Ja, maar druk op zoek naar iets anders. Het huis is gelukkig groot genoeg om elkaar niet voor de voeten te lopen.quote:
Gelukkig maar. Het lijkt me vreselijk om met jullie emoties en frustraties ook nog eens op elkaars lip te zitten!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:26 schreef Elgyn het volgende:
[..]
Ja, maar druk op zoek naar iets anders. Het huis is gelukkig groot genoeg om elkaar niet voor de voeten te lopen.
Oke...kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk weg wiltquote:Op zondag 14 maart 2010 15:26 schreef Elgyn het volgende:
[..]
Ja, maar druk op zoek naar iets anders. Het huis is gelukkig groot genoeg om elkaar niet voor de voeten te lopen.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:54 schreef drijfhout het volgende:
Overigens ben ik ook al meer dan tien jaar samen met mijn partner, gelukkig getrouwd.
Eerlijkheid is net als op elke plek in het dagelijks leven lang niet altijd het hoogste goed.
Je partner gelukkig maken en geen onnodig pijn doen, dat is het hoogste goed.
Ik wel: een zeer vermakelijke hoax.quote:
Te veel gedoe, te veel gedoe?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:29 schreef Elgyn het volgende:
[..]
Nee, is te veel gedoe. We zijn nu dus een SOA/HIV test verder. Gelukkig was die negatief.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:19 schreef Isdatzo het volgende:
Hier moet ik ook bij zijn.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Hij beslist even eenzijdig en inderdaad vrij koelbloedig (gevoelloos eerder) en hoop dingen waarvan elke vent met een beetje fatsoen in zijn donder weet dat je het niet kan maken en vindt dat hij het nog redelijk netjes heeft gedaan ook. En nu gaat hij dwingelanden en dreigen met scheiden om met jouw instemming verder te gaan met dat gedrag.
Wat denk je zelf wat je nog van hem kan verwachten hierna? Ik weet wel een paar dingen die hij voor zichzelf kan verdedigen hoor: er met minstens een ander vandoor gaan. Met jullie spaarcentjes. Vindt ie ook wle een excuus voor. En wellicht vindt hij het ook wel netjes om je per SMS te laten weten dat hij jou eruit schopt. Had je maar niet zo dik/dom/mak/moeilijk moeten zijn. Hij heeft toch recht op dingen waar hij anders spijt van krijgt?! Jij komt niet voor in zijn film, kortom.
Deze vent is niet eerlijk, niet fatsoenlijk en dat wordt ie ook niet. Zijn aanvraag tot een scheiding zou ik met beide handen aangrijpen voordat hij je al je zekerheid en zelfvertrouwen kost. De hufter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |