quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:32 schreef Elgyn het volgende:
Ik heb niet verwacht dat je zou reageren en in geen van mij posts stond iets wat naar jou zou verwijzen.
Als dit echt is..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:54 schreef Elgyn het volgende:
[..]
Geen zorg. Ik zou graag gehakt van zijn ballen maken maar kwam tot dezelfde conclusie als quirigua:
[..]
Dat was bijzaak, zei ie. Wel mooi meegenomen, natuurlijk, maar het ging vooral om een goed gesprek. Ja, hoor, zoals Playboy voor goede interviews wordt gelezenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Behalve dan nogal wat smeuïge details omtrent een uiterst promiscue leven. Inderdaad schering en inslag en daar kan je je als man niet in herkennen.
Je hebt ook van die mensen die in alles een hoax zien, omdat het hun eigen verbeelding te boven gaat.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb je al eerder verteld dat R&P aan hoax's naar de klote gaat.
Inderdaad, het is veel waarschijnlijker dat een vrouw een topic opent over het promiscue gedrag van haar man op een forum waar hij al tien jaar komt EN binnen 3 kwartier van mening veranderd en een scheiding wil EN aangevraagd heeft en nog eens 10 minuten later haar man op komt dagen in hetzelfde topic EN zij verbaast is dát hij op komt dagen dan een hoax....quote:
Ik had het niet enkel over dit topic. Mensen roepen hier al redelijk snel dat alles een hoax is....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Inderdaad, het is veel waarschijnlijker dat een vrouw een topic opent over het promiscue gedrag van haar man op een forum waar hij al tien jaar komt EN binnen 3 kwartier van mening veranderd en een scheiding wil EN aangevraagd heeft en nog eens 10 minuten later haar man op komt dagen in hetzelfde topic EN zij verbaast is dát hij op komt dagen dan een hoax....
D'r man leest mee, dus dat is lekker handig.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:02 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik zou er wel zo veel mogelijk uit willen halen...hem de deur uitschoppen. en alvast een eigen rekening openen en daar een bodempje geld opzetten van de gezamelijke rekening. (of is het raar dat ik dit denk)
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:25 schreef BrandX het volgende:
First, reading the TT, I was like:![]()
Then I read the OP en went like:![]()
![]()
Then the subject entered this topic and I went like:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ze het forum uitkiest waar haar man al jaren zit, dan kan ze ook bedenken dat hij mee zal lezen, dus ook dat hij eventuele goede tips gelijk meekrijgt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
D'r man leest mee, dus dat is lekker handig.
Lekker handig van degene die de tip postte...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:08 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Als ze het forum uitkiest waar haar man al jaren zit, dan kan ze ook bedenken dat hij mee zal lezen, dus ook dat hij eventuele goede tips gelijk meekrijgt.
Dan had ze op het Libelle-forum moeten posten, ik neem aan dat de kans een stuk kleiner is dat hij daar ook meeleest.
Ja en van degenen die ze quoten!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lekker handig van degene die de tip postte...
Ik wist idd dat hij dit forum regelmatig leest. Blijkbaar vindt hij hier veel gelijkgezinden. Juist daarom was ik benieuwd hoe mensen hier (die niet wisten dat het over een mede-fokker ging totdat hij zich in de discussie mengde) over zijn gedrag dachten. Misschien is de wereld helemaal gek geworden, komen dit soort dingen vaker voor en is er niemand meer die zich nog eraan stootquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:08 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Als ze het forum uitkiest waar haar man al jaren zit, dan kan ze ook bedenken dat hij mee zal lezen, dus ook dat hij eventuele goede tips gelijk meekrijgt.
Sorry to disappoint you, ik ben niet echt een Libelle-typequote:Dan had ze op het Libelle-forum moeten posten, ik neem aan dat de kans een stuk kleiner is dat hij daar ook meeleest.
Misschien kon het haar niets schelen als hij het zou lezen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:08 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dan had ze op het Libelle-forum moeten posten, ik neem aan dat de kans een stuk kleiner is dat hij daar ook meeleest.
Nee, en ik zit binnenkort krap bij kas dus als je interesse hebt, call me (is dit pokerface?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:46 schreef Beaudelaire het volgende:
Wow, zijn de filmrechten van het verhaal al verkocht?
Leeftijdscategorie 35 - 40quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk als ik vragen mag?
Ik hield van hem, ik heb een groot deel van mijn leven met hem doorgebracht. Zolang ik dacht dat hij eerlijk tegen mij was, wilde ik het een kans geven, hoe dom ik het ook vond. Ik weet niet of ik het zou trekken, misschien niet, misschien zou het alleen een korte uitstel zijn maar ik had nog de illusie dat ik een keuze had. Pas toen ik hoorde dat hij al jaren bezig was, was mijn vertouwen weg = basis voor een relatie weg = afgelopen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:10 schreef Lienekien het volgende:
Waarom wilde je überhaupt overwegen om een open relatie aan te gaan?
Het zou mij ook niet kunnen schelenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien kon het haar niets schelen als hij het zou lezen?
Dat zijn ze zelf.quote:
Ik vroeg me al af wat voor vrouwen het zijn die op een oproep "Getrouwde man zoekt een buitenechtelijke relatie" reageren.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:41 schreef eleusis het volgende:
Ja ik ben dus de vrouw waarmee Joop (zijn naam is Joop) is vreemdgegaan. En mij heeft hij altijd verteld dat hij single was. Hij kwam al aanzetten met z'n koffer maar dat kan hij mooi vergeten. Tevens heeft hij een kleine penis, ben ik biseksueel en zou ik graag met TS in contact komen voor een potje onanie.
Vrouwen die op regelmatige basis geneukt willen worden zonder het gedoe van en gezeur over een relatie.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:08 schreef Elgyn het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat voor vrouwen het zijn die op een oproep "Getrouwde man zoekt een buitenechtelijke relatie" reageren.
Waarom zette ze dan niet zelf een advertentie van "aangezien ik behoefte heb aan sex zonder binding zoek ik dringend een getrouwde man voor een sex relatie " of zo?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vrouwen die op regelmatige basis geneukt willen worden zonder het gedoe van en gezeur over een relatie.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:56 schreef Sinceria het volgende:
Ik zou zeggen omdat het een egoïstische klootzak is die denkt dat de wereld om hem draait.
Kost teveel geld als per letter betaald moet worden...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Waarom zette ze dan niet zelf een advertentie van "aangezien ik behoefte heb aan sex zonder binding zoek ik dringend een getrouwde man voor een sex relatie " of zo?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
Is dat makkelijker communiceren met elkaar, zo via Fok?
Als je boos bent op elkaar?
quote:Nee, is te veel gedoe. We zijn nu dus een SOA/HIV test verder. Gelukkig was die negatief
En natuurlijk de hele fucking OP. Hoe moeilijk zijn de volgende regels:quote:We waren het ook erover eens dat je een slippertje niet aan elkaar hoeft op te biechten omdat je je partner daarmee alleen maar pijn doet terwjl het in feite niks voorstelt.
Ik hoop het ook voor mezelf. Elke dag. En elke dag word ik wakker en het is nog steeds even echt als de dag tevoren.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:34 schreef Tinkepink het volgende:
Ik hoop voor TS dat dit topic een dikke hoax is (wat vermoedelijk ook het geval is). Anders![]()
![]()
![]()
is dit nu de reden dat je een open relatie wil, because she did not suck your meatquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:40 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Elgyn is vegetarisch.
Ik heb wel zin in een gehaktbal.
Ja, maar druk op zoek naar iets anders. Het huis is gelukkig groot genoeg om elkaar niet voor de voeten te lopen.quote:
Gelukkig maar. Het lijkt me vreselijk om met jullie emoties en frustraties ook nog eens op elkaars lip te zitten!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:26 schreef Elgyn het volgende:
[..]
Ja, maar druk op zoek naar iets anders. Het huis is gelukkig groot genoeg om elkaar niet voor de voeten te lopen.
Oke...kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk weg wiltquote:Op zondag 14 maart 2010 15:26 schreef Elgyn het volgende:
[..]
Ja, maar druk op zoek naar iets anders. Het huis is gelukkig groot genoeg om elkaar niet voor de voeten te lopen.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:54 schreef drijfhout het volgende:
Overigens ben ik ook al meer dan tien jaar samen met mijn partner, gelukkig getrouwd.
Eerlijkheid is net als op elke plek in het dagelijks leven lang niet altijd het hoogste goed.
Je partner gelukkig maken en geen onnodig pijn doen, dat is het hoogste goed.
Ik wel: een zeer vermakelijke hoax.quote:
Te veel gedoe, te veel gedoe?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:29 schreef Elgyn het volgende:
[..]
Nee, is te veel gedoe. We zijn nu dus een SOA/HIV test verder. Gelukkig was die negatief.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:19 schreef Isdatzo het volgende:
Hier moet ik ook bij zijn.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Hij beslist even eenzijdig en inderdaad vrij koelbloedig (gevoelloos eerder) en hoop dingen waarvan elke vent met een beetje fatsoen in zijn donder weet dat je het niet kan maken en vindt dat hij het nog redelijk netjes heeft gedaan ook. En nu gaat hij dwingelanden en dreigen met scheiden om met jouw instemming verder te gaan met dat gedrag.
Wat denk je zelf wat je nog van hem kan verwachten hierna? Ik weet wel een paar dingen die hij voor zichzelf kan verdedigen hoor: er met minstens een ander vandoor gaan. Met jullie spaarcentjes. Vindt ie ook wle een excuus voor. En wellicht vindt hij het ook wel netjes om je per SMS te laten weten dat hij jou eruit schopt. Had je maar niet zo dik/dom/mak/moeilijk moeten zijn. Hij heeft toch recht op dingen waar hij anders spijt van krijgt?! Jij komt niet voor in zijn film, kortom.
Deze vent is niet eerlijk, niet fatsoenlijk en dat wordt ie ook niet. Zijn aanvraag tot een scheiding zou ik met beide handen aangrijpen voordat hij je al je zekerheid en zelfvertrouwen kost. De hufter.
Goed gehandeld! Sommige mensen kunnen nu eenmaal heel goed toneelspelen. Het ligt in ieder geval niet aan jou.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:29 schreef Elgyn het volgende:
[..]
Nee, ik zou het ook mogen. Lief van hem, he?
[..]
Nee, is te veel gedoe. We zijn nu dus een SOA/HIV test verder. Gelukkig was die negatief.
De scheiding is inmiddels aangevraagd. Ik probeer nu alleen nog te begrijpen hoe ik me zo heb kunnen vergissen. Vreemdgaan is een ding, maar dit is toch niet normaal. Goed om te horen dat andere er +/- hetzelfde over denken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |