Hebben we niet Groningenquote:Op maandag 29 maart 2010 03:28 schreef 8108139dpths het volgende:
Sowieso... McDonalds...
Burger King FTW![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 03:29 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik neem altijd zelf een fles saus mee naar de McDonalds.
Op het Centraal Station.quote:Op maandag 29 maart 2010 03:30 schreef Valluik het volgende:
Hebben we niet Groningen
O ja? Wist ik nietquote:Op maandag 29 maart 2010 03:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Op het Centraal Station.
Maar ook voor Burger King geldt.
Jijquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 03:29 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik neem altijd zelf een fles saus mee naar de McDonalds.
McKroketquote:Op maandag 29 maart 2010 03:32 schreef Valluik het volgende:
[..]
O ja? Wist ik niet![]()
En ik ga ook liever normaal eten maar als je 2 tussenuren hebt... gewoon even een McKroket
quote:[..]
Jij![]()
Frites is iets anders dan friet, man.quote:
Dit:quote:Op maandag 29 maart 2010 03:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Frites is iets anders dan friet, man.
Bedoel je mayo of die gare groene saus met zwarte shit d'r in?
Fritessaus dus, staat er godverdomme op.quote:
Ja, maar nu ¤0.50 voor zo'n kleine bakje is gewoon pure afzetterijquote:Op maandag 29 maart 2010 03:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fritessaus dus, staat er godverdomme op.
Met je patat vs. friet gezeik.
Maar die fritessaus is best wel heilig
Is het niet, die saus is geniaal.quote:Op maandag 29 maart 2010 03:45 schreef Valluik het volgende:
[..]
Ja, maar nu ¤0.50 voor zo'n kleine bakje is gewoon pure afzetterij
Ja dat is waar daarom heb ik ook besloten geen frites meer te kopenquote:Op maandag 29 maart 2010 03:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zonder die saus zijn die frietjes waardeloos!
Your lossquote:Op maandag 29 maart 2010 03:50 schreef Valluik het volgende:
[..]
Ja dat is waar daarom heb ik ook besloten geen frites meer te kopen
Wat wil je met frietjes die 20% aardappel bevatten.quote:Op maandag 29 maart 2010 03:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zonder die saus zijn die frietjes waardeloos!
Truequote:Op maandag 29 maart 2010 04:02 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Wat wil je met frietjes die 20% aardappel bevatten.
Kennen ze hier niet, Amerikanen doen geen Mayo op hun frites.quote:
Wat voor faler ben jijquote:
Sowieso fastfoodketensquote:Op maandag 29 maart 2010 03:21 schreef Valluik het volgende:
Oke, die mayo bij de Mc is gewoon ¤0,50 en dat is gewoon veel te veel!
Vroeg was ie goedkoper das was nog een redelijke prijs! Maar nu... dit is diep triest.. ik heb besloten het niet meer te kopen.
Ik geloof dat mijn kleren schoner zijn dan die van de gemiddelde fastfood boer.quote:Op maandag 29 maart 2010 07:23 schreef MissKriel het volgende:
Haha alles bij de mac is duur!!
Maar toch ik eet liever bij de mac donalds hier in de buurt dan dat ik naar de burgerking ga..
De burgerking bij ons in de buurt is echt vies!! overal stof niks schoongemaakt.
Mensen afentoe met hun gewone kleren aan eten brengen naar de klanten![]()
!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 29 maart 2010 09:21 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn kleren schoner zijn dan die van de gemiddelde fastfood boer.
quote:Op maandag 29 maart 2010 09:23 schreef Mr.Cooper het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 09:23 schreef Mr.Cooper het volgende:In mijn dromen als kind was die leuter van Mcdonalds altijd veel kleiner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rhythm & Sound w/ Tikiman - What A Mistry
Liters per dag. Bij de tosti, de boerenkool en niet te vergeten de patat.quote:
Snackbar en McDonalds met elkaar vergelijken.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:18 schreef Skonk het volgende:
Soberzo klopt het niet, je krijgt veel meer patat dan bij de snackbar, maar saus voor een midget.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |