Proeven in dit geval in de meest letterlijke zinquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:59 schreef brother52 het volgende:
Gebraden is er inderdaad weinig mis mee.
Wat dat betreft ben ik ook wel een voorstander van dierproeven.
Webredacteur / coördinator / redactionele kartrekker. Hierzo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:20 schreef guitarist het volgende:
Gefeliciteerd. Wat voor baan?
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Webredacteur / coördinator / redactionele kartrekker. Hierzo.
Urg, of mensen die in alle paniek bellen dat iets niet werkt, en dan wil je ze helpen en dan opeens is het van "Oh, verkeerd knopje, ik heb het al, hihi"quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:29 schreef Metalfreak het volgende:
Arrrgggh, wat word ik toch moe van domme computergebruikers, net speelde dit zich af hier:
Muts: "Ik kan niet meer op mijn Gmail"
Ik: *toets www.gmail.com in de adresbalk in* "Hij doet het toch?"
Muts: "Ja, maar ik weet mijn wachtwoord niet meer"
Ik:
Had vorige keer overal een fris image teruggezet en daarbij alle profielen opgeschoond, waardoor ze dus ook alle cookies kwijt zijn... Zucht, domme mensen...![]()
De term "vogeltjesmerk" was mij overigens ook onbekend om maar even op de TT terug te komen
Heel typisch, maar heel vaak als ik met collega's ga bellen voor een probleem waar ik niet uit kom, valt me vaak ineens een oplossing in nog voor de telefoon is opgenomen. Maar goed, dat gaat verder dan het indrukken van een verkeerd knopjequote:Op woensdag 3 maart 2010 14:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Urg, of mensen die in alle paniek bellen dat iets niet werkt, en dan wil je ze helpen en dan opeens is het van "Oh, verkeerd knopje, ik heb het al, hihi"
Gaaf ding he?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:44 schreef Meursault het volgende:
Wat een vogeltjesgitaar in de OP.
dean heeft die toch te koop staan ? alleen dan in het roodquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gaaf ding he?. Morgen gaat een van onze gitaristen hem testen
.
Ja, qua model. Qua uitvoering liggen ze echter ver uit elkaar. Die uit de OP is een RR24M met doorlopende hals en actieve EMGquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:27 schreef genakt het volgende:
[..]
dean heeft die toch te koop staan ? alleen dan in het rood
Op school, in onze schoolkroeg (quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:58 schreef Witchfynder het volgende:
Wat voor optreden? Wat voor materiaal?.
Ze zijn ook nog eens spotgoedkoop.quote:
Congrats! Doe je snel!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Webredacteur / coördinator / redactionele kartrekker. Hierzo.
350 euro. Doe mij er maar 1quote:
Je bent niet de enige...quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:08 schreef Gitaarmat het volgende:
tvp
en ik houd jullie trouwens niet meer bij de laatste tijd
Dat had ik ook met mijn Warmoth.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:10 schreef -Menn0- het volgende:
En dat voor 350 euro, vette shit!
Wil er alleen wel eerst op spelen voor dat ik zo'n ding koop
Is dat van The Birds van Hitchcock?quote:
Gave sokken heeft 'ie!quote:
Mijn vriendin heeft ook een Seagull, dat zijn doorgaans erg goede gitaren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:57 schreef Meursault het volgende:
Vogeltjesmerk:
[ afbeelding ]
Een vriend heeft er één. Hij had er ook altijd problemen mee.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef Witchfynder het volgende:
Vet, Moonrock Radio draait NU '42 Days' van ons![]()
.
Ik kom ook uit Drenthequote:Op woensdag 3 maart 2010 20:37 schreef Witchfynder het volgende:
Hehehe net op msn:
"Jij komt uit Drenthe toch?'
"Yep"
"Weet jij wat een vogeltjesmerk inhoudt?"
"Nee?"
"Ha!"
"Maar ik woon al 24 jaar niet meer in Drenthe"
"Oh...laat maar..."
Faal.
Wij hadden dat vroeger niet op schoolquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:14 schreef blckbb het volgende:
[..]
M'n schoolCulturele avonden maar de zaal zit wel ieder jaar vol.
Ah, de school die je tegen komt als je bij mijn ouders de straat uitrijdt.quote:
Voorrondes? Doe je ook mee aan Kunstbende?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:05 schreef blckbb het volgende:
Hello(TVP)
Vandaag gerepeteerd met de band en het was heerlijk![]()
Voor het eerst dat ik zo'n 1,5 uur met een groepje heb geoefend. 2 liedjes hebben we geoefend zoals ik al eerder vermeldde
Morgen hebben we nog een kwartiertje om de puntjes op de i te zetten en dan zijn we hopelijk klaar voor de voorrondesEn dan hopelijk 11/12 maart voor het eerst een echt optreden geven, voor ongeveer 250 man
Juist ja.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, de school die je tegen komt als je bij mijn ouders de straat uitrijdt.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:29 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Voorrondes? Doe je ook mee aan Kunstbende?
Oh dit dus soort wedstrijdje tussen verschillende bandjes en als je wint kun je het ver schoppen.quote:
Denk dat je die vraag het beste zelf kan beantwoorden. Anders ga je ons niet meer zo leuk vinden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef KaMo het volgende:
Waarom heb ik een pershoutgitaar body met een prachtige maple neck van 140 euro derop?
Vorig jaar aan meegedaan, best vet podium, maar beetje jammer dat je maar 2 nummers mag, en er zo goed als geen publiek wasquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:29 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Voorrondes? Doe je ook mee aan Kunstbende?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Denk dat je die vraag het beste zelf kan beantwoorden. Anders ga je ons niet meer zo leuk vinden.
Nooit van gehoord eigenlijk, maargoed dit bandje is pas een paar weken in haast samengevormd, maar ik zie het wel zitten om met de andere 4 gasten door te gaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:34 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oh dit dus soort wedstrijdje tussen verschillende bandjes en als je wint kun je het ver schoppen.
Kijk naar DeWolff dat is geloof ik de winnaar van vorig jaar en staan nu op PP. Maar dan moet je écht goed zijn. Wij doen mee voor de lol en als ons nummer overkomt bij het publiek is dat mooi meegenomen.
Veilen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:44 schreef KaMo het volgende:
[..]
![]()
Moet de actie nog laag krijgen, dan zal het wel wat beter worden allemaal
Iemand tips hoe je een flink stuk van de topkam af kan halen? Het is bone
Die van ons ook. We hebben nu 3 keer gerepeteerd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:45 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nooit van gehoord eigenlijk, maargoed dit bandje is pas een paar weken in haast samengevormd, maar ik zie het wel zitten om met de andere 4 gasten door te gaan
Ik zou zeggen Yamaha, maar dat gaat in dit geval dus niet opquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:49 schreef wimjongil het volgende:
Zijn er Stratocasters die net zo licht spelen als mijn Tokai les paul? Want een strat zie ik op zich wel zitten, maar mijn pacifica bevordert het GAS niet zo...
Dat heb ik met Ibanez... paar van die goedkopere GRG en SA dingen bespeeld, maar zelfs die waren al erg lekker.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Yamaha, maar dat gaat in dit geval dus niet opBen nog steeds geen gitaar tegengekomen met een dunnere nek dan mijn good old Yamaha in elk geval.
Ik hoor zelf meestal niet al te veel goeds over de GRG.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat heb ik met Ibanez... paar van die goedkopere GRG en SA dingen bespeeld, maar zelfs die waren al erg lekker.
Het gaat me dan ook niet speciaal erom hoe dun ze zijn, maar hoe laag (of hoogquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Yamaha, maar dat gaat in dit geval dus niet opBen nog steeds geen gitaar tegengekomen met een dunnere nek dan mijn good old Yamaha in elk geval.
En kunnen de snaren wel zo laag met een tremolo?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:50 schreef The_Dean het volgende:
Dat hangt allemaal af van de vorm van de nek en de afstelling
Ik vind de nek van mijn Ibanez RG misschien zelfs iets te dun.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat heb ik met Ibanez... paar van die goedkopere GRG en SA dingen bespeeld, maar zelfs die waren al erg lekker.
Al geprobeert, duurt zo langquote:
Ja, ik vind het ook niet ideaal... maar wel lekker op zichzelf. Speelt erg goed, maar heb liever ook iets dikkere.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind de nek van mijn Ibanez RG misschien zelfs iets te dun.
Zeker nu ik de laatste tijd vooral op mijn Tele en Les Paul speel.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Het gaat me dan ook niet speciaal erom hoe dun ze zijn, maar hoe laag (of hoog) de snaren liggen.
[..]
En kunnen de snaren wel zo laag met een tremolo?
Deanquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef KaMo het volgende:
http://soundclick.com/share?songid=8838034
nummer geschreven, zonder zang
Een rapper die ik ken gaat ws het couplet inrappen
Binnenkort hopelijk betere gitaar zodat ik die beter kan opnemen
Iemand tips?
Het idee is Vintage SG, maar ik ga flink rondkijken, dus wellicht ook wel een dean, maar dan geen V, daar kan ik niet lekker mee zittenquote:
Ik bedoel, zodat mijn opnames beter wordenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar wat geeft een gitaar voor verschil dat je die beter op kan nemen of niet... Je kan een ingeplugde Stagg net zo makkelijk opnemen als een Gibson van 2000 euro hoor.
Snapte ik wel, maar daar heb ik geen verstand vanquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
Het idee is Vintage SG, maar ik ga flink rondkijken, dus wellicht ook wel een dean, maar dan geen V, daar kan ik niet lekker mee zitten
En ik bedoelde eigenlijk tips voor het lied
Als ik wat dichter bij jou had gewoond, was mijn huidige gitaar ws ookallang geupgrade met elementen en was hij super afgesteldquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Snapte ik wel, maar daar heb ik geen verstand van
Vintage is inderdaad erg leuk spul. Het is dat ik zo ver woon, anders mocht je best eens de LP of de V lenen/testen/gebruiken.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die van ons ook. We hebben nu 3 keer gerepeteerd.
Haal de distortion er uit, dat klinkt nergens naar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef KaMo het volgende:
http://soundclick.com/share?songid=8838034
nummer geschreven, zonder zang
Een rapper die ik ken gaat ws het couplet inrappen
Binnenkort hopelijk betere gitaar zodat ik die beter kan opnemen
Iemand tips?
Die kans is groot ja. Vraag Witchfynder en brother maar eens hoe verslavend het is om hier je spulle te laten logerenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:18 schreef KaMo het volgende:
[..]
Als ik wat dichter bij jou had gewoond, was mijn huidige gitaar ws ookallang geupgrade met elementen en was hij super afgesteld
Geef mijn KAK Volcano-Rock-A-Teer (quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die kans is groot ja. Vraag Witchfynder en brother maar eens hoe verslavend het is om hier je spulle te laten logeren
Breng maar langsquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Geef mijn KAK Volcano-Rock-A-Teer () maar eens een goede opknapbeurt dan
Dat is veel te verslavend. Ik ben ook altijd erg bang dat mijn spullen niet weer terug mee naar huis willen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die kans is groot ja. Vraag Witchfynder en brother maar eens hoe verslavend het is om hier je spulle te laten logeren
Clean klinkt het ook nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Haal de distortion er uit, dat klinkt nergens naar.
Doe dan in elk geval minder distortion. Volgens mij heb je hem nu helemaal open staan. Zet hem eerst eens op een kwart of zo en kijk hoe dat klinkt.quote:
Ben ik blij dat gargaeband reampt, klinkt inderdaad wel wat beter!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Doe dan in elk geval minder distortion. Volgens mij heb je hem nu helemaal open staan. Zet hem eerst eens op een kwart of zo en kijk hoe dat klinkt.
En op een of andere manier klinkt alles een beetje palm mutedquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:45 schreef The_Dean het volgende:
Ja, je hebt een hele irrtante ruis op de achtergrond, zonde.
Oh, piano zou wat zachter kunnen en vervang de synthesizer eens door een baslijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:47 schreef KaMo het volgende:
[..]
En op een of andere manier klinkt alles een beetje palm muted
Hij had problemen met de topkam. Opgestuurd en teruggekregen, daarna zat 'ie weer los. Misschien net een ongelukkig exemplaar. Op zich klonk en speelde hij goed.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ook een Seagull, dat zijn doorgaans erg goede gitaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |