Kun je beetje fatsoenlijk dingen uittesten daar? Zonder dat ze je de winkel uitkijken?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben er wel een paar keer binnen geweest.
Het is wel een leuke winkel met redelijk goed personeel. Alleen een beetje prijzig.
Daar is wel wat aan te doenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:20 schreef TeleluvR het volgende:
Je bent een spammert!
For you, special prize, dat weet je!
Kamo vindt de kleur niks...![]()
Geen idee eigenlijk. Ik heb er nog nooit wat uitgetest.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kun je beetje fatsoenlijk dingen uittesten daar? Zonder dat ze je de winkel uitkijken?
klinkt echt boeiend...quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:44 schreef Witchfynder het volgende:
Ik begin een held op twitter te worden. Webzines retweeten alles wat ik zeg, ook wanneer ik in het Nederlands klaag over de PvdA. Oeps. Oh en Simone Simons is niet tevreden over haar HP Mini
.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:28 schreef TeleluvR het volgende:
Zonde man! It grows on you... Ik vond de kleur in het begin ook niet fantastisch, maar het is echt wel classy!
[ afbeelding ]
Toegegeven, het steekt ook wel af tegen die spuuglelijke bank
My thoughts exactly...quote:
Die van mij word iets donkerder en wat minder geel. De body van mijn gitaar dan, niet mijn bank.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:28 schreef TeleluvR het volgende:
Zonde man! It grows on you... Ik vond de kleur in het begin ook niet fantastisch, maar het is echt wel classy!
[ afbeelding ]
Ja hoor, ik heb er wel eens meer dan een uur best wel hard zitten rammen op een Bogner. Kreeg nog koffie ook.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kun je beetje fatsoenlijk dingen uittesten daar? Zonder dat ze je de winkel uitkijken?
Wou bijna vragen of het jou foto was en je als de sodemieter die V en Explorer hier moet brengen... maar ik geloof er niks van dat jij dat soort gitaren kooptquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:28 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
El google is your friend. Als ik ze alledrie had, zou ik ze houden en boven mijn bed hangen, cool triotje!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wou bijna vragen of het jou foto was en je als de sodemieter die V en Explorer hier moet brengen... maar ik geloof er niks van dat jij dat soort gitaren koopt
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb er wel eens meer dan een uur best wel hard zitten rammen op een Bogner. Kreeg nog koffie ook.
Bijna alles wat in de studio staat komt daar ook vandaan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:52 schreef The_Dean het volgende:
DaCapo is inderdaad ook wel leuk ja. Komt ook een deel van onze huidige [en oude] gear vandaan.
Basgitaar+koffer en mijn oude Marshall. En een verscheid aan drummerij.
Ik ben daar ruim anderhalf jaar geleden eens heel even binnen geweest.quote:Altijd goed geholpen, vooral door die ene Fries die daar rondliep
Die is nu mede zakenpartner bij de Groove Factory. Ben je daar al eens geweest trouwens?
Dat soort gitaren? Ik vind het choquerender als hij die bank had gekocht!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wou bijna vragen of het jou foto was en je als de sodemieter die V en Explorer hier moet brengen... maar ik geloof er niks van dat jij dat soort gitaren koopt
TeleluvR zijn berenkussen en zijn knuffeltje zijn dan weer wel baasquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat soort gitaren? Ik vind het choquerender als hij die bank had gekocht!
En je duim bungelt dan maar gewoon in het luchtledigequote:Op donderdag 4 maart 2010 09:59 schreef Aresdreams het volgende:
voor hoe ver me vingers komen maakt de dikte niet veel uit, wel hoe die in de hand ligt, is toch voor iedereen persoonlijk...
Dat is de Cloud City techniek. Ken je die niet?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En je duim bungelt dan maar gewoon in het luchtledigeDikte maakt daar dus wel degelijk iets voor uit..
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:06 schreef TeleluvR het volgende:
Nieuwe Jimi Hendrix is goed de moeite waard!
Is er een nieuw album uit dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:06 schreef TeleluvR het volgende:
Nieuwe Jimi Hendrix is goed de moeite waard!
nee, die zet je op de achterkant van de hals, maar die kan je ook lager neerzetten..quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En je duim bungelt dan maar gewoon in het luchtledigeDikte maakt daar dus wel degelijk iets voor uit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |