Omdat ik hier de grens tussen "Vrienden" en "Intieme zone" wel heel transpirant vind worden. Daarbij ken ik die meid al heel lang, er staat nergens dat ik goed bevriend met haar ben.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:20 schreef Trekfiets het volgende:
Neuk haar in al haar gaten samen met die vriend van je. Ik ben serieus. En hoezo niet samen met een stel naar de bios? Wtf is daar mis van als het 2 vrienden van je zijn?
Zie je, dat is die Fiets sense he die wij hebben. Ga voor die trio goos en dump haar daarna! Kunnen jullie samen weer op vrouwen jacht.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gast.... Weet je echt niet wat er staat te gebeuren?
Wat leuk man!
een trio!
Joh dat is echt easy gezegd van buitenaf.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:22 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Zie je, dat is die Fiets sense he die wij hebben. Ga voor die trio goos en dump haar daarna! Kunnen jullie samen weer op vrouwen jacht.
Hij is stiekem bi en wil al jarenlang seks met je, zij probeert dat te regelen door je tot een trio/affaire te verleiden!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:15 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
hoi,
Ik neem Fok maar even een keertje serieus als KLB-er door hier een topic te openen.
Nu is mijn probleem als volgt; Ik ben al ruim 6 jaar bevriend met een gozer, ok niks mis mee. Maar sinds kort heeft hij een vriendin die mij al heel lang kent. Ik haar ook trouwens.
Het begon als volgt; diezelfde week gingen ze nog samen uit. Geen probleem natuurlijk, ze wilden me graag meeten dus ik ben de beroerdste niet ook al kende ik ze beiden al eeuwen. Nou leuk gehad, alleen had ik het idee dat ze iets teveel aan me zat in bijzijn van mijn kameraad/haar vriend. Dit kon natuurlijk allemaal mijn "Wishfull thinking" zijn maar daar bleef het niet bij.
Afgelopen zondag wilden ze maar eens naar de bioscoop gaan. Belt mijn kameraad mij op of ik mee wou gaan. Dit vond ik enigszins raar aangezien ik "Vacant" ben en je gaat niet als single met een stel naar de Bios? Maar ik verveelde me dus ging ik maar mee. Éénmaal daar wilde zij in de middelste stoel zitten naast "Twee lekkere kerels". Ik schrok van deze opmerking omdat ik er ook nog een dikke knipoog bij kreeg. Nou ik zat gigantisch genieten van de film gaat zij extreem extravagant met hem zitten bekken en terwijl ik de film keek vroeg ze aan mij: "Kan je het zien?" terwijl ik gewoon die film zat te kijken?
Als klap op de vuurpijl gingen we allemaal naar huis, mijn kameraad woont aan de andere kant van de stad en mandy (dat meisje) woont praktisch een blok van me vandaan, nou gingen we een beetje in de olie naar huis omdat we nog even hebben zitten nababbelen in een kroegje. Vroeg ze aan mij of ze bij mij achterop de fiets mocht liften omdat "Ze niet meer kon fietsen". Nou mijn kameraad vond het ok, dus het moet maar dan. Vertelt ze me onderweg naar huis hoe tof Marcel (Mijn kameraad) wel niet is en hoe lekker hij kan zoenen etcetera. WTF is dit mensen? zie ik spoken of is het wat ik denk?
Ik vind het knap lullig voor mijn beste maatie maar ik durf er niks over te zeggen, oordeel zelf mensen en post A.U.B een plan van aanpak. BVD!
Ja maar ik snap haar intenties niet. Ik had gehoopt dat iemand die zou kunnen ontmaskerenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:23 schreef Integrity het volgende:
Wat een gezeik man. Ik zou helemaal geen zin meer hebben om met hem mee te gaan als zij erbij is. Gewoon niets van aantrekken en doen alsof je neus bloedt. Kinderachtig gedoe.
Ze wil dus gewoon een trio... echt. Alles wijst op een trio!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:24 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ja maar ik snap haar intenties niet. Ik had gehoopt dat iemand die zou kunnen ontmaskeren
Het kan ook zijn dat het gewoon een kut bitch is en ze jou niet mag maar jou wel heel jaloers wilt maken door allerlei geile shit met die vriend van je te doen. Ik zou gewoon niet meer met hun samen ergens heen gaan als dat zo is. Anders zou ik voor die trio gaan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:23 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Joh dat is echt easy gezegd van buitenaf.
1. Ik doe niet aan 2 dudes 1 chick.
2. bros before hoes
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze wil dus gewoon een trio... echt. Alles wijst op een trio!
Tuurlijk wil hij dat.... Want de volgende keer is het een VVMquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:25 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Maar wil die vriend van hem dat wel?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hij is stiekem bi en wil al jarenlang seks met je, zij probeert dat te regelen door je tot een trio/affaire te verleiden!![]()
Waarom zou je haar intenties toch willen weten en waarom wil je haar toch ontmaskeren. Je begeeft je nu al op haar speelveld. Je moet er boven staan, man.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:24 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ja maar ik snap haar intenties niet. Ik had gehoopt dat iemand die zou kunnen ontmaskeren
Dat heb ik weleens vaker gezien ja, het vrouwtje wou eerst MMV daarna mocht die vriend dan VVM. Wat maak het uit als het maar gezellig is toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tuurlijk wil hij dat.... Want de volgende keer is het een VVM
je hoeft hem toch niet aan te raken?quote:
Zo ziet het er wel naar uit jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze wil dus gewoon een trio... echt. Alles wijst op een trio!
Maar wie zegt dat hij niet zal proberen de ts te raken!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je hoeft hem toch niet aan te raken?
Ja daar heb je wel een punt. Ohja, er staat voor Vrijdag ook een verzoek op bij mijn maatje's huis te komen indrinken met nog een andere vriend van me erbij. Zij is daar ook wel maar het wordt dan toch in ieder geval geneutraliseerd door een derde persoon?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:26 schreef Integrity het volgende:
[..]
Waarom zou je haar intenties toch willen weten en waarom wil je haar toch ontmaskeren. Je begeeft je nu al op haar speelveld. Je moet er boven staan, man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |