Eens, ik ben van mening dat in de bajes zitten nu wordt gezien als status symbool.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:48 schreef TNA het volgende:
Iets dat voldoende afschrikt en voldoende voorbereidt op de terugkeer in de maatschappij.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:37 schreef Inconcordia het volgende:
Klinkt als een plan dat halverwege vorige eeuw al op grote schaal werd uitgevoerd.
Privékamer dan ook.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:46 schreef cherrycoke het volgende:
De ideale gevangenis
een hotel
bubbelbad sauna tv internet roomservice minibar
* cherrycoke stemtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:31 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Privékamer dan ook.
Graag op tropisch eiland.
Nou ja, privé-kamer. Alleen meisjes mogen op bezoek.![]()
Stem Hugo, voor leukere gevangenissen!
Dan zou ik meteen kijken dat ik wat uitvreet wat levenslang opbrengt zit ik voor mijn leven zonder zorgen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:46 schreef cherrycoke het volgende:
De ideale gevangenis
een hotel
bubbelbad sauna tv internet roomservice minibar
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:48 schreef Picchia het volgende:
De ideale gevangenis is een tropisch eiland met wulpse vrouwen die je druiven voeren.
Bestaat al in Breda, Arnhem en Haarlem. http://nl.wikipedia.org/wiki/Panopticumquote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:00 schreef Premium_Quality het volgende:
De panopticon. Een rond gebouw met allemaal cellen aan de buitenkant waar je vanaf binnen het gebouw naar binnen kijken. Dan in het midden een toren met geblindeerde ramen met een bewaker die zelf niet te zien is, maar bij iedereen in zijn cel kan kijken. Doordat zijn raam geblindeerd is, kunnen de gevangenen nooit weten wanneer er naar hen wordt gekeken en zullen ze zich altijd gedragen alsof ze worden bekeken.
Maar dan met donker gemaakte ramen op de toren:
[ afbeelding ]
Volgens mij is bij die in Haarlem het centrale observatiepunt in het midden weg, en zijn de traliedeuren vervangen door dichte deuren. Daarmee vervalt dus de grootste lol van het panopticum.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:29 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Bestaat al in Breda, Arnhem en Haarlem. http://nl.wikipedia.org/wiki/Panopticum
Mwah toch een iets andere insteek...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:37 schreef Inconcordia het volgende:
Klinkt als een plan dat halverwege vorige eeuw al op grote schaal werd uitgevoerd.
En waarom vind je dat ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:41 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik vind het een schattig idee, maar niet bepaald serieus te nemen.
Die gevangenen maken elkaar helemaal dood als ze interne vrijheid krijgen, binnen de kortste keren ontstaan er presidenten en slaven voor de heroïne en de seksquote:
Ja shit happens, maar zou je 1 of 2 jaar krijgen voor kruimeldiefstal ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:53 schreef Dynd het volgende:
Dan zit je daar dan als een veroordeelde kruimeldief tussen seriemoordenaars.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |