Ik kom ook uit Drenthequote:Op woensdag 3 maart 2010 20:37 schreef Witchfynder het volgende:
Hehehe net op msn:
"Jij komt uit Drenthe toch?'
"Yep"
"Weet jij wat een vogeltjesmerk inhoudt?"
"Nee?"
"Ha!"
"Maar ik woon al 24 jaar niet meer in Drenthe"
"Oh...laat maar..."
Faal.
Wij hadden dat vroeger niet op schoolquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:14 schreef blckbb het volgende:
[..]
M'n schoolCulturele avonden maar de zaal zit wel ieder jaar vol.
Ah, de school die je tegen komt als je bij mijn ouders de straat uitrijdt.quote:
Voorrondes? Doe je ook mee aan Kunstbende?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:05 schreef blckbb het volgende:
Hello(TVP)
Vandaag gerepeteerd met de band en het was heerlijk![]()
Voor het eerst dat ik zo'n 1,5 uur met een groepje heb geoefend. 2 liedjes hebben we geoefend zoals ik al eerder vermeldde
Morgen hebben we nog een kwartiertje om de puntjes op de i te zetten en dan zijn we hopelijk klaar voor de voorrondesEn dan hopelijk 11/12 maart voor het eerst een echt optreden geven, voor ongeveer 250 man
Juist ja.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, de school die je tegen komt als je bij mijn ouders de straat uitrijdt.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:29 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Voorrondes? Doe je ook mee aan Kunstbende?
Oh dit dus soort wedstrijdje tussen verschillende bandjes en als je wint kun je het ver schoppen.quote:
Denk dat je die vraag het beste zelf kan beantwoorden. Anders ga je ons niet meer zo leuk vinden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef KaMo het volgende:
Waarom heb ik een pershoutgitaar body met een prachtige maple neck van 140 euro derop?
Vorig jaar aan meegedaan, best vet podium, maar beetje jammer dat je maar 2 nummers mag, en er zo goed als geen publiek wasquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:29 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Voorrondes? Doe je ook mee aan Kunstbende?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Denk dat je die vraag het beste zelf kan beantwoorden. Anders ga je ons niet meer zo leuk vinden.
Nooit van gehoord eigenlijk, maargoed dit bandje is pas een paar weken in haast samengevormd, maar ik zie het wel zitten om met de andere 4 gasten door te gaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:34 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oh dit dus soort wedstrijdje tussen verschillende bandjes en als je wint kun je het ver schoppen.
Kijk naar DeWolff dat is geloof ik de winnaar van vorig jaar en staan nu op PP. Maar dan moet je écht goed zijn. Wij doen mee voor de lol en als ons nummer overkomt bij het publiek is dat mooi meegenomen.
Veilen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:44 schreef KaMo het volgende:
[..]
![]()
Moet de actie nog laag krijgen, dan zal het wel wat beter worden allemaal
Iemand tips hoe je een flink stuk van de topkam af kan halen? Het is bone
Die van ons ook. We hebben nu 3 keer gerepeteerd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:45 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nooit van gehoord eigenlijk, maargoed dit bandje is pas een paar weken in haast samengevormd, maar ik zie het wel zitten om met de andere 4 gasten door te gaan
Ik zou zeggen Yamaha, maar dat gaat in dit geval dus niet opquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:49 schreef wimjongil het volgende:
Zijn er Stratocasters die net zo licht spelen als mijn Tokai les paul? Want een strat zie ik op zich wel zitten, maar mijn pacifica bevordert het GAS niet zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |