quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:39 schreef Popples het volgende:
[..]
ik zie dat mijn kinderen gelukkiger zijn dan hun nichtjes.
de ene is 11 en is bij oma opgegroeid die zat daar 60 uur in de week als het niet meer was. mama vind een duur huis en 2 auto's belangrijker dan haar kind.
papa is de sloof want die moet alles doen en achter de pijpen van haar aanrennen.
nu hebben ze een kind van 3 maanden die dus 5 dagen in de week naar het kdv gaat en het weekend bij oma gedumpt word. omdat het kind veel huilt(reflux) maar niet naar mij willen luisteren.
quote:Op zondag 28 maart 2010 00:57 schreef the_legend_killer het volgende:
PvdA zal de kast wel weer spekken !
quote:Op zondag 28 maart 2010 07:54 schreef edcetera het volgende:
Buiten het feit, dat het hele zomertijd verschijnsel irritant is helpen de moderne mobiele telefoons ook niet mee: Die krengen corrigeren automatisch de tijd.
Het simpel een uur eerder het alarm zetten, brengt je in de problemen: Nu maakt mijn telefoon het wel heel bond:
Was hier nog niet voorbij gekomen, geloof ik.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:36 schreef Penisbaard het volgende:
Suggereren dat een AZ-shirt soberzo al waarde had
Soberso is fok!vocabulaire .quote:Op zondag 28 maart 2010 12:50 schreef Light het volgende:
[..]
Was hier nog niet voorbij gekomen, geloof ik.
Hoerenveen is opzettelijk zo gespeld.quote:
Volgens Google wordt 'soberzo' 9 keer en 'soberso' 7 keer gebruikt op het forum. Wijdverbreid, dus!quote:Op zondag 28 maart 2010 15:44 schreef Light het volgende:
Net nieuw zeker. Ik heb het nog niet eerder gezien, of iig is het mij niet eerder opgevallen.
quote:
quote:
Nou ja, fok!meme dan.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:06 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens Google wordt 'soberzo' 9 keer en 'soberso' 7 keer gebruikt op het forum. Wijdverbreid, dus!
Zegt de newbie die hier net drie maanden rondlooptquote:
16 keer op een forum met duizenden topics en mogelijk honderden replies per topic noem je wijdverbreid?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:06 schreef broer het volgende:
Volgens Google wordt 'soberzo' 9 keer en 'soberso' 7 keer gebruikt op het forum. Wijdverbreid, dus
Het uitroepteken is het internationale symbool voor sarcasme-alertquote:Op zondag 28 maart 2010 16:27 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
16 keer op een forum met duizenden topics en mogelijk honderden replies per topic noem je wijdverbreid?
Ruim 1,4 miljoen topics en een kleine 80 miljoen posts. Dus gemiddeld ergens tussen 50 en 60 posts per topic.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:27 schreef Pandora73 het volgende:
een forum met duizenden topics en mogelijk honderden replies per topic
quote:Op maandag 29 maart 2010 00:26 schreef McKillem het volgende:
Er moet een wet opgesteld worden die het je verbied, als one-issue partij te bestaan en dat een deugdelijk agenda een absoluut verrijste is. Dit soort shit begint nu een persiflage te worden van ons land. Nee dat klinkt niet lekker. Onze politiek word een persiflage van zichzelf op deze manier.
Niet nuchter misschien?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:18 schreef Skonk het volgende:
Soberzo klopt het niet, je krijgt veel meer patat dan bij de snackbar, maar saus voor een midget.
'Soberso' is FOK!-vocabulaire.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:24 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij toch nog een originele variant op sowieso![]()
Mensen die denken dat ze grappig zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mensen die denken dat het sowieso is.
Volgens Google wordt 'soberzo' 9 keer en 'soberso' 7 keer gebruikt op het forum. Wijdverbreid, dus!quote:
Is dat een domme single?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:34 schreef Re het volgende:
slappe zak ben je
je neukertjes niet willen opgeven? of ben je bang dat als je weer dingle bent je neukertjes niet meer interessant zijn?
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:53 schreef FP128 het volgende:
Goede OP en zonder inhoudelijk in te gaan op andermans ervaringen,is hieronder een bekend iemand
die die ziekte nog steeds heeft en er zo goed als kwaad mee weet om te gaan.
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:56 schreef Geretardeerd het volgende:
Hebben die analfabeten niet opgelet tijdens Taal/Nederlands dat het woordje 'één' alleen dient te worden uitgesproken bij de hoeveelheid van iets? Of zijn die mensen zo scheel dat ze overal die trema`s zien?
Edit: En ja, ik ben een taalnazi. Verdomme.![]()
quote:
Ik heb me toch een déja vu, dat hou je niet voor mogelijk!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:23 schreef jaronsch het volgende:
[..]
Volgens Google wordt 'soberzo' 9 keer en 'soberso' 7 keer gebruikt op het forum. Wijdverbreid, dus!
Beslist geen typefout. Zelfs niet als je blind typt en linker- en rechterhand verwisselt.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:35 schreef DeParo het volgende:
Aangezien jij nooit voor andere mensen praat, of we het nu over Iran hebben, of over dit onderwerp, zullen het maar weer een eigen subjectieve mening van maken, nietwaar AryaMehr,
voordat je dadelijk weer een beschamende theorie oprafelt waarbij maar weer eens duidelijk wordt,
dat je totaal niet representatief bent voor de groep waarvoor jij denkt te spreken.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:17 schreef TomLievense het volgende:
Minimale voorzieningen? Mogen de bejaarde gedetineerden dan krimperen, omdat ze niet aan voedsel kunnen komen!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:35 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Het zal haar vast uitermate boeien wat jei van haar vind.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:26 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
ik heb zo'n hekel aan puch-upsdan lijken ze nog groter en voel ik me eigenlijk wel een beetje voor schut
Het gaat over BH's dus het zal wel een zij zijn gok ikquote:
Dat verklaart wel al iets.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:40 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Het gaat over BH's dus het zal wel een zij zijn gok ik
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:44 schreef Laydina het volgende:
Echt verschrikkelijk die metamorfoses die ze uitvoert. Bij dat programma vond ik het nog vaak wel redelijk oke, maar dit slaat echt kant nog wel.
Al zit er natuurlijk wel iets in dat ze nu naar het compleet andere uiterste gaat, gewoon puur om te laten zien van "kijk, dit is ook een optie en is zo lelijk nog niet" Maar veel standaard fashion zaken (dikke vrouw - opgerolde broekspijpen![]()
![]()
) daar faalt ze hard in.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:21 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Omdat ik hier de grens tussen "Vrienden" en "Intieme zone" wel heel transpirant vind worden. Daarbij ken ik die meid al heel lang, er staat nergens dat ik goed bevriend met haar ben.
Het is een bagatel, maar ik noem 'm toch.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:30 schreef DDM het volgende:
[..]
Dat je dit durft te bagitalliseren. Juist deze reden maakt het zo belangrijk of iemand wel of niet rookt of gerookt heeft. Wat ik al zei: co-morbiditeit en genen bepalen alles in dit geval. Daar heeft leeftijd niets mee te maken en dus kan je die hele discussie wat betreft leeftijd weggooien.
[..]
Wel origineel en crunchy, een stapeltje gore insecten door je cakedeeg heen mixen.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:55 schreef Holy_Goat het volgende:
De cake zelf is echt biscuitdeeg, dus niet te machtig, gevuld met een dikke laag banketbakkersroom, en een 1,5 cm dikke laag frisse aardbijen yoghurt bavrois
Groetjes HG
Huh?quote:Op donderdag 1 april 2010 18:38 schreef HenkXL het volgende:
Heb hier nog twee nieuwe Ralph Lauren polo's liggen in maat L. In het grijs en rood, custom fit dus wat strakker model. Als ze echt of nep zijn wil ik afweten maar de kwaliteit is allesinds redelijk! Zijn mij helaas wat te groot, moet een maatje M hebben, ze zijn dus nieuw!
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:55 schreef Holy_Goat het volgende:
Even ter aanvulling: het is maar een 1,5 mm laagje fondantDus hij is helemaal niet zo machtig!
Verder een lekkere witte zachte crême laag eronder (geen vette suikermassa maar swiss merengue buttercream 1-2-2). De cake zelf is echt biscuitdeeg, dus niet te machtig, gevuld met een dikke laag banketbakkersroom, en een 1,5 cm dikke laag frisse aardbijen yoghurt bavrois
Groetjes HG
Hij is niet zo erg, als de aardbijen, maar het is crème en bavarois.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:11 schreef Marble het volgende:
Wel origineel en crunchy, een stapeltje gore insecten door je cakedeeg heen mixen.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:41 schreef Buschetta het volgende:
- Kassameisjes (afreken computers etc.)
- Magazijn medewerkers (RFID Chips/ robots)
- Buschauffeurs (Electronische geleiding)
- Callcenters sterk ingekrimpt (electronische stemherkenning / IVR)
- Cafe's restaurants (grotendeels geautomatiseerd)
- Schoonmakers (inkrimping door automatisering)
Die komma na erg hoort er niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:50 schreef GimmeGore het volgende:
Hij is niet zo erg, als de aardbijen, maar het is crème en bavarois.
Die eerste kan nog opzettelijk zijn (maar waarom dan?), maar die tweede lijkt me een echt geval van de ballen horen luiden en niet weten waar de piemel hangt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:09 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ach in feite is het heel erg simpel...sneu maar waar...
een roeping is het niet.
Het draait gewoonweg simpel om geld...meer niet hoor!
Nee laat je geen zout in de ogen strooien of suiker..whatever...maar ministers willen alleen maar rijk zijn en voor de rest zal het ze aan de reet rukken
Ik denk dat de klus onaf is.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:45 schreef delano.888 het volgende:
Goed, "update":
zojuist het "hol" volgespoten met pur, het bleef vrijwel oneindig doorgaan zo veel kon er in, dus ben ik toch maar gestopt na ongeveer een minuut onaangebroken spuiten. Buiten is er een klein beetje uitgekomen, dat kan ik t beste op laten drogen en morgen weg bikken toch? Ben benieuwd wat de uitkomst hiervan is, maar ben bang dat ze gewoon een heel diep hol onder mn huis hebben liggen, maargoed, we zullen zien.
De molenstraat zal er blij mee zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:27 schreef Cobratjuh het volgende:
Ik ben het helemaal met TS eens die bagger zwervers in enschede meneer heb je nog wat eten voor mij voor aan de molenstraat. Nee waar lijkt het op :S
Wat is er precies fout aan ingekrimpt? Voltooid deelwoord van inkrimpen, toch?quote:
wat dacht je van ingekrompen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Wat is er precies fout aan ingekrimpt? Voltooid deelwoord van inkrimpen, toch?
Nee, da's ingekrompen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Volgens mij moet het dan ingekrompen zijn?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
I don't see it that way.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:39 schreef Mylene het volgende:
Tips en hoe het beter kan kunnen in het nieuwe topic wel worden gegeven. Hoeft echter niet per see. Gewoon simpel houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |