Nooit gereleased materiaal.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is er een nieuw album uit dan?
Vanavond eens even kijken. Zijn het 'nieuwe' nummers of andere versies van nummers?
En andere versies van bestaande nummers.quote:
En kunnen wij alles in dit topic terug leiden naar ICTquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef The_Dean het volgende:
En versie nummers van andere bestanden.
Geen probleem inderdaadquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En kunnen wij alles in dit topic terug leiden naar ICT.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:22 schreef Witchfynder het volgende:
Alle energie die ik had is nu wel op, zeg en ik moet nog tot 18.
Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:30 schreef Witchfynder het volgende:
Healthy Snack Chocolate Caramel reep (klinkt ongelooflijk, ik weet het).
Het is als een Snickers, maar dan voor één of andere reden minder slechtquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.
Dat 'minder slecht' is volgens mij alleen psychisch.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is als een Snickers, maar dan voor één of andere reden minder slecht. Tja, weet ik het
.
Yeah!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:32 schreef The_Dean het volgende:
Through the gates of hell,
as we make our way to heaven.
Through the Nazi lines,
Primo victoria!!
Gewoon negeren. Dat gevoel gaat vanzelf weg. (of neem een appel)quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:51 schreef Witchfynder het volgende:
Ja en nou heb ik nog steeds trek maar heb alles al opgegeten.....
Die is dus al opquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Dat gevoel gaat vanzelf weg. (of neem een appel)
Gewoon water drinken is veel beterquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die is dus al op.
Ik blijf wel Zero zuipen tot ik misselijk ben en dan zit ik wel goed tot 18u![]()
.
Huh? Brood meenemen? Kan dat ook al tegenwoordig?quote:
Ja, het kan je zo 5 euro per dag schelen + uren in de rij bij het overvolle restaurantquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Huh? Brood meenemen? Kan dat ook al tegenwoordig?
Deed ik altijd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Huh? Brood meenemen? Kan dat ook al tegenwoordig?
Bij mij zou het ongeveer de helft zijn want ik ga geen soep van huis meenemen. En om 11:30 al gaan lunchen kan ontzettend schelen. Ik heb nooit last van rijen bij de kassa.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, het kan je zo 5 euro per dag schelen + uren in de rij bij het overvolle restaurant
Ik heb een paar jaar bij defensie gedetacheerd gezeten, de lunch was daar belachelijk goedkoop. s'Avonds had je voor minder dan 5 euro een goede warme maaltijdquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Deed ik altijd.
Bedrijfsrestaurants
Veel te duur
I knowquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gewoon water drinken is veel beter
Verdomd, die heb ik ook nog van mijn vorige klus. Op naar Feedbackals die ze aanneemt!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:09 schreef brother52 het volgende:
Dan ga ik het vanavond nog druk krijgen met luisteren.
Ik vond gister nog 2 irischeques maar ik kan ze bij geen enkele ooglaserkliniek besteden.
Dan maar wat klein gitaargrut halen.
Goede keus!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:09 schreef brother52 het volgende:
Dan ga ik het vanavond nog druk krijgen met luisteren.
Ik vond gister nog 2 irischeques maar ik kan ze bij geen enkele ooglaserkliniek besteden.
Dan maar wat Admiral Freebee CD's halen.
Volgens de site van de vvv niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Verdomd, die heb ik ook nog van mijn vorige klus. Op naar Feedbackals die ze aanneemt!
Eerst maar even luisteren want ik vond Wild dream of new beginnings lang niet zo goed als zijn eerste 2 albums.quote:
Ik eet ook voor minder dan 5 euro per dagquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar bij defensie gedetacheerd gezeten, de lunch was daar belachelijk goedkoop. s'Avonds had je voor minder dan 5 euro een goede warme maaltijd
Hmm...misschien gebruik ik hem dan voor mijn Megadethkaartje. Die moet ik immers bij de VVV halenquote:
Niet als het naar plastic smaakt...quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gewoon water drinken is veel beter
Watercooler?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:37 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Niet als het naar plastic smaakt...
Ik vond het tweede album al niet zoveel soeps. Album 4 komt weer in de buurt van album 1!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:18 schreef brother52 het volgende:
Eerst maar even luisteren want ik vond Wild dream of new beginnings lang niet zo goed als zijn eerste 2 albums.
Admiral Freebee was op Rock Werchter mijn meest positieve verrassing. Had nog nooit van de man gehoord destijds, maar damn, wat een energiek optredenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik vond het tweede album al niet zoveel soeps. Album 4 komt weer in de buurt van album 1!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
de wittequote:
Ik vind 't ook niet supermooi, maar het zou een idiote reden zijn om de gitaar niet te kopenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:40 schreef genakt het volgende:
[..]
de witte![]()
![]()
![]()
nog steeds blijft dat ding op de fret gay![]()
maar wel vette gitaar
Haha, Radio Moonrock uit Emmer-Compascuum.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef Witchfynder het volgende:
Vet, Moonrock Radio draait NU '42 Days' van ons![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |