1 or 2 will be fine tooquote:Op zondag 7 maart 2010 20:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je wil begin maart een naam of 18 horen?
Stuk of 5 eerder.quote:
Oh lijkt me ook niet verkeerd.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:27 schreef Christiaan het volgende:
Ik denk dat de kans op Calvin Harris ook wel redelijk aanwezig is. Hij staat de dag erna op V Festival in Engeland, heeft een nieuw album uit, is flink aan het touren en weet hoe hij de tent op z'n kop zet.
Ik had 'em vorig jaar eigenlijk al verwacht, toen stond 'ie al op veel festivals en I'm Not Alone was toch een aardige zomerhit. (en zijn album was toen ook al uit geloof ik?)quote:Op zondag 7 maart 2010 22:27 schreef Christiaan het volgende:
Ik denk dat de kans op Calvin Harris ook wel redelijk aanwezig is. Hij staat de dag erna op V Festival in Engeland, heeft een nieuw album uit, is flink aan het touren en weet hoe hij de tent op z'n kop zet.
Eens! En eerdergenoemde Bloody Beetroots ook. En Steve Aoki! Was in 2008 erg vetquote:
Steve Aoki mag zeker komen, vorig jaar op Extremaquote:Op maandag 8 maart 2010 01:28 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik had 'em vorig jaar eigenlijk al verwacht, toen stond 'ie al op veel festivals en I'm Not Alone was toch een aardige zomerhit. (en zijn album was toen ook al uit geloof ik?)
[..]
Eens! En eerdergenoemde Bloody Beetroots ook. En Steve Aoki! Was in 2008 erg vet
Welke stage draaide die daar, die heb ik volgens mij niet gehoord.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Steve Aoki mag zeker komen, vorig jaar op Extrema
je staat bij het lijstjequote:
eenschquote:
haha, en dan nog al zou hij leven, this is it was zijn laatste concertreeksquote:Op maandag 8 maart 2010 10:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wilde zeggen dat Michael Jackson oko wel mocht komen maar die is dood bedacht ik me gelijk daarna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |