Neuh ken ik ook niet. Ga morgen wel even luisteren.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:33 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ken je Diplo en Switch? dat zijn Major Lazer.
Je kent Pon De Floor vast wel. Maar Major Lazer op Lowlands was toch een typfout ofzo? Of zijn er nieuwe geruchten?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Neuh ken ik ook niet. Ga morgen wel even luisteren.
Waarom zou ik die kennen?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:08 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Je kent Pon De Floor vast wel. Maar Major Lazer op Lowlands was toch een typfout ofzo? Of zijn er nieuwe geruchten?
Hij laadt niet maar ik ga wel YouTuben dan............quote:Op maandag 8 maart 2010 21:15 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Door deze fantastische clip![]()
http://vimeo.com/5942589
Wat had ik het warm nadien zeg, he-le-maal losquote:
Haha ik had het juist hardstikke koud, shirtje helemaal doorweekt.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:23 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wat had ik het warm nadien zeg, he-le-maal los
Die bass toenquote:
Vorig jaar werd er via de mail bekend gemaakt dat er enkele uren later weer kaarten beschikbaar zouden zijn. Soms ook een half uur van te voren, dus voor de mensen zonder kaarten abonneren op de nieuwsbrief en volg de twitteraars van lowlands.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:06 schreef julian6 het volgende:
Zitten er echt mensen continu die site te F5'en om te kijken of er tickets zijn? Hoe kan het zo snel gaan? Het word toch niet van te voren bekent gemaakt of wel?
je zou ook een scriptje kunnen schrijven dat je een e-mail of sms stuurt als er tickets beschikbaar zijn.. maar daar heb ik verder geen kaas van gegeten
LL's the early years, kon je gewoon smijten met alles wat los en vast zat, als een varken rollen door het stof of de modder was een volkssportquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo en gelijk maar weer posten, aangezien een paar mensen hier blijkbaar geen MSN hebben..
het meest historische moment van Lowlands
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
LL's the early years, kon je gewoon smijten met alles wat los en vast zat, als een varken rollen door het stof of de modder was een volkssport
Soms komt een initiatief niet goed uit de verfquote:
Wanhopige poging tot een voedselgevechtquote:Op maandag 8 maart 2010 22:44 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Soms komt een initiatief niet goed uit de verf
Foodfights, daarvoor moest je in de Stardish zijn...... maar die is er al jaren niet meerquote:Op maandag 8 maart 2010 23:09 schreef portie het volgende:
[..]
Wanhopige poging tot een voedselgevecht
hele toffe hiippies omgdsjshhsaquote:Op maandag 8 maart 2010 20:28 schreef N-E-R-D het volgende:
Megafaun schijnt te komen, ik heb er nog nooit van gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |