Beter komen ze deze SCquote:
Wat is hier het verhaal achter?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo en gelijk maar weer posten, aangezien een paar mensen hier blijkbaar geen MSN hebben..
het meest historische moment van Lowlands
Leuk dat je 't vraagtquote:
donequote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:57 schreef onderjas het volgende:
Zet de volgende keer een link in de lapo naar het volgend topic.
Want even op muziek klikken voor je op de link naar het nieuwe topic klikt is wel ERG veel moeitequote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:57 schreef onderjas het volgende:
Zet de volgende keer een link in de lapo naar het volgend topic.
Nee, maar handig voor als je wil teruglezenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want even op muziek klikken voor je op de link naar het nieuwe topic klikt is wel ERG veel moeite
Dat is de link naar 19 in 20, hier ging het om een link naar 20 in 19quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:02 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nee, maar handig voor als je wil teruglezen
De links staan heel mooi in een lijstje in de OP daarvoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:02 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nee, maar handig voor als je wil teruglezen
Nee dat niet maar ik vind het netter staan en fijner, ik betaal namelijk per klik.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want even op muziek klikken voor je op de link naar het nieuwe topic klikt is wel ERG veel moeite
Da's kut.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:21 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik vind het netter staan en fijner, ik betaal namelijk per klik.
Site in de gaten houdenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:25 schreef zonisdegod het volgende:
ik heb geen ticket kunnen bemachtigen voor dit jaar.
ALS IEMAND EEN TICKET NIET MEER NODIG HEEFT, PLZ LET ME KNOW! IK BEN ONTZETTEND DESPERATE VOOR EEN KAARTJE!
En er komen toch zekersteweten nog tickets vrij in aankomende tijd? Toch1?? *puppy ogen met hoop*
ps; heeft niemand tickets kunnen winnen met Converse ? Ben er wel benieuwd naar
Oh sorry, bedoelde marktplaatsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:31 schreef zonisdegod het volgende:
ik hou site in de gaten, lowlands.nl in de gaten (homepage), lowlands twitter (homepage 2; lees als de 2e site die ik aanklik elk keer als ik firefox open). en hoezo niet via lowlands? en sinds waneer kan je via lowlands.nl kaarten kopen? dacht ging op eventim/livenation
Vraagje. Hoe oud ben je? Je last.fm ziet er goed uit maar qua woordgebruik lijk je een 15 jarigequote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:42 schreef zonisdegod het volgende:
haha. Ja, zo laag zal ik het niet laten gaan (hopelijk XD)
20, volgens haar Last.FMquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:56 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Vraagje. Hoe oud ben je? Je last.fm ziet er goed uit maar qua woordgebruik lijk je een 15 jarige
Ahquote:
Geweldig, gelukkig dat er toch nog een prachtig filmpje van isquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo en gelijk maar weer posten, aangezien een paar mensen hier blijkbaar geen MSN hebben..
Iquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:28 schreef conobram het volgende:
[..]
Geweldig, gelukkig dat er toch nog een prachtig filmpje van is
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:56 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Vraagje. Hoe oud ben je? Je last.fm ziet er goed uit maar qua woordgebruik lijk je een 15 jarige
Acts natuurlijkquote:Op zondag 7 maart 2010 00:13 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
ik ben nieuw hier![]()
of bedoel je optredens?
Ga je elke avond vermelden wanneer je gaat slapen?quote:
Ik ben 20. En ja, ik let niet extra op mijn woorden annex taalgebruik op Fok omdat het er niet toe doet ZO perfect te typen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:56 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
En nog zo'n historisch monumentjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |