23 september 2009 15:18 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
En ik wil wel eens cijfers zien die bevestigen dat meer dan de helft wel eens vreemd is gegaan. En dan wetenschappelijke cijfers en niet de uitkomst van één of andere enquête van Vriendin.
ah, had ik het toch goed gelezen.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Opzich zit 'ie er niet zo heel ver naast:
"In tegenstelling tot veel vreemdgangers, liegen de cijfers er niet om. De kans dat je tenminste één keer in een relatie wordt bedonderd ligt tussen de 40 en 76 procent. Binnen het huwelijk piest 23 tot 25 procent van de mannen buiten de pot, en vrouwen zijn met 12 tot 15 procent ook al geen engeltjes. In het jaar 2000 deed 5% het buiten de deur. En uit een grootschalig onderzoek onder 1700 heteroseksuelen tussen de 20 en 45 jaar bleek dat 1 op de 4 mannen én vrouwen wel eens van het gras bij de buren snoept. Vreemdgaan is klaarblijkelijk schering en inslag in relaties, en ontrouwe mannen en vrouwen zijn er in overvloed. Maar waarom besodemieteren we iemand met wie we een relatie hebben?"
Bron: Kennislink
Ik ben wel eens vreemdgegaan, maar vind het wel triest. Heb er zelf heel veel spijt van, maar ben er wel eerlijk over geweest en heb het zelf verteld tegen mijn ex (voor hij er via iemand anders achter kwam).quote:Op woensdag 23 september 2009 15:13 schreef Gripper het volgende:
Dus niet naar al die schijnheilige fokkers luisteren TS, gewoon twee chicks tegelijk bevredigen !
Boeien wat eruit komt. Als ze je allebei niet meer hoeven kun je altijd weer verder gaan zoeken
Klopt.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:12 schreef snakelady het volgende:
Maar volgens je fobo heb je een vriendin.
Lees je wel wat ik schrijf?quote:Je vind het dus ook totaal niet erg als ze met andere mannen neukt achter jouw rug om?
Bedankt voor deze informatie. Het is geen 50% maar inderdaad is het percentage tamelijk hoog. Hoger dan ik had verwacht, maar bij nader inzien eigenlijk ook weer niet. Een relatie betekent een spanningsveld tussen nature en nurture. Niet iedereen kan de verleiding weerstaan om toe te geven aan de drift ten koste van het sociale ideaal van monogamie.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Opzich zit 'ie er niet zo heel ver naast:
"In tegenstelling tot veel vreemdgangers, liegen de cijfers er niet om. De kans dat je tenminste één keer in een relatie wordt bedonderd ligt tussen de 40 en 76 procent. Binnen het huwelijk piest 23 tot 25 procent van de mannen buiten de pot, en vrouwen zijn met 12 tot 15 procent ook al geen engeltjes. In het jaar 2000 deed 5% het buiten de deur. En uit een grootschalig onderzoek onder 1700 heteroseksuelen tussen de 20 en 45 jaar bleek dat 1 op de 4 mannen én vrouwen wel eens van het gras bij de buren snoept. Vreemdgaan is klaarblijkelijk schering en inslag in relaties, en ontrouwe mannen en vrouwen zijn er in overvloed. Maar waarom besodemieteren we iemand met wie we een relatie hebben?"
Bron: Kennislink
En jij verwacht zo een stabiele en goede relatie te krijgen, continu je sporen uitwissen en voorzichtig zijn?quote:Op donderdag 24 september 2009 09:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Lees je wel wat ik schrijf?Ik vind het niet erg zolang ik er niet achter kom. Het liefst heb ik dat ze het eenmalig leuk vond, een nieuwe ervaring heeft opgedaan, geen schuldgevoelens heeft, haar muil houdt tegen alles en iedereen en gewoon lekker bij me blijft.
Daarna zijn er gradaties van erg vinden. Verteld ze het me en het betekende niets is het niet per se uit, mind you, maar dan hoor ik het liever helemaal niet. Hoor ik het via via, ergo, de hele wereld weet het behalve ik ben ik goed pissig!
Zo zijn er 200 verschillende scenario's te bedenken. Waarvan het bij misschien 25% meteen einde oefening is, maar waar er bij de rest over te praten valt.
Ik zeg toch niet dat ik continu bezig ben andere chicks te scoren!?! Tot op heden ben ik nog nooit vreemd gegaan.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:18 schreef snakelady het volgende:
En jij verwacht zo een stabiele en goede relatie te krijgen, continu je sporen uitwissen en voorzichtig zijn?
Hoe verwacht je dat dat gaat als je ooit kinderen krijgt? ( als je die wil tenminste)
Neuh, als zij haar best doet om te voorkomen dat ik erachter kom, wat iemand ongetwijfeld doet als die iemand bij mij wil blijven, en haar acties niet rond gaat lopen bazuinen dan is het prima te doen volgens mij.quote:Ik vind het respectloos naar je partner toe, vermoed ook dat je hier niet met je vriendin over hebt gesproken en dat die er dus misschien helemaal niet zo over denkt.
Vind het ook hypcriet van je je dat je zegt zolang je het niet weet het goed en je dus niet wil dat ze het verteld, maar kom je er via via achter dan ben je pissig.
Dat vind je stom!?quote:Dat is toch stom, als ze van jou sex mag hebben met anderen (want dat is het gewoon) dan ook niet pissig worden als je het van andere hoort, je wilde immers zelf niet dat ze het tegen je zou vertellen.
De kans dat je partner er achter komt is groter dan dat je partner er niet achter komt, de persoon met wie je vreemd gaat kan verliefd op je worden en je bv achtervolgen en zo achter je adres komen en je gaan bellen.
Je kan altijd iemand tegekomen, Nederland is zo groot niet.
Daarnaast kunnen je kleren anders ruiken, je gedraagd je anders (je zal de telefoon niet opnemen als je bij een ander in bed ligt) enz.
Die moet je, mijns inziens, zien te ontwijken als je dit soort snode plannetjes zou willen maken.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:04 schreef snakelady het volgende:
Als het een keer gebeird kan het vaker gebeuren, er zijn van die maffen bij die meteen toekomstplannen gaan maken als ze een keer het bed delen met een ander.
Dat is best mogelijk, zolang dat dan ook vooraf duidelijk is gesproken dat dit kan en mag. Verreweg de meeste vrouwen gaan bij een vaste relatie echter uit van het principe trouw en eerlijkheid, dus ga daar zonder tegenbericht als man dan ook maar vanuit. In dat geval spreek je dus gewoon van bedrog en gaat het verzwijgen in werkelijkheid helemaal niet over het "de partner geen pijn willen doen", maar om het ontlopen van de consequenties van de pijn die je veroorzaakt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:17 schreef Defouteman het volgende:
Eerlijk zeggen vind ik eigenlijk erg gemeen. Als mijn vriendin vreemd zou gaan zou ik het ook niet willen weten. Ik zou haar alleen maar opzadelen met een kut gevoel.
'Mijn partner komt niets tekort, wordt er zelfs beter van", net zoiets als 'het is sterker dan ik'. Wordt gebruikt als een soort van rechtvaardiging, geredeneerd vanuit het standpunt van de vreemdgaander natuurlijk. Want àls het uitkomt is het dubbel bedrog, dubbele pijn en ook daar kies je voor of niet. Met compassie voor de partner heeft het in ieder geval weinig van doen, die heeft nl. geen enkele keuze gehad en wordt bewust voorgelogen. "Tuurlijk schat, jij bent voor mij de enige", maar daarmee bedoelt de één iets heel anders dan de ander.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:00 schreef SicSicSics het volgende:
Wat een eensgezindheid hier... Blegh! Even advocaatje van de duivel spelen:
Als jij lekker wil kloten, doe je dat! Hell, sommige mensen krijgen juist weer extra energie binnen hun reguliere relatie door dit soort uitstapjes. Jij blij, vriendin blij!
Dit zegt wmb veel over jouw werkelijke motieven voor bovenstaande redenering, nl. pure eigenbelang. Glashard blijven liegen en niet schromen de ander vals te beschuldigen is typisch kleutergedrag, daarvan is ook bekend dat voor hem de wereld slechts om hemzelf draait.quote:Mocht je vriendin er toch achter komen kun je het altijd glashard ontkennen en zeggen dat haar bron liegt, tevens kun je dan meteen schoon een punt achter de relatie zetten omdat zij klaarblijkelijk te weinig vertrouwen in je heeft en je op zo'n basis geen relatie wil!
true, maar het klinkt niet als echte liefde, na een paar maandenquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:26 schreef Defouteman het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 28 september 2009 01:11 schreef Niek1001 het volgende:
Gasten zoals jij wekken bij mij braakgevoelens op. Beetje een relatie nemen met iemand en ondertussen (terwijl zij er niet eens vanaf weet) een beetje je lul achterna lopen. Jij hebt echt geen idee wat je aanricht of wel? Als je toch dergelijke gevoelens hebt kun je er beter mee stoppen. Inplaats van dat meisje te bedriegen en haar helemaal de grond in trappen omdat jij je niet in hebt kunnen houden. Misselijkmakend dit.
Waarom?quote:Op maandag 28 september 2009 23:54 schreef Niek1001 het volgende:
Stilhouden is nog veel zieliger. Gewoon niet doen
heb je dat ook aan je vriendin verteld dat ze gewoon mag rondneuken zolang je er maar niet achter komt?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
[..]
Neuh, als zij haar best doet om te voorkomen dat ik erachter kom, wat iemand ongetwijfeld doet als die iemand bij mij wil blijven, en haar acties niet rond gaat lopen bazuinen dan is het prima te doen volgens mij.
[..]
Dat vind je stom!?Dat is wat anders. Ze mag in principe sex hebben met anderen, maar wel onder de voorwaarde dat ik het niet hoef te weten. Als zij ervoor zorgt dat niemand anders het te weten komt, wat echt wel mogelijk is hoor, dan weet ik het toch ook niet. Als zij bang is dat ik het op een andere manier te weten zal komen zal ze het wel moeten vertellen! Simpel
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:30 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
heb je dat ook aan je vriendin verteld dat ze gewoon mag rondneuken zolang je er maar niet achter komt?
Hoezo ben je een nerd als je sowieso al meer dan 1 meid hebtquote:Op maandag 28 september 2009 23:58 schreef Niek1001 het volgende:
Omdat je een zielige nerd bent als je een meisje bedriegt?
Nounou jij bent stoer zeg! Volgens jou redenering ben je dus de man als je meerdere vrouwen tegelijkertijd hebt? Ik word zo moe van mannetjes als jij die denken dat kwantitieit belangrijker is dan kwaliteit. Ja ik heb meerdere relaties gehad. Sterker nog ik kom net uit een relatie die 15 maand geduurd heeftquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:42 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Hoezo ben je een nerd als je sowieso al meer dan 1 meid hebt
Klopt niet echt he? En wat maakt het uit, vreemdgaan is niet netjes, maar het is alleen erg en vreselijk als de ander het er niet mee eens is én er achter komt... Stel je niet zo aan man, heb je eigenlijk wel eens een vriendin gehad ofzo? En werd je dan ook aantrekkelijk gevonden door anderen? Of is het voor jou meer zoiets van: ok ik heb dit wijf... dat is wat ik heb, raak ik die kwijt, ben ik alleen... voor altijd...
Nou en, er zijn zoveel mensen psychopatisch.... wat jouw beleving is hoeft niet de mijne te zijn hoor. Wel blij dat je nerd aangepast hebt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:43 schreef Niek1001 het volgende:
Ohja en misschien is "nerd" niet helemaal de juiste bewoording voor iemand die zoiets flikt inderdaad.
Laat me dat vervangen door "harteloze zak stront".
Nee, natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:30 schreef zwartedoos het volgende:
heb je dat ook aan je vriendin verteld dat ze gewoon mag rondneuken zolang je er maar niet achter komt?
Ps.: je bent een kloothommel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:39 schreef Godtje het volgende:
Een foutje is menselijk inderdaad. Maar met voorbedachte rade je vriendin bedriegen is moreel verwerpelijk. Dan maar een moraalridder, ik ben het met liefde. En dat je slechts één keer leeft (wat nog maar de vraag is, maar dat terzijde) is natuurlijk geen vrijbrief om maar te doen en laten wat het hartje belieft.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:45 schreef capricia het volgende:
stelletje moraalridders hier.
Je leeft maar 1 keer, hoor. En een foutje is menselijk, toch?
Ik zou het thuis ook niet vertellen. Wat niet weet, wat niet deert...quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:51 schreef Niek1001 het volgende:
@ Capricia
Een foutje is menselijk ja. Daar heb je volkomen gelijk in. Maar geef je fouten dan ook gewoon toe en durf de consequenties te aanvaarden. met andere woorden: "zij verdient het om te weten dat hij met andere dames aan het zooien is". Zo kan ze zelf beslissen wat ze ermee doet, en laat TS ook nog eens zien dat hij ballen heeft.
Wat een figuur.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou het thuis ook niet vertellen. Wat niet weet, wat niet deert...
Ik woon inmiddels 10 jaar gelukkig samen. En de kwaliteit van de relatie is gewoon goed.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:06 schreef Niek1001 het volgende:
Ja het is toch wel erg inderdaad. "Wat niet weet wat niet deert". Leuke relatie heb je dan als je geheimen hebt voor elkaar op een dergelijk niveau. In mijn ogen ben je dan helemaal niet klaar voor een vaste relatie. het immers toch veel te moeilijk om van andere hunks of chicks af te blijven.
Nou ik hoop dat je kunt leven met jezelf, want ik vind niet dat je oprecht van iemand houdt als je hem of haar glashard dingen kunt voorliegen, en er geen krimp om geeft verder. Heb je dan zo weinig gevoel? Voor mij zou het als een splinter in mn geweten zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik woon inmiddels 10 jaar gelukkig samen. En de kwaliteit van de relatie is gewoon goed.
Maar zoiets vertellen? Nee. Ik zou het gewoon glashard ontkennen.
Ik heb nog nooit gelogen in mijn relatie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:03 schreef Niek1001 het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat je kunt leven met jezelf, want ik vind niet dat je oprecht van iemand houdt als je hem of haar glashard dingen kunt voorliegen, en er geen krimp om geeft verder. Heb je dan zo weinig gevoel? Voor mij zou het als een splinter in mn geweten zijn.
Dan zou ik ook niet in zo'n topic posten, als ik jou was...quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:57 schreef Olle. het volgende:
heb hekel aan mensen die vreemd gaan :KOTS:
Precies daarom moet je het voor jezelf houden, als je je relatie in tact wil houden als je vreemd bent gegaan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:03 schreef Niek1001 het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat je kunt leven met jezelf, want ik vind niet dat je oprecht van iemand houdt als je hem of haar glashard dingen kunt voorliegen, en er geen krimp om geeft verder. Heb je dan zo weinig gevoel? Voor mij zou het als een splinter in mn geweten zijn.
Daar ben ik het zo mee eens!quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:54 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Overigens ben ik ook al meer dan tien jaar samen met mijn partner, gelukkig getrouwd.
Eerlijkheid is net als op elke plek in het dagelijks leven lang niet altijd het hoogste goed.
Je partner gelukkig maken en geen onnodig pijn doen, dat is het hoogste goed.
[..]
Ik reageer niet fel hoor, ik geef aan wat mijn gevoel is bij hoe jij op dit punt in het leven staat. En dan lees ik in een ander topic ook dat je probleemloos met te veel drank op achter het stuur kruipt en dus een ernstig gevaar bent voor de vekeersveiligheid. Het zou dus maar zo eens kunnen dat je niet bepaald aandacht hebt voor het wel en wee van anderen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar ben ik het zo mee eens!
Nergens stel ik dat ik ooit vreemd gegaan ben. En moet je eens kijken hoe fel mensen zijn...hoe heftig ze reageren.
Mijn relatie met mijn partner is goed, maar dat heeft niets met al dan niet vreemdgaan te maken.
Ik begrijp trouwens ook niet dat mensen dat automatisch op 1 hoop gooien...zo van "vreemdgaan? dan heb je kennelijk een slechte relatie"...wat een onzin.
Dat andere topic had je ook kunnen lezen als "ik rijd wel eens flink te hard..".quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:54 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik reageer niet fel hoor, ik geef aan wat mijn gevoel is bij hoe jij op dit punt in het leven staat. En dan lees ik in een ander topic ook dat je probleemloos met te veel drank op achter het stuur kruipt en dus een ernstig gevaar bent voor de vekeersveiligheid. Het zou dus maar zo eens kunnen dat je niet bepaald aandacht hebt voor het wel en wee van anderen.
Te hard rijden kun je niet bepaald vergelijken met rijden onder invloed. Het verschil zit 'm in het bewustzijnsniveau. Ik zou zeggen dat rijden onder invloed altijd een gevaar is voor de verkeersveiligheid. Bij te hard rijden hangt dat enorm af van de omstandigheden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat andere topic had je ook kunnen lezen als "ik rijd wel eens flink te hard..".
Zekersquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:45 schreef capricia het volgende:
stelletje moraalridders hier.
Je leeft maar 1 keer, hoor. En een foutje is menselijk, toch?
Goede post. Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:08 schreef erodome het volgende:
Wat hier zo fout aan is is niet zozeer dat de TS een keer op zijn bek is gegaan en gezoend heeft, het echte foute is dat hij er nu nog aan denkt en het misschien zelfs verder wil laten gaan, daar iig mee speeld in gedachten.
.....
Ik heb wel wat makkelijk praten, maar een zoentje lijkt me niet onoverkomelijk, zeker als je geenzins van plan bent dat nogmaals te doen, een affaire beginnen daarintegen is niet aan voorbij te gaan.
;-) Hij reageert nogal hard. Net als vele Fokkers. Mss zit hem iets anders dwars ;-)quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:42 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Hoezo ben je een nerd als je sowieso al meer dan 1 meid hebt
Klopt niet echt he? En wat maakt het uit, vreemdgaan is niet netjes, maar het is alleen erg en vreselijk als de ander het er niet mee eens is én er achter komt... Stel je niet zo aan man, heb je eigenlijk wel eens een vriendin gehad ofzo? En werd je dan ook aantrekkelijk gevonden door anderen? Of is het voor jou meer zoiets van: ok ik heb dit wijf... dat is wat ik heb, raak ik die kwijt, ben ik alleen... voor altijd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |