Daar werd je bakje patat zo onder je neus vandaan getrokken en door de tent gesmeten!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:22 schreef rubbereend het volgende:
Foodfights, daarvoor moest je in de Stardish zijn...... maar die is er al jaren niet meer
mijn excusesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daar werd je bakje patat zo onder je neus vandaan getrokken en door de tent gesmeten!![]()
Hier doet hij het welquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:04 schreef julian6 het volgende:
Doet die LL-site het bij meer mensen met chrome niet? Ik kan het nieuws niet openen!![]()
Zojuist zijn ze bevestigd voor Latitude festival, 16-18 juli met: Florence And The Machine, Belle & Sebastian, Vampire Weekend, The xx, Grizzly Bear, Empire Of The Sun, The National, Rodrigo Y Gabriela, The Horrors and Charlotte Gainsbourg.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:08 schreef WeezerButler het volgende:
Belle and Sebastian zou ook nog mogelijk zijn ; op de B&S site staat...
A. the stuff we have booked in for the summer is festivals, which we kind of have to wait for the festival organisers to announce. at the moment all the planning has been going into getting the album underway, but once we get into the studio, the next thing onto the drawing board will be our own shows later in the year. so, to answer your question: as soon as we have a tour to tell you about. we're not trying to be a tease, we just don't have the whole year's movements planned out yet.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:49 schreef zonisdegod het volgende:
charlotte Gainsboooooooooouuurgggg <3
Aanvaard!quote:
Klinkt grappig zo'n orange war. Maar je zal er 1 koppen met je oogkas. Dan ben je de rest van het weekend uitgeschakeld. Fijn... verder best kansloos imho.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
LL's the early years, kon je gewoon smijten met alles wat los en vast zat, als een varken rollen door het stof of de modder was een volkssport
Boohoo, het waren alleen de schillenquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:45 schreef Noxa het volgende:
[..]
Klinkt grappig zo'n orange war. Maar je zal er 1 koppen met je oogkas. Dan ben je de rest van het weekend uitgeschakeld. Fijn... verder best kansloos imho.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:45 schreef Noxa het volgende:
[..]
Klinkt grappig zo'n orange war. Maar je zal er 1 koppen met je oogkas. Dan ben je de rest van het weekend uitgeschakeld. Fijn... verder best kansloos imho.
en dat dus blijkbaarquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:38 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Boohoo, het waren alleen de schillen
We zullen de volgende keer de sinaasappelschilletjes voor je bewarenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:06 schreef stbabylon het volgende:
Ik blijf het zonde vinden om met goed voer te gaan smijten
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:06 schreef stbabylon het volgende:
Ik blijf het zonde en asociaal vinden om met goed voer dingen te gaan smijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |