quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:39 schreef Godtje het volgende:
Heel rationeel gedacht (ik ben een man) zie ik een paar mogelijkheden:
- Ik zet het andere meisje uit mijn hoofd en ga voor mijn vriendin...
- Ik spreek af met het andere meisje om te kijken of het ook klikt met alle gevolgen van dien..
- Vriendin dumpen en gewoon lekker in je eentje verder kloten.
- Ik spreek af met het andere meisje om te kijken of het ook klikt met alle gevolgen van dien..
Herkenbaar?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:44 schreef LasTeR het volgende:
Trouwens, gewoon vreemdgaan. Ik weet volledig hoe jij je leven leeft en hoe je vriendin over alles denkt. Ik kan ook nog eens in de toekomst kijken en ik kan je vertellen dat alles goedkomt.
Ja. Het komt niet goed. Als je rond wilt kloten verlaat je je huidige vriendin maar.quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:47 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ja. Het komt niet goed. Als je rond wilt kloten verlaat je je huidige vriendin maar.
Ik vind dat nogal " hard" om te zeggen na 1 slippertje. Als ik nu verder zou gaan dan heb je wellicht gelijk.quote:
Ik zie je punt, maar weet jij direct of jij je mobieltje goed genoeg vind? Je mag toch wel kritisch zijn (zonder naar anderen te kijken)? Stel je bent compleet op iemand verliefd dan is het gemakkelijk om netjes te zijn. Maar dat is lang niet altijd zo...quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:53 schreef Lastpost het volgende:
Overduidelijk dat je je vriendin behandeld als je nieuwe mobieltje, het is allemaal leuk en geweldig mooi en je wilt het aan iedereen showen tot je in het boekje een beter model ziet, mooier en handige functies.
Ondertussen natuurlijk wel gewoon verder kijken naar een nieuwe, die weer beter is zodat je die kunt halen en ondertussen een schuldgevoel omdat je die andere nog niet zolang had, maar ach dat ding was toch niet zo geweldig.
Ik flirt sowieso, maar dat is bekend bij mijn wederhelft dus zodoende ook geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:59 schreef Defouteman het volgende:
[..]
Ik zie je punt, maar weet jij direct of jij je mobieltje goed genoeg vind? Je mag toch wel kritisch zijn (zonder naar anderen te kijken)? Stel je bent compleet op iemand verliefd dan is het gemakkelijk om netjes te zijn. Maar dat is lang niet altijd zo...
plus Compleet monogaam is niemand... als jij in een kroeg staat dan flirt je ook met andere mensen... wat is de grens. Zoenen is er voor bij... dat snap ik ook...
Neem een Finse, mijn Nokia heeft nooit kuren vertoond.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:59 schreef Defouteman het volgende:
[..]
Ik zie je punt, maar weet jij direct of jij je mobieltje goed genoeg vind? Je mag toch wel kritisch zijn (zonder naar anderen te kijken)? Stel je bent compleet op iemand verliefd dan is het gemakkelijk om netjes te zijn. Maar dat is lang niet altijd zo...
plus Compleet monogaam is niemand... als jij in een kroeg staat dan flirt je ook met andere mensen... wat is de grens. Zoenen is er voor bij... dat snap ik ook...
Eerlijk zeggen vind ik eigenlijk erg gemeen. Als mijn vriendin vreemd zou gaan zou ik het ook niet willen weten. Ik zou haar alleen maar opzadelen met een kut gevoel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:06 schreef Esmerallda17 het volgende:
nou ik zou het zowiezo eerlijk tegen je vriendin zeggen hoor..
want tis toch een slecht teken?
Als ik gewend ben om makkelijk met een meisje te zoenen.. (ik ben een tijd lang vrijgezel geweest), zeker als ik drank op heb... dan betekent dat niet direct iets. **Nu ik dit terug lees, klinkt het erg foutquote:je gaat nite voor niks vreemd..
Iets afspreken om te kijken of het klikt is niet per se vreemd gaan....quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:10 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Dat je vreemd wil gaan om te kijken wat beter is is echt niet vet.
Ja je geeft haar wel een kut gevoel , oke!quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:17 schreef Defouteman het volgende:
[..]
Eerlijk zeggen vind ik eigenlijk erg gemeen. Als mijn vriendin vreemd zou gaan zou ik het ook niet willen weten. Ik zou haar alleen maar opzadelen met een kut gevoel.
[..]
Als ik gewend ben om makkelijk met een meisje te zoenen.. (ik ben een tijd lang vrijgezel geweest), zeker als ik drank op heb... dan betekent dat niet direct iets. **Nu ik dit terug lees, klinkt het erg fout**
Een keer zoenen en direct finito.... Dat vind ik wel erg gemakkelijk...quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:23 schreef trovey het volgende:
Eerlijk tegen je vriendin zijn en een einde maken aan de relatie en dan mag je doen wat je niet kunt laten.
Eén keer zoenen en je relatie verandert.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:26 schreef Defouteman het volgende:
[..]
Een keer zoenen en direct finito.... Dat vind ik wel erg gemakkelijk...
Nee heel erg makkelijk is lekker je vriendin aan het lijntje houden tot je volgende bedje gespreid is.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:26 schreef Defouteman het volgende:
[..]
Je zag toch al weinig meer in het geheel als je er over denkt met een ander wat te beginnen wees dan in ieder geval eerlijk tegen je vriendin en besodemieter haar niet...ook niet door met een ander zoenen. Anders moet je die gedachten aan die andere dame uit je gedachten bannen en voor je vriendin gaan. Het leven is zo simpel...wat denk je wat je vriendin van je vindt als ze er achter komt dat je met een ander hebt lopen zoenen....ben je nou werkelijk zo naïef dat je denkt dat dat haar niets doet. Het vertrouwen in jou zal op zijn minst flink beschadigd zijn. Als jij met een ander zoenen niet als vreemdgaan ziet dan ben je nog niet klaar voor een vaste relatie en moet je er alzo mee kappen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:26 schreef Defouteman het volgende:
[..]
Neej daar ben ik het mee eens, maar het is wel een beetje fout.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:18 schreef Defouteman het volgende:
[..]
Iets afspreken om te kijken of het klikt is niet per se vreemd gaan....
Jij hebt zooooogelijk!quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Je zag toch al weinig meer in het geheel als je er over denkt met een ander wat te beginnen wees dan in ieder geval eerlijk tegen je vriendin en besodemieter haar niet...ook niet door met een ander zoenen. Anders moet je die gedachten aan die andere dame uit je gedachten bannen en voor je vriendin gaan. Het leven is zo simpel...wat denk je wat je vriendin van je vindt als ze er achter komt dat je met een ander hebt lopen zoenen....ben je nou werkelijk zo naïef dat je denkt dat dat haar niets doet. Het vertrouwen in jou zal op zijn minst flink beschadigd zijn. Als jij met een ander zoenen niet als vreemdgaan ziet dan ben je nog niet klaar voor een vaste relatie en moet je er alzo mee kappen.
Dankjewel... dat wilde ik alleen even horen. Ik open dit topic eigenlijk alleen om met mijn neus op de feiten te worden gedrukt. Best wel zielig eigenlijk....quote:Anders moet je die gedachten aan die andere dame uit je gedachten bannen en voor je vriendin gaan. Het leven is zo simpel...
Nee zo naief ben ik niet... Ik weet hoe zoiets zelf voelt...quote:ben je nou werkelijk zo naïef dat je denkt dat dat haar niets doet.
Wat betreft de tweede...als je weet hoe het voelt, doe je het ook een ander niet aan, levenservaring noemen we dat ook wel. Hopelijk neem je de juiste beslissing.Succes.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:46 schreef Defouteman het volgende:
[..]
Dankjewel... dat wilde ik alleen even horen. Ik open dit topic eigenlijk alleen om met mijn neus op de feiten te worden gedrukt. Best wel zielig eigenlijk....
[..]
Nee zo naief ben ik niet... Ik weet hoe zoiets zelf voelt...
ik dus wel....quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:59 schreef Defouteman het volgende:
[..]
Kennelijk vind je je vriendin toch niet leuk genoeg, anders vergeet je haar niet zo gemakkelijk. dan moet je maar eens goed nadenken of het nog wel goed zit met je relatie en dan of bij je vriendin blijven en die andere uit je hoofd zetten of je vriendin dumpen en met het ander meisje verder je kunt niet van twee walletjes blijven eten en eerst kijken of die andere wat is terwijl je je vriendin aan het lijntje houdt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:38 schreef Defouteman het volgende:
Al een paar maanden heb ik een leuke lieve vriendin. Aan het begin was ik helemaal verliefd op haar, maar op het moment minder. Je leert elkaar beter kennen.... sommige dingen vind ik niet helemaal relaxed, maarja dat zul je altijd hebben in een relatie... niemand is perfect, zeker ik niet...![]()
Laatst kwam ik een meisje tegen met wie ik al eerder heb geflirt en gezoent. Toen is er op de een of ander manier niks mee gebeurd. Eigenlijk weet ik vrij weinig van haar, behalve dat ik haar interessant en leuk vind, en zij mij blijkbaar ook. Maar laatst kwam ik haar dus weer tegen (andere plaats dan mijn vriendin), iets teveel alcohol, en van het een kwam het ander... weer gezoent. Achteraf best wel spijt van... Hoe kan ik zo gemakkelijk ' vergeten' dat ik een vriendin heb? Is mijn vriendin wel genoeg mijn vriendin voor mijn gevoel? Aan de ene kant ben ik erg nieuwsgierig naar het andere meisje, aan de andere kant vind ik het erg zwak/achterbaks van me...
- Ik spreek af met het andere meisje om te kijken of het ook klikt met alle gevolgen van dien...
TS is wel fout, hij heeft een vriendin, dus hij moet beter weten..quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:04 schreef Xeanor het volgende:
Dat meisje is dus gewoon behoorlijk goed in het versierspelletje. Als je maar goed genoeg bent kun je wat van wie dan ook krijgen, al is het maar een zoen op je wang, of je mond, maar als het mensen zijn die niet erg sterk zijn in zichzelf te verweren tegen zoiets heb je zo ze het bed in.
Oftewel: TS is een makkelijk schaapje, meisje is goed in versieren. Is het TS z'n schuld? Tsjah...
wat een onzin zeg....quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:04 schreef Xeanor het volgende:
Als je maar goed genoeg bent kun je wat van wie dan ook krijgen, al is het maar een zoen op je wang, of je mond
Vooraf denk je natuurlijk dat dat écht niet kan.quote:
Dat denken ze dus altijd achteraf.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:38 schreef Defouteman het volgende:
Hoe kan ik zo gemakkelijk ' vergeten' dat ik een vriendin heb?
Op 't moment suprème vergeet je dat dus even, of het maakt je niet meer uit, het naderende momentje van geluk wil je niet uit de weg gaan.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:07 schreef doos05 het volgende:
[..]
TS is wel fout, hij heeft een vriendin, dus hij moet beter weten..
Hier zie ik je redenatie niet zo.... waar heb ik gezegd wie wie heeft versiert? Wat heeft dit te maken met het topic? Als je je eigen ervaringen wil posten... Bijvoorbeeld: Je bent versiert door een slet en daardoor verliet je je lelijke vriendin en uiteindelijk dumpte ze je weer... en nu moet je huilen...quote:Oftewel: TS is een makkelijk schaapje, meisje is goed in versieren. Is het TS z'n schuld? Tsjah...
Ik ben nu 11 jaar samen met mijn man en heb in die jaren kansen genoeg gehad, ga regelmatig zonder hem stappen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:14 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Vooraf denk je natuurlijk dat dat écht niet kan.
[..]
Dat denken ze dus altijd achteraf.
[..]
Op 't moment suprème vergeet je dat dus even, of het maakt je niet meer uit, het naderende momentje van geluk wil je niet uit de weg gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |