abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79168991
TVP (waar is de popcorn?)
pi_79169052
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:29 schreef Elgyn het volgende:

[..]

Nee, ik zou het ook mogen. Lief van hem, he?
[..]

Nee, is te veel gedoe. We zijn nu dus een SOA/HIV test verder. Gelukkig was die negatief.

De scheiding is inmiddels aangevraagd. Ik probeer nu alleen nog te begrijpen hoe ik me zo heb kunnen vergissen. Vreemdgaan is een ding, maar dit is toch niet normaal. Goed om te horen dat andere er +/- hetzelfde over denken.
Goed gehandeld! Sommige mensen kunnen nu eenmaal heel goed toneelspelen. Het ligt in ieder geval niet aan jou.
pi_79169486
Leuke parship reclame bij dit topic .

Verder als het waar is dan is het echt zwaar klote voor de TS.
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
  maandag 15 maart 2010 @ 14:47:05 #204
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79169507
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:35 schreef Sphere het volgende:

[..]

Het ligt in ieder geval niet aan jou.
Gedeeltelijk vast wel. Als ik hem niet volkomen vertrouwde, zag ik er misschien eerder voortekenen van. (Niet dat ik me nu iets kan herinneren wat me aan het denken had kunnen/moeten zetten.) Maar wat voor relatie heb je dan als je ervan uitgaat dat je partner je bedondert als hij er maar de kans voor krijgt? Moet je elke stap van elkaar gaan controleren en alles wat gezegd wordt meteen natrekken
  maandag 15 maart 2010 @ 14:49:47 #205
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79169610
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:47 schreef Elgyn het volgende:

[..]

Gedeeltelijk vast wel. Als ik hem niet volkomen vertrouwde, zag ik er misschien eerder voortekenen van. (Niet dat ik me nu iets kan herinneren wat me aan het denken had kunnen/moeten zetten.) Maar wat voor relatie heb je dan als je ervan uitgaat dat je partner je bedondert als hij er maar de kans voor krijgt? Moet je elke stap van elkaar gaan controleren en alles wat gezegd wordt meteen natrekken
Wat stel jij stomme vragen zeg.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79172086
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:49 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wat stel jij stomme vragen zeg.
Dat zijn wel vragen die je jezelf gaat afvragen als je partner je bedonderd heeft...
  maandag 15 maart 2010 @ 15:53:48 #207
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_79172283
Als je afspreekt dat je slippertjes niet aan elkaar vertelt omdat die niet belangrijk zijn, zijn het best wel domme vragen.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  maandag 15 maart 2010 @ 16:01:17 #208
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79172624
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als je afspreekt dat je slippertjes niet aan elkaar vertelt omdat die niet belangrijk zijn, zijn het best wel domme vragen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 15 maart 2010 @ 16:05:28 #209
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79172825
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:01 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

nou ja, ik kan me voorstellen dat er wel een verschil is tussen 1 suf slippertje of 1,5 jaar bewust sites afstruinen naar seksulele pleziertjes

maar goed, er zitten 2 kanten aan het verhaal, dat wel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Licht Ontvlambaar maandag 15 maart 2010 @ 16:15:50 #210
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_79173306
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:05 schreef Re het volgende:

[..]

nou ja, ik kan me voorstellen dat er wel een verschil is tussen 1 suf slippertje of 1,5 jaar bewust sites afstruinen naar seksulele pleziertjes

maar goed, er zitten 2 kanten aan het verhaal, dat wel
Hele interessante kanten...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 15 maart 2010 @ 16:17:50 #211
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_79173422
Even de kwaliteit van de relaties in een aantal parameters vatten:

1. Communicatie & eerlijkheid:
Hij besluit eenzijdig tot een nieuwe relatievorm zonder het jou te vertellen.
2. Opofferingsgezindheid & trouw:
Hij besluit vreemd te gaan voor het geval hij er later spijt van krijgt. Jou gunde hij dat al die tijd niet.
3. Elkaar kennen:
Hij heeft meerdere (sex)relaties van 1 zelfs 1,5 jaar en jij merkt niets?
4. Energie in je relatie steken en elkaar gelukkig proberen te maken:
Hij wil graag een betekenisvolle relatie met een ander aangaan?

[cynisch]
Het enige positieve aan dit hele verhaal is dat jij nu ook buiten de deur 'mag' van je lief. Toffe kerel en het klinkt bijna als een droomrelatie. Ik zou als ik jou was zeker je hele leven opofferen om maar bij hem te kunnen zijn, omdat hij zo uh... ja. Omdat hij zorgt dat je in een relatie zit. En het hebben van een relatie is natuurlijk belangrijker dan de kwaliteit van de relatie.
[/cynisch]
  maandag 15 maart 2010 @ 17:19:51 #212
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_79176124
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:54 schreef Elgyn het volgende:

[..]

Geen zorg. Ik zou graag gehakt van zijn ballen maken
[..]
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 15 maart 2010 @ 17:24:23 #213
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_79176297
interessant
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_79181378
Ik had hem bij het ultimatum al gewurgd.

Wat een ongelooflijke situatie.
"Ich?"
  maandag 15 maart 2010 @ 20:11:06 #215
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_79182777
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een relatie van 1,5 jaar naast je huwelijk is géén slippertje meer.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_79182980
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:39 schreef drijfhout het volgende:

TS is een wereldvrouw en het beste wat me overkomen is in het leven.

pi_79376946
Hoe staat het er nu voor?
pi_79377091
Kijk, een man zoals een man behoort te zijn
pi_79379803
Wat een volslagen mongool zeg. TS is btw ook een mongool als ze bij hem blijft. Als je doet dat ben je mijn respect iig volledig kwijt. Dumpen die gozer.

Edit: heb het topic doorgelezen. Als het allemaal echt is: goed dat je voor jezelf kiest

[ Bericht 38% gewijzigd door gnilrednoz op 20-03-2010 18:50:07 ]
pi_79381957
Ook ik moet, na een week weliswaar, hier in gepost hebben. Dit is echt te zot voor woorden en derhalve geloof ik er geen bal van.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_79395801
ik geloof er ook geen zak van, maar het geeft goed leesvoer op de zaternacht
  zondag 21 maart 2010 @ 11:26:00 #222
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79398538
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 16:59 schreef conleche het volgende:
Hoe staat het er nu voor?
Hetzelfde: het is afgelopen, de scheiding is in gang gezet en ik snap nog steeds niet hoe iemand, laat staan de man van wie ik zielsveel hield en die beweert dat hij nog steeds van me houdt, zoiets kan doen.

Als je niet gelukkig bent in je relatie, zet je dan in om die beter te maken of zet daar een punt achter en ga daarna je geluk ergens anders zoeken. Dat is de volgorde. Niet: jarenlang je partner bedriegen en dan een open huwelijk voorstellen.
pi_79398566
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:26 schreef Elgyn het volgende:

[..]

Hetzelfde: het is afgelopen, de scheiding is in gang gezet en ik snap nog steeds niet hoe iemand, laat staan de man van wie ik zielsveel hield en die beweert dat hij nog steeds van me houdt, zoiets kan doen.

Als je niet gelukkig bent in je relatie, zet je dan in om die beter te maken of zet daar een punt achter en ga daarna je geluk ergens anders zoeken. Dat is de volgorde. Niet: jarenlang je partner bedriegen en dan een open huwelijk voorstellen.
Je hebt helemaal gelijk.
pi_79398807
quote:

[..]

Hij heeft een enorme egoistische manier van denken. Te denken dat je wegkomt met spanning elders zoeken terwijl het thuis makkelijk is en je tot rust komt. Waarschijnlijk was jij al die tijd meer zijn moeder of zus. Ik geloof best dat hij nog van je houdt. Maar dan niet helemaal op de manier die zou moeten. Of eerder: helemaal niet op de manier die zou moeten.

Heel goed dat je direct de beslissing om te scheiden genomen hebt. Er valt niets meer te redden aan deze volstrekt kromme relatie. Lijkt me wel enorm lastig om nog in hetzelfde huis te wonen, though.
  woensdag 24 maart 2010 @ 00:34:48 #225
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79516546
Ik zou em omleggen, wat een lul.

Maar wat ik niet snap is dat vrouwen uberhaupt met zulke mannen omgaan en zich geven aan zulke bastards. gezien hij op datingsites meerdere snollen kan regelen is hij vast het type 'knappe en foute man'.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_79517227
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:13 schreef zwaaibaai het volgende:
Ook ik moet, na een 1,5 week weliswaar, hier in gepost hebben. Dit is echt te zot voor woorden en derhalve geloof ik er geen bal van.
[quote]Op zondag 16 augustus 2009 01:12 schreef remlof het volgende:
Ik ben nog uit de tijd van de barre winters en de tolerantie [/quote]
pi_79517559
Euh, het idee achter een open relatie is toch dat je juist met je eigen partner een betekenisvolle relatie hebt en de rest er voor de lol bij hangt?

Dikke fail dus om vervolgens alsnog op te biechten en te gaan zeveren over een een 'betekenisvolle relatie' met je scharrel. Maak dan gewoon een keuze en zet een punt achter je relatie.
pi_79517626
Ik zou hem doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_79537539
Als dit waar is, is die kerel gek. Dit is geen slippertje meer
I solemnly swear i'm up to no good
pi_79544310
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:53 schreef Elgyn het volgende:
Mijn man (bijna 12 jaar samen waarvan 7 jaar getrouwd) stelde me onlangs een ultimatum: hij gaat van me scheiden tenzij ik akkoord ga met een open relatie. Eerst werd ik natuurlijk woedend maar na een nachtje erover te hebben geslapen was ik bereid om dit toch te gaan proberen. Ik hield van hem, we hadden een leven samen, als dit de enige manier was om een deel ervan te behouden, dan wilde ik die poging wagen. Hij is tenminste eerlijk, dacht ik. Toen kwam de aap uit de mouw: we hadden al jarenlang een open relatie, ik wist het alleen niet. Op een gegeven moment heeft hij gewoon (gewoon???) besloten om vreemd te gaan. Omdat bijna iedereen het doet en anders zou hij misschien later spijt krijgen dat hij het nooit heeft geprobeerd. Daarom heeft hij zich op verschillende datingsites ingeschreven en daar rolden meerdere relaties van uit, van enkele maanden tot anderhalf jaar. Hij vond zelf dat hij netjes heeft gehandeld: hij heeft al die meiden verteld dat hij getrouwd was en dat ze dus niet te veel moesten verwachten. Nu had ie een zoveelste liefje op het oog maar deze keer wilde hij het op het volgende level brengen en met haar een 'betekenisvolle relatie' opbouwen, bij voorkeur naast zijn huwelijk. Maar nu wel met mijn toestemming en zegen want het dubbelleven bleek toch best vermoeiend.

Ik ben er helemaal kapot van. We hadden onze problemen maar dit had ik nooit achter hem gezocht, ik vertrouwde hem volkomen. Vooral het koelbloedige ervan vind ik moeilijk te bevatten. Gaat het tegenwoordig echt zo??? Niks geen 'ik heb een leuk meisje ontmoet en van het een kwam het ander'? Niks 'ik had een glaasje te veel op en toen liep het uit de hand'? Gewoon beslissen om je partner te gaan belazeren en vervolgens dat plan stap voor stap, leugen na leugen, jaar na jaar uit te voeren? Waarom stap je dan niet uit je huwelijk als je er blijkbaar zo veel tekort komt dat je de betekenis daarbuiten moet zoeken
Ik heb respect voor je dat je nog uberhaupt instemt met hetgeen wat je man van je vraagt,
Ik moet wel zeggen dat je echtgenoot grote klootzak is.
Diamonds Are a Girl's Best Friend.....
pi_79546069
Verdomme popcorn is op
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:35:41 #232
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79561482
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 02:27 schreef StormWarning het volgende:
Euh, het idee achter een open relatie is toch dat je juist met je eigen partner een betekenisvolle relatie hebt en de rest er voor de lol bij hangt?
Precies! Kun je dat misschien aan mijn binnenkort ex-man uitleggen?
pi_79562094
Het is toch een dikke hoax?
pi_79563620
Lolletjes
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:58:44 #235
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_79564600
quote:

[..]

Wanneer ligt het boek in de AKO?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')