abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79095876
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:16 schreef Elgyn het volgende:

[..]
We waren het ook erover eens dat je een slippertje niet aan elkaar hoeft op te biechten omdat je je partner daarmee alleen maar pijn doet terwjl het in feite niks voorstelt. Dat vind ik nog steeds maar een relatie van 1,5 jaar is toch van een heel andere rangorde. Ik had niet het minste vermoeden dat hij in staat was om zoiets te doen.
O wacht eens, ben je er zo een.
pi_79095887
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:16 schreef Elgyn het volgende:

[..]

Hij is best gestoord maar ik vond hem altijd lekker gestoord. Hij was de man met wie ik mijn leven wilde doorbrengen. Ik ben niet zo van het kleffe twee zielen één gedachte gedoe, we lieten elkaar veel vrijheid, apart uitgaan of met vakantie was nooit een issue. We waren het ook erover eens dat je een slippertje niet aan elkaar hoeft op te biechten omdat je je partner daarmee alleen maar pijn doet terwjl het in feite niks voorstelt. Dat vind ik nog steeds maar een relatie van 1,5 jaar is toch van een heel andere rangorde. Ik had niet het minste vermoeden dat hij in staat was om zoiets te doen.
In feite geef je elkaar daar al min of meer toestemming om rond te rommelen... Het stelt niks voor en je hoeft het je partner niet te vertellen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 13 maart 2010 @ 14:23:23 #53
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79095969
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

In feite geef je elkaar daar al min of meer toestemming om rond te rommelen... Het stelt niks voor en je hoeft het je partner niet te vertellen.
Nee, precies andersom: je hoeft het niet te vertellen, als het eenmalig was en niets betekent
  zaterdag 13 maart 2010 @ 14:26:39 #54
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79096057
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:20 schreef Poepoog het volgende:

[..]

O wacht eens, ben je er zo een.
Ik ben zelf nooit vreemdgegaan, als dat is wat je bedoelt.
pi_79096111
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:23 schreef Elgyn het volgende:

[..]

Nee, precies andersom: je hoeft het niet te vertellen, als het eenmalig was en niets betekent
Ik denk dat hij het toch iets ander interpreteerde....

Zelf zou ik het toch echt wel willen weten. Als ik er zelf achter zou komen zou ik iig ongelooflijke pissig zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_79096122
Waarom maak je dan dergelijke afspraken?

Ben je btw nu nog niet weg bij hem?
pi_79096232
Ik mag TS wel. Ze stelt duidelijke en niet te strakke regels.. hij gaat er ver overheen (1,5 jaar is wat anders dan 1 malig een blowjob van dat sletje uit de bar), en schopt hem er uit.

Je kan van een veel mannen niet verwachten dat ze de rest van hun leven monogaam (willen) zijn. Dan kun je wel krampachtig moeilijk gaan lopen doen, of gewoon afspreken dat ALS het gebeurt, het veilig gebeurt, en dat je je bek erover houdt. Slippertje dus.

Hij's ondanks zijn vrijheid toch veelste ver gegaan.. 1,5 jaar, bewust opzoeken, een open relatie afdwingen.. en dus schopt TS hem eruit. Top!

Mijn schoonpa stelde ooit voor een dat zijn andere vriendin ook in het huis kwam wonen van hem en zijn vrouw. Het huis was toch groot genoeg. Oh, en ook nog een kind. En mijn schoonouders zijn nog gewoon samen. Classic.
pi_79096265
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:29 schreef Fes1-2 het volgende:
Waarom maak je dan dergelijke afspraken?

Ben je btw nu nog niet weg bij hem?
Je kan een dier wel dingen verbieden, maar of dat werkt..?
pi_79096329
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:25 schreef Re het volgende:

[..]

zijn "eis" is nu een open realtie anders weg... voor zulk soort bullshit moet je niet bij een assertief persoon aankomen, dunkt me
Helemaal mee eens

Hij is al jaren een spelletje met je aan het spelen en naarmate het langer duurde ging hij steeds meer op je neerkijken. Nu is hij al een punt beland dat hij denkt alles te kunnen flikken. Het feit alleen al dat hij zich een kans geeft om hiermee weg te komen geeft aan dat hij totaal geen respect voor je hebt, maar vooral dat hij vermoedt dat hij overal mee weg kan komen. Dat getuigd niet alleen van een enorme arrogantie, maar het laat ook goed zien dat vrouwlief niet zoveel in te brengen heeft in zijn ogen. Zoiets overweeg je niet eens bij een zelfverzekerde sterke vrouw. Er zijn wel meer mannen die buiten de deur snoepen, maar om dan open kaart te spelen en eisen te gaan stellen is ongelofelijk.

Dat een tiener bij een leraar probeert uit te vinden hoe ver hij kan gaan kan ik nog goed begrijpen, maar dat een volwassen vent dit doet bij zijn vrouw. Nee... Daar kan ik niet inkomen. Daar moet wel iets flink scheef zijn gegroeid in de loop der jaren.

Uit alles blijkt dat hij zichzelf vele malen belangrijker vindt dan zijn vrouw. Die scheiding had hij trouwens al zien aankomen hoor. Daar werkte hij zelf al naartoe. De enige optie voor hem die beter zou zijn heeft hij je voorgelegd. Daar was je het niet mee eens. Dan maar uit elkaar. De tweede beste optie voor hem blijkbaar.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  zaterdag 13 maart 2010 @ 14:39:27 #60
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_79096397
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:22 schreef Bragi het volgende:
Even kijken hoe lang het duurt voordat deze verse FOK!-user reageert (terwijl 'ze' gnuivend meeleest).
Meldt.
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:25 schreef Re het volgende:

[..]

zijn "eis" is nu een open realtie anders weg... voor zulk soort bullshit moet je niet bij een assertief persoon aankomen, dunkt me
Mijn vrouw is wel degelijk assertief. En intelligenter dan ik. Je hoeft echt geen gebrek in de persoonlijkheid van mijn vrouw te zoeken.

Er klopt veel in de OP. Ik snap dat dit de samenvatting van het verhaal is vanuit het perspectief van mijn vrouw. Natuurlijk is mijn werkelijkheid anders gekleurd, maar ga er maar rustig vanuit dat er met mijn vrouw niks mis is. En dat de verwijten en het onbegrip terecht zijn.
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:45 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Wat een verhaal zeg, omfg. Wat een kneus.
Prima conclusie.

TS is een wereldvrouw en het beste wat me overkomen is in het leven.

Ik zit nu op mijn werk, zie toevallig dat er een topic over me is, maar kan helaas niet op mijn gemak lezen en antwoorden nu. Ik voel me ook niet echt geroepen mezelf hier inhoudelijk te gaan verdedigen. En natuurlijk zou ik die verdediging ook uiteindelijk niet rondkrijgen, daarvoor ben ik te ver gegaan.
Ja, ik heb er een potje van gemaakt, en ik heb redenen te over om mezelf de oren van mijn kop te schamen. Voel je vrij om mij te bashen als je reageert in dit topic, daar is zat reden toe. Aan het verstand en de vermogens van TS hoeft echter niemand te twijfelen. En pek en veren heb ik wel verdiend helaas.

Nou, feest in R&P, altijd leuk als de wederpartij zich meldt in een topic he?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 14:41:26 #61
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79096449
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_79096477

Kan het nog ongeloofwaardiger
  zaterdag 13 maart 2010 @ 14:44:27 #63
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79096526
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:36 schreef Karammel het volgende:
Hij is al jaren een spelletje met je aan het spelen en naarmate het langer duurde ging hij steeds meer op je neerkijken. Nu is hij al een punt beland dat hij denkt alles te kunnen flikken.
Blijkbaar. Er moesten wel tekenen zijn maar ik zag ze niet. Vertrouwen maakt blind.
pi_79096530
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:34 schreef Oksel het volgende:

[..]

Je kan een dier wel dingen verbieden, maar of dat werkt..?
Wat een idiote beredenering heb jij......... Maarja prima als jij jezelf nog met apen wil vergelijken. Ik ga ook niet zeggen hoe of wat of waarom, want dat doe je zelf ook niet. Maar ga niet elke man over één kam scheren a.u.b.

en verder:"
pi_79096538
quote:

[..]

Hoewel ik het gedrag van de man in kwestie echt niet wil goedpraten heb je hier imo wel gelijk in.
Als je het niet wilt hebben wil je het niet hebben. Punt.Dan heb je het dus niet over 'stel dat'
pi_79096596
quote:

[..]

Dit dus, als je eenmaal een bepaalde grens overgaat, waarom niet de volgende, en de volgende?
pi_79096600

WTF!!

*Onderkaak van vloer raapt............
pi_79096633
Nee, dat kan niet zijn. Dat zou teveel toeval zijn..
  zaterdag 13 maart 2010 @ 14:48:09 #69
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_79096635
Vrouwen die op klootzakken vallen krijgen gewoon wat ze verdienen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  PR/Manusje van alles zaterdag 13 maart 2010 @ 14:49:41 #70
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_79096674
shit,,, ik ga even een staatslot kopen

omg.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 maart 2010 @ 14:50:02 #71
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_79096687
binnen 3 kwartier na openen van dit topic gaat TS scheiden en nu komt de partner ook nog even langs. Nou Nadien... kom er maar in
pi_79096704
Hoax anders is het wel erg toevallig.
Live out of your imagination, not your history.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 14:57:23 #73
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79096880
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:33 schreef Oksel het volgende:
Ik mag TS wel. Ze stelt duidelijke en niet te strakke regels.. hij gaat er ver overheen (1,5 jaar is wat anders dan 1 malig een blowjob van dat sletje uit de bar), en schopt hem er uit.
Thx, Oksel, dat ik precies hoe ik erover denk.
quote:
Mijn schoonpa stelde ooit voor een dat zijn andere vriendin ook in het huis kwam wonen van hem en zijn vrouw. Het huis was toch groot genoeg. Oh, en ook nog een kind. En mijn schoonouders zijn nog gewoon samen. Classic.
Classic idd. Niet aan mij besteed.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 14:58:52 #74
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79096910
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Vrouwen die op klootzakken vallen krijgen gewoon wat ze verdienen.
Niks aan toe te voegen.
pi_79096970
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:39 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Meldt.
[..]

Mijn vrouw is wel degelijk assertief. En intelligenter dan ik. Je hoeft echt geen gebrek in de persoonlijkheid van mijn vrouw te zoeken.

Er klopt veel in de OP. Ik snap dat dit de samenvatting van het verhaal is vanuit het perspectief van mijn vrouw. Natuurlijk is mijn werkelijkheid anders gekleurd, maar ga er maar rustig vanuit dat er met mijn vrouw niks mis is. En dat de verwijten en het onbegrip terecht zijn.
[..]

Prima conclusie.

TS is een wereldvrouw en het beste wat me overkomen is in het leven.

Ik zit nu op mijn werk, zie toevallig dat er een topic over me is, maar kan helaas niet op mijn gemak lezen en antwoorden nu. Ik voel me ook niet echt geroepen mezelf hier inhoudelijk te gaan verdedigen. En natuurlijk zou ik die verdediging ook uiteindelijk niet rondkrijgen, daarvoor ben ik te ver gegaan.
Ja, ik heb er een potje van gemaakt, en ik heb redenen te over om mezelf de oren van mijn kop te schamen. Voel je vrij om mij te bashen als je reageert in dit topic, daar is zat reden toe. Aan het verstand en de vermogens van TS hoeft echter niemand te twijfelen. En pek en veren heb ik wel verdiend helaas.

Nou, feest in R&P, altijd leuk als de wederpartij zich meldt in een topic he?
Ik weet niet wie jij bent, maar ik ben de nieuwe lesbische liefde van TS die ze in te tussengaande 13 minuten via een datingsite heeft veroverd. Handen af van mijn dame!

P.S.: de sleutel ligt niet meer onder de deurmat
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')