350 euro. Doe mij er maar 1quote:
Je bent niet de enige...quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:08 schreef Gitaarmat het volgende:
tvp
en ik houd jullie trouwens niet meer bij de laatste tijd
Dat had ik ook met mijn Warmoth.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:10 schreef -Menn0- het volgende:
En dat voor 350 euro, vette shit!
Wil er alleen wel eerst op spelen voor dat ik zo'n ding koop
Is dat van The Birds van Hitchcock?quote:
Gave sokken heeft 'ie!quote:
Mijn vriendin heeft ook een Seagull, dat zijn doorgaans erg goede gitaren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:57 schreef Meursault het volgende:
Vogeltjesmerk:
[ afbeelding ]
Een vriend heeft er één. Hij had er ook altijd problemen mee.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef Witchfynder het volgende:
Vet, Moonrock Radio draait NU '42 Days' van ons![]()
.
Ik kom ook uit Drenthequote:Op woensdag 3 maart 2010 20:37 schreef Witchfynder het volgende:
Hehehe net op msn:
"Jij komt uit Drenthe toch?'
"Yep"
"Weet jij wat een vogeltjesmerk inhoudt?"
"Nee?"
"Ha!"
"Maar ik woon al 24 jaar niet meer in Drenthe"
"Oh...laat maar..."
Faal.
Wij hadden dat vroeger niet op schoolquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:14 schreef blckbb het volgende:
[..]
M'n schoolCulturele avonden maar de zaal zit wel ieder jaar vol.
Ah, de school die je tegen komt als je bij mijn ouders de straat uitrijdt.quote:
Voorrondes? Doe je ook mee aan Kunstbende?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:05 schreef blckbb het volgende:
Hello(TVP)
Vandaag gerepeteerd met de band en het was heerlijk![]()
Voor het eerst dat ik zo'n 1,5 uur met een groepje heb geoefend. 2 liedjes hebben we geoefend zoals ik al eerder vermeldde
Morgen hebben we nog een kwartiertje om de puntjes op de i te zetten en dan zijn we hopelijk klaar voor de voorrondesEn dan hopelijk 11/12 maart voor het eerst een echt optreden geven, voor ongeveer 250 man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |