quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:01 schreef Ryon het volgende:
Inderdaad. Die zwervers met hun halve liters bier en jointjes verpesten elke keer weer het uitzicht.
Softdrugsquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:04 schreef schommelstoel het volgende:
Geloof niets van dit verhaal !
Je bent onder invloed van soft en hard drug.![]()
Ik neem het verhaal maar met een korreltje zout
Zoutquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:04 schreef schommelstoel het volgende:
Wist jij dat mensen blij worden van zout? Dit komt omdat het jarenlang als betaalmiddel werd gebruikt, en daarom betekend het plezier.quote:
Het verhaal klopt ook niet, maar is wel op waarheid gebaseerd.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:04 schreef schommelstoel het volgende:
Ja goed idee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:00 schreef Skonk het volgende:
Keihard in het gezicht trappen, kankerzwervers
bier dat zegt die tochquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:19 schreef Karzai het volgende:
Wat drinkt U dan in het park?
Ik heb zelden minder boeiende weetjes gezien. Echt waar, dit spant de kroon.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:07 schreef Skonk het volgende:
[..]
Wist jij dat mensen blij worden van zout? Dit komt omdat het jarenlang als betaalmiddel werd gebruikt, en daarom betekend het plezier.
TS is zelf een zwerver en kan niet tegen concurrentiequote:Op vrijdag 2 april 2010 13:58 schreef Karzai het volgende:
Dacht even lekker met een paar halve liters bier en een joint heerlijk van het zonnetje
en van mijn vrije middag te kunnen genieten op een bankje in het park, lekker een beetje
mensen kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |