Beter komen ze deze SCquote:
Wat is hier het verhaal achter?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo en gelijk maar weer posten, aangezien een paar mensen hier blijkbaar geen MSN hebben..
het meest historische moment van Lowlands
Leuk dat je 't vraagtquote:
donequote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:57 schreef onderjas het volgende:
Zet de volgende keer een link in de lapo naar het volgend topic.
Want even op muziek klikken voor je op de link naar het nieuwe topic klikt is wel ERG veel moeitequote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:57 schreef onderjas het volgende:
Zet de volgende keer een link in de lapo naar het volgend topic.
Nee, maar handig voor als je wil teruglezenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want even op muziek klikken voor je op de link naar het nieuwe topic klikt is wel ERG veel moeite
Dat is de link naar 19 in 20, hier ging het om een link naar 20 in 19quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:02 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nee, maar handig voor als je wil teruglezen
De links staan heel mooi in een lijstje in de OP daarvoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:02 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nee, maar handig voor als je wil teruglezen
Nee dat niet maar ik vind het netter staan en fijner, ik betaal namelijk per klik.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want even op muziek klikken voor je op de link naar het nieuwe topic klikt is wel ERG veel moeite
Da's kut.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:21 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik vind het netter staan en fijner, ik betaal namelijk per klik.
Site in de gaten houdenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:25 schreef zonisdegod het volgende:
ik heb geen ticket kunnen bemachtigen voor dit jaar.
ALS IEMAND EEN TICKET NIET MEER NODIG HEEFT, PLZ LET ME KNOW! IK BEN ONTZETTEND DESPERATE VOOR EEN KAARTJE!
En er komen toch zekersteweten nog tickets vrij in aankomende tijd? Toch1?? *puppy ogen met hoop*
ps; heeft niemand tickets kunnen winnen met Converse ? Ben er wel benieuwd naar
Oh sorry, bedoelde marktplaatsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:31 schreef zonisdegod het volgende:
ik hou site in de gaten, lowlands.nl in de gaten (homepage), lowlands twitter (homepage 2; lees als de 2e site die ik aanklik elk keer als ik firefox open). en hoezo niet via lowlands? en sinds waneer kan je via lowlands.nl kaarten kopen? dacht ging op eventim/livenation
Vraagje. Hoe oud ben je? Je last.fm ziet er goed uit maar qua woordgebruik lijk je een 15 jarigequote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:42 schreef zonisdegod het volgende:
haha. Ja, zo laag zal ik het niet laten gaan (hopelijk XD)
20, volgens haar Last.FMquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:56 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Vraagje. Hoe oud ben je? Je last.fm ziet er goed uit maar qua woordgebruik lijk je een 15 jarige
Ahquote:
Geweldig, gelukkig dat er toch nog een prachtig filmpje van isquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo en gelijk maar weer posten, aangezien een paar mensen hier blijkbaar geen MSN hebben..
Iquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:28 schreef conobram het volgende:
[..]
Geweldig, gelukkig dat er toch nog een prachtig filmpje van is
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:56 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Vraagje. Hoe oud ben je? Je last.fm ziet er goed uit maar qua woordgebruik lijk je een 15 jarige
Acts natuurlijkquote:Op zondag 7 maart 2010 00:13 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
ik ben nieuw hier![]()
of bedoel je optredens?
Ga je elke avond vermelden wanneer je gaat slapen?quote:
Ik ben 20. En ja, ik let niet extra op mijn woorden annex taalgebruik op Fok omdat het er niet toe doet ZO perfect te typen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:56 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
En nog zo'n historisch monumentjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
check de OPquote:Op zondag 7 maart 2010 10:55 schreef SicSicSics het volgende:
Oeh, mag ik ook in de OP! (ik was ook bij OP)
Het wordt mijn 11e keer!
Verrek...quote:
Goedemiddag!quote:
zeg, dat bepaal ik zelf welquote:
Jammer héquote:
Poepredenquote:Op zondag 7 maart 2010 12:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil wel Muse trouwens op Lowlands, dan kan ik naar TBB op Werchter.
Ik hoor hele positieve verhalen in verscheidene UVT topics..quote:Op zondag 7 maart 2010 12:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee da's een hele goede reden. Weet je hoe vet The Bloody Beetroots zijn?
Heb ze vrijdagnacht gezien en het was echt het vetste feest waar ik ooit ben geweest. Nooit zo'n grote pit meegemaakt en nog nooit zo blauw van een concert gekomen.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:59 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik hoor hele positieve verhalen in verscheidene UVT topics..
En dat heb ik gemistquote:Op zondag 7 maart 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb ze vrijdagnacht gezien en het was echt het vetste feest waar ik ooit ben geweest. Nooit zo'n grote pit meegemaakt en nog nooit zo blauw van een concert gekomen.
Hmm ik vind pits juist af doen aan de feestsfeer.. bij Aux Raus vind ik het bv. vet maar bij 'serieuze' artiesten ga ik liever gewoon dansen en genieten.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb ze vrijdagnacht gezien en het was echt het vetste feest waar ik ooit ben geweest. Nooit zo'n grote pit meegemaakt en nog nooit zo blauw van een concert gekomen.
Jamaar het was een leuke pit. Soms is het niet tof. Maar hierbij wel. En ik stond ook een hele tijd aan de zijkant van de pit en dan half meepitten half dansen.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:15 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hmm ik vind pits juist af doen aan de feestsfeer.. bij Aux Raus vind ik het bv. vet maar bij 'serieuze' artiesten ga ik liever gewoon dansen en genieten.
Ik vind pits altijd wel wat hebben, niet dat ik er zelf nou vaak zin in heb, maar ik vind het over het algemeen wel sfeer verhogend. Het moet dan wel bij het nummer passen en pitten om te pitten zegmaar. Ik ga zelf wel op een afstandje los als ik er geen zin heb.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:15 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hmm ik vind pits juist af doen aan de feestsfeer.. bij Aux Raus vind ik het bv. vet maar bij 'serieuze' artiesten ga ik liever gewoon dansen en genieten.
Wat een zelfkennisquote:Op zondag 7 maart 2010 13:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jamaar het was een leuke pit. Soms is het niet tof. Maar hierbij wel. En ik stond ook een hele tijd aan de zijkant van de pit en dan half meepitten half dansen.Maar ieder zo zijn ding.
![]()
Het was wel vet want ik als schattig meisje van 17 ging allemaal van die stoere gespierde kerels overeind helpen.
quote:Op zondag 7 maart 2010 13:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik vind pits altijd wel wat hebben, niet dat ik er zelf nou vaak zin in heb, maar ik vind het over het algemeen wel sfeer verhogend. Het moet dan wel bij het nummer passen en pitten om te pitten zegmaar. Ik ga zelf wel op een afstandje los als ik er geen zin heb.
Ga je op LL ook naar een hardcore DJ kijken als die komt?quote:Op zondag 7 maart 2010 13:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jamaar het was een leuke pit. Soms is het niet tof. Maar hierbij wel. En ik stond ook een hele tijd aan de zijkant van de pit en dan half meepitten half dansen.Maar ieder zo zijn ding.
![]()
Het was wel vet want ik als schattig meisje van 17 ging allemaal van die stoere gespierde kerels overeind helpen.
I don't think so!quote:Op zondag 7 maart 2010 13:23 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ga je op LL ook naar een hardcore DJ kijken als die komt?
Ik welquote:Op zondag 7 maart 2010 13:23 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ga je op LL ook naar een hardcore DJ kijken als die komt?
Moet je me maar even tip geven als de line-up bekend is waar ik heenmoet want ik ben nou niet echt bekend met hardcore DJ's.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:19 schreef julian6 het volgende:
[..]
Daar is het groepsgevoel pas grootIk kan het je echt aanraden
Laten we kijken wie eerder isquote:Op zondag 7 maart 2010 16:25 schreef julian6 het volgende:
Als er een DJ word aangekondigd die ook maar een beetje 'harde' muziek produceert zal ik dat in dit topic van de daken schreeuwen, maak je geen zorgen
Daar was ik bijquote:Op zondag 7 maart 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
High five!quote:Op zondag 7 maart 2010 16:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Daar was ik bij
In de WATT, geniaal feest![]()
Maar op Werchter gewoon naar Muse hoor
Ik was ff beneden maar draaiden ze alleen maar neger hip-hop.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
High five!
Ze draaiden beneden ook nog Kids van MGMT toen ik er toevallig even was om te kijken of het leuk was.En nu luister ik steeds TBB en I can't get enough.
En ja ik dus ook denk ik. Maar toch kut.
Ja ik ben er twee keer geweest en eerst was het superkut en de laatste keer waren er drie leuke nummers achter elkaar en dat was toen. Maar daarna maar weer naar boven gegaan want daar was het 20x leuker.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:41 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik was ff beneden maar draaiden ze alleen maar neger hip-hop.
Ben daarna gewoon tot een uur of 5 boven gebleven
Begin nu wel te twijfelen of ik toch Muse niet een x kan skippen op Werchter. Moet tenslotte ook nog naar Parijs daarvoor
Die hebben wel lekkere nummers inderdaad, mogen best komen.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:21 schreef vault_tec het volgende:
Ook in dit topic hoop ik weer op cancer bats![]()
Ik zie het ja, ze staan voor 12 euro in de WATT, dat is wel lekker dichtbij voor mij, eens kijken of ik iemand mee krijg daar naar toe. Bedankt voor de tipquote:Op zondag 7 maart 2010 19:37 schreef vault_tec het volgende:
staan in april 4 keer in nl voor 15~ euro
lowlands.nl wordt sowieso met de jaren slechter, als je 't mij vraagt.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:37 schreef zonisdegod het volgende:
*wordt beetje gek van het geen verse nieuws op lowlands.nl*
je wil begin maart een naam of 18 horen?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:37 schreef zonisdegod het volgende:
*wordt beetje gek van het geen verse nieuws op lowlands.nl*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |