1 or 2 will be fine tooquote:Op zondag 7 maart 2010 20:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je wil begin maart een naam of 18 horen?
Stuk of 5 eerder.quote:
Oh lijkt me ook niet verkeerd.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:27 schreef Christiaan het volgende:
Ik denk dat de kans op Calvin Harris ook wel redelijk aanwezig is. Hij staat de dag erna op V Festival in Engeland, heeft een nieuw album uit, is flink aan het touren en weet hoe hij de tent op z'n kop zet.
Ik had 'em vorig jaar eigenlijk al verwacht, toen stond 'ie al op veel festivals en I'm Not Alone was toch een aardige zomerhit. (en zijn album was toen ook al uit geloof ik?)quote:Op zondag 7 maart 2010 22:27 schreef Christiaan het volgende:
Ik denk dat de kans op Calvin Harris ook wel redelijk aanwezig is. Hij staat de dag erna op V Festival in Engeland, heeft een nieuw album uit, is flink aan het touren en weet hoe hij de tent op z'n kop zet.
Eens! En eerdergenoemde Bloody Beetroots ook. En Steve Aoki! Was in 2008 erg vetquote:
Steve Aoki mag zeker komen, vorig jaar op Extremaquote:Op maandag 8 maart 2010 01:28 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik had 'em vorig jaar eigenlijk al verwacht, toen stond 'ie al op veel festivals en I'm Not Alone was toch een aardige zomerhit. (en zijn album was toen ook al uit geloof ik?)
[..]
Eens! En eerdergenoemde Bloody Beetroots ook. En Steve Aoki! Was in 2008 erg vet
Welke stage draaide die daar, die heb ik volgens mij niet gehoord.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Steve Aoki mag zeker komen, vorig jaar op Extrema
je staat bij het lijstjequote:
eenschquote:
haha, en dan nog al zou hij leven, this is it was zijn laatste concertreeksquote:Op maandag 8 maart 2010 10:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wilde zeggen dat Michael Jackson oko wel mocht komen maar die is dood bedacht ik me gelijk daarna.
Ja dat wist ik toch niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:10 schreef SamStar het volgende:
[..]
haha, en dan nog al zou hij leven, this is it was zijn laatste concertreeks
het is je vergevenquote:
ongedurigequote:
Ed Banger stagequote:Op maandag 8 maart 2010 09:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Welke stage draaide die daar, die heb ik volgens mij niet gehoord.
Ja klopt, hoorde ik laatst. Klinkt lekker als chille festivalmuziek.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ou Est Le Swimming Pool mag ook komen!
Het is een feit dat het wel erg langzaam gaatquote:
ja vrinddddquote:Op maandag 8 maart 2010 13:33 schreef conobram het volgende:
Krijgen we nu een paar maanden lang gezeur om nieuwe namen
spaar maar even door, voor marktplaats woekerprijzen...quote:Op maandag 8 maart 2010 16:53 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
misschien wel, ben aan het sparen, ben er bijna
dus.
waarschijnlijk net als vorig jaar 500 kaarten opnieuw in de verkoop en binnen 3 minuten uitverkocht..quote:
ik doe dat om de 15 minuten ofzo per dag waneer ik achter de computer zit.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:06 schreef julian6 het volgende:
Zitten er echt mensen continu die site te F5'en om te kijken of er tickets zijn? Hoe kan het zo snel gaan? Het word toch niet van te voren bekent gemaakt of wel?
je zou ook een scriptje kunnen schrijven dat je een e-mail of sms stuurt als er tickets beschikbaar zijn.. maar daar heb ik verder ook geen kaas van gegeten
owh, ik bedoelde het echt niet sarcastisch! ik wens je oprecht veel geluk met het krijgen van een kaartje, hoe meer zielen hoe meer vreugd!quote:Op maandag 8 maart 2010 17:07 schreef zonisdegod het volgende:
waarom de sarcasme? Ik snap niet waarom de ticket-hebbende-volk zo 'gemeen' en harteloos doen richting de mensen die nog geen tickets hebben of net te laat waren? Meteen voor dingen uitschelden als dom, lekkere fan ben jij, moest je maar opletten he, moest je maar eerder kopen he. Kan toch gebeuren, niemand zag dit toch aankomen... Nou zeg,
maar ik zal proberen binnen die 3 minuten aan een kaartje te komen, meneer (:
zo niet, heb ik de voor nu de converse prijsvraag nog
I feel your pain.. ik heb vorig jaar ook bloed zweet en tranen opgeofferd om een ticket te bemachtigenquote:Op maandag 8 maart 2010 17:07 schreef zonisdegod het volgende:
waarom de sarcasme? Ik snap niet waarom de ticket-hebbende-volk zo 'gemeen' en harteloos doen richting de mensen die nog geen tickets hebben of net te laat waren? Meteen voor dingen uitschelden als dom, lekkere fan ben jij, moest je maar opletten he, moest je maar eerder kopen he. Kan toch gebeuren, niemand zag dit toch aankomen... Nou zeg,
maar ik zal proberen binnen die 3 minuten aan een kaartje te komen, meneer (:
zo niet, heb ik de voor nu de converse prijsvraag nog
Zo vreemd is dat ook niet, bij concerten/festivals die binnen een uur uitverkopen is het meer geluk dan wijsheid om aan een kaartje te kopen. Maar bij een festival als lowlands moet je gewoon gelijk een kaartje kopen als je ook maar denkt dat je wil gaan. Ik vind het daarom zelf ook wel vreemd waarom mensen elk jaar weer weken wachten om een kaartje te kopen en vervolgens verbaasd zijn dat het 'ineens' uitverkocht is.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:12 schreef julian6 het volgende:
[..]
I feel your pain.. ik heb vorig jaar ook bloed zweet en tranen opgeofferd om een ticket te bemachtigen
tis een zekere vorm van arrogantie van die ticketbezitters, moet je mee gewoon negeren
Goed dat kan natuurlijk dat je geen geld hebt, dat is alleen een goed argument als je van de week pas heb besloten hebt om te gaan, anders had je allang kunnen beginnen met sparen.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:17 schreef zonisdegod het volgende:
ik heb geen baan, en kom niet makkelijk aan geld, dus wat dat betreft is het niet gemakkelijk voor mij meteen een ticket te kopen, had het geld sowieso niet.
Maar er komen toch ongeveer wat, honderden kaarten uit de zwarthandel? Daar kan ik wel eentje aan vastgrijpen denk ik n_n
Je moet niet vergeten dat dergelijke tickets uiteindelijk misschien maar steeds een minuut of twintig in de verkoop zullen zijn, aangezien iedere twitteraar en zijn tandeloze grootmoeder er meteen bovenop zal duiken. Je zult dus goed moeten opletten de komende maanden...quote:Op maandag 8 maart 2010 17:17 schreef zonisdegod het volgende:
ik heb geen baan, en kom niet makkelijk aan geld, dus wat dat betreft is het niet gemakkelijk voor mij meteen een ticket te kopen, had het geld sowieso niet.
Maar er komen toch ongeveer wat, honderden kaarten uit de zwarthandel? Daar kan ik wel eentje aan vastgrijpen denk ik n_n
Ik had het geld ook niet, maar gelukkig kan ik rood staanquote:Op maandag 8 maart 2010 17:17 schreef zonisdegod het volgende:
Als ik jou was zou ik gewoon een ticket op marktplaats kopen, kost wat meer maar bespaart een hele hoop stress..quote:Op maandag 8 maart 2010 17:20 schreef zonisdegod het volgende:
ja, nou, de druk is er hoor! Ik heb wel wat vrienden die ook voor mij meekijken en een ticket kopen als ze t eerder zien dan mij ^^
Als je geld nodig hebt, ik weet wel iets...quote:Op maandag 8 maart 2010 17:20 schreef zonisdegod het volgende:
ja, nou, de druk is er hoor! Ik heb wel wat vrienden die ook voor mij meekijken en een ticket kopen als ze t eerder zien dan mij ^^
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:27 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als je geld nodig hebt, ik weet wel iets...
Ze woont bij mij in de wijk... Ik moet as zaterdag iets ophalen maar dan moet ik een paar uur in de rij zitten, wilde haar geld aanbieden om het te doen maar ik doe het wel zelfquote:
Dat dachten wij alquote:Op maandag 8 maart 2010 17:29 schreef vault_tec het volgende:
wilde haar geld aanbieden om het te doen
Tja iemand die niet veel besteden heeft aanraden om een duurder kaartje te kopen vind ik dan ook niet het beste advies, maar ik kom er zo al 4 kaarten tegen voor 175 ps. Dat zou ik dan gewoon doen als je het geld hebt, want de kans dat je kaarten uit de zwarthandel nog krijgt lijken mij niet groot.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:22 schreef julian6 het volgende:
Als ik jou was zou ik gewoon een ticket op marktplaats kopen, kost wat meer maar bespaart een hele hoop stress..
Jaja dat zeggen ze allemaalquote:Op maandag 8 maart 2010 17:34 schreef vault_tec het volgende:
Ik hap oké. Ja ik ben heel kansloos en de enige manier waarop ik sex krijg is door ervoor te betalen net als de rest van alle fokkers.
Even serieus, het is voor schoenen en ik heb al een wifey dus.
komt die uit Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's? #28 ?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:36 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
Wie ken dit nou niet weerstaan
Gast ben jij dat serieusquote:Op maandag 8 maart 2010 17:40 schreef vault_tec het volgende:
Ja, ken ook een RL pic posten hoor maar zo onzeker ben ik niet dat ik zoveel E probs (inside joke) wil
Boeie, doe je gewoon een foto uploaden waar je niet zo goed op te herkennen bent.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:40 schreef vault_tec het volgende:
Ja, ken ook een RL pic posten hoor maar zo onzeker ben ik niet dat ik zoveel E probs (inside joke) wil
Waarom niet morgen?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:13 schreef Mr.DD het volgende:
Noujaaa. Nog steeds geen namen
Woensdag. Dat wordt de dag. En zo niet, dan falen ze een beetje bij LL
Omdat woensdag goed voeltquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:37 schreef julian6 het volgende:
Bij mij komt die brakheid meestal dinsdag opzetten.. UVTers snappen wel waar ik het over heb
Datquote:Op maandag 8 maart 2010 18:33 schreef onderjas het volgende:
Maandag -> Brak voelen en nergens trek in hebben
Dinsdag -> Bijna weekend!
Die ken ik wel en dat zou mooi zijn!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
Major Lazer schijnt zichzelf bevestigd te hebben.
Moet eerst testen. En leuk feest vinden.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:40 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een tripreport he, zsm op mijn bureau
Ken je Diplo en Switch? dat zijn Major Lazer.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb er allebei nog nooit van gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |