Nooit gereleased materiaal.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is er een nieuw album uit dan?
Vanavond eens even kijken. Zijn het 'nieuwe' nummers of andere versies van nummers?
En andere versies van bestaande nummers.quote:
En kunnen wij alles in dit topic terug leiden naar ICTquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef The_Dean het volgende:
En versie nummers van andere bestanden.
Geen probleem inderdaadquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En kunnen wij alles in dit topic terug leiden naar ICT.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:22 schreef Witchfynder het volgende:
Alle energie die ik had is nu wel op, zeg en ik moet nog tot 18.
Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:30 schreef Witchfynder het volgende:
Healthy Snack Chocolate Caramel reep (klinkt ongelooflijk, ik weet het).
Het is als een Snickers, maar dan voor één of andere reden minder slechtquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.
Dat 'minder slecht' is volgens mij alleen psychisch.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is als een Snickers, maar dan voor één of andere reden minder slecht. Tja, weet ik het
.
Yeah!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:32 schreef The_Dean het volgende:
Through the gates of hell,
as we make our way to heaven.
Through the Nazi lines,
Primo victoria!!
Gewoon negeren. Dat gevoel gaat vanzelf weg. (of neem een appel)quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:51 schreef Witchfynder het volgende:
Ja en nou heb ik nog steeds trek maar heb alles al opgegeten.....
Die is dus al opquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Dat gevoel gaat vanzelf weg. (of neem een appel)
Gewoon water drinken is veel beterquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die is dus al op.
Ik blijf wel Zero zuipen tot ik misselijk ben en dan zit ik wel goed tot 18u![]()
.
Huh? Brood meenemen? Kan dat ook al tegenwoordig?quote:
Ja, het kan je zo 5 euro per dag schelen + uren in de rij bij het overvolle restaurantquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Huh? Brood meenemen? Kan dat ook al tegenwoordig?
Deed ik altijd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Huh? Brood meenemen? Kan dat ook al tegenwoordig?
Bij mij zou het ongeveer de helft zijn want ik ga geen soep van huis meenemen. En om 11:30 al gaan lunchen kan ontzettend schelen. Ik heb nooit last van rijen bij de kassa.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, het kan je zo 5 euro per dag schelen + uren in de rij bij het overvolle restaurant
Ik heb een paar jaar bij defensie gedetacheerd gezeten, de lunch was daar belachelijk goedkoop. s'Avonds had je voor minder dan 5 euro een goede warme maaltijdquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Deed ik altijd.
Bedrijfsrestaurants
Veel te duur
I knowquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gewoon water drinken is veel beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |