Proeven in dit geval in de meest letterlijke zinquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:59 schreef brother52 het volgende:
Gebraden is er inderdaad weinig mis mee.
Wat dat betreft ben ik ook wel een voorstander van dierproeven.
Webredacteur / coördinator / redactionele kartrekker. Hierzo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:20 schreef guitarist het volgende:
Gefeliciteerd. Wat voor baan?
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Webredacteur / coördinator / redactionele kartrekker. Hierzo.
Urg, of mensen die in alle paniek bellen dat iets niet werkt, en dan wil je ze helpen en dan opeens is het van "Oh, verkeerd knopje, ik heb het al, hihi"quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:29 schreef Metalfreak het volgende:
Arrrgggh, wat word ik toch moe van domme computergebruikers, net speelde dit zich af hier:
Muts: "Ik kan niet meer op mijn Gmail"
Ik: *toets www.gmail.com in de adresbalk in* "Hij doet het toch?"
Muts: "Ja, maar ik weet mijn wachtwoord niet meer"
Ik:
Had vorige keer overal een fris image teruggezet en daarbij alle profielen opgeschoond, waardoor ze dus ook alle cookies kwijt zijn... Zucht, domme mensen...![]()
De term "vogeltjesmerk" was mij overigens ook onbekend om maar even op de TT terug te komen
Heel typisch, maar heel vaak als ik met collega's ga bellen voor een probleem waar ik niet uit kom, valt me vaak ineens een oplossing in nog voor de telefoon is opgenomen. Maar goed, dat gaat verder dan het indrukken van een verkeerd knopjequote:Op woensdag 3 maart 2010 14:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Urg, of mensen die in alle paniek bellen dat iets niet werkt, en dan wil je ze helpen en dan opeens is het van "Oh, verkeerd knopje, ik heb het al, hihi"
Gaaf ding he?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:44 schreef Meursault het volgende:
Wat een vogeltjesgitaar in de OP.
dean heeft die toch te koop staan ? alleen dan in het roodquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gaaf ding he?. Morgen gaat een van onze gitaristen hem testen
.
Ja, qua model. Qua uitvoering liggen ze echter ver uit elkaar. Die uit de OP is een RR24M met doorlopende hals en actieve EMGquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:27 schreef genakt het volgende:
[..]
dean heeft die toch te koop staan ? alleen dan in het rood
Op school, in onze schoolkroeg (quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:58 schreef Witchfynder het volgende:
Wat voor optreden? Wat voor materiaal?.
Ze zijn ook nog eens spotgoedkoop.quote:
Congrats! Doe je snel!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Webredacteur / coördinator / redactionele kartrekker. Hierzo.
350 euro. Doe mij er maar 1quote:
Je bent niet de enige...quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:08 schreef Gitaarmat het volgende:
tvp
en ik houd jullie trouwens niet meer bij de laatste tijd
Dat had ik ook met mijn Warmoth.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:10 schreef -Menn0- het volgende:
En dat voor 350 euro, vette shit!
Wil er alleen wel eerst op spelen voor dat ik zo'n ding koop
Is dat van The Birds van Hitchcock?quote:
Gave sokken heeft 'ie!quote:
Mijn vriendin heeft ook een Seagull, dat zijn doorgaans erg goede gitaren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:57 schreef Meursault het volgende:
Vogeltjesmerk:
[ afbeelding ]
Een vriend heeft er één. Hij had er ook altijd problemen mee.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef Witchfynder het volgende:
Vet, Moonrock Radio draait NU '42 Days' van ons![]()
.
Ik kom ook uit Drenthequote:Op woensdag 3 maart 2010 20:37 schreef Witchfynder het volgende:
Hehehe net op msn:
"Jij komt uit Drenthe toch?'
"Yep"
"Weet jij wat een vogeltjesmerk inhoudt?"
"Nee?"
"Ha!"
"Maar ik woon al 24 jaar niet meer in Drenthe"
"Oh...laat maar..."
Faal.
Wij hadden dat vroeger niet op schoolquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:14 schreef blckbb het volgende:
[..]
M'n schoolCulturele avonden maar de zaal zit wel ieder jaar vol.
Ah, de school die je tegen komt als je bij mijn ouders de straat uitrijdt.quote:
Voorrondes? Doe je ook mee aan Kunstbende?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:05 schreef blckbb het volgende:
Hello(TVP)
Vandaag gerepeteerd met de band en het was heerlijk![]()
Voor het eerst dat ik zo'n 1,5 uur met een groepje heb geoefend. 2 liedjes hebben we geoefend zoals ik al eerder vermeldde
Morgen hebben we nog een kwartiertje om de puntjes op de i te zetten en dan zijn we hopelijk klaar voor de voorrondesEn dan hopelijk 11/12 maart voor het eerst een echt optreden geven, voor ongeveer 250 man
Juist ja.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, de school die je tegen komt als je bij mijn ouders de straat uitrijdt.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:29 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Voorrondes? Doe je ook mee aan Kunstbende?
Oh dit dus soort wedstrijdje tussen verschillende bandjes en als je wint kun je het ver schoppen.quote:
Denk dat je die vraag het beste zelf kan beantwoorden. Anders ga je ons niet meer zo leuk vinden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef KaMo het volgende:
Waarom heb ik een pershoutgitaar body met een prachtige maple neck van 140 euro derop?
Vorig jaar aan meegedaan, best vet podium, maar beetje jammer dat je maar 2 nummers mag, en er zo goed als geen publiek wasquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:29 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Voorrondes? Doe je ook mee aan Kunstbende?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Denk dat je die vraag het beste zelf kan beantwoorden. Anders ga je ons niet meer zo leuk vinden.
Nooit van gehoord eigenlijk, maargoed dit bandje is pas een paar weken in haast samengevormd, maar ik zie het wel zitten om met de andere 4 gasten door te gaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:34 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oh dit dus soort wedstrijdje tussen verschillende bandjes en als je wint kun je het ver schoppen.
Kijk naar DeWolff dat is geloof ik de winnaar van vorig jaar en staan nu op PP. Maar dan moet je écht goed zijn. Wij doen mee voor de lol en als ons nummer overkomt bij het publiek is dat mooi meegenomen.
Veilen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:44 schreef KaMo het volgende:
[..]
![]()
Moet de actie nog laag krijgen, dan zal het wel wat beter worden allemaal
Iemand tips hoe je een flink stuk van de topkam af kan halen? Het is bone
Die van ons ook. We hebben nu 3 keer gerepeteerd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:45 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nooit van gehoord eigenlijk, maargoed dit bandje is pas een paar weken in haast samengevormd, maar ik zie het wel zitten om met de andere 4 gasten door te gaan
Ik zou zeggen Yamaha, maar dat gaat in dit geval dus niet opquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:49 schreef wimjongil het volgende:
Zijn er Stratocasters die net zo licht spelen als mijn Tokai les paul? Want een strat zie ik op zich wel zitten, maar mijn pacifica bevordert het GAS niet zo...
Dat heb ik met Ibanez... paar van die goedkopere GRG en SA dingen bespeeld, maar zelfs die waren al erg lekker.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Yamaha, maar dat gaat in dit geval dus niet opBen nog steeds geen gitaar tegengekomen met een dunnere nek dan mijn good old Yamaha in elk geval.
Ik hoor zelf meestal niet al te veel goeds over de GRG.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat heb ik met Ibanez... paar van die goedkopere GRG en SA dingen bespeeld, maar zelfs die waren al erg lekker.
Het gaat me dan ook niet speciaal erom hoe dun ze zijn, maar hoe laag (of hoogquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Yamaha, maar dat gaat in dit geval dus niet opBen nog steeds geen gitaar tegengekomen met een dunnere nek dan mijn good old Yamaha in elk geval.
En kunnen de snaren wel zo laag met een tremolo?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:50 schreef The_Dean het volgende:
Dat hangt allemaal af van de vorm van de nek en de afstelling
Ik vind de nek van mijn Ibanez RG misschien zelfs iets te dun.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat heb ik met Ibanez... paar van die goedkopere GRG en SA dingen bespeeld, maar zelfs die waren al erg lekker.
Al geprobeert, duurt zo langquote:
Ja, ik vind het ook niet ideaal... maar wel lekker op zichzelf. Speelt erg goed, maar heb liever ook iets dikkere.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind de nek van mijn Ibanez RG misschien zelfs iets te dun.
Zeker nu ik de laatste tijd vooral op mijn Tele en Les Paul speel.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Het gaat me dan ook niet speciaal erom hoe dun ze zijn, maar hoe laag (of hoog) de snaren liggen.
[..]
En kunnen de snaren wel zo laag met een tremolo?
Deanquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef KaMo het volgende:
http://soundclick.com/share?songid=8838034
nummer geschreven, zonder zang
Een rapper die ik ken gaat ws het couplet inrappen
Binnenkort hopelijk betere gitaar zodat ik die beter kan opnemen
Iemand tips?
Het idee is Vintage SG, maar ik ga flink rondkijken, dus wellicht ook wel een dean, maar dan geen V, daar kan ik niet lekker mee zittenquote:
Ik bedoel, zodat mijn opnames beter wordenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar wat geeft een gitaar voor verschil dat je die beter op kan nemen of niet... Je kan een ingeplugde Stagg net zo makkelijk opnemen als een Gibson van 2000 euro hoor.
Snapte ik wel, maar daar heb ik geen verstand vanquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
Het idee is Vintage SG, maar ik ga flink rondkijken, dus wellicht ook wel een dean, maar dan geen V, daar kan ik niet lekker mee zitten
En ik bedoelde eigenlijk tips voor het lied
Als ik wat dichter bij jou had gewoond, was mijn huidige gitaar ws ookallang geupgrade met elementen en was hij super afgesteldquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Snapte ik wel, maar daar heb ik geen verstand van
Vintage is inderdaad erg leuk spul. Het is dat ik zo ver woon, anders mocht je best eens de LP of de V lenen/testen/gebruiken.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die van ons ook. We hebben nu 3 keer gerepeteerd.
Haal de distortion er uit, dat klinkt nergens naar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef KaMo het volgende:
http://soundclick.com/share?songid=8838034
nummer geschreven, zonder zang
Een rapper die ik ken gaat ws het couplet inrappen
Iemand tips?
Die kans is groot ja. Vraag Witchfynder en brother maar eens hoe verslavend het is om hier je spulle te laten logerenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:18 schreef KaMo het volgende:
[..]
Als ik wat dichter bij jou had gewoond, was mijn huidige gitaar ws ookallang geupgrade met elementen en was hij super afgesteld
Geef mijn KAK Volcano-Rock-A-Teer (quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die kans is groot ja. Vraag Witchfynder en brother maar eens hoe verslavend het is om hier je spulle te laten logeren
Breng maar langsquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Geef mijn KAK Volcano-Rock-A-Teer () maar eens een goede opknapbeurt dan
Dat is veel te verslavend. Ik ben ook altijd erg bang dat mijn spullen niet weer terug mee naar huis willen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die kans is groot ja. Vraag Witchfynder en brother maar eens hoe verslavend het is om hier je spulle te laten logeren
Clean klinkt het ook nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Haal de distortion er uit, dat klinkt nergens naar.
Doe dan in elk geval minder distortion. Volgens mij heb je hem nu helemaal open staan. Zet hem eerst eens op een kwart of zo en kijk hoe dat klinkt.quote:
Ben ik blij dat gargaeband reampt, klinkt inderdaad wel wat beter!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Doe dan in elk geval minder distortion. Volgens mij heb je hem nu helemaal open staan. Zet hem eerst eens op een kwart of zo en kijk hoe dat klinkt.
En op een of andere manier klinkt alles een beetje palm mutedquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:45 schreef The_Dean het volgende:
Ja, je hebt een hele irrtante ruis op de achtergrond, zonde.
Oh, piano zou wat zachter kunnen en vervang de synthesizer eens door een baslijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:47 schreef KaMo het volgende:
[..]
En op een of andere manier klinkt alles een beetje palm muted
Hij had problemen met de topkam. Opgestuurd en teruggekregen, daarna zat 'ie weer los. Misschien net een ongelukkig exemplaar. Op zich klonk en speelde hij goed.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ook een Seagull, dat zijn doorgaans erg goede gitaren.
er zit een basslijn achter, hij was eerst duidelijk en ronkend, maar dat klonk echt heel slechtquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh, piano zou wat zachter kunnen en vervang de synthesizer eens door een baslijn.
Mwah, als ik wat meer geld heb kan ik 'm dan eens naar je opsturen zodat jij kan kijken wat er nog mee gedaan kan worden?quote:
Die baslijn zit wel heel erg naar de achtergrond gedrukt, ik hoor hem bijna niet maar dat kan ook door de brakke speakertjes van de laptop komen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:27 schreef KaMo het volgende:
[..]
er zit een basslijn achter, hij was eerst duidelijk en ronkend, maar dat klonk echt heel slecht
Piano zachter, roger that!
Klopt, ik heb nu de strings zachter gezet, piano ook, klinkt veel beter!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die baslijn zit wel heel erg naar de achtergrond gedrukt, ik hoor hem bijna niet maar dat kan ook door de brakke speakertjes van de laptop komen.
Seagull is toch van Godin? Zijn prima gitaren, hadden ze altijd bij Muzikaza, maar die is onlangs failliet gegaan...quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:25 schreef Meursault het volgende:
[..]
Hij had problemen met de topkam. Opgestuurd en teruggekregen, daarna zat 'ie weer los. Misschien net een ongelukkig exemplaar. Op zich klonk en speelde hij goed.
Ik ben verder eigenlijk nooit één tegengekomen.
Tuurlijk kan datquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mwah, als ik wat meer geld heb kan ik 'm dan eens naar je opsturen zodat jij kan kijken wat er nog mee gedaan kan worden?
Maar het is echt een beginnersgitaar, maar vind 't ontzettend zonde om 'm af te danken als ik mijn nieuwe gitaar heb ;0
Tofquote:
Graag gedaan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:36 schreef KaMo het volgende:
[..]
Klopt, ik heb nu de strings zachter gezet, piano ook, klinkt veel beter!
Bedankt voor de tip
Heel voorzichtig van acher benaderen en dan in 1 klap tegen de vlakte slaan.quote:Morgen zangeresje benaderen voor het refrein
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Graag gedaan.![]()
[..]
Heel voorzichtig van acher benaderen en dan in 1 klap tegen de vlakte slaan.
Haar vervolgens aan haar haar meeslepen en met ductape aan een stoel tapen en de microfoon voor haar neus zetten is nog altijd de beste methode.
Is goed hoor. En even nalopen zijn de kosten ook nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:42 schreef blckbb het volgende:
[..]
Tof
Nja als het geld en het moment er komt (als het er uberhaupt komt) dan laat ik 't wel weten
Inderdaad. Sowieso als ik 'm naar je verzend en er valt waarschijnlijk niks (of alleen onnodige dingen) mee te doen dok ik je gewoon de verzendkosten om 'm weer naar huis te verschepen...quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is goed hoor. En even nalopen zijn de kosten ook niet
Haha, van al mijn e-gitaren heeft mijn RG de dikste nek.. Jackson is dunner en Yamaha veel dunner. Die RG heeft wel aan de achterkant de meest vlakke nek. Maar ik heb maar hele kleine handen, dus voor mij geldt voor de nek: hoe dunner, hoe beter.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind de nek van mijn Ibanez RG misschien zelfs iets te dun.
Zeker nu ik de laatste tijd vooral op mijn Tele en Les Paul speel.
Ik stop met spammen, PM'en mag altijd!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef KaMo het volgende:
Iemand tips?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik stop met spammen, PM'en mag altijd!
Basebal-batt FTW!quote:Op donderdag 4 maart 2010 07:04 schreef Aresdreams het volgende:
heel lang gedaan met dunne nekjes, speelt idd wel lekker. bc nekje was al wat breeder, en ietsjes dikker, maar die van me bo~el is nog dikker, maar het speelt toch ook heel erg lekker.
Daar zou ik niet eens barré akkoorden op kunnen spelen manquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[..]
Basebal-batt FTW!
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel!quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daar zou ik niet eens barré akkoorden op kunnen spelen man
Hey, zo'n schildpadje heb ik ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[..]
Basebal-batt FTW!
[ afbeelding ]
Ik ben er wel een paar keer binnen geweest.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:15 schreef TeleluvR het volgende:
Zijn er mensen hier die wel eens bij Tonika komen? Is dat een beetje een fijne winkel?
Kun je beetje fatsoenlijk dingen uittesten daar? Zonder dat ze je de winkel uitkijken?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben er wel een paar keer binnen geweest.
Het is wel een leuke winkel met redelijk goed personeel. Alleen een beetje prijzig.
Daar is wel wat aan te doenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:20 schreef TeleluvR het volgende:
Je bent een spammert!
For you, special prize, dat weet je!
Kamo vindt de kleur niks...![]()
Geen idee eigenlijk. Ik heb er nog nooit wat uitgetest.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kun je beetje fatsoenlijk dingen uittesten daar? Zonder dat ze je de winkel uitkijken?
klinkt echt boeiend...quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:44 schreef Witchfynder het volgende:
Ik begin een held op twitter te worden. Webzines retweeten alles wat ik zeg, ook wanneer ik in het Nederlands klaag over de PvdA. Oeps. Oh en Simone Simons is niet tevreden over haar HP Mini
.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:28 schreef TeleluvR het volgende:
Zonde man! It grows on you... Ik vond de kleur in het begin ook niet fantastisch, maar het is echt wel classy!
[ afbeelding ]
Toegegeven, het steekt ook wel af tegen die spuuglelijke bank
My thoughts exactly...quote:
Die van mij word iets donkerder en wat minder geel. De body van mijn gitaar dan, niet mijn bank.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:28 schreef TeleluvR het volgende:
Zonde man! It grows on you... Ik vond de kleur in het begin ook niet fantastisch, maar het is echt wel classy!
[ afbeelding ]
Ja hoor, ik heb er wel eens meer dan een uur best wel hard zitten rammen op een Bogner. Kreeg nog koffie ook.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kun je beetje fatsoenlijk dingen uittesten daar? Zonder dat ze je de winkel uitkijken?
Wou bijna vragen of het jou foto was en je als de sodemieter die V en Explorer hier moet brengen... maar ik geloof er niks van dat jij dat soort gitaren kooptquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:28 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
El google is your friend. Als ik ze alledrie had, zou ik ze houden en boven mijn bed hangen, cool triotje!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wou bijna vragen of het jou foto was en je als de sodemieter die V en Explorer hier moet brengen... maar ik geloof er niks van dat jij dat soort gitaren koopt
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb er wel eens meer dan een uur best wel hard zitten rammen op een Bogner. Kreeg nog koffie ook.
Bijna alles wat in de studio staat komt daar ook vandaan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:52 schreef The_Dean het volgende:
DaCapo is inderdaad ook wel leuk ja. Komt ook een deel van onze huidige [en oude] gear vandaan.
Basgitaar+koffer en mijn oude Marshall. En een verscheid aan drummerij.
Ik ben daar ruim anderhalf jaar geleden eens heel even binnen geweest.quote:Altijd goed geholpen, vooral door die ene Fries die daar rondliep
Die is nu mede zakenpartner bij de Groove Factory. Ben je daar al eens geweest trouwens?
Dat soort gitaren? Ik vind het choquerender als hij die bank had gekocht!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wou bijna vragen of het jou foto was en je als de sodemieter die V en Explorer hier moet brengen... maar ik geloof er niks van dat jij dat soort gitaren koopt
TeleluvR zijn berenkussen en zijn knuffeltje zijn dan weer wel baasquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat soort gitaren? Ik vind het choquerender als hij die bank had gekocht!
En je duim bungelt dan maar gewoon in het luchtledigequote:Op donderdag 4 maart 2010 09:59 schreef Aresdreams het volgende:
voor hoe ver me vingers komen maakt de dikte niet veel uit, wel hoe die in de hand ligt, is toch voor iedereen persoonlijk...
Dat is de Cloud City techniek. Ken je die niet?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En je duim bungelt dan maar gewoon in het luchtledigeDikte maakt daar dus wel degelijk iets voor uit..
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:06 schreef TeleluvR het volgende:
Nieuwe Jimi Hendrix is goed de moeite waard!
Is er een nieuw album uit dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:06 schreef TeleluvR het volgende:
Nieuwe Jimi Hendrix is goed de moeite waard!
nee, die zet je op de achterkant van de hals, maar die kan je ook lager neerzetten..quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En je duim bungelt dan maar gewoon in het luchtledigeDikte maakt daar dus wel degelijk iets voor uit..
Nooit gereleased materiaal.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is er een nieuw album uit dan?
Vanavond eens even kijken. Zijn het 'nieuwe' nummers of andere versies van nummers?
En andere versies van bestaande nummers.quote:
En kunnen wij alles in dit topic terug leiden naar ICTquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef The_Dean het volgende:
En versie nummers van andere bestanden.
Geen probleem inderdaadquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En kunnen wij alles in dit topic terug leiden naar ICT.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:22 schreef Witchfynder het volgende:
Alle energie die ik had is nu wel op, zeg en ik moet nog tot 18.
Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:30 schreef Witchfynder het volgende:
Healthy Snack Chocolate Caramel reep (klinkt ongelooflijk, ik weet het).
Het is als een Snickers, maar dan voor één of andere reden minder slechtquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.
Dat 'minder slecht' is volgens mij alleen psychisch.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is als een Snickers, maar dan voor één of andere reden minder slecht. Tja, weet ik het
.
Yeah!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:32 schreef The_Dean het volgende:
Through the gates of hell,
as we make our way to heaven.
Through the Nazi lines,
Primo victoria!!
Gewoon negeren. Dat gevoel gaat vanzelf weg. (of neem een appel)quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:51 schreef Witchfynder het volgende:
Ja en nou heb ik nog steeds trek maar heb alles al opgegeten.....
Die is dus al opquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Dat gevoel gaat vanzelf weg. (of neem een appel)
Gewoon water drinken is veel beterquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die is dus al op.
Ik blijf wel Zero zuipen tot ik misselijk ben en dan zit ik wel goed tot 18u![]()
.
Huh? Brood meenemen? Kan dat ook al tegenwoordig?quote:
Ja, het kan je zo 5 euro per dag schelen + uren in de rij bij het overvolle restaurantquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Huh? Brood meenemen? Kan dat ook al tegenwoordig?
Deed ik altijd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Huh? Brood meenemen? Kan dat ook al tegenwoordig?
Bij mij zou het ongeveer de helft zijn want ik ga geen soep van huis meenemen. En om 11:30 al gaan lunchen kan ontzettend schelen. Ik heb nooit last van rijen bij de kassa.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, het kan je zo 5 euro per dag schelen + uren in de rij bij het overvolle restaurant
Ik heb een paar jaar bij defensie gedetacheerd gezeten, de lunch was daar belachelijk goedkoop. s'Avonds had je voor minder dan 5 euro een goede warme maaltijdquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Deed ik altijd.
Bedrijfsrestaurants
Veel te duur
I knowquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gewoon water drinken is veel beter
Verdomd, die heb ik ook nog van mijn vorige klus. Op naar Feedbackals die ze aanneemt!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:09 schreef brother52 het volgende:
Dan ga ik het vanavond nog druk krijgen met luisteren.
Ik vond gister nog 2 irischeques maar ik kan ze bij geen enkele ooglaserkliniek besteden.
Dan maar wat klein gitaargrut halen.
Goede keus!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:09 schreef brother52 het volgende:
Dan ga ik het vanavond nog druk krijgen met luisteren.
Ik vond gister nog 2 irischeques maar ik kan ze bij geen enkele ooglaserkliniek besteden.
Dan maar wat Admiral Freebee CD's halen.
Volgens de site van de vvv niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Verdomd, die heb ik ook nog van mijn vorige klus. Op naar Feedbackals die ze aanneemt!
Eerst maar even luisteren want ik vond Wild dream of new beginnings lang niet zo goed als zijn eerste 2 albums.quote:
Ik eet ook voor minder dan 5 euro per dagquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar bij defensie gedetacheerd gezeten, de lunch was daar belachelijk goedkoop. s'Avonds had je voor minder dan 5 euro een goede warme maaltijd
Hmm...misschien gebruik ik hem dan voor mijn Megadethkaartje. Die moet ik immers bij de VVV halenquote:
Niet als het naar plastic smaakt...quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gewoon water drinken is veel beter
Watercooler?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:37 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Niet als het naar plastic smaakt...
Ik vond het tweede album al niet zoveel soeps. Album 4 komt weer in de buurt van album 1!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:18 schreef brother52 het volgende:
Eerst maar even luisteren want ik vond Wild dream of new beginnings lang niet zo goed als zijn eerste 2 albums.
Admiral Freebee was op Rock Werchter mijn meest positieve verrassing. Had nog nooit van de man gehoord destijds, maar damn, wat een energiek optredenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik vond het tweede album al niet zoveel soeps. Album 4 komt weer in de buurt van album 1!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de wittequote:
Ik vind 't ook niet supermooi, maar het zou een idiote reden zijn om de gitaar niet te kopenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:40 schreef genakt het volgende:
[..]
de witte![]()
![]()
![]()
nog steeds blijft dat ding op de fret gay![]()
maar wel vette gitaar
Haha, Radio Moonrock uit Emmer-Compascuum.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef Witchfynder het volgende:
Vet, Moonrock Radio draait NU '42 Days' van ons![]()
.
Geloof niet dat hij hetzelfde station bedoeldquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Haha, Radio Moonrock uit Emmer-Compascuum.
Waar ik tot afgelopen jaar woonde...
Jullie hebben het gemaakt man!
Jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Haha, Radio Moonrock uit Emmer-Compascuum.
Waar ik tot afgelopen jaar woonde...
Jullie hebben het gemaakt man!
Ik ben bang van welquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geloof niet dat hij hetzelfde station bedoeld
Ik weet wel zeker van welquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geloof niet dat hij hetzelfde station bedoeld
Misschien mogen jullie nu wel op het Nederbeton Metalfest spelenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel.
Welke moet ik anders bedoelen?.
Patrick Dik, of niet?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja. Toen die kerel ons bij Roadgrill interviewde verstond ik niet al zijn vragen
.
Nou, lijkt me leuk. Hij vond ons toen wel gaaf!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
Misschien mogen jullie nu wel op het Nederbeton Metalfest spelen
Ik geloof dat onze zanger daar ook wel eens bij de uitzending is. Beetje het geheime zender idee, maar dan met metal.
Da's vast wel te regelen denk ik. Als ze dat nog steeds organiseren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, lijkt me leuk. Hij vond ons toen wel gaaf!
Vorig jaar was het in april, maar dit jaar zie ik er niks van. Zou wel leuk zijn. Drenthe, yeah!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's vast wel te regelen denk ik. Als ze dat nog steeds organiseren.
heeft hij beejte goed geluid dan ?!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik vind 't ook niet supermooi, maar het zou een idiote reden zijn om de gitaar niet te kopen
Ik denk dat Occultfest in Hoogeveen ook wel iets is wat jullie zouden kunnen proberen. Da's best een aardig festival.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vorig jaar was het in april, maar dit jaar zie ik er niks van. Zou wel leuk zijn. Drenthe, yeah!.
We hebben ons dit jaar voor de tweede keer ingeschreven. Zaterdag horen we of we erbij zitten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik denk dat Occultfest in Hoogeveen ook wel iets is wat jullie zouden kunnen proberen. Da's best een aardig festival.
En meteen ook de 'knight rider' en 'batmobile' gitaren die er ook ergens tussen staan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:24 schreef TeleluvR het volgende:
Ik zou deze even checken:
http://www.youtube.com/user/cyleziebarth?feature=pyv&ad=4609995992&kw=guitar#p/u/0/_lIvBjO1ldc
YEAHquote:
Washburn en Schecter.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:15 schreef genakt het volgende:
ga vandaag naar feedback even op wat gitaren spelen
iemand nog die zegt van ja op die moet je spelen ?
wil zoeizo even een ibanez, dean hardtail en epiphone even bespelen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:24 schreef TeleluvR het volgende:
Ik zou deze even checken:
http://www.youtube.com/user/cyleziebarth?feature=pyv&ad=4609995992&kw=guitar#p/u/0/_lIvBjO1ldc
Ik voel een endorsement aankomenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:44 schreef Witchfynder het volgende:
Ik word op Twitter gevolgd door Dimavery![]()
.
quote:
Bijvoorbeeldquote:
De dimavery?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:44 schreef Witchfynder het volgende:
Ik word op Twitter gevolgd door Dimavery![]()
.
quote:De 09M was laatst mee naar een zeer ´dure´ winkel, waar ze de gitaar niet kenden. Puur op de zuiverheid van de steel werd het instrument veel te hoog getaxeerd, namelijk boven de ¤ 1200. Zegt iets over de gitaar als over die winkel...
quote:
Wat ben je toch lekker cynisch altijd, Juniorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:46 schreef Daantke het volgende:
Google wat uis dat ?
Brian is de klosquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:03 schreef Daantke het volgende:
brother, ga jij nog naar IKC in De Klos volgende week?
Ik hoop niet dat jij al met je profielwerkstuk bezig bent, want op deze manier...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:57 schreef KaMo het volgende:
09M resulteerde op niks
Toen ik het woord gitaar er net bij deed, kwam ik zelfs op het desbetreffende topic op BGF uit
Zo mooi!quote:
Helaas niet. Er moet zo nodig weer iemand zijn verjaardag vieren.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:03 schreef Daantke het volgende:
brother, ga jij nog naar IKC in De Klos volgende week?
Lopen...quote:
ja dat bedoel ik ook mijn ding kan alleen de E horenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:19 schreef The_Dean het volgende:
Als je een losse snaar aanslaat geeft hij toch gewoon een toon? E of D of B enzo...
Nou, als je dan weet wat het in D moet zijn kan je toch zo stemmen?
EDIT; Dubbelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:19 schreef The_Dean het volgende:
Als je een losse snaar aanslaat geeft hij toch gewoon een toon? E of D of B enzo...
wellicht heeft hij geen chromatisch stemapparaat.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:19 schreef The_Dean het volgende:
DDquote:
d sharp en e flat zijn toch hetzelfde op de gitaar nekquote:
Ja dus dan kan je toch zelf ook wel bedenken dat de E dan de 2e fret is?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:25 schreef genakt het volgende:
[..]
d sharp en e flat zijn toch hetzelfde op de gitaar nek
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:28 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ja dus dan kan je toch zelf ook wel bedenken dat de E dan de 2e fret is?
Hangt er vanaf wat er nu al op zit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:31 schreef genakt het volgende:
[..]ok 2e fret dus en voor C tuned is het zeker beter om andere snaren te kopen ?
nog steeds dezelfdequote:
Yepquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:25 schreef genakt het volgende:
[..]
d sharp en e flat zijn toch hetzelfde op de gitaar nek
nee maar op jezelf wonen wel terwijl ik op school zit op mezelf woon en een vriendin die 2 maanden werklos is geweestquote:
d'Addario EXL110. Is een .010-.046 setje.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:36 schreef genakt het volgende:
[..]
nog steeds dezelfde
jij zal het beter weten als mij het was jou gitaar
Zo duur zijn ze écht niet. Heb hier nu deze liggen. Kost een tientje ofzo, werkt fenomenaal.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:41 schreef genakt het volgende:
[..]
nee maar op jezelf wonen wel terwijl ik op school zit op mezelf woon en een vriendin die 2 maanden werklos is geweest
Meeste staat op spaarrekening en daar zit ik liever niet aan
over 2 weken hopelijk geslaagd dan plunder ik hem pas als ik me nieuwe gitaar niet van me ouders krijg
Ik ook, .010. Heerlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:45 schreef Broekpaling het volgende:
Ik gebruik .010 in E, soms 0.11. Lekker dik.
Hangt er vanaf of ik moet lopen, fietsen of met de auto kan, maar het is zo'n 20 km...quote:
Ja... echt super zijn ze daar inderdaad niet nee...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar vorige keer had ik een Metal pedaal van Boss gekocht en die heb ik weer retourgezonden. Thuis hoorde ik bijna geen ruis omdat ik hem daar niet zo hard had maar op het podium was het echt niet te harden.![]()
Nu krijg ik zeker reacties dat metal-pedalen niet voor op het podium zijn.
Ik zou nog een stukje dikker gaan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Voor C kan je beter richting de .011-.052 gaan ofzo.
Hoe ver had je de gain dan wel niet open staan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar vorige keer had ik een Metal pedaal van Boss gekocht en die heb ik weer retourgezonden. Thuis hoorde ik bijna geen ruis omdat ik hem daar niet zo hard had maar op het podium was het echt niet te harden.![]()
Wel al bezig, al op de helftquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij al met je profielwerkstuk bezig bent, want op deze manier....
Heb je dan niet de gain veeeeel te ver open gezet ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:08 schreef Gitaarmat het volgende:
dat dusquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hoe ver had je de gain dan wel niet open staan?
lijkt meer op versterker niet in geaard stopcontactquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je dan niet de gain veeeeel te ver open gezet ?
-edit-
[..]
dat dus
Heb nog nooit last gehad van ruisende pedalen en dat zouden ze ook niet moeten doen
Nee, we hebben toen echt alles geprobeerd. Andere versterker/stopcontacten kabels. En uiteindelijk bleek het wel in het pedaal te zitten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:36 schreef genakt het volgende:
[..]
lijkt meer op versterker niet in geaard stopcontact
Hi-la-risch!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:52 schreef guitarist het volgende:
Bij deze een bod van 200, tele.
For You Blue van the Beatlesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:44 schreef brother52 het volgende:
Ik heb gister een slide gekocht en mijn inspiratie is weer helemaal terug.
Ik zit al een paar uur met dat ding te klooien terwijl ik beter de nummers kan doorspelen die we morgen op gaan nemen.![]()
Weet iemand nog toffe nummers voor met een slide?
Waar wacht je op? Laat ons wat horenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:49 schreef blckbb het volgende:
[..]
For You Blue van the Beatles
Heb trouwens eindelijk apparatuur in huis om mn gitaar op te nemen
Morgen misschienquote:
Daar gebruiken ze toch een steelgitaar?quote:
"Nice Boys" - Rose Tattoo (en meer RT btw).quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:44 schreef brother52 het volgende:
Ik heb gister een slide gekocht en mijn inspiratie is weer helemaal terug.
Ik zit al een paar uur met dat ding te klooien terwijl ik beter de nummers kan doorspelen die we morgen op gaan nemen.![]()
Weet iemand nog toffe nummers voor met een slide?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |