Nee echt een badje badje haha lekker duidelijk he hier een linkquote:
Deze bedoel je Saint?quote:Opblaasbaar Baby-reis-badje
Dit artikel is handig voor op reis of op vakantie!
Nooit meer op vakantie met een grote plastic "bak", maar vanaf nu met dit klein op te vouwen opblaasbaar babybadje.
Ideaal dus voor in de auto of in het vliegtuig!
Bovendien veel comfortabeler voor uw kindje dan een hard-plastic badje, want ook de bodem is opblaasbaar, en zit dus veel zachter.
De dame in kwestie had dus de pech dat het kindje zo geschrokken was en dus geen adem meer haalde en dus flauwviel.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:54 schreef Lois het volgende:
Als ze nog kunnen huilen hebben ze vaak ook nog wel ademgehaald hoor Tico
Even voor de duidelijkheid, en voorzichtigheid van mijn kant: Geen enkele tip kan de medische deskundigheid van een dokter vervangen, dus laten we ajb heel voorzichtig zijn als een tip die kant op gaat oke?
Hou het bij handigheidjes zoals het badje en laten we geen tips geven die betrekking hebben op medische zaken.
Mee eens. Ideaal ding. Veel gebruikt hier.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:01 schreef DaviniaHR het volgende:
Bij krampjes zweer ik bij de Cosi-Bag. Het is een zak van lijnzaadpitten (ipv kersepitten) met een hoes eromheen. 2 minuten in de magnetron. Kind op zijn/haar rug, kruik op de buik, zet de klok op 2 minuten en hij/zij is stil. Briljant ding!
(Is ook veiliger dan warmwaterkruiken, want ze koelen sneller af en kunnen niet lekken. Dus sterk mverminderde kans op brandwonden.) Je kan het ook zelf gebruiken, maar dan moet hij langer in de magnetron, want voor volwassenen mag het warmer.
Trouwens, te koop bij de thuiszorgwinkels.
En masseren om de prikplek schijnt ook verlichtend te helpen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:06 schreef pinquit het volgende:
arnicazalf (vsm ofzo) voor én na de vaccinaties! (let op dat je het na de prik niet ín het prikwondje smeert, maar eromheen.) perfect tegen de pijnlijke spierstijfheid na de prikken.
Ik heb daar juist Spiroflor SRL gel van VSM voor gebruikt. De Arniflor gebruik ik bij blauwe plekken en bulten...quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:06 schreef pinquit het volgende:
arnicazalf (vsm ofzo) voor én na de vaccinaties! (let op dat je het na de prik niet ín het prikwondje smeert, maar eromheen.) perfect tegen de pijnlijke spierstijfheid na de prikken.
Zo is bij ons de wipstoel al tijden onmisbaar. Als ik ga douchen gaat Devin altijd mee de badkamer in als hij wakker is.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:24 schreef Moonah het volgende:
En ik heb een poos gehad dat Thies niet alleen in zijn bedje wilde blijven als ik zelf ging douchen.
Ik vulde dan de wasbak met water en speeltjes, Thies in de IKEA-stoel ervoor en spelen, terwijl ik zelf op mijn gemak kon douchen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |