check de OPquote:Op zondag 7 maart 2010 10:55 schreef SicSicSics het volgende:
Oeh, mag ik ook in de OP! (ik was ook bij OP)
Het wordt mijn 11e keer!
Verrek...quote:
Goedemiddag!quote:
zeg, dat bepaal ik zelf welquote:
Jammer héquote:
Poepredenquote:Op zondag 7 maart 2010 12:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil wel Muse trouwens op Lowlands, dan kan ik naar TBB op Werchter.
Ik hoor hele positieve verhalen in verscheidene UVT topics..quote:Op zondag 7 maart 2010 12:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee da's een hele goede reden. Weet je hoe vet The Bloody Beetroots zijn?
Heb ze vrijdagnacht gezien en het was echt het vetste feest waar ik ooit ben geweest. Nooit zo'n grote pit meegemaakt en nog nooit zo blauw van een concert gekomen.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:59 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik hoor hele positieve verhalen in verscheidene UVT topics..
En dat heb ik gemistquote:Op zondag 7 maart 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb ze vrijdagnacht gezien en het was echt het vetste feest waar ik ooit ben geweest. Nooit zo'n grote pit meegemaakt en nog nooit zo blauw van een concert gekomen.
Hmm ik vind pits juist af doen aan de feestsfeer.. bij Aux Raus vind ik het bv. vet maar bij 'serieuze' artiesten ga ik liever gewoon dansen en genieten.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb ze vrijdagnacht gezien en het was echt het vetste feest waar ik ooit ben geweest. Nooit zo'n grote pit meegemaakt en nog nooit zo blauw van een concert gekomen.
Jamaar het was een leuke pit. Soms is het niet tof. Maar hierbij wel. En ik stond ook een hele tijd aan de zijkant van de pit en dan half meepitten half dansen.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:15 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hmm ik vind pits juist af doen aan de feestsfeer.. bij Aux Raus vind ik het bv. vet maar bij 'serieuze' artiesten ga ik liever gewoon dansen en genieten.
Ik vind pits altijd wel wat hebben, niet dat ik er zelf nou vaak zin in heb, maar ik vind het over het algemeen wel sfeer verhogend. Het moet dan wel bij het nummer passen en pitten om te pitten zegmaar. Ik ga zelf wel op een afstandje los als ik er geen zin heb.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:15 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hmm ik vind pits juist af doen aan de feestsfeer.. bij Aux Raus vind ik het bv. vet maar bij 'serieuze' artiesten ga ik liever gewoon dansen en genieten.
Wat een zelfkennisquote:Op zondag 7 maart 2010 13:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jamaar het was een leuke pit. Soms is het niet tof. Maar hierbij wel. En ik stond ook een hele tijd aan de zijkant van de pit en dan half meepitten half dansen.Maar ieder zo zijn ding.
![]()
Het was wel vet want ik als schattig meisje van 17 ging allemaal van die stoere gespierde kerels overeind helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |