hmm. dat noem ik niet direct negeren.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:21 schreef Vlindur het volgende:
Je kan ook gewoon op de link van Freecell klikken
je hoeft niet persee een Iphone te hebben om mobiel te kunnen internetten..quote:
of op een oude Samsungquote:Op woensdag 7 april 2010 22:24 schreef Ticootje het volgende:
Kan ook op de new chocolate van lg hoor
Aah! Daar kwam het dus door! Ik heb het dus ook!quote:Op woensdag 7 april 2010 16:21 schreef miss_sly het volgende:
Ligt het aan mij, of laadt een pagnia echt veel trager als die reclame van Albelli fotoboeken meegeladen moet worden? het duurt soms echt heel erg lang voor de pagina geladen is, en dan blijkt vaak die reclame er te staan. Als ie aan de zijkant staat, laadt het trager, dan wanneer hij eronder staat.
Ik snap best dat Fok reclameinkomsten nodig heeft, hoor, daar klaag ik ook neit over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dat was ook mijn initiele reactie, maar men vond het ook niet echt een NWS topic. Toen kwamen er nog suggesties van evt R&P of LIF, maar toen zei ik 'doe dan maar bij ons'.quote:Op maandag 12 april 2010 12:34 schreef Reese het volgende:
Waarom staat dit topic nu in OUD?
Per ongeluk kinderloos
Het lijkt me dat de 'doelgroep' juist niet in OUD komt, al dan niet per ongeluk.
Ik vind het eigenlijk wel een Nieuws-topicquote:Op maandag 12 april 2010 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat was ook mijn initiele reactie, maar men vond het ook niet echt een NWS topic. Toen kwamen er nog suggesties van evt R&P of LIF, maar toen zei ik 'doe dan maar bij ons'.
Ik weet het zelf eerlijk gezegd echt niet, waar het het beste zou passen, mss wel GC?
Bevallingsverhalen deel 10quote:Op woensdag 14 april 2010 15:16 schreef femsss het volgende:
Weet iemand waar het topic is over bevallingsverhalen?
Was dat niet "van nul tot nu" ?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:23 schreef Jelief het volgende:
Kan iemand mij helpen zoeken naar de topic(s) met de fotoreeksen van geboorte tot 'nu' ? Ikheb al veel dingen geprobeerd maar niet gevonden wat ik zoek. Weet iemand nog een paar steekwoorden die er in staan?
Ik denk dat ze bedoelden dat je in het FB topic van V&A moest postenquote:Op zondag 18 april 2010 11:48 schreef EdNoolk het volgende:
Deze graag weer open, was net 10 minuten te laat om te reageren want ik had er niet meer aan gedacht.
Vraagprijs ¤23.00 inclusief verzenden
[TK] VVV Irischeque ¤25
Oh haha ik vond het al zo vaag, kon het niet echt vinden waar het nou moest en via google vond ik dit...quote:Op zondag 18 april 2010 11:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelden dat je in het FB topic van V&A moest posten
[V&A Feedback & Policy] Zonder admiraal_anaal :'(
Het grote verjaardagskleurplatentopicquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:12 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Heeft iemand voor mij het topic waarin de kleurplaten staan die een tijdje geleden een hit waren?
Waarin de foto's van kinderen waren verwerkt?
Knuffeldouble 3quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef Beaker het volgende:
Ik kan het knuffel double topic niet vinden en ik ben ernstig opzoek
ik denk dat het gewoon een handige site is om te kunnen gebruiken...quote:Hoeveel kost het?
Helemaal niets. Ik hoop dat veel mensen hier baat bij hebben.
Dank maar terugkomend op je reactie begrijp ik niet wat er zoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou het alleen knap vinden als je zus echt de verwekker is...
Of heeft zij het spuitje bediend waarmee haar vriendin
werd?
Anyway, hier mag je trots doen: Trotse Oom en Tante (deel 11)
Wehehehquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:14 schreef trui het volgende:
is officieel ook wel zo, geloof ik. maar ik vind 't toch flauwig en niet altijd zo nodig om er meteen bovenop te zitten. maar goed dat is mijn mening.![]()
![]()
Dit kwam ik tegen. Maar dat gaat over online gamen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik had al gezocht en kon niks vinden.Ook nu met Ireth erbij niet.
He die was ik al weer helemaal vergetenquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dit kwam ik tegen. Maar dat gaat over online gamen.
Ik heb het opgelost geloof ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht dat ik dat al gedaan had, maar dat is niet goed gegaan geloof ik.
Ik ga even kijken.
Ik heb een vervolgvraag hierop.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Naar aanleiding van een discussie met mijn kind vroeg ik mij af of het ook handig zou zijn hier een soort weet wat ze gamen topic te maken. Of gaat dit teveel naar Games?
Ik zou wel graag een plek willen waar ik met andere ouders kan praten over welke games je wel toestaat en welke niet.
Discussie begon over Call of Duty namelijk, wat voor de DS voor 16 is maar voor consolegames voor 18 jaar en ouderDe hele klas speelt het
Extreem geweldadig spel lees ik overal
Ben ik nou een mietje of zijn die anderen zo slecht geinformeerd??
Nou ja, lang verhaal kort: is een topic over games voor kinderen wat spelen ze? een goeie?
Ik zou het ook gewoon lekker door elkaar doen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:25 schreef trui het volgende:
ach, wat maakt het uit joh. lijkt mij allemaal prima bij elkaar kunnen.
Ik ben nu specifiek op zoek naar computerspelletjes of websites, digivermaak dusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:10 schreef _evenstar_ het volgende:
Er is wel een foto topic om te showen , maar niet een topic waar je echt ideetjes/tips kunt vinden.
Dus misschien is dat een idee? Een algemeen topic voor dat soort zaken. geen discussie topic in die zin, maar gewoon tiptopic voor kinderactiviteiten zoals spelletjes al dan niet online/websites/games voor pc/consoles voor kinderen/knutselgebeuren/kinderfeestjes etc..
Oh is ook zo hoor, het was ook maar een ideequote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zou het ook gewoon lekker door elkaar doen.
Sommige mensen voelen zich fijn bij een kring, anderen hoeven niet zo nodig, maar allemaal bij elkaar is het steun voor Kiro.
hier kun je een bonkiebaan bouwenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:51 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik heb een vervolgvraag hierop.
Is er ook al een topic waarin tips worden uitgewisseld rondom leuke kinderwebsites? Net zoals het topic waarin leuke YT-filmpjes worden uitgewisseld die dreumes/peuterproof zijn.
He ja, dat is echt wat ik nog miste in mijn leven!quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:58 schreef Ticootje het volgende:
Maakt niet uit, als ik maar kan teruglezen.
Ja. Alles. Zeker welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:18 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Dan iets zeggen over een ander maar zelf ook alles wissen in het fototopic.
Ik denk dat ik weet welke je bedoelt nu. Dit is echt de laatste post waar ik strooi met linkjes. Beloofdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:42 schreef miss_sly het volgende:
Herkenbaar flugeltje![]()
Als ik thuis tijd heb, zal ik nog eens kijken of ik daar kan zoeken. Ikw eet precies welke topics ik bedoel, maar op mijn werk is de zoekfunctie net ineens gestopt, terwijl hij het een minuut ervoor nog wel deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |