Bron : Telegraaf.nlquote:De kans is groot dat augustus, op de valreep van de zomervakantie, een hittegolf in petto heeft.
In de komende week zou dat moeten gebeuren. Bij een periode van vijf opeenvolgende dagen met temperaturen van 25 graden of meer of drie dagen van 30 graden is sprake van een hittegolf, aldus telegraaf.nl.
Vandaag is al een zomerse dag met temperaturen tussen 25 en 30 graden.
Ooow ze doen zich als waarzeggers op.. om zo hun werk te behouden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat noemen ze het weer voorspellen meki. kijk anders eens naar het journaal
Mensen op je ogen!!!!! Laat je niet gek maken door Balken Bende en Woutertje Bos die mannen krijgen wachtgeld en laten de burgers betalen!!!!!! Voor hun domme fouten!!!! Stem allemaal Geert en de verkiezingen komen sneller dan ze dachten weg met dit corrupte kabinet!!!! Mijn zoon wacht al 2 weken op zijn uitkering en Balkenende en Woutertje Bos geven miljarden aan de banken het is een schande!!!!!!!!!!!!!!!!! Mensen open je ogen we worden ingedommeld maar ik zal daar niet in meegaan!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:07 schreef Meki het volgende:
Ik snap er werkelijk niks van , hoe kunnen zij weten dat er een hittegolf komt, kunnen zij in de toekomst kijken. echt waar wij worden voorgelogen en worden bedriegd
Heey heb jij stage gelopen in jaren 1932 ? bij een partij in Duitsland toen ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:22 schreef B.E.D het volgende:
Mensen op je ogen!!!!! Laat je niet gek maken door Balken Bende en Woutertje Bos die mannen krijgen wachtgeld en laten de burgers betalen!!!!!! Voor hun domme fouten!!!! Stem allemaal Geert en de verkiezingen komen sneller dan ze dachten weg met dit corrupte kabinet!!!! Mijn zoon wacht al 2 weken op zijn uitkering en Balkenende en Woutertje Bos geven miljarden aan de banken het is een schande!!!!!!!!!!!!!!!!! Mensen open je ogen we worden ingedommeld maar ik zal daar niet in meegaan!!!!!!!!!!!!!!!!
?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Heey heb jij stage gelopen in jaren 1932 ? bij een partij in Duitsland toen ?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee maar je roept op stemmen op een dictator Wilders waar niemand lid kan van worden waar niemand inspraak hebt, volg mij en als je mij niet volgt dan ben je mischien een vijand.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:32 schreef B.E.D het volgende:
[..]
?
De waarheid wordt hier geweld aangedaan, Nederlandse belangen zouden verkwanseld worden, ik plaats daar mijn vraagtekens bij. Ik doe een beroep op weldenkend Nederland kalmte en waardigheid te betrachten. Laat mij er dit over zeggen: laten we niet alles over 1 kam scheren.
Ik gaf dat al eerder aan, we mogen daarvoor niet weglopen.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders is een held en ik ga op hem stemmen, puur vanwege deze hittegolf.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee maar je roept op stemmen op een dictator Wilders waar niemand lid kan van worden waar niemand inspraak hebt, volg mij en als je mij niet volgt dan ben je mischien een vijand.
Ik begrijp dat PVDA soms slecht bezig is maar je hebt ook D66 of SP of VVD of CDA allemaal verschillende partijen, maar Wilders als dictator komt overeen met de jaren 30
Wil hij nu ook al Piet Paulusma opvolgen? Dat lijkt me een realistischer doel dan MP ...quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Binnen 8 posts gaat een topic dat begon over een hittegolf over Geert Wilders.Fok
niet alleen daar hoor...bij m'n broer was het afgelopen week ook constant boven de 35 graden (Celsius dus)...quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:14 schreef Muzz_ het volgende:
In Marokko lijden ze een half jaar lang al onder een hittegolf.
oraal of rectaal?quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:03 schreef bas-beest het volgende:
[..]
niet alleen daar hoor...bij m'n broer was het afgelopen week ook constant boven de 35 graden (Celsius dus)...
quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:07 schreef Meki het volgende:
Yo dames en heren omas en opas rijken en armen broeders en zusters en allochtonen en autochtonen.... HITTEGOLF in aankomst in Nederland.
[..]
Bron : Telegraaf.nl
Ik snap er werkelijk niks van , hoe kunnen zij weten dat er een hittegolf komt, kunnen zij in de toekomst kijken. echt waar wij worden voorgelogen en worden bedriegd
Misschien moet je onderstaande even bestuderen:quote:De kans is groot dat augustus
Ik ben nog uit de tijd van de barre winters en de tolerantiequote:Op zondag 16 augustus 2009 01:01 schreef michiel_merk het volgende:
Hittegolven, wie is er eigenlijk niet groot mee geworden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |