Ja, en dat was dé perfecte dag voor namenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:25 schreef WeirdWestMan het volgende:
Vorig jaar was het altijd woensdag namendag...
Als je er nu pas achterkomt verdien je ook geen kaartjequote:Op woensdag 10 maart 2010 16:26 schreef El_Matador het volgende:
Kut dat het nu al uitverkocht is.![]()
![]()
Volgend jaar maar weer ofzo.
Ik kwam er vrijdag achter. Wat is dat nou voor gelul "verdien je geen kaartje".quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:27 schreef Mr.DD het volgende:
Als je er nu pas achterkomt verdien je ook geen kaartje![]()
Ik wil nog even vermelden dat julian6 een held is. uitverkocht en alsnog veel moeite doen voor een kaartje verleden jaarquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:26 schreef El_Matador het volgende:
Kut dat het nu al uitverkocht is.![]()
![]()
Volgend jaar maar weer ofzo.
Dan ben je te stomquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kwam er vrijdag achter. Wat is dat nou voor gelul "verdien je geen kaartje".
Mongoolquote:
Het LL-geek gehalte in dit topic ligt nogal hoog.. kaartjes kan je nog krijgen via de officiele site als ze ongeldig-gemaakte kaarten weer terug in de verkoop doen, of marktplaats.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kwam er vrijdag achter. Wat is dat nou voor gelul "verdien je geen kaartje".
Dank je, daar heb ik wat aan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Het LL-geek gehalte in dit topic is nogal hoog.. kaartjes kan je nog krijgen via de officiele site als ze ongeldig-gemaakte kaarten weer terug in de verkoop doen, of marktplaats.
Gast, twas een grapjequote:Op woensdag 10 maart 2010 16:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mongool![]()
Je kent mij niet, weet niets van redenen en je oordeelt.Hopelijk kom ik jou nooit tegen op LowLands. JIJ hoort daar niet met zo'n mentaliteit.
Dat dusquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Het LL-geek gehalte in dit topic ligt nogal hoog.. kaartjes kan je nog krijgen via de officiele site als ze ongeldig-gemaakte kaarten weer terug in de verkoop doen, of marktplaats.
Salaris en verblijf in het buitenland noopten mij tot het trachten op 5 maart, en dat was te laat.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:52 schreef julian6 het volgende:
Het is bizar snel gegaan dit jaar ja, vorig jaar zo rond eind april uitverkocht en dit jaar op 1 maart! Maarja mensen die vorig jaar achter het net visten, zoals ik, willen dat nu zeker niet. En dus heb ik vroeger mijn kaartje gekocht..
Zodra dit topic weer met 2 pagina's per 5 minuten gaat weet je dat er iets aan de hand is jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:58 schreef julian6 het volgende:
Maak je niet al te veel zorgen, de kans is heel groot dat je nog ergens een kaartje voor de kostprijs kunt krijgen
Als ik ergens mijn zinnen op zet, lukt het wel. Linksom of rechtsomquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik wil nog even vermelden dat julian6 een held is. uitverkocht en alsnog veel moeite doen voor een kaartje verleden jaar
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sylvia Jeanette Natalie en Fien
Elsje Truusje Truus Babette Betsie en Sabine
Griet Magriet Marie Marije en Angelien
Mies Marjan Marjo Marleen en kleine Tine
Voor Bospop zijn er namen naar buiten gekomenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:27 schreef onderjas het volgende:
Als er vandaag geen namen bekend worden gemaakt zijn de rapen gaar!
Daar had ik het niet over.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Voor Bospop zijn er namen naar buiten gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |