Beter komen ze deze SCquote:
Wat is hier het verhaal achter?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo en gelijk maar weer posten, aangezien een paar mensen hier blijkbaar geen MSN hebben..
het meest historische moment van Lowlands
Leuk dat je 't vraagtquote:
donequote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:57 schreef onderjas het volgende:
Zet de volgende keer een link in de lapo naar het volgend topic.
Want even op muziek klikken voor je op de link naar het nieuwe topic klikt is wel ERG veel moeitequote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:57 schreef onderjas het volgende:
Zet de volgende keer een link in de lapo naar het volgend topic.
Nee, maar handig voor als je wil teruglezenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want even op muziek klikken voor je op de link naar het nieuwe topic klikt is wel ERG veel moeite
Dat is de link naar 19 in 20, hier ging het om een link naar 20 in 19quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:02 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nee, maar handig voor als je wil teruglezen
De links staan heel mooi in een lijstje in de OP daarvoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:02 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nee, maar handig voor als je wil teruglezen
Nee dat niet maar ik vind het netter staan en fijner, ik betaal namelijk per klik.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want even op muziek klikken voor je op de link naar het nieuwe topic klikt is wel ERG veel moeite
Da's kut.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:21 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik vind het netter staan en fijner, ik betaal namelijk per klik.
Site in de gaten houdenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:25 schreef zonisdegod het volgende:
ik heb geen ticket kunnen bemachtigen voor dit jaar.
ALS IEMAND EEN TICKET NIET MEER NODIG HEEFT, PLZ LET ME KNOW! IK BEN ONTZETTEND DESPERATE VOOR EEN KAARTJE!
En er komen toch zekersteweten nog tickets vrij in aankomende tijd? Toch1?? *puppy ogen met hoop*
ps; heeft niemand tickets kunnen winnen met Converse ? Ben er wel benieuwd naar
Oh sorry, bedoelde marktplaatsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:31 schreef zonisdegod het volgende:
ik hou site in de gaten, lowlands.nl in de gaten (homepage), lowlands twitter (homepage 2; lees als de 2e site die ik aanklik elk keer als ik firefox open). en hoezo niet via lowlands? en sinds waneer kan je via lowlands.nl kaarten kopen? dacht ging op eventim/livenation
Vraagje. Hoe oud ben je? Je last.fm ziet er goed uit maar qua woordgebruik lijk je een 15 jarigequote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:42 schreef zonisdegod het volgende:
haha. Ja, zo laag zal ik het niet laten gaan (hopelijk XD)
20, volgens haar Last.FMquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:56 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Vraagje. Hoe oud ben je? Je last.fm ziet er goed uit maar qua woordgebruik lijk je een 15 jarige
Ahquote:
Geweldig, gelukkig dat er toch nog een prachtig filmpje van isquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo en gelijk maar weer posten, aangezien een paar mensen hier blijkbaar geen MSN hebben..
Iquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:28 schreef conobram het volgende:
[..]
Geweldig, gelukkig dat er toch nog een prachtig filmpje van is
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:56 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Vraagje. Hoe oud ben je? Je last.fm ziet er goed uit maar qua woordgebruik lijk je een 15 jarige
Acts natuurlijkquote:Op zondag 7 maart 2010 00:13 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
ik ben nieuw hier![]()
of bedoel je optredens?
Ga je elke avond vermelden wanneer je gaat slapen?quote:
Ik ben 20. En ja, ik let niet extra op mijn woorden annex taalgebruik op Fok omdat het er niet toe doet ZO perfect te typen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:56 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
En nog zo'n historisch monumentjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
check de OPquote:Op zondag 7 maart 2010 10:55 schreef SicSicSics het volgende:
Oeh, mag ik ook in de OP! (ik was ook bij OP)
Het wordt mijn 11e keer!
Verrek...quote:
Goedemiddag!quote:
zeg, dat bepaal ik zelf welquote:
Jammer héquote:
Poepredenquote:Op zondag 7 maart 2010 12:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil wel Muse trouwens op Lowlands, dan kan ik naar TBB op Werchter.
Ik hoor hele positieve verhalen in verscheidene UVT topics..quote:Op zondag 7 maart 2010 12:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee da's een hele goede reden. Weet je hoe vet The Bloody Beetroots zijn?
Heb ze vrijdagnacht gezien en het was echt het vetste feest waar ik ooit ben geweest. Nooit zo'n grote pit meegemaakt en nog nooit zo blauw van een concert gekomen.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:59 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik hoor hele positieve verhalen in verscheidene UVT topics..
En dat heb ik gemistquote:Op zondag 7 maart 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb ze vrijdagnacht gezien en het was echt het vetste feest waar ik ooit ben geweest. Nooit zo'n grote pit meegemaakt en nog nooit zo blauw van een concert gekomen.
Hmm ik vind pits juist af doen aan de feestsfeer.. bij Aux Raus vind ik het bv. vet maar bij 'serieuze' artiesten ga ik liever gewoon dansen en genieten.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb ze vrijdagnacht gezien en het was echt het vetste feest waar ik ooit ben geweest. Nooit zo'n grote pit meegemaakt en nog nooit zo blauw van een concert gekomen.
Jamaar het was een leuke pit. Soms is het niet tof. Maar hierbij wel. En ik stond ook een hele tijd aan de zijkant van de pit en dan half meepitten half dansen.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:15 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hmm ik vind pits juist af doen aan de feestsfeer.. bij Aux Raus vind ik het bv. vet maar bij 'serieuze' artiesten ga ik liever gewoon dansen en genieten.
Ik vind pits altijd wel wat hebben, niet dat ik er zelf nou vaak zin in heb, maar ik vind het over het algemeen wel sfeer verhogend. Het moet dan wel bij het nummer passen en pitten om te pitten zegmaar. Ik ga zelf wel op een afstandje los als ik er geen zin heb.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:15 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hmm ik vind pits juist af doen aan de feestsfeer.. bij Aux Raus vind ik het bv. vet maar bij 'serieuze' artiesten ga ik liever gewoon dansen en genieten.
Wat een zelfkennisquote:Op zondag 7 maart 2010 13:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jamaar het was een leuke pit. Soms is het niet tof. Maar hierbij wel. En ik stond ook een hele tijd aan de zijkant van de pit en dan half meepitten half dansen.Maar ieder zo zijn ding.
![]()
Het was wel vet want ik als schattig meisje van 17 ging allemaal van die stoere gespierde kerels overeind helpen.
quote:Op zondag 7 maart 2010 13:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik vind pits altijd wel wat hebben, niet dat ik er zelf nou vaak zin in heb, maar ik vind het over het algemeen wel sfeer verhogend. Het moet dan wel bij het nummer passen en pitten om te pitten zegmaar. Ik ga zelf wel op een afstandje los als ik er geen zin heb.
Ga je op LL ook naar een hardcore DJ kijken als die komt?quote:Op zondag 7 maart 2010 13:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jamaar het was een leuke pit. Soms is het niet tof. Maar hierbij wel. En ik stond ook een hele tijd aan de zijkant van de pit en dan half meepitten half dansen.Maar ieder zo zijn ding.
![]()
Het was wel vet want ik als schattig meisje van 17 ging allemaal van die stoere gespierde kerels overeind helpen.
I don't think so!quote:Op zondag 7 maart 2010 13:23 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ga je op LL ook naar een hardcore DJ kijken als die komt?
Ik welquote:Op zondag 7 maart 2010 13:23 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ga je op LL ook naar een hardcore DJ kijken als die komt?
Moet je me maar even tip geven als de line-up bekend is waar ik heenmoet want ik ben nou niet echt bekend met hardcore DJ's.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:19 schreef julian6 het volgende:
[..]
Daar is het groepsgevoel pas grootIk kan het je echt aanraden
Laten we kijken wie eerder isquote:Op zondag 7 maart 2010 16:25 schreef julian6 het volgende:
Als er een DJ word aangekondigd die ook maar een beetje 'harde' muziek produceert zal ik dat in dit topic van de daken schreeuwen, maak je geen zorgen
Daar was ik bijquote:Op zondag 7 maart 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
High five!quote:Op zondag 7 maart 2010 16:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Daar was ik bij
In de WATT, geniaal feest![]()
Maar op Werchter gewoon naar Muse hoor
Ik was ff beneden maar draaiden ze alleen maar neger hip-hop.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
High five!
Ze draaiden beneden ook nog Kids van MGMT toen ik er toevallig even was om te kijken of het leuk was.En nu luister ik steeds TBB en I can't get enough.
En ja ik dus ook denk ik. Maar toch kut.
Ja ik ben er twee keer geweest en eerst was het superkut en de laatste keer waren er drie leuke nummers achter elkaar en dat was toen. Maar daarna maar weer naar boven gegaan want daar was het 20x leuker.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:41 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik was ff beneden maar draaiden ze alleen maar neger hip-hop.
Ben daarna gewoon tot een uur of 5 boven gebleven
Begin nu wel te twijfelen of ik toch Muse niet een x kan skippen op Werchter. Moet tenslotte ook nog naar Parijs daarvoor
Die hebben wel lekkere nummers inderdaad, mogen best komen.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:21 schreef vault_tec het volgende:
Ook in dit topic hoop ik weer op cancer bats![]()
Ik zie het ja, ze staan voor 12 euro in de WATT, dat is wel lekker dichtbij voor mij, eens kijken of ik iemand mee krijg daar naar toe. Bedankt voor de tipquote:Op zondag 7 maart 2010 19:37 schreef vault_tec het volgende:
staan in april 4 keer in nl voor 15~ euro
lowlands.nl wordt sowieso met de jaren slechter, als je 't mij vraagt.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:37 schreef zonisdegod het volgende:
*wordt beetje gek van het geen verse nieuws op lowlands.nl*
je wil begin maart een naam of 18 horen?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:37 schreef zonisdegod het volgende:
*wordt beetje gek van het geen verse nieuws op lowlands.nl*
1 or 2 will be fine tooquote:Op zondag 7 maart 2010 20:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je wil begin maart een naam of 18 horen?
Stuk of 5 eerder.quote:
Oh lijkt me ook niet verkeerd.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:27 schreef Christiaan het volgende:
Ik denk dat de kans op Calvin Harris ook wel redelijk aanwezig is. Hij staat de dag erna op V Festival in Engeland, heeft een nieuw album uit, is flink aan het touren en weet hoe hij de tent op z'n kop zet.
Ik had 'em vorig jaar eigenlijk al verwacht, toen stond 'ie al op veel festivals en I'm Not Alone was toch een aardige zomerhit. (en zijn album was toen ook al uit geloof ik?)quote:Op zondag 7 maart 2010 22:27 schreef Christiaan het volgende:
Ik denk dat de kans op Calvin Harris ook wel redelijk aanwezig is. Hij staat de dag erna op V Festival in Engeland, heeft een nieuw album uit, is flink aan het touren en weet hoe hij de tent op z'n kop zet.
Eens! En eerdergenoemde Bloody Beetroots ook. En Steve Aoki! Was in 2008 erg vetquote:
Steve Aoki mag zeker komen, vorig jaar op Extremaquote:Op maandag 8 maart 2010 01:28 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik had 'em vorig jaar eigenlijk al verwacht, toen stond 'ie al op veel festivals en I'm Not Alone was toch een aardige zomerhit. (en zijn album was toen ook al uit geloof ik?)
[..]
Eens! En eerdergenoemde Bloody Beetroots ook. En Steve Aoki! Was in 2008 erg vet
Welke stage draaide die daar, die heb ik volgens mij niet gehoord.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Steve Aoki mag zeker komen, vorig jaar op Extrema
je staat bij het lijstjequote:
eenschquote:
haha, en dan nog al zou hij leven, this is it was zijn laatste concertreeksquote:Op maandag 8 maart 2010 10:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wilde zeggen dat Michael Jackson oko wel mocht komen maar die is dood bedacht ik me gelijk daarna.
Ja dat wist ik toch niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:10 schreef SamStar het volgende:
[..]
haha, en dan nog al zou hij leven, this is it was zijn laatste concertreeks
het is je vergevenquote:
ongedurigequote:
Ed Banger stagequote:Op maandag 8 maart 2010 09:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Welke stage draaide die daar, die heb ik volgens mij niet gehoord.
Ja klopt, hoorde ik laatst. Klinkt lekker als chille festivalmuziek.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ou Est Le Swimming Pool mag ook komen!
Het is een feit dat het wel erg langzaam gaatquote:
ja vrinddddquote:Op maandag 8 maart 2010 13:33 schreef conobram het volgende:
Krijgen we nu een paar maanden lang gezeur om nieuwe namen
spaar maar even door, voor marktplaats woekerprijzen...quote:Op maandag 8 maart 2010 16:53 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
misschien wel, ben aan het sparen, ben er bijna
dus.
waarschijnlijk net als vorig jaar 500 kaarten opnieuw in de verkoop en binnen 3 minuten uitverkocht..quote:
ik doe dat om de 15 minuten ofzo per dag waneer ik achter de computer zit.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:06 schreef julian6 het volgende:
Zitten er echt mensen continu die site te F5'en om te kijken of er tickets zijn? Hoe kan het zo snel gaan? Het word toch niet van te voren bekent gemaakt of wel?
je zou ook een scriptje kunnen schrijven dat je een e-mail of sms stuurt als er tickets beschikbaar zijn.. maar daar heb ik verder ook geen kaas van gegeten
owh, ik bedoelde het echt niet sarcastisch! ik wens je oprecht veel geluk met het krijgen van een kaartje, hoe meer zielen hoe meer vreugd!quote:Op maandag 8 maart 2010 17:07 schreef zonisdegod het volgende:
waarom de sarcasme? Ik snap niet waarom de ticket-hebbende-volk zo 'gemeen' en harteloos doen richting de mensen die nog geen tickets hebben of net te laat waren? Meteen voor dingen uitschelden als dom, lekkere fan ben jij, moest je maar opletten he, moest je maar eerder kopen he. Kan toch gebeuren, niemand zag dit toch aankomen... Nou zeg,
maar ik zal proberen binnen die 3 minuten aan een kaartje te komen, meneer (:
zo niet, heb ik de voor nu de converse prijsvraag nog
I feel your pain.. ik heb vorig jaar ook bloed zweet en tranen opgeofferd om een ticket te bemachtigenquote:Op maandag 8 maart 2010 17:07 schreef zonisdegod het volgende:
waarom de sarcasme? Ik snap niet waarom de ticket-hebbende-volk zo 'gemeen' en harteloos doen richting de mensen die nog geen tickets hebben of net te laat waren? Meteen voor dingen uitschelden als dom, lekkere fan ben jij, moest je maar opletten he, moest je maar eerder kopen he. Kan toch gebeuren, niemand zag dit toch aankomen... Nou zeg,
maar ik zal proberen binnen die 3 minuten aan een kaartje te komen, meneer (:
zo niet, heb ik de voor nu de converse prijsvraag nog
Zo vreemd is dat ook niet, bij concerten/festivals die binnen een uur uitverkopen is het meer geluk dan wijsheid om aan een kaartje te kopen. Maar bij een festival als lowlands moet je gewoon gelijk een kaartje kopen als je ook maar denkt dat je wil gaan. Ik vind het daarom zelf ook wel vreemd waarom mensen elk jaar weer weken wachten om een kaartje te kopen en vervolgens verbaasd zijn dat het 'ineens' uitverkocht is.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:12 schreef julian6 het volgende:
[..]
I feel your pain.. ik heb vorig jaar ook bloed zweet en tranen opgeofferd om een ticket te bemachtigen
tis een zekere vorm van arrogantie van die ticketbezitters, moet je mee gewoon negeren
Goed dat kan natuurlijk dat je geen geld hebt, dat is alleen een goed argument als je van de week pas heb besloten hebt om te gaan, anders had je allang kunnen beginnen met sparen.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:17 schreef zonisdegod het volgende:
ik heb geen baan, en kom niet makkelijk aan geld, dus wat dat betreft is het niet gemakkelijk voor mij meteen een ticket te kopen, had het geld sowieso niet.
Maar er komen toch ongeveer wat, honderden kaarten uit de zwarthandel? Daar kan ik wel eentje aan vastgrijpen denk ik n_n
Je moet niet vergeten dat dergelijke tickets uiteindelijk misschien maar steeds een minuut of twintig in de verkoop zullen zijn, aangezien iedere twitteraar en zijn tandeloze grootmoeder er meteen bovenop zal duiken. Je zult dus goed moeten opletten de komende maanden...quote:Op maandag 8 maart 2010 17:17 schreef zonisdegod het volgende:
ik heb geen baan, en kom niet makkelijk aan geld, dus wat dat betreft is het niet gemakkelijk voor mij meteen een ticket te kopen, had het geld sowieso niet.
Maar er komen toch ongeveer wat, honderden kaarten uit de zwarthandel? Daar kan ik wel eentje aan vastgrijpen denk ik n_n
Ik had het geld ook niet, maar gelukkig kan ik rood staanquote:Op maandag 8 maart 2010 17:17 schreef zonisdegod het volgende:
Als ik jou was zou ik gewoon een ticket op marktplaats kopen, kost wat meer maar bespaart een hele hoop stress..quote:Op maandag 8 maart 2010 17:20 schreef zonisdegod het volgende:
ja, nou, de druk is er hoor! Ik heb wel wat vrienden die ook voor mij meekijken en een ticket kopen als ze t eerder zien dan mij ^^
Als je geld nodig hebt, ik weet wel iets...quote:Op maandag 8 maart 2010 17:20 schreef zonisdegod het volgende:
ja, nou, de druk is er hoor! Ik heb wel wat vrienden die ook voor mij meekijken en een ticket kopen als ze t eerder zien dan mij ^^
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:27 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als je geld nodig hebt, ik weet wel iets...
Ze woont bij mij in de wijk... Ik moet as zaterdag iets ophalen maar dan moet ik een paar uur in de rij zitten, wilde haar geld aanbieden om het te doen maar ik doe het wel zelfquote:
Dat dachten wij alquote:Op maandag 8 maart 2010 17:29 schreef vault_tec het volgende:
wilde haar geld aanbieden om het te doen
Tja iemand die niet veel besteden heeft aanraden om een duurder kaartje te kopen vind ik dan ook niet het beste advies, maar ik kom er zo al 4 kaarten tegen voor 175 ps. Dat zou ik dan gewoon doen als je het geld hebt, want de kans dat je kaarten uit de zwarthandel nog krijgt lijken mij niet groot.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:22 schreef julian6 het volgende:
Als ik jou was zou ik gewoon een ticket op marktplaats kopen, kost wat meer maar bespaart een hele hoop stress..
Jaja dat zeggen ze allemaalquote:Op maandag 8 maart 2010 17:34 schreef vault_tec het volgende:
Ik hap oké. Ja ik ben heel kansloos en de enige manier waarop ik sex krijg is door ervoor te betalen net als de rest van alle fokkers.
Even serieus, het is voor schoenen en ik heb al een wifey dus.
komt die uit Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's? #28 ?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:36 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
Wie ken dit nou niet weerstaan
Gast ben jij dat serieusquote:Op maandag 8 maart 2010 17:40 schreef vault_tec het volgende:
Ja, ken ook een RL pic posten hoor maar zo onzeker ben ik niet dat ik zoveel E probs (inside joke) wil
Boeie, doe je gewoon een foto uploaden waar je niet zo goed op te herkennen bent.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:40 schreef vault_tec het volgende:
Ja, ken ook een RL pic posten hoor maar zo onzeker ben ik niet dat ik zoveel E probs (inside joke) wil
Waarom niet morgen?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:13 schreef Mr.DD het volgende:
Noujaaa. Nog steeds geen namen
Woensdag. Dat wordt de dag. En zo niet, dan falen ze een beetje bij LL
Omdat woensdag goed voeltquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:37 schreef julian6 het volgende:
Bij mij komt die brakheid meestal dinsdag opzetten.. UVTers snappen wel waar ik het over heb
Datquote:Op maandag 8 maart 2010 18:33 schreef onderjas het volgende:
Maandag -> Brak voelen en nergens trek in hebben
Dinsdag -> Bijna weekend!
Die ken ik wel en dat zou mooi zijn!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
Major Lazer schijnt zichzelf bevestigd te hebben.
Moet eerst testen. En leuk feest vinden.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:40 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een tripreport he, zsm op mijn bureau
Ken je Diplo en Switch? dat zijn Major Lazer.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb er allebei nog nooit van gehoord.
Neuh ken ik ook niet. Ga morgen wel even luisteren.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:33 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ken je Diplo en Switch? dat zijn Major Lazer.
Je kent Pon De Floor vast wel. Maar Major Lazer op Lowlands was toch een typfout ofzo? Of zijn er nieuwe geruchten?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Neuh ken ik ook niet. Ga morgen wel even luisteren.
Waarom zou ik die kennen?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:08 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Je kent Pon De Floor vast wel. Maar Major Lazer op Lowlands was toch een typfout ofzo? Of zijn er nieuwe geruchten?
Hij laadt niet maar ik ga wel YouTuben dan............quote:Op maandag 8 maart 2010 21:15 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Door deze fantastische clip![]()
http://vimeo.com/5942589
Wat had ik het warm nadien zeg, he-le-maal losquote:
Haha ik had het juist hardstikke koud, shirtje helemaal doorweekt.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:23 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wat had ik het warm nadien zeg, he-le-maal los
Die bass toenquote:
Vorig jaar werd er via de mail bekend gemaakt dat er enkele uren later weer kaarten beschikbaar zouden zijn. Soms ook een half uur van te voren, dus voor de mensen zonder kaarten abonneren op de nieuwsbrief en volg de twitteraars van lowlands.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:06 schreef julian6 het volgende:
Zitten er echt mensen continu die site te F5'en om te kijken of er tickets zijn? Hoe kan het zo snel gaan? Het word toch niet van te voren bekent gemaakt of wel?
je zou ook een scriptje kunnen schrijven dat je een e-mail of sms stuurt als er tickets beschikbaar zijn.. maar daar heb ik verder geen kaas van gegeten
LL's the early years, kon je gewoon smijten met alles wat los en vast zat, als een varken rollen door het stof of de modder was een volkssportquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
LL's the early years, kon je gewoon smijten met alles wat los en vast zat, als een varken rollen door het stof of de modder was een volkssport
Soms komt een initiatief niet goed uit de verfquote:
Wanhopige poging tot een voedselgevechtquote:Op maandag 8 maart 2010 22:44 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Soms komt een initiatief niet goed uit de verf
Foodfights, daarvoor moest je in de Stardish zijn...... maar die is er al jaren niet meerquote:Op maandag 8 maart 2010 23:09 schreef portie het volgende:
[..]
Wanhopige poging tot een voedselgevecht
hele toffe hiippies omgdsjshhsaquote:Op maandag 8 maart 2010 20:28 schreef N-E-R-D het volgende:
Megafaun schijnt te komen, ik heb er nog nooit van gehoord
Ben niet zo van de Nederhop, maar dit klinkt wel lekker.quote:
Ik verstond witquote:ey, ik heb 1 gram wiet in een envelop
Daar werd je bakje patat zo onder je neus vandaan getrokken en door de tent gesmeten!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:22 schreef rubbereend het volgende:
Foodfights, daarvoor moest je in de Stardish zijn...... maar die is er al jaren niet meer
mijn excusesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daar werd je bakje patat zo onder je neus vandaan getrokken en door de tent gesmeten!![]()
Hier doet hij het welquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:04 schreef julian6 het volgende:
Doet die LL-site het bij meer mensen met chrome niet? Ik kan het nieuws niet openen!![]()
Zojuist zijn ze bevestigd voor Latitude festival, 16-18 juli met: Florence And The Machine, Belle & Sebastian, Vampire Weekend, The xx, Grizzly Bear, Empire Of The Sun, The National, Rodrigo Y Gabriela, The Horrors and Charlotte Gainsbourg.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:08 schreef WeezerButler het volgende:
Belle and Sebastian zou ook nog mogelijk zijn ; op de B&S site staat...
A. the stuff we have booked in for the summer is festivals, which we kind of have to wait for the festival organisers to announce. at the moment all the planning has been going into getting the album underway, but once we get into the studio, the next thing onto the drawing board will be our own shows later in the year. so, to answer your question: as soon as we have a tour to tell you about. we're not trying to be a tease, we just don't have the whole year's movements planned out yet.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:49 schreef zonisdegod het volgende:
charlotte Gainsboooooooooouuurgggg <3
Aanvaard!quote:
Klinkt grappig zo'n orange war. Maar je zal er 1 koppen met je oogkas. Dan ben je de rest van het weekend uitgeschakeld. Fijn... verder best kansloos imho.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
LL's the early years, kon je gewoon smijten met alles wat los en vast zat, als een varken rollen door het stof of de modder was een volkssport
Boohoo, het waren alleen de schillenquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:45 schreef Noxa het volgende:
[..]
Klinkt grappig zo'n orange war. Maar je zal er 1 koppen met je oogkas. Dan ben je de rest van het weekend uitgeschakeld. Fijn... verder best kansloos imho.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:45 schreef Noxa het volgende:
[..]
Klinkt grappig zo'n orange war. Maar je zal er 1 koppen met je oogkas. Dan ben je de rest van het weekend uitgeschakeld. Fijn... verder best kansloos imho.
en dat dus blijkbaarquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:38 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Boohoo, het waren alleen de schillen
We zullen de volgende keer de sinaasappelschilletjes voor je bewarenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:06 schreef stbabylon het volgende:
Ik blijf het zonde vinden om met goed voer te gaan smijten
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:06 schreef stbabylon het volgende:
Ik blijf het zonde en asociaal vinden om met goed voer dingen te gaan smijten
Ja, en dat was dé perfecte dag voor namenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:25 schreef WeirdWestMan het volgende:
Vorig jaar was het altijd woensdag namendag...
Als je er nu pas achterkomt verdien je ook geen kaartjequote:Op woensdag 10 maart 2010 16:26 schreef El_Matador het volgende:
Kut dat het nu al uitverkocht is.![]()
![]()
Volgend jaar maar weer ofzo.
Ik kwam er vrijdag achter. Wat is dat nou voor gelul "verdien je geen kaartje".quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:27 schreef Mr.DD het volgende:
Als je er nu pas achterkomt verdien je ook geen kaartje![]()
Ik wil nog even vermelden dat julian6 een held is. uitverkocht en alsnog veel moeite doen voor een kaartje verleden jaarquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:26 schreef El_Matador het volgende:
Kut dat het nu al uitverkocht is.![]()
![]()
Volgend jaar maar weer ofzo.
Dan ben je te stomquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kwam er vrijdag achter. Wat is dat nou voor gelul "verdien je geen kaartje".
Mongoolquote:
Het LL-geek gehalte in dit topic ligt nogal hoog.. kaartjes kan je nog krijgen via de officiele site als ze ongeldig-gemaakte kaarten weer terug in de verkoop doen, of marktplaats.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kwam er vrijdag achter. Wat is dat nou voor gelul "verdien je geen kaartje".
Dank je, daar heb ik wat aan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Het LL-geek gehalte in dit topic is nogal hoog.. kaartjes kan je nog krijgen via de officiele site als ze ongeldig-gemaakte kaarten weer terug in de verkoop doen, of marktplaats.
Gast, twas een grapjequote:Op woensdag 10 maart 2010 16:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mongool![]()
Je kent mij niet, weet niets van redenen en je oordeelt.Hopelijk kom ik jou nooit tegen op LowLands. JIJ hoort daar niet met zo'n mentaliteit.
Dat dusquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Het LL-geek gehalte in dit topic ligt nogal hoog.. kaartjes kan je nog krijgen via de officiele site als ze ongeldig-gemaakte kaarten weer terug in de verkoop doen, of marktplaats.
Salaris en verblijf in het buitenland noopten mij tot het trachten op 5 maart, en dat was te laat.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:52 schreef julian6 het volgende:
Het is bizar snel gegaan dit jaar ja, vorig jaar zo rond eind april uitverkocht en dit jaar op 1 maart! Maarja mensen die vorig jaar achter het net visten, zoals ik, willen dat nu zeker niet. En dus heb ik vroeger mijn kaartje gekocht..
Zodra dit topic weer met 2 pagina's per 5 minuten gaat weet je dat er iets aan de hand is jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:58 schreef julian6 het volgende:
Maak je niet al te veel zorgen, de kans is heel groot dat je nog ergens een kaartje voor de kostprijs kunt krijgen
Als ik ergens mijn zinnen op zet, lukt het wel. Linksom of rechtsomquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik wil nog even vermelden dat julian6 een held is. uitverkocht en alsnog veel moeite doen voor een kaartje verleden jaar
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sylvia Jeanette Natalie en Fien
Elsje Truusje Truus Babette Betsie en Sabine
Griet Magriet Marie Marije en Angelien
Mies Marjan Marjo Marleen en kleine Tine
Voor Bospop zijn er namen naar buiten gekomenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:27 schreef onderjas het volgende:
Als er vandaag geen namen bekend worden gemaakt zijn de rapen gaar!
Daar had ik het niet over.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Voor Bospop zijn er namen naar buiten gekomen
Tuurlijk, maar voorpret is geilquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:44 schreef julian6 het volgende:
Wanneer die namen komen boeit mij werkelijk geen zak, al komen ze er op het festival zelf pas mee; ik vier mijn feesje toch wel!
Als ze dat gewoon doen ja, elke dag 1 band en voor de rest allemaal lege tentenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:44 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben wel tevreden met de line up zo, hoeven geen namen meer bij!
Nee, gewoon suprise bands overal.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Als ze dat gewoon doen ja, elke dag 1 band en voor de rest allemaal lege tenten
Met aansluitend Taichi!quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:31 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee, gewoon suprise bands overal.
Rage Against the Machine in de bravo ofzo op zondag om 9 uur sochtends
Haha dat zou echt een bazengrap zijn. Dan in zo'n elektrisch karretje iemand met een megafoon laten rondrijden op de campings 'Rage Against the Machine begint over 5 minuten in de Bravo!' En dan alle mensen die met een dikke kater en 3 dubbele wallen onder de ogen in hun ondergoed half struikelend naar de ingang rennenquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:31 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee, gewoon suprise bands overal.
Rage Against the Machine in de bravo ofzo op zondag om 9 uur 's ochtends![]()
Ik zie het helemaal voor mequote:Op woensdag 10 maart 2010 22:51 schreef viagraap het volgende:
[..]
Haha dat zou echt een bazengrap zijn. Dan in zo'n elektrisch karretje iemand met een megafoon laten rondrijden op de campings 'Rage Against the Machine begint over 5 minuten in de Bravo!' En dan alle mensen die met een dikke kater en 3 dubbele wallen onder de ogen in hun ondergoed half struikelend naar de ingang rennen
Oooooh, dat verklaart, ik vond major lazer al vrij cool, maar dat is dus vanwege diplo.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:33 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ken je Diplo en Switch? dat zijn Major Lazer.
Als het nou iemand was waar ik me wat van aantrok, misschien zou de care-o-meter dan voorbij de 0,01 komen..quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:25 schreef Toad het volgende:
De haat tegen ons neemt toe:
Lowlands gangers.
Ik erger me ook kapot aan die figuren die denken dat ze gek moeten doen omdat ze toevallig op lowlands zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:25 schreef Toad het volgende:
De haat tegen ons neemt toe:
Lowlands gangers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |