er zit een basslijn achter, hij was eerst duidelijk en ronkend, maar dat klonk echt heel slechtquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh, piano zou wat zachter kunnen en vervang de synthesizer eens door een baslijn.
Mwah, als ik wat meer geld heb kan ik 'm dan eens naar je opsturen zodat jij kan kijken wat er nog mee gedaan kan worden?quote:
Die baslijn zit wel heel erg naar de achtergrond gedrukt, ik hoor hem bijna niet maar dat kan ook door de brakke speakertjes van de laptop komen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:27 schreef KaMo het volgende:
[..]
er zit een basslijn achter, hij was eerst duidelijk en ronkend, maar dat klonk echt heel slecht
Piano zachter, roger that!
Klopt, ik heb nu de strings zachter gezet, piano ook, klinkt veel beter!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die baslijn zit wel heel erg naar de achtergrond gedrukt, ik hoor hem bijna niet maar dat kan ook door de brakke speakertjes van de laptop komen.
Seagull is toch van Godin? Zijn prima gitaren, hadden ze altijd bij Muzikaza, maar die is onlangs failliet gegaan...quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:25 schreef Meursault het volgende:
[..]
Hij had problemen met de topkam. Opgestuurd en teruggekregen, daarna zat 'ie weer los. Misschien net een ongelukkig exemplaar. Op zich klonk en speelde hij goed.
Ik ben verder eigenlijk nooit één tegengekomen.
Tuurlijk kan datquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mwah, als ik wat meer geld heb kan ik 'm dan eens naar je opsturen zodat jij kan kijken wat er nog mee gedaan kan worden?
Maar het is echt een beginnersgitaar, maar vind 't ontzettend zonde om 'm af te danken als ik mijn nieuwe gitaar heb ;0
Tofquote:
Graag gedaan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:36 schreef KaMo het volgende:
[..]
Klopt, ik heb nu de strings zachter gezet, piano ook, klinkt veel beter!
Bedankt voor de tip
Heel voorzichtig van acher benaderen en dan in 1 klap tegen de vlakte slaan.quote:Morgen zangeresje benaderen voor het refrein
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Graag gedaan.![]()
[..]
Heel voorzichtig van acher benaderen en dan in 1 klap tegen de vlakte slaan.
Haar vervolgens aan haar haar meeslepen en met ductape aan een stoel tapen en de microfoon voor haar neus zetten is nog altijd de beste methode.
Is goed hoor. En even nalopen zijn de kosten ook nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:42 schreef blckbb het volgende:
[..]
Tof
Nja als het geld en het moment er komt (als het er uberhaupt komt) dan laat ik 't wel weten
Inderdaad. Sowieso als ik 'm naar je verzend en er valt waarschijnlijk niks (of alleen onnodige dingen) mee te doen dok ik je gewoon de verzendkosten om 'm weer naar huis te verschepen...quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is goed hoor. En even nalopen zijn de kosten ook niet
Haha, van al mijn e-gitaren heeft mijn RG de dikste nek.. Jackson is dunner en Yamaha veel dunner. Die RG heeft wel aan de achterkant de meest vlakke nek. Maar ik heb maar hele kleine handen, dus voor mij geldt voor de nek: hoe dunner, hoe beter.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind de nek van mijn Ibanez RG misschien zelfs iets te dun.
Zeker nu ik de laatste tijd vooral op mijn Tele en Les Paul speel.
Ik stop met spammen, PM'en mag altijd!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef KaMo het volgende:
Binnenkort hopelijk betere gitaar zodat ik die beter kan opnemen
Iemand tips?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik stop met spammen, PM'en mag altijd!
Basebal-batt FTW!quote:Op donderdag 4 maart 2010 07:04 schreef Aresdreams het volgende:
heel lang gedaan met dunne nekjes, speelt idd wel lekker. bc nekje was al wat breeder, en ietsjes dikker, maar die van me bo~el is nog dikker, maar het speelt toch ook heel erg lekker.
Daar zou ik niet eens barré akkoorden op kunnen spelen manquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[..]
Basebal-batt FTW!
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel!quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daar zou ik niet eens barré akkoorden op kunnen spelen man
Hey, zo'n schildpadje heb ik ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[..]
Basebal-batt FTW!
[ afbeelding ]
Ik ben er wel een paar keer binnen geweest.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:15 schreef TeleluvR het volgende:
Zijn er mensen hier die wel eens bij Tonika komen? Is dat een beetje een fijne winkel?
Kun je beetje fatsoenlijk dingen uittesten daar? Zonder dat ze je de winkel uitkijken?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben er wel een paar keer binnen geweest.
Het is wel een leuke winkel met redelijk goed personeel. Alleen een beetje prijzig.
Daar is wel wat aan te doenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:20 schreef TeleluvR het volgende:
Je bent een spammert!
For you, special prize, dat weet je!
Kamo vindt de kleur niks...![]()
Geen idee eigenlijk. Ik heb er nog nooit wat uitgetest.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kun je beetje fatsoenlijk dingen uittesten daar? Zonder dat ze je de winkel uitkijken?
klinkt echt boeiend...quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:44 schreef Witchfynder het volgende:
Ik begin een held op twitter te worden. Webzines retweeten alles wat ik zeg, ook wanneer ik in het Nederlands klaag over de PvdA. Oeps. Oh en Simone Simons is niet tevreden over haar HP Mini
.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:28 schreef TeleluvR het volgende:
Zonde man! It grows on you... Ik vond de kleur in het begin ook niet fantastisch, maar het is echt wel classy!
[ afbeelding ]
Toegegeven, het steekt ook wel af tegen die spuuglelijke bank
My thoughts exactly...quote:
Die van mij word iets donkerder en wat minder geel. De body van mijn gitaar dan, niet mijn bank.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:28 schreef TeleluvR het volgende:
Zonde man! It grows on you... Ik vond de kleur in het begin ook niet fantastisch, maar het is echt wel classy!
[ afbeelding ]
Ja hoor, ik heb er wel eens meer dan een uur best wel hard zitten rammen op een Bogner. Kreeg nog koffie ook.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kun je beetje fatsoenlijk dingen uittesten daar? Zonder dat ze je de winkel uitkijken?
Wou bijna vragen of het jou foto was en je als de sodemieter die V en Explorer hier moet brengen... maar ik geloof er niks van dat jij dat soort gitaren kooptquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:28 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
El google is your friend. Als ik ze alledrie had, zou ik ze houden en boven mijn bed hangen, cool triotje!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wou bijna vragen of het jou foto was en je als de sodemieter die V en Explorer hier moet brengen... maar ik geloof er niks van dat jij dat soort gitaren koopt
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb er wel eens meer dan een uur best wel hard zitten rammen op een Bogner. Kreeg nog koffie ook.
Bijna alles wat in de studio staat komt daar ook vandaan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:52 schreef The_Dean het volgende:
DaCapo is inderdaad ook wel leuk ja. Komt ook een deel van onze huidige [en oude] gear vandaan.
Basgitaar+koffer en mijn oude Marshall. En een verscheid aan drummerij.
Ik ben daar ruim anderhalf jaar geleden eens heel even binnen geweest.quote:Altijd goed geholpen, vooral door die ene Fries die daar rondliep
Die is nu mede zakenpartner bij de Groove Factory. Ben je daar al eens geweest trouwens?
Dat soort gitaren? Ik vind het choquerender als hij die bank had gekocht!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wou bijna vragen of het jou foto was en je als de sodemieter die V en Explorer hier moet brengen... maar ik geloof er niks van dat jij dat soort gitaren koopt
TeleluvR zijn berenkussen en zijn knuffeltje zijn dan weer wel baasquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat soort gitaren? Ik vind het choquerender als hij die bank had gekocht!
En je duim bungelt dan maar gewoon in het luchtledigequote:Op donderdag 4 maart 2010 09:59 schreef Aresdreams het volgende:
voor hoe ver me vingers komen maakt de dikte niet veel uit, wel hoe die in de hand ligt, is toch voor iedereen persoonlijk...
Dat is de Cloud City techniek. Ken je die niet?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En je duim bungelt dan maar gewoon in het luchtledigeDikte maakt daar dus wel degelijk iets voor uit..
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:06 schreef TeleluvR het volgende:
Nieuwe Jimi Hendrix is goed de moeite waard!
Is er een nieuw album uit dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:06 schreef TeleluvR het volgende:
Nieuwe Jimi Hendrix is goed de moeite waard!
nee, die zet je op de achterkant van de hals, maar die kan je ook lager neerzetten..quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En je duim bungelt dan maar gewoon in het luchtledigeDikte maakt daar dus wel degelijk iets voor uit..
Nooit gereleased materiaal.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is er een nieuw album uit dan?
Vanavond eens even kijken. Zijn het 'nieuwe' nummers of andere versies van nummers?
En andere versies van bestaande nummers.quote:
En kunnen wij alles in dit topic terug leiden naar ICTquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef The_Dean het volgende:
En versie nummers van andere bestanden.
Geen probleem inderdaadquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En kunnen wij alles in dit topic terug leiden naar ICT.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:22 schreef Witchfynder het volgende:
Alle energie die ik had is nu wel op, zeg en ik moet nog tot 18.
Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:30 schreef Witchfynder het volgende:
Healthy Snack Chocolate Caramel reep (klinkt ongelooflijk, ik weet het).
Het is als een Snickers, maar dan voor één of andere reden minder slechtquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.
Dat 'minder slecht' is volgens mij alleen psychisch.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is als een Snickers, maar dan voor één of andere reden minder slecht. Tja, weet ik het
.
Yeah!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:32 schreef The_Dean het volgende:
Through the gates of hell,
as we make our way to heaven.
Through the Nazi lines,
Primo victoria!!
Gewoon negeren. Dat gevoel gaat vanzelf weg. (of neem een appel)quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:51 schreef Witchfynder het volgende:
Ja en nou heb ik nog steeds trek maar heb alles al opgegeten.....
Die is dus al opquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Dat gevoel gaat vanzelf weg. (of neem een appel)
Gewoon water drinken is veel beterquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die is dus al op.
Ik blijf wel Zero zuipen tot ik misselijk ben en dan zit ik wel goed tot 18u![]()
.
Huh? Brood meenemen? Kan dat ook al tegenwoordig?quote:
Ja, het kan je zo 5 euro per dag schelen + uren in de rij bij het overvolle restaurantquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Huh? Brood meenemen? Kan dat ook al tegenwoordig?
Deed ik altijd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Huh? Brood meenemen? Kan dat ook al tegenwoordig?
Bij mij zou het ongeveer de helft zijn want ik ga geen soep van huis meenemen. En om 11:30 al gaan lunchen kan ontzettend schelen. Ik heb nooit last van rijen bij de kassa.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, het kan je zo 5 euro per dag schelen + uren in de rij bij het overvolle restaurant
Ik heb een paar jaar bij defensie gedetacheerd gezeten, de lunch was daar belachelijk goedkoop. s'Avonds had je voor minder dan 5 euro een goede warme maaltijdquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Deed ik altijd.
Bedrijfsrestaurants
Veel te duur
I knowquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gewoon water drinken is veel beter
Verdomd, die heb ik ook nog van mijn vorige klus. Op naar Feedbackals die ze aanneemt!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:09 schreef brother52 het volgende:
Dan ga ik het vanavond nog druk krijgen met luisteren.
Ik vond gister nog 2 irischeques maar ik kan ze bij geen enkele ooglaserkliniek besteden.
Dan maar wat klein gitaargrut halen.
Goede keus!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:09 schreef brother52 het volgende:
Dan ga ik het vanavond nog druk krijgen met luisteren.
Ik vond gister nog 2 irischeques maar ik kan ze bij geen enkele ooglaserkliniek besteden.
Dan maar wat Admiral Freebee CD's halen.
Volgens de site van de vvv niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Verdomd, die heb ik ook nog van mijn vorige klus. Op naar Feedbackals die ze aanneemt!
Eerst maar even luisteren want ik vond Wild dream of new beginnings lang niet zo goed als zijn eerste 2 albums.quote:
Ik eet ook voor minder dan 5 euro per dagquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar bij defensie gedetacheerd gezeten, de lunch was daar belachelijk goedkoop. s'Avonds had je voor minder dan 5 euro een goede warme maaltijd
Hmm...misschien gebruik ik hem dan voor mijn Megadethkaartje. Die moet ik immers bij de VVV halenquote:
Niet als het naar plastic smaakt...quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gewoon water drinken is veel beter
Watercooler?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:37 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Niet als het naar plastic smaakt...
Ik vond het tweede album al niet zoveel soeps. Album 4 komt weer in de buurt van album 1!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:18 schreef brother52 het volgende:
Eerst maar even luisteren want ik vond Wild dream of new beginnings lang niet zo goed als zijn eerste 2 albums.
Admiral Freebee was op Rock Werchter mijn meest positieve verrassing. Had nog nooit van de man gehoord destijds, maar damn, wat een energiek optredenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik vond het tweede album al niet zoveel soeps. Album 4 komt weer in de buurt van album 1!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
de wittequote:
Ik vind 't ook niet supermooi, maar het zou een idiote reden zijn om de gitaar niet te kopenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:40 schreef genakt het volgende:
[..]
de witte![]()
![]()
![]()
nog steeds blijft dat ding op de fret gay![]()
maar wel vette gitaar
Haha, Radio Moonrock uit Emmer-Compascuum.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef Witchfynder het volgende:
Vet, Moonrock Radio draait NU '42 Days' van ons![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |