Vanwege Witteman.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:10 schreef leukvoorlater het volgende:
Waarom zei Sven op een bijna verbolgen manier dat hij VVD had gestemd?
Omdat Roemer aan tafel zit. Als Sven zoveel politiek benul heeft. Ik denk trouwens niet dat je 'verbolgen' bedoelt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:10 schreef leukvoorlater het volgende:
Waarom zei Sven op een bijna verbolgen manier dat hij VVD had gestemd?
Jawel, dat bedoel ik wel. Wat maakt het uit of Roemer aan tafel zit. Je mag toch gewoon je voorkeur uitspreken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:11 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Omdat Roemer aan tafel zit. Als Sven zoveel politiek benul heeft. Ik denk trouwens niet dat je 'verbolgen' bedoelt.
die was inderdaad te slechtquote:
Maar het was niet verbolgen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:12 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Jawel, dat bedoel ik wel. Wat maakt het uit of Roemer aan tafel zit. Je mag toch gewoon je voorkeur uitspreken.
Wie wat waar?quote:
Hij zei het een beetje schoorvoetend, niet verbolgen (=boos).quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:12 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Jawel, dat bedoel ik wel. Wat maakt het uit of Roemer aan tafel zit. Je mag toch gewoon je voorkeur uitspreken.
Sven was zijn gouden medaille vergeten, toen zei Pauw je was er wel meer vergetenquote:
eerder beschaamdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:15 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Hij zei het een beetje schoorvoetend, niet verbolgen (=boos).
Zo bijdehand altijd die Pauwquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Sven was zijn gouden medaille vergeten, toen zijn Pauw je was er wel meer vergeten
Dat accent heeft hij gemeen met Marijnissen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:16 schreef golfer het volgende:
Flauwe woordgrapen van Pauw.
Overigens moet ik wel heel erg wennen aan Emile Roemer. Ten eerste dat Brabo-accent, ten tweede de uitstraling van een doperwt en ten derde mis ik bevlogenheid.
Ach op deze manier verliest de SP waarschijnlijk nog wel wat zetelsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:16 schreef golfer het volgende:
Overigens moet ik wel heel erg wennen aan Emile Roemer. Ten eerste dat Brabo-accent, ten tweede de uitstraling van een doperwt en ten derde mis ik bevlogenheid.
Marijnissen vergeten?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:16 schreef golfer het volgende:
Overigens moet ik wel heel erg wennen aan Emile Roemer. Ten eerste dat Brabo-accent
Ben ik het wel mee eens eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:16 schreef golfer het volgende:
Zomg! Rassenleer! Zeg je dat tegen alle Brabanders, dat je moet wennen aan hun stem? Racist!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:16 schreef golfer het volgende:
Of schroomvallig. Mijn indruk van Roemer is niet eens zo slecht overigens.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:19 schreef Louis22 het volgende:
[..]
En daarom schoorvoetend. Hoe dan ook niet verbolgen.
Ireen ookquote:
Absoluut. Daar kun je wel een biertje mee drinken. En zo zag/zie ik Marijnissen ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:22 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij verder wel een sympathieke kerel.
Ja, ik ben benieuwd hoe hij het in het debat gaat doen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:22 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij verder wel een sympathieke kerel.
Ik ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:24 schreef Arcee het volgende:
Ja, ik ben benieuwd hoe hij het in het debat gaat doen.
mja. ik weet niet. hij heeft wel iets wat mensen uit de onderklasse aanspreekt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Deze man lijkt me verbaal ook helemaal niet sterk.
Valt erg mee.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Deze man lijkt me verbaal ook helemaal niet sterk.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:28 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
mja. ik weet niet. hij heeft wel iets wat mensen uit de onderklasse aanspreekt.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Hij kan wel dossierkennis hebben en inhoudelijk goed zijn maar het komt niet over, ik val eigenlijk in slaap. Een beetje de Fred Rutten van de politiek.
hoopt de liberaalquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:29 schreef Horloge het volgende:
SP is deze kiezers niet 'tijdelijk' verloren. De SP heeft een tijdelijke piek gehad en gaat nu weer richting natuurlijke grootte.
Brabant en Limburg zijn de verbindende factor.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:30 schreef Klopkoek het volgende:
Overigens erg storend dat P&W elke uitzending weer Wilders erbij slepen... Roemer wilde over het CDA beginnen. Met reden trouwens want er is ook wel wat overloop tussen het (katholieke deel van) CDA en de SP gek genoeg.
Precies. Maar P&W hebben een Wildersobsessiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:32 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Brabant en Limburg zijn de verbindende factor.
Ja, maar toen begon Fortuyn nog niet over "de linkse kerk", wat veel mensen de ogen "geopend" heeft (in mijn opinie: gesloten)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
hoopt de liberaal
De SP zou veel hoger moeten staan. Als je het bekijkt in termen van een links blok en een rechts blok dan is het raar dat tegenwoordig dat linkse blok zo klein is. Toen de SP nog 2 zetels had zat de PvdA met 40+ zetels in de Kamer en GroenLinks had ongeveer 10 zetels toen.
Er rust nogal wat op z'n schouders tijdens zo'n eerste interview. Kan me voorstellen dat hij wat geremd is.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Hij kan wel dossierkennis hebben en inhoudelijk goed zijn maar het komt niet over, ik val eigenlijk in slaap. Een beetje de Fred Rutten van de politiek.
Fortuyn snoepte natuurlijk ook wat rechtse kiezers afquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:34 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ja, maar toen begon Fortuyn nog niet over "de linkse kerk", wat veel mensen de ogen "geopend" heeft (in mijn opinie: gesloten)
Erg hè? Panem et circenses. Ik heb niets tegen op topsport, maar waarom moet er zoveel geld in omgaan en waarom zoveel media-aandacht? Als je dan ook nog eens andere dingen verwaarloost, zoals je politieke kennis, ben je in feite gewoon een vakidioot. Maar nee, ze worden gefêteerd als nationale helden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb niet eens naar de OS gekeken maar kan die Kramer-fragmenten nu ook wel dromen.
Wat ik vooral schandalig vind is dat er miljoenen overheidsgeld naar de topsport gaat en dat wordt steeds meer terwijl op de breedtesport alleen maar wordt bezuinigd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:40 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Erg hè? Panem et circenses. Ik heb niets tegen op topsport, maar waarom moet er zoveel geld in omgaan en waarom zoveel media-aandacht? Als je dan ook nog eens andere dingen verwaarloost, zoals je politieke kennis, ben je in feite gewoon een vakidioot. Maar nee, ze worden gefêteerd als nationale helden.
Wilfried de Jong bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:40 schreef Toad het volgende:
Echt jammer eigenlijk. P&W weten die sportinterviews nooit echt interessant te maken. Kunnen ze beter aan iemand anders overlaten.
Mee eens.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:34 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind zijn eerste optreden bij P&W eigenlijk prima tot nu toe. Rustig en vrij helder in zijn woordkeuze. Komt IMO redelijk zelfverzekerd over, ben benieuwd hoe hij het gaat doen de komende weken/maanden. Ik heb er wel vertrouwen in eigenlijk.
Natuurlijk stemt hij VVD. Het is een winnaar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:28 schreef Klopkoek het volgende:
Kramer stemt VVD.... waarom verbaast me dat nou niks. Dáárom mocht ik hem dus al die tijd niet
ach hij had zelf ook kunnen nadenken....Maar goed geen zin om die discussie weer aan te slingerenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Die coach had gewoon een ommetje moeten maken en hem goud laten pakken.
o ja, dat is waar ook.... omdat iemand niet jouw politieke voorkeur heeft, mag je iemand nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:28 schreef Klopkoek het volgende:
Kramer stemt VVD.... waarom verbaast me dat nou niks. Dáárom mocht ik hem dus al die tijd niet
Vind ik ook apart. Vriend van me wil PVV stemmen, een andere vriend stemt SP.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:48 schreef evert het volgende:
[..]
o ja, dat is waar ook.... omdat iemand niet jouw politieke voorkeur heeft, mag je iemand niet
Mij wel.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Kan mij dat nou schelen wie er bij z'n trainersstaf komt.
klopkoek is een van de dorpsgekken hier......quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:51 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Vind ik ook apart. Vriend van me wil PVV stemmen, een andere vriend stemt SP.
Ik vind het oppervlakkig om te doen alsof je iemands politieke voorkeur los kan zien van de rest van zijn persoonlijkheid. Ik zou dan ook niet meer dan oppervlakkig bevriend kunnen zijn met iemand wiens politieke voorkeur verder dan een partij van de mijne ligt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:48 schreef evert het volgende:
[..]
o ja, dat is waar ook.... omdat iemand niet jouw politieke voorkeur heeft, mag je iemand niet
Zeker net als die man die de mensen op het marktplein kwam vertellen dat God dood was?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:52 schreef Yankee het volgende:
[..]
klopkoek is een van de dorpsgekken hier......
dan heb ik echt medelijden met je.... echte vriendschap heeft niets met politiek te maken maar of je iemand echt mag, voor iemand door het vuur gaat, altijd helpt, etc.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:53 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Ik vind het oppervlakkig om te doen alsof je iemands politieke voorkeur los kan zien van de rest van zijn persoonlijkheid. Ik zou dan ook niet meer dan oppervlakkig bevriend kunnen zijn met iemand wiens politieke voorkeur verder dan een partij van de mijne ligt.
En dat wij hem gedood hadden?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:54 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Zeker net als die man die de mensen op het marktplein kwam vertellen dat God dood was?
Jij begrijpt niet dat politiek ergens over gaat. Net als Marcus Bakker haat ik het begrip 'het politieke spel'. Alsof het maar een spel is. Iemand die op de verkeerde partij stemt, is indirect schuldig aan menselijk leed.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:54 schreef evert het volgende:
[..]
dan heb ik echt medelijden met je.... echte vriendschap heeft niets met politiek te maken maar of je iemand echt mag, voor iemand door het vuur gaat, altijd helpt, etc.
Feit is dat de begrippen 'links' en 'rechts' niet meer een adequate voorstelling geven van het huidige politieke landschap.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
hoopt de liberaal
De SP zou veel hoger moeten staan. Als je het bekijkt in termen van een links blok en een rechts blok dan is het raar dat tegenwoordig dat linkse blok zo klein is. Toen de SP nog 2 zetels had zat de PvdA met 40+ zetels in de Kamer en GroenLinks had ongeveer 10 zetels toen.
Ja, dat was me een malle zeg. Iedereen weet toch dat er één God is en dat Hij in oneindige onbarmhartigheid Zijn eniggeboren zoon naar aarde heeft gestuurd om boete te doen voor onze zonden?quote:
Dan zou hij na zijn 5km wel gepakt zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:57 schreef Stali het volgende:
Ik heb het idee dat Sven zwaar aan de coke zit. Hij veegt voortdurend zijn neusgaten schoon en niet alleen vanavond maar ook in eerdere beelden.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:59 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dan zou hij na zijn 5km wel gepakt zijn.
Waarom denk je dit?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:59 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dan zou hij na zijn 5km wel gepakt zijn.
Nou, cocaïne is ook verboden, en gouden plak-winnaars krijgen een dopingtest, dus zou hij aan de coke zitten, dan zouden ze hem wel gepakt hebben. Aangezien dat niet is gebeurd, lijkt het me niet zo waarschijnlijk.quote:
Tuurlijk. Zou ik ook zeggen als topsporter en kijk maar eens even terug hoeveel topsporters achteraf aan de drugs zaten.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:01 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Topsporters hebben meestal ook een hysterische afkeer van drugs. Nog erger dan de CDA-woordvoerder op dat gebied.
Tijdens wedstrijden hoeft hij niet te gebruiken, buiten de wedstrijden om is wel mogelijk. Out-of-competition-controles kunnen dan wel gebruik detecteren.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:04 schreef Iblis het volgende:
[..]
Nou, cocaïne is ook verboden, en gouden plak-winnaars krijgen een dopingtest, dus zou hij aan de coke zitten, dan zouden ze hem wel gepakt hebben. Aangezien dat niet is gebeurd, lijkt het me niet zo waarschijnlijk.
Ik denk dat ie zo'n gezondheidsfetishist is.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zou ik ook zeggen als topsporter en kijk maar eens even terug hoeveel topsporters achteraf aan de drugs zaten.
Ik vind zo dwangmatig aan je neusgaten zitten en zoveel slokjes water. Tja, misschien is het wel een zware neuroot maar ik herken e.e.a. aan zware cokegebruikers. Althans ik meen echt flink overeenkomsten te zien.
Dit weet ik natuurlijk ook wel en daar heb ik geen lampje als PI voor nodig.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:04 schreef Iblis het volgende:
[..]
Nou, cocaïne is ook verboden, en gouden plak-winnaars krijgen een dopingtest, dus zou hij aan de coke zitten, dan zouden ze hem wel gepakt hebben. Aangezien dat niet is gebeurd, lijkt het me niet zo waarschijnlijk.
het is geen spel maar ik hou niet van mensen die omdat ik een andere politieke voorkeur heb gelijk mij beschuldigen van menselijk leed.... mensen die altijd de schuld bij een ander leggen, zijn inderdaad niet altijd vrienden van mequote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:56 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet dat politiek ergens over gaat. Net als Marcus Bakker haat ik het begrip 'het politieke spel'. Alsof het maar een spel is. Iemand die op de verkeerde partij stemt, is indirect schuldig aan menselijk leed.
Ja, dat kan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:14 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zo'n gezondheidsfetishist is.
Denk je dat serieus? Volgens mij zijn dat gewoon neurotische trekjes, die hebben veel mensen als ze niet op hun gemak zijn of moeilijk vragen moeten beantwoorden etc.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, dat kan.
Net zoals ik sterk het idee heb dat hij flink coke snuift.
hou toch op zeg. hoeveel dopingcontroles heeft hij al gehad? wat een onzin discussiequote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, dat kan.
Net zoals ik sterk het idee heb dat hij flink coke snuift.
Ik merk het enkel op en wat betreft jouw redenatie, daar heb ik al op een soortgelijk antwoord van Iblis gereageerd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:51 schreef evert het volgende:
[..]
hou toch op zeg. hoeveel dopingcontroles heeft hij al gehad? wat een onzin discussie
Onzin. Is gewoon een tic, net zoals anderen met hun vingers aan hun haar plukken als ze zenuwachtig zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik merk het enkel op en wat betreft jouw redenatie, daar heb ik al op een soortgelijk antwoord van Iblis gereageerd.
De een zegt dat het vreemd gedrag is en ik meen er duidelijk cocainegebruik in te herkennen. Dit is verder geen discussie.
Hij kwam anders heel zelfverzekerd over.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Onzin. Is gewoon een tic, net zoals anderen met hun vingers aan hun haar plukken als ze zenuwachtig zijn.
Zonder hem te beschuldigen denk je dat hij zwaar aan de coke zitquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Hij kwam anders heel zelfverzekerd over.
Kennelijk mag ik het niet opmerken en is het per definitie onzin. Maar ik denk er anders over zonder hem te beschuldigen. Ik vind zijn gedrag opmerkelijk en herkenbaar.
Let er maar eens op.
Ja hoor, ik heb kennissen die zitten ook vaak in hun neus... wat zeg ik? Die wonen praktisch in hun neus en als ze dan gaan schaatsen nemen ze ook de verkeerde baan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:34 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zonder hem te beschuldigen denk je dat hij zwaar aan de coke zit![]()
Kom op zeg, dat jij misschien iemand kent die aan de coke zit wil niet zeggen dat iedereen die toevallig dezelfde trekjes heeft ook coke gebruikt.
ziekelijke aandachtszoeker... alsof de wissel de schuld van sven was.... lul toch niet zo dom loserquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb kennissen die zitten ook vaak in hun neus... wat zeg ik? Die wonen praktisch in hun neus en als ze dan gaan schaatsen nemen ze ook de verkeerde baan..
Nou. Dat vind ik pure onzin. Ik heb mijn eigen opvattingen en met iemand die hetzelfde redeneert is het leuk praten. Maar met de ene persoon praat je meer over politiek dan met de ander. Een persoon die een andere politieke voorkeur heeft, daar heb je een andere band mee, je hebt het over andere dingen enzovoort.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:53 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Ik vind het oppervlakkig om te doen alsof je iemands politieke voorkeur los kan zien van de rest van zijn persoonlijkheid. Ik zou dan ook niet meer dan oppervlakkig bevriend kunnen zijn met iemand wiens politieke voorkeur verder dan een partij van de mijne ligt.
Hou nou toch op man. Iedereen is verantwoordelijk voor alles wat hij doet. Kijk eens in het label van je shirt. Staat er wel eens "made in Bangladesh" in? Dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:56 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet dat politiek ergens over gaat. Net als Marcus Bakker haat ik het begrip 'het politieke spel'. Alsof het maar een spel is. Iemand die op de verkeerde partij stemt, is indirect schuldig aan menselijk leed.
Jij bent echt wereldvreemd he?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:01 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Topsporters hebben meestal ook een hysterische afkeer van drugs. Nog erger dan de CDA-woordvoerder op dat gebied.
Dan heb ik een vervelende boodschap voor je. Veel politici drinken samen nog een biertje na een debat. Sommige zijn zelfs zeer goede vrienden. Joop Wijn (CDA) was ceremoniemeester op de bruiloft van Wouter Bosquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:53 schreef Louis22 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:01 schreef Louis22 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:46 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Natuurlijk stemt hij VVD. Het is een winnaar.
Dit slaat nergens op. "Links zijn voor een beperkte groep mensen" is een tegenstelling die zichzelf opheft en daardoor wordt je automatisch rechts. De term 'Links' benoemt niet de middelen die je hanteert maar de oriëntatie van jou.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:58 schreef Horloge het volgende:
[..]
Feit is dat de begrippen 'links' en 'rechts' niet meer een adequate voorstelling geven van het huidige politieke landschap.
Je zou bijvoorbeeld de dimensie cosmopolitisch - nationalistisch (dit zijn ook geen bevredigende namen, maar het geeft ongeveer aan wat ik bedoel) moeten meenemen. De PVV is namelijk wel degelijk 'links', maar voor een beperkte groep mensen: de 'hardwerkende Nederlander'. In de rest van de mensheid zijn ze niet geïnteresseerd. Internationale solidariteit kennen zij sowieso niet. Dit terwijl de SP 'links' is voor een veel grotere groep mensen.
Dan lees je het verkeerd. Ik was al geen grote fan van Kramer. Nu hoor ik dat hij VVD stemt en maak ik het grapje van 'ow vandaar'.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:48 schreef evert het volgende:
[..]
Dat zei Pauw ja.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Sven was zijn gouden medaille vergeten, toen zei Pauw je was er wel meer vergeten
Luister. Losers in de maatschappij stemmen geen VVD. Niet dat je een loser bent als je SP stemt, maar waarom zou Sven in godsnaam SP, groenlinks, PVDA, CDA stemmen?quote:
En hoe zit het met de 5% meest kapitaalkrachtigen? Waar stemmen zijn op? Zijn daar ook statistieken van bekend? Als het leeuwendeel daarvan een voorkeur voor de VVD heeft dan moet er dus een brede groep kiezers zijn met lagere inkomens die ook op de VVD stemmen. Ik zie niet zo gauw in waarom zij dat zouden willen, de VVD lijkt me voor die groep niet de partij die hun belangen het beste behartigt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:26 schreef Klopkoek het volgende:
Gemiddeld genomen hebben GroenLinks, D66 en PvdA stemmers hogere inkomens dan VVD'ers.
Wat begrijp je niet aan het woord 'meestal'?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:26 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah, dus het was toch magnesiumpoeder wat hij snoof?
Ik zie dat ook niet in maar het gebeurt welquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:35 schreef Terecht het volgende:
[..]
En hoe zit het met de 5% meest kapitaalkrachtigen? Waar stemmen zijn op? Zijn daar ook statistieken van bekend? Als het leeuwendeel daarvan een voorkeur voor de VVD heeft dan moet er dus een brede groep kiezers zijn met lagere inkomens die ook op de VVD stemmen. Ik zie niet zo gauw in waarom zij dat zouden willen, de VVD lijkt me voor die groep niet de partij die hun belangen het beste behartigt.
Als iemand gelooft dat de PVV goed doet, is ie zo slecht geinformeerd, dat hem schuld door nalatigheid kan worden aangerekend. Stiekem vind ik dat van alles ter rechterzijde van D66.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 07:13 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hou nou toch op man. Iedereen is verantwoordelijk voor alles wat hij doet. Kijk eens in het label van je shirt. Staat er wel eens "made in Bangladesh" in? Dat bedoel ik dus.
Als je SP stemt vind je dat VVD menselijk leed veroorzaakt. Andersom is het ook het geval. De SP wil alle Poolse arbeiders het land uit, wat helemaal niet kan en dat soort zaken. Er is niet iets als goed of slecht. Er is alleen iets waar je zelf in gelooft wat goed of slecht is.
Zou het dezelfde psychologie zijn als veel republikeinse stemmers in de VS hebben? Daar is een grote groep kiezers die aan de onderkant van de samenleving leeft maar toch op een partij stemt waarvan is aangetoond(!) dat ze daarmee slechter af zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:42 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik zie dat ook niet in maar het gebeurt wel
Sorry, maar de wereld zit niet zo simpel in elkaar als jij denkt. Waarom zou Harry de Winter bijvoorbeeld SP stemmen? Persoonlijk financieel gewin is niet voor iedereen de bepalende factor in de keuze om op een partij te stemmen. Heel vaak niet, durf ik wel te beweren. En dat werkt beide kanten op.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:26 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Luister. Losers in de maatschappij stemmen geen VVD. Niet dat je een loser bent als je SP stemt, maar waarom zou Sven in godsnaam SP, groenlinks, PVDA, CDA stemmen?
bron?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:26 schreef Klopkoek het volgende:
Gemiddeld genomen hebben GroenLinks, D66 en PvdA stemmers hogere inkomens dan VVD'ers.
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
Ligt eraan hoe je dat belang definieert. Wat ook mee speelt is dat velen van hen het idee hebben dat ze ooit rijk kunnen worden.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:45 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zou het dezelfde psychologie zijn als veel republikeinse stemmers in de VS hebben? Daar is een grote groep kiezers die aan de onderkant van de samenleving leeft maar toch op een partij stemt waarvan is aangetoond(!) dat ze daarmee slechter af zijn.
NKO, enquetes van TNS NIPO, Synovate.quote:
Ja maar wordt dat idee niet vooral bevordert door diezelfde Republikeinse belangen? Dat is als een hond een been voorhouden die het nooit zal kunnen grijpen, afgezien van een zeldzame uitzondering.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je dat belang definieert. Wat ook mee speelt is dat velen van hen het idee hebben dat ze ooit rijk kunnen worden.
Oke, ik kan het zelf niet vinden. Ik blijf er bij dat heel veel stemmen in achterstandswijken naar de pvda gaan ipv op de VVD. En dat moet het gemiddelde heel erg omlaag trekken. Wellicht hebben de mensen in achterstandswijken het dan gehad met de softe aanpak van de pvda.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
NKO, enquetes van TNS NIPO, Synovate.
Marginale partijen zoals D66, GroenLinks en ook de SGP hebben altijd wel rijke kiezers gehad. Het opmerkelijke is dat sinds kort ook de PvdA rijkere kiezers heeft dan de VVD![]()
Ook opmerkelijk is trouwens dat het gemiddelde inkomen van de leden van politieke partijen ook fors hoger ligt dan het gemiddelde inkomen van de nederlander.
Afgezien van mijn mening over Wilders. Is een reactie als de jouwe weer koren op de molen van Wilders en zijn electoraat. Het establishment leert het nooit en dan met name de SP en PVDA.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:42 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Als iemand gelooft dat de PVV goed doet, is ie zo slecht geinformeerd, dat hem schuld door nalatigheid kan worden aangerekend. Stiekem vind ik dat van alles ter rechterzijde van D66.
Omdat Harry links is maar wel geld heeft. Je ziet toch dat Sven Kramer niet gelooft in de zieligheidsindustrie. Hij leeft in zijn eigen wereld en dat is hem goed recht.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Sorry, maar de wereld zit niet zo simpel in elkaar als jij denkt. Waarom zou Harry de Winter bijvoorbeeld SP stemmen? Persoonlijk financieel gewin is niet voor iedereen de bepalende factor in de keuze om op een partij te stemmen. Heel vaak niet, durf ik wel te beweren. En dat werkt beide kanten op.
Whehehe.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:56 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ga maar lekker huilen in plaats van inhoudelijk reageren.
Ik ben het met Paul Krugman eens over sweatshops: beter dat dan werkloosheid.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:38 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Afgezien van mijn mening over Wilders. Is een reactie als de jouwe weer koren op de molen van Wilders en zijn electoraat. Het establishment leert het nooit en dan met name de SP en PVDA.
Een SP sympathiseert zich graag met figuren als Chavez. Als je denkt dat dat de wereld goed doet.
PS Fijn dat je ook reageert om mijn voorbeeld van kinderarbeid.
Was gewoon van de NOS volgens mij, wat het nog triester maakt overigensquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:42 schreef alors het volgende:
Die Titanic analyse van die Amerikaanse zender
Die was elke keer geniaal met zijn aankondigingen.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:33 schreef Lagrinta het volgende:
Doet me denken aan Henk van Dorp die R.E.M. een keer aankondigde. "Mensen hier is REM."
Absoluut.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die was elke keer geniaal met zijn aankondigingen.
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:35 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat is DJ Thijs. Hij tikt met de twee tonen mee die hij een half nacht voortbrengt.
Gelukkig heeft ie een eeuwige grijns op z'n smoel.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:42 schreef Yankee het volgende:wat een wereldvreemd figuur die plaatjesdraaier
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:42 schreef Yankee het volgende:wat een wereldvreemd figuur die plaatjesdraaier
Je vergeet de blote vrouwenquote:Op maandag 8 maart 2010 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind ook dat er geweld moet zitten in een film, moorden en explosies, fuck dat Slumdog geleuter.
Ze weten altijd heel goed prioriteiten te stellen.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hing daar nou een dikke LG flatscreen in dat sloppenwijk huisje?
Gewoon een dom figuurquote:Op maandag 8 maart 2010 23:51 schreef Confetti het volgende:
Die Tiesto antwoord ook wel erg dom hoor. Hij snapt er niet zoveel van.
Met zijn pauper shirt aanquote:Op maandag 8 maart 2010 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Wat een moralistische blaag, die Maikel.
Om over z'n kapsel maar te zwijgen. Ik had het idee dat hij erg graag bij de grote mensen wilde horen.quote:
Och, in zijn werk is hij wel heel goed, dus er is genoeg reden om dat door de vingers te zien.quote:
Hij gaat wel de onderste steen naar boven halen. Hij zal de schuldige vinden!quote:
Nee, inderdaad. Dan maar kijken voor de zapservicequote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:47 schreef venomsnake het volgende:
Niet echt gasten waar ik warm voor loop..
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Dan maar kijken voor de zapservice
Wat vind jij zoquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:12 schreef venomsnake het volgende:
En toch ben ik weer aan het kijken he.
Goede ventquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat vind jij zoaan Plasterk als ik vragen mag?
Hahaquote:
Ik vond hem leuker/beter toen hij nog niet in politiek Den Haag zat.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Goede vent. Heeft het op OCW redelijk gedaan. Een groot minpunt is de harde knip die hij wilde invoeren. Verder prima kerel, zorgde voor een beetje tegenwicht in het hallelujah kabinet
.
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:37 schreef venomsnake het volgende:
Ik vond hem leuker/beter toen hij nog niet in politiek Den Haag zat.
Zijn stukjes bij Buitenhof waren vaak erg goed.
Wat zei die?quote:
Je zag een filmpje van hem waar hij al gitaar spelend een nummer stond te zingen, waren wel grappige beeldenquote:
Heb met een half uur geluisterd, maar ben nu juist wel benieuwdquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:59 schreef Louis22 het volgende:En dan dat Jesu bleibet meine Freund-riedeltje, pure kitsch
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:33 schreef Horloge het volgende:
Lol, die gozer van Leefbaar Rotterdam die er gisteren zat heeft zelf ook lopen kloten rondom de verkiezingen. Wat een gladjakker.
Waarom verbaast mij dit nou niet eens?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:33 schreef Horloge het volgende:
Lol, die gozer van Leefbaar Rotterdam die er gisteren zat heeft zelf ook lopen kloten rondom de verkiezingen. Wat een gladjakker.
Als die net zo boeiend is als De Broncode wil ik 'm zeker lezen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:33 schreef Horloge het volgende:
- Eric Smit schreef een boek over Nina Brink.
verbaastquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:03 schreef golfer het volgende:
Waarom verbaasd mij dit nou niet eens?
Ben benieuwd of hij geroyeerd wordt.
Waarschijnlijk niet. Volgens mij zijn dit soort dingen schering en inslag bij die partij. En er zullen vast meer partijen in Nederland zijn die er soortgelijke praktijken op na houden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij geroyeerd wordt.
Saaaai.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:33 schreef Horloge het volgende:
Vanavond:
- Leoni Jansen op zoek naar zangtalent in Afrika.
- Eric Smit schreef een boek over Nina Brink.
- Renate van der Zee over drama in Zierikzee.
Schaamtecultuur. Heb je in Japan ook. Alleen slaan die de hand weer aan zichzelf.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb nooit iets begrepen van de term eerwraak, wat een achterlijk barbaars primitief fenomeen is dat.
Ze is er tenminste eerlijk over.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Hoor ik nou weer heel veel geld erin stoppen. Tjongejonge.
De vraag is dan of ze Schopenhauer wel kan waarderen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:39 schreef Louis22 het volgende:
Die in die rijkelijk gevulde oranje jurk, is die niets voor jou Iblis?
Misschien maar lezen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:12 schreef Arcee het volgende:
Als die net zo boeiend is als De Broncode wil ik 'm zeker lezen.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:43 schreef Iblis het volgende:
[..]
De vraag is dan of ze Schopenhauer wel kan waarderen.
Je ontwijkt de vraag! Ben je verlegen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:49 schreef Iblis het volgende:
Louis22, had jij ze ‘enorme borsten’ geleerd?
Je had het goed begrepen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:56 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Je ontwijkt de vraag! Ben je verlegen?
Mijn grote golfmaat en vriend Pieter ( de man van Nina) maakt hem helemaal af binnenkort.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:53 schreef Horloge het volgende:
Die Eric Smit is echt een held. Gewoon doorgaan terwijl die bitch klaarstaat met een legertje advocaten om hem helemaal kapot te maken. Hij deed mij overigens qua uitstraling denken aan Beau van Erven Dorens.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:18 schreef Confetti het volgende:
Hehe die Pauw weer met zijn achterlijke cultuur. Held
Wel logisch, erg markante persoonlijkheid.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:00 schreef golfer het volgende:
Alles is omgegooid. Vooral veel aandacht voor Hans van Mierlo.
Zolang ze dit ook maar geschrapt hebben dan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:36 schreef Bostonian het volgende:
- Slachtoffer Bert Smeets dient een claim in tegen de katholieke kerk.
Gebitje.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:09 schreef Bostonian het volgende:
Wat is er met Mulisch aan de hand? Komt zo raar over.
+1quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Brrr Marcel van Dam, die man wekt altijd een soort natuurlijke walging op als ik hem zie
Ook zijn batterij is bijna op..quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:20 schreef Jane het volgende:
Ik kan hem echt nauwelijks verstaan, Mulisch.
Vorig jaar al eventjes dood volgens Teletekstquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:22 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ook zijn batterij is bijna op..
Inderdaadquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Brrr Marcel van Dam, die man wekt altijd een soort natuurlijke walging op als ik hem zie
Inderdaadquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Marcel "een buitengewoon minderwaardig mens" van Dam
Dat sowieso.quote:
Die uitspraak van marcel van dam zal ik nooit vergeten. Wat een idiootquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Marcel "een buitengewoon minderwaardig mens" van Dam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |