Nee, wel met handtekening van El Hamdaoui toen hij topscoreder was.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:36 schreef Penisbaard het volgende:
Suggereren dat een AZ-shirt soberzo al waarde had
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:37 schreef DemonRage het volgende:
Broertje doodvermoorden, dat zal 'm leren.
Oh, verkeerd gelezen. Molesteer je broertjequote:Op zondag 28 maart 2010 12:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, wel met handtekening van El Hamdaoui toen hij topscoreder was.
Wat heeft dat voor nut, nu is ie hetzelfde als een shirt dat je via Google kan zoekenquote:Op zondag 28 maart 2010 12:37 schreef Renesite het volgende:
Pics van het shirt na het wassen?
Nu is hij geen top scoreder meer.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:39 schreef Schunckelstar het volgende:
als het zo'n goede vrienden zijn vraag je toch gewoon een nieuwe
Mensen die niet weten hoe ze sowieso moeten schrijven...quote:Op zondag 28 maart 2010 12:36 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die denken dat het sowieso isquote:Op zondag 28 maart 2010 12:42 schreef swollywood het volgende:
[..]
Mensen die niet weten hoe ze sowieso moeten schrijven...
Kut, ik dacht dat ik soberzo had uitgevondenquote:Op zondag 28 maart 2010 12:44 schreef Bomil het volgende:
Als je op soberzo googled dan krijg je dit post van Penisbaard
Die outfit van Beau bij dwdd
n-notsofast!quote:Op zondag 28 maart 2010 12:46 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Kut, ik dacht dat ik soberzo had uitgevonden
Oké. Pics van het shirt voor het wassen?quote:Op zondag 28 maart 2010 12:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor nut, nu is ie hetzelfde als een shirt dat je via Google kan zoeken
quote:Bullshit. Goed topic, klacht goed verwoord en het samenvattende woordje ('klacht') aan het eind is wat KLB KLB maakt. TS heeft inzicht.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:30 schreef fonsoy het volgende:
Bagger, en bovendien doen we "Klacht:" niet meer TS. Zou je toch moeten weten
quote:doe niet zo dom manOp zaterdag 30 oktober 2010 11:47 schreef RicardoSmit het volgende:
EL HAMDAOUI SPEELT HELEMAAL NIET BIJ AZ, DIE SPEELT BIJ AJAX!!!!!
quote:Beste suggestie tot nu toeOp zaterdag 30 oktober 2010 11:07 schreef Salatrel het volgende:
dan vraag je een nieuwe maar dan op een ajax shirt
quote:Dit. Deze reactie heeft een grote historische waarde voor dit topique.Op zondag 28 maart 2010 12:36 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Wat een non-klacht.Op zondag 28 maart 2010 12:36 schreef o.us het volgende:
Mijn vader is zeer goed bevriend met de broer van AZ-spits El Hamdaoui. Zo had ik vorig seizoen via hem een gesigneerde shirt weten te tikken, vorig seizoen was hij nog een superspits. Tot de dag van vandaag is ie heel waardevol voor me.
Gisteren was ik de hele dag weg, toen ik vanmorgen wakker werd was het lijst waar mijn shirt in zat leeg. blijkt dat mijn broertje er mee heeft lopen voetballen en in de wasmachine heeft gegooid![]()
![]()
![]()
Nu is het een normale Az-shirt zonder enige waarde.
Klacht: Aidsbroertje
quote:Nog maar een paar centimeter en je hele onderarm is bruin. Met een beetje extra moeite komt het wel tot aan je schouder. Let wel op, je hebt 2 armen he! Succes.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:46 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Bullshit. Goed topic, klacht goed verwoord en het samenvattende woordje ('klacht') aan het eind is wat KLB KLB maakt. TS heeft inzicht.
OT: Wat heb je gedaan/ga je doen met je broertje TS?
quote:Kutkick.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit ga je niet menen! Is je broertje ietwat beperkt in zijn verstandelijke aanleg?²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |